Com millorar la R8?

Propostes dels usuaris per a fer millores a les xarxes ferroviàries existents o per crear-ne de noves / Propuestas de los usuarios para hacer mejoras en las redes ferroviarias existentes o para crear nuevas

Re: Com millorar la R8?

EntradaAutor: Renfe451 » Diumenge 11/09/2016 21:23

Abril74 ha escrit:
Carlos González ha escrit:Jo pensava en que la R8 pogués fer Vilanova i la Geltrú-Mataró, donaria connexió al Garraf-Penedès-Vallès-Maresme


L'actual configuració de vias fà impossible fer un Mataró Vilanova i la Geltrú, i més si ho fà de tornada, tot i que abans es feia un Mataró Aeroport abans de l'AVE


Això només és possible amb la LOF (Línia Orbital Ferroviària), que vés a saber quan es farà...
Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
 
Entrades: 1866
Membre des de: Dimarts 01/08/2006 11:12
Ubicació: Barcelona / Cubelles (Garraf, El Penedès)

Re: Com millorar la R8?

EntradaAutor: ortegote » Diumenge 11/09/2016 21:27

Abril74 ha escrit:
Carlos González ha escrit:Jo pensava en que la R8 pogués fer Vilanova i la Geltrú-Mataró, donaria connexió al Garraf-Penedès-Vallès-Maresme


L'actual configuració de vias fà impossible fer un Mataró Vilanova i la Geltrú, i més si ho fà de tornada, tot i que abans es feia un Mataró Aeroport abans de l'AVE


Me estas diciendo que de las 4 vias de entrada a Sants no hay ninguna diagonal de la via 4 a la via 1 antes de la entrada a Sants? o a las otras respectivas vias?, no me creo que no se puedan desviar trenes por esas 4 vias.
Otro tema serian los cizallamientos para hacer pasar un Tren de la 4 a la 1 o de la 3 a la 2 puesto el caso y ya se la respuesta de que a ADIF/Renfe no le gustan los cizallamientos.
Saludos.
Avatar de l’usuari
ortegote
N8
N8
 
Entrades: 670
Membre des de: Dimarts 25/06/2013 17:11
Ubicació: a prop de FGC

Re: Com millorar la R8?

EntradaAutor: ortegote » Diumenge 11/09/2016 21:33

Renfe451 ha escrit:
Abril74 ha escrit:
Carlos González ha escrit:Jo pensava en que la R8 pogués fer Vilanova i la Geltrú-Mataró, donaria connexió al Garraf-Penedès-Vallès-Maresme


L'actual configuració de vias fà impossible fer un Mataró Vilanova i la Geltrú, i més si ho fà de tornada, tot i que abans es feia un Mataró Aeroport abans de l'AVE


Això només és possible amb la LOF (Línia Orbital Ferroviària), que vés a saber quan es farà...


Tota la rao, es mes aquesta era l'idea de la R8 en un principi, de Mataro a Granollers via nova, de Granollers a Vilafranca per la via actual i Vilafranca a Vilanova via nova, fins i tot es va parlar de que s'aprofites les obres de l'autovia Vilafranca Vilanova per construir a la vegada la plataforma d'aquest Tren.
També es contemplava l'idea de fer passar aquest tren per Esparraguera e Igualada, pero aqui si que ni idea de com s'hagues fet.
Salutacions
Avatar de l’usuari
ortegote
N8
N8
 
Entrades: 670
Membre des de: Dimarts 25/06/2013 17:11
Ubicació: a prop de FGC

Re: Com millorar la R8?

EntradaAutor: Abril74 » Diumenge 11/09/2016 21:38

Aqui el problema que hi ha per allargar Lineas de Rodalies, en aquest cas la R8 es que s'hauria de triplicar el Materia Rodant per fer-lo arribar a Maçanet-Massanes en sentit Nord i a St.Vicens de Calders en seentit Sud, i l'actual configuració d'horaris en algunes lineas de Rodalies fà que els trens estiguin descansan entre 1h i 2h 30m, amb aquesta configuració no crec que Renfe tingui suficient Material Rodant Per disposar de Material Rodant jo personalment no trobaria malament que la R1/RG1 que venen de Blanes, Maçanet, Figueres i Portbou finalitzessin el recorregut a l'Estació de França, d'aquesta manera es podrien alliberar 4 Trens, aixó si, la resta fins l'Hospitalet, i d'aquesta manera es podria allargar la R8
Abril74
N3
N3
 
Entrades: 33
Membre des de: Dijous 26/11/2015 21:07

Re: Com millorar la R8?

EntradaAutor: oriolp13 » Diumenge 11/09/2016 22:23

ortegote ha escrit:
Abril74 ha escrit:
Carlos González ha escrit:Jo pensava en que la R8 pogués fer Vilanova i la Geltrú-Mataró, donaria connexió al Garraf-Penedès-Vallès-Maresme


L'actual configuració de vias fà impossible fer un Mataró Vilanova i la Geltrú, i més si ho fà de tornada, tot i que abans es feia un Mataró Aeroport abans de l'AVE


Me estas diciendo que de las 4 vias de entrada a Sants no hay ninguna diagonal de la via 4 a la via 1 antes de la entrada a Sants? o a las otras respectivas vias?, no me creo que no se puedan desviar trenes por esas 4 vias.
Otro tema serian los cizallamientos para hacer pasar un Tren de la 4 a la 1 o de la 3 a la 2 puesto el caso y ya se la respuesta de que a ADIF/Renfe no le gustan los cizallamientos.
Saludos.

El que vol dir és que actualment no es pot fer un servei Mataró-Vilanova donant servei al Vallès, és a dir, no passant per Barcelona, ja que de les vies de la costa cap a St. Andreu només hi ha connexió cap als tallers de Talgo, i de la línia de Portbou cap a la línia de Cerdanyola (actual R8) només hi ha connexió passant per la platja de vies de l'estació de mercaderies de la Llagosta.

Per cert, les 4 vies a l'entrada de Sants, tant en un costat com en l'altre, si que estan totes connectades entre si ;)
Salutacions,

Oriol
oriolp13
N9
N9
 
Entrades: 2131
Membre des de: Diumenge 13/05/2007 21:44
Ubicació: L2/L5

Re: Com millorar la R8?

EntradaAutor: ortegote » Dilluns 12/09/2016 18:18

oriolp13 ha escrit:El que vol dir és que actualment no es pot fer un servei Mataró-Vilanova donant servei al Vallès, és a dir, no passant per Barcelona, ja que de les vies de la costa cap a St. Andreu només hi ha connexió cap als tallers de Talgo, i de la línia de Portbou cap a la línia de Cerdanyola (actual R8) només hi ha connexió passant per la platja de vies de l'estació de mercaderies de la Llagosta.

Per cert, les 4 vies a l'entrada de Sants, tant en un costat com en l'altre, si que estan totes connectades entre si ;)


Aixi a mi ja hem queda mes clar, gracies per l'aclaració.
Avatar de l’usuari
ortegote
N8
N8
 
Entrades: 670
Membre des de: Dimarts 25/06/2013 17:11
Ubicació: a prop de FGC

Re: Com millorar la R8?

EntradaAutor: wefer » Dimarts 13/09/2016 13:52

Una de les coses que sempre m'ha al·lucinat més d'aquest país és que a vegades ens gastem centenars o milers de milions d'euros en línies d'AV, metros, aeroports, autopistes, etc, com si res, i ho trobem normal. Però després quan per millorar un servei cal fer un enllaç a diferent nivell, un túnel de 100 metres o simplement posar un desviament nou, de seguida tothom es posa les mans al cap perquè és impossible, molt car, una barbaritat, etc. En aquest fil en tenim diversos exemples clars.
No acabaré d'entendre-ho mai.
Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
 
Entrades: 7493
Membre des de: Dimarts 19/04/2005 22:55
Ubicació: Entre Fabra i Puig, Universitat i Sagrada Família amb metro, bus, Seat 1200Sport, Citroën Xantia

Anterior

Torna a: Propostes ferroviàries / Propuestas ferroviarias

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant