FGC Vallès | Problemes de saturació i capacitat.

Propostes dels usuaris per a fer millores a les xarxes ferroviàries existents o per crear-ne de noves / Propuestas de los usuarios para hacer mejoras en las redes ferroviarias existentes o para crear nuevas

Re: FGC Vallès | Problemes de saturació i capacitat.

EntradaAutor: Miquel » Dimecres 15/11/2017 21:26

albert28 ha escrit:
Miquel ha escrit:
victorcasta ha escrit:No hi ha distància suficient de seguretat perquè si els dos trens llisquen més enllà de la senyal, puguin arribar a frenar semse col.lisionar lateralment.

I a les vies 1 i 3 quin es el problema?

A les vies descendents (cap Pl. Catalunya) diria ho fan per a que no s'ompli de gent la estreta andana quan hi hagi un L7 i L6/S1/S2/S5/S6 o S7 alhora.

Perdó, em referia a les ascendents :oops:
El metro de Barcelona amb motoristes!
Miquel
N10
N10
 
Entrades: 3609
Membre des de: Dilluns 14/05/2007 19:17
Ubicació: Barcelona

Re: FGC Vallès | Problemes de saturació i capacitat.

EntradaAutor: albert28 » Dimecres 15/11/2017 22:23

Miquel ha escrit:Perdó, em referia a les ascendents :oops:

Doncs les ascendents poden estar perfectament a la 1 i 3 però mai passa, quan arriba un L7, obre portes i marxa, encara no ha arribat el tren precedent.
Avatar de l’usuari
albert28
N9
N9
 
Entrades: 1390
Membre des de: Dimecres 10/11/2010 20:29

Trens descendents

EntradaAutor: Javi M » Dimecres 15/11/2017 22:53

Jo també he vist moltes vegades trens L7 descendents aturats a pocs metres d'arribar a l'andana de Gràcia, i tampoc ho he acabat d'entendre mai.

És una ineficiència molt gran: entre que el L7 surt del túnel, s'atura al lloc pertinent, obre portes, descarrega, carrega i marxa... El tren que baixava per la via general ja fa estona que ha passat el següent enclavament i que el L7 té via lliure. S'ocupa així més d'un preciat solc per a un únic tren.

També havia pensat que podia ser un tema de prevenció de col·lisions per lliscament. Però això és tan fàcil de solucionar com instal·lant una calça descarriladora motoritzada connectada a l'enclavament.
Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
 
Entrades: 1498
Membre des de: Dimecres 18/11/2009 17:49

Re: Trens descendents

EntradaAutor: xabuca » Divendres 17/11/2017 21:00

Javi M ha escrit:També havia pensat que podia ser un tema de prevenció de col·lisions per lliscament. Però això és tan fàcil de solucionar com instal·lant una calça descarriladora motoritzada connectada a l'enclavament.

Segurament aquest serà el motiu, la distància de seguretat entre el disc i l'agulla és inferior a l'homologada pels sistemes de seguretat instal·lats i d'aquesta forma protegeixen la circulació. La idea és evitar la col·lisió però ho és més que el tren no taloni l'agulla. Això mateix també pot passar el metro però passa molt pocs cops al dia i quasi sempre als finals de línia o entrades a cotxera.
xabuca
N4
N4
 
Entrades: 45
Membre des de: Divendres 10/09/2010 17:42

Anterior

Torna a: Propostes ferroviàries / Propuestas ferroviarias

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant