Metro de BCN: quina línia refaríeu?

Propostes dels usuaris per a fer millores a les xarxes ferroviàries existents o per crear-ne de noves / Propuestas de los usuarios para hacer mejoras en las redes ferroviarias existentes o para crear nuevas
Respon
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Re: Metro de BCN: quina línia refaríeu?

Entrada Autor: metring » Dijous 14/04/2016 23:04

Llegiu el fil http://transport.cat/viewtopic.php?f=23 ... o&start=60 i la següent pàgina on es parla del tema.



Avatar de l’usuari
Don Ramón
N8
N8
Entrades: 1194
Ubicació: Sant Martí de Provençals

Entrada Autor: Don Ramón » Divendres 15/04/2016 8:08

Miquel ha escrit:Aquí en teniu una imatge, la via de la dreta es la descendent a Urquinaona/Catalunya, i com veieu, amb 4 rails!

Imatge
Ahhh, ahora entiendo, no es que no hubiera aguja sino que estaba a la salida de la estación. Curioso curioso, gracias por las aclaraciones! :ok


Don Ramón, el Marhuenda del FTC! Odiadme, me lo merezco.
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón

"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol

davida
N9
N9
Entrades: 1791
Contacta:

Entrada Autor: davida » Divendres 15/04/2016 9:15

I el sistema de seguretat en sentit ascendent perque no arribessin 2 trens a la vegada a Passeig de Gracia era que el comandament de l'agulla a la vegada donaba al tensió al tram asociat. Si l'agulla estaba estaba en posició Urquinaona -> Passeig de Gràcia, la catenaria entre Catalunya y la bifurcació no tenia tensió i no podien arribar trens. Si l'agulla estaba en posició Catalunya -> Passeig de Gràcia el tram de Urquinaona Bifurcació no tenia tensió.



Avatar de l’usuari
trensmat
N9
N9
Entrades: 1593
Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Entrada Autor: trensmat » Divendres 15/04/2016 14:18

Reformar totes les estacions de la L4 i fer un intercambiador a l'estació de la Barceloneta per conectar amb la Estació de França.

Ampliar totes les andanes de les línies L1, L3, L4 i L5.


http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImatgeImatge Imatge

Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Divendres 15/04/2016 17:41

122-042-132 ha escrit:
WMD626 ha escrit:Jo, sens dubte, refaria la L4 entre Passeig de Gràcia i Urquinaona. Sobretot, la baixada que hi ha al túnel en direcció La Pau, que em sembla molt perillosa (tot i que, afortunadament, en 45 anys no hi ha hagut cap accident!!!)
45 anys, no. El tram amb les modificacions fetes l'any 73, funciona des de l'any 1926, o sigui 90 anys, i tot i el desnivell i les giragonses del recorregut, com molt bé dius, no ha patit cap accident. Salut!
no es per contradir, però si hi va haver accidents.
http://hemeroteca-paginas.lavanguardia. ... 02-004.pdf



WMD626
N6
N6
Entrades: 260
Ubicació: Sant Antoni L2 - Poble Sec L3

Entrada Autor: WMD626 » Divendres 15/04/2016 17:54

Doncs sí. De tota manera, el 1939 van passar molts accidents en llocs on no passaven accidents...



Avatar de l’usuari
El Maño amañado
N7
N7
Entrades: 463
Ubicació: Sant Martí (Barcelona).

Entrada Autor: El Maño amañado » Dissabte 10/06/2017 2:57

Amb la L4 tinc un dilema... Veient el futur d'aquesta línia, la qual acabarà a la Sagrera... Per què no la allarguen fins a Guinardó i la fan circular? La L11 passaria a fer de Can Cuiàs fins a Guinardó. Encara que, si la L11 cubrís aquest nou tram s'hauria de posar doble via en tot el recorregut, per millorar així la freqüència.



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4435
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dissabte 10/06/2017 13:52

Mejor en espiral que circular, como la Circle Line actual de Londres.



Avatar de l’usuari
Kane_84
N5
N5
Entrades: 145
Ubicació: Artigues|Sant Adrià L2 - Llefià L10

Entrada Autor: Kane_84 » Dissabte 10/06/2017 14:11

Fa temps que penso en fer una línia nova unint la L3 de Zona Universitària a Drassanes amb la L4 de Barceloneta a Sagrera. Per tant, l'original L3 quedaria de Drassanes (amb una nova estació) a Trinitat Nova, i l'original L4 de Barceloneta (també amb una nova estació + intercanviador amb EdF) a Trinitat Nova.

La "nova" línia entre Zona Universitària i Sagrera podria anomenar-se L13 (o L11 si finalment l'actual L11 es absorbida per la L4).

En resum, que farien falta dues noves estacions a Drassanes i Barceloneta, i un nou tunel entre aquestes dues.



Respon

Torna a “Propostes ferroviàries / Propuestas ferroviarias”