Amadeu Torner o Europa?

Propostes dels usuaris per a fer millores a les xarxes ferroviàries existents o per crear-ne de noves / Propuestas de los usuarios para hacer mejoras en las redes ferroviarias existentes o para crear nuevas
Respon

Quin nom preferiu per a l'estació de FGC de la pl.Europa de L'Hospitalet?

Amadeu Torner
19
33%
Europa
13
22%
Plaça d'Europa
18
31%
Amadeu Torner-Europa
3
5%
Bordeta-Formació xD
1
2%
Europa-Fira
4
7%
 
Vots totals: 58
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23222
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 27/07/2006 9:49

Bueno, nois, acabo de llegir a la Vanguardia que ha guanyat una de les opcions que ningú havia votat: Europa-Fira, i que funcionarà en sis mesos, ooooooooohhhhh!!!!!!



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dissabte 12/08/2006 22:15

Al gràfic de la línia Llobregat-Anoia a la web d'FGC, ja hi surt aquesta estació i li'n diuen Europa.

http://www.fgc.net/media/pdf/linia_llobregat.pdf



Ferrovi
N8
N8
Entrades: 867

Entrada Autor: Ferrovi » Dissabte 12/08/2006 23:44

victorcasta ha escrit:Al gràfic de la línia Llobregat-Anoia a la web d'FGC, ja hi surt aquesta estació i li'n diuen Europa.

http://www.fgc.net/media/pdf/linia_llobregat.pdf
Jo, amb la entrada en servei de Europa, treuria els rodalíes de Ildefons Cerdà i Almeda, i posaria a Cornellà-Riera



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23222
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Diumenge 13/08/2006 9:36

Fa una setmana, em vaig fixar que al termòmetre dels trens hi ha una enganxina tapant l'espai d'una estació. Allà es podria averiguar del cert quin nom volien posar-li des de fa temps 8)



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Diumenge 13/08/2006 12:53

metring ha escrit:Fa una setmana, em vaig fixar que al termòmetre dels trens hi ha una enganxina tapant l'espai d'una estació. Allà es podria averiguar del cert quin nom volien posar-li des de fa temps 8)
Als termòmetres de les 213 fa cosa de relativament poc temps posava "Amadeu Torner". Desconec si ho han tornat a canviar :roll:



Avatar de l’usuari
abegot
N8
N8
Entrades: 739
Ubicació: Bcn - Dereta Eixample (08009)

Entrada Autor: abegot » Diumenge 13/08/2006 13:51

metring ha escrit:Fa una setmana, em vaig fixar que al termòmetre dels trens hi ha una enganxina tapant l'espai d'una estació. Allà es podria averiguar del cert quin nom volien posar-li des de fa temps 8)

Depen del tamany de l'enganxina, però opino que possará EUROPA. :D


El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)

metrobaix
N6
N6
Entrades: 185

Entrada Autor: metrobaix » Diumenge 13/08/2006 14:34

Pobres els de FGC porten un cacau amb el nom d'aquesta estació interminable... :x :x

De sempre ens l'han venut com Amadeu Torner (personalment és el nom que més m'agrada), de fet als darrers termometres actualitzats de les 213 posava Amadeu Torner, són els noms que estan tapats, ja que just quan els van canviar van estar un temps sense tapar... i sortia A.Torner i M.Central.

Despres als PDF's de la web posen Europa, i finalment segons les últimes informacions l'estació es dirà Europa- Fira.


Per cert, aprofitant el tema dels termometres, algu sap perque els Planols de les linies que estan sobre els vidres dels trens, les linies de rodalies surten amb el format Rx, i en canvi als termòmetres fan servir la simbologia de Renfe, amb el número i prou??



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Diumenge 13/08/2006 16:03

Trenscat ha escrit:Als termòmetres de les 213 fa cosa de relativament poc temps posava "Amadeu Torner". Desconec si ho han tornat a canviar :roll:
Encara continua, això... :|

O sigui, peles gastades per no-res. I ara el festival seria que l'estació de la L9/L10 es diguès Amadeu Torner...I ja tindriem una nova Diagonal-Provença... :?


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
abegot
N8
N8
Entrades: 739
Ubicació: Bcn - Dereta Eixample (08009)

Entrada Autor: abegot » Diumenge 13/08/2006 18:04

JaMiRo! ha escrit:
Trenscat ha escrit:Als termòmetres de les 213 fa cosa de relativament poc temps posava "Amadeu Torner". Desconec si ho han tornat a canviar :roll:
Encara continua, això... :|

O sigui, peles gastades per no-res. I ara el festival seria que l'estació de la L9/L10 es diguès Amadeu Torner...I ja tindriem una nova Diagonal-Provença... :?
Tinc una comprobació escrita (e-mail), que em diu ( :o ) per escrit que és dirá EUROPA sense cap fira. D'aixo fa un mes, mes o menys, ... :D


El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)

Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Diumenge 13/08/2006 23:27

abegot ha escrit:Tinc una comprobació escrita (e-mail), que em diu ( :o ) per escrit que és dirá EUROPA sense cap fira. D'aixo fa un mes, mes o menys, ... :D
:o

:reve :reve :reve


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Divendres 13/10/2006 23:14

Finalment i ja no hi ha cap prova que hi pugui dir el contrari, l'estació es dirà.......


EUROPA!!!!

Avui anant a la 211.03 algú se li ha acudit desenganxar l'enganxina que hi havia entre les estacions de Ildefons Cerdà i L'Hospitalet Av Carrilet 8) 8)
i el nom hi posava Europa

Per cert, els termometres de les 211 estan mes actualitzats que els de les 213!
Imatge



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Divendres 13/10/2006 23:23

O sín imaginacions meves :x ,o sinó mireu la correspondència de la Gornal,R1 de color verd i R2 blau????Jo flipo.
Potser estic cec.



Ferrovi
N8
N8
Entrades: 867

Entrada Autor: Ferrovi » Divendres 13/10/2006 23:27

Pere! ja podíes haver aprofitat per poder esbrinar si pararien els Rodalíes o no! :roll:



Avatar de l’usuari
Carlos L'H
N6
N6
Entrades: 161
Ubicació: Hospitalet - Florida (L1) Pubilla Cases (L5)

Entrada Autor: Carlos L'H » Divendres 13/10/2006 23:57

Sigo opinando que el nombre debería ser Europa - Fira:
_________________________________________

Imatge



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dissabte 14/10/2006 2:28

Ferrovi ha escrit:Pere! ja podíes haver aprofitat per poder esbrinar si pararien els Rodalíes o no! :roll:
Pel què vec a les 211 han posat el mateix esquema de la línia Llobregat-Anoia que hi ha a la web de FGC: http://www.fgc.cat/media/pdf/linia_llobregat.pdf

Per tant, es pot comprovar com a Europa està previst que hi parin TOTS els trens, de la mateixa manera que pararan tots a Martorell-Central. De tota manera, no em fa el pes això que els R5 i R6 facin tantes parades per arribar a Barcelona. El temps de viatge global se'n seguirà repercutint... De tota manera, imagino que cada vegada més la gent anirà de Manresa/Igualada fins a Martorell-Central i canviaran al tren de renfe per seguir viatge cap a Barcelona (sobretot si vas al centre) que és més ràpid, sempre i quan no hi hagi incidències, evidentment!



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dimecres 18/10/2006 8:51

Pere ha escrit:Finalment i ja no hi ha cap prova que hi pugui dir el contrari, l'estació es dirà.......


EUROPA!!!!

Avui anant a la 211.03 algú se li ha acudit desenganxar l'enganxina que hi havia entre les estacions de Ildefons Cerdà i L'Hospitalet Av Carrilet 8) 8)
i el nom hi posava Europa

Per cert, els termometres de les 211 estan mes actualitzats que els de les 213!

Codi: Selecciona’ls tots

[img]http://i75.photobucket.com/albums/i290/peregarcia/europa.jpg[/img]
Pues jo l'altre dia vaig desenganxar l'etiqueta d'una 213 (La vaig tornar a enganxar, eh) i posava Amadeu Torner.



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dimecres 18/10/2006 9:35

S'hauria de dir Amadeu Torner, que és com tothom anomena aquella zona. El topònim Europa és massa nou, i de fet fa referència a una plaça que encara no existeix.

D'altra banda, i tenint en compte que la nova estació queda pràcticament a la mateixa distància de Gran Via 2 que Ildefons Cerdà (un altre topònim mal ficat; la plaça queda a mig quilòmetre) i és a prop de l'Ikea, Ildefons Cerdà podria perdre les parades dels rodalies... si no fos per l'enllaç amb el ramal de la Zona Franca de la L9 i la Ciutat de la Justícia, és clar :roll:


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23222
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 18/10/2006 10:07

Carlos L´H ha escrit:Sigo opinando que el nombre debería ser Europa - Fira:
Totalment d'acord, així la gent sabrà del cert que allà es troba la fira, sino passarà igual que amb la línia 1 a Hospital de Bellvitge, quan encara es deia Feixa Llarga. Per traslladar-se a l'Hospital, molta gent baixava a Bellvitge, pensant que seria allà, i amb el temps, la lògica s'ha imposat, i han renombrat l'estació, per evitar confusions.
metring l’ha editat per darrera vegada el dia: Dimecres 18/10/2006 11:30, en total s’ha editat 1 vegada.



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dimecres 18/10/2006 11:26

En tot cas, Granvia-Fira, pero mai aquest neotopònim d'Europa. :roll:


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dimecres 18/10/2006 13:15

Si està a prop de l'IKEA també li podrien posar Europa-IKEA xD



Respon

Torna a “Propostes ferroviàries / Propuestas ferroviarias”