Propostes ferroviàries per a l'àrea de Barcelona

Propostes dels usuaris per a fer millores a les xarxes ferroviàries existents o per crear-ne de noves / Propuestas de los usuarios para hacer mejoras en las redes ferroviarias existentes o para crear nuevas

Re: Propostes ferroviàries per a l'àrea de Barcelona

EntradaAutor: robertotlh » Diumenge 19/03/2017 23:03

Carlos González ha escrit:Una cosa, abans de que es faci el tercer túnel fins a 2058 o fins a 3000, volia preguntar com penseu quina línia hauria de passar en cada túnel.

Exemple: Túnel Pl. Catalunya: R1/R4/R7
Exemple: Túnel Passeig de Gràcia: R2/R3/Regionals/AVANT

Ramal de les Aigües: R2/R3
Túnel Meridiana: R4/R7

Ramal de les Aigües la R2 per anar a on? I la R3 per el túnel de Gràcia on acabaria? Jo crec que sense nus de la Torrassa no té sentit intentar reconfigurar cap línia.

L'únic que sí es podria fer fins que es faci el nus de Torrassa es prolongar la R1 desde Molins fins a fusionar-la amb la R7 a Cerdanyola-Universitat. Obriria noves possibilitats sense afegir nous trens als túnels.
robertotlh
N5
N5

Entrades: 128
Membre des de: Dijous 15/10/2015 13:47

EntradaAutor: ortegote » Dilluns 20/03/2017 20:15

robertotlh ha escrit:
Carlos González ha escrit:Una cosa, abans de que es faci el tercer túnel fins a 2058 o fins a 3000, volia preguntar com penseu quina línia hauria de passar en cada túnel.

Exemple: Túnel Pl. Catalunya: R1/R4/R7
Exemple: Túnel Passeig de Gràcia: R2/R3/Regionals/AVANT

Ramal de les Aigües: R2/R3
Túnel Meridiana: R4/R7

Ramal de les Aigües la R2 per anar a on? I la R3 per el túnel de Gràcia on acabaria? Jo crec que sense nus de la Torrassa no té sentit intentar reconfigurar cap línia.

L'únic que sí es podria fer fins que es faci el nus de Torrassa es prolongar la R1 desde Molins fins a fusionar-la amb la R7 a Cerdanyola-Universitat. Obriria noves possibilitats sense afegir nous trens als túnels.

Creus que es fara el nus o salt de motllo a la Torrassa? amb Estació?
Jo tinc els meus dubtes hi han moltes mes obres per fer o inacavades a catalunya com per que el tema de la Torrassa sigui una realitat a curt plaç.
Salutacions.
ortegote
N8
N8

Entrades: 670
Membre des de: Dimarts 25/06/2013 17:11
Ubicació: a prop de FGC

EntradaAutor: Lluis » Dimecres 22/03/2017 8:57

Si la xarxa convencinal fos en ample UIC, els serveis MD/regional convencionals podrien entrar per túnel/estacions AV entre El Prat i Sagrera amb trens bitensió.
"Les vaques volen? Si ho diu La Retaguadia. Creu-t'ho."... I així tot.
Lluis
N5
N5

Entrades: 133
Membre des de: Divendres 17/10/2014 18:37
Ubicació: Massy - Palaiseau RER B C TGV

Anterior

Torna a: Propostes ferroviàries / Propuestas ferroviarias

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant