Pàgina 108 de 108

Re: Propostes ferroviàries per a l'àrea de Barcelona

EntradaPublicat: Diumenge 19/03/2017 23:03
Autor: robertotlh
Carlos González ha escrit:Una cosa, abans de que es faci el tercer túnel fins a 2058 o fins a 3000, volia preguntar com penseu quina línia hauria de passar en cada túnel.

Exemple: Túnel Pl. Catalunya: R1/R4/R7
Exemple: Túnel Passeig de Gràcia: R2/R3/Regionals/AVANT

Ramal de les Aigües: R2/R3
Túnel Meridiana: R4/R7


Ramal de les Aigües la R2 per anar a on? I la R3 per el túnel de Gràcia on acabaria? Jo crec que sense nus de la Torrassa no té sentit intentar reconfigurar cap línia.

L'únic que sí es podria fer fins que es faci el nus de Torrassa es prolongar la R1 desde Molins fins a fusionar-la amb la R7 a Cerdanyola-Universitat. Obriria noves possibilitats sense afegir nous trens als túnels.

Re: Propostes ferroviàries per a l'àrea de Barcelona

EntradaPublicat: Dilluns 20/03/2017 20:15
Autor: ortegote
robertotlh ha escrit:
Carlos González ha escrit:Una cosa, abans de que es faci el tercer túnel fins a 2058 o fins a 3000, volia preguntar com penseu quina línia hauria de passar en cada túnel.

Exemple: Túnel Pl. Catalunya: R1/R4/R7
Exemple: Túnel Passeig de Gràcia: R2/R3/Regionals/AVANT

Ramal de les Aigües: R2/R3
Túnel Meridiana: R4/R7


Ramal de les Aigües la R2 per anar a on? I la R3 per el túnel de Gràcia on acabaria? Jo crec que sense nus de la Torrassa no té sentit intentar reconfigurar cap línia.

L'únic que sí es podria fer fins que es faci el nus de Torrassa es prolongar la R1 desde Molins fins a fusionar-la amb la R7 a Cerdanyola-Universitat. Obriria noves possibilitats sense afegir nous trens als túnels.


Creus que es fara el nus o salt de motllo a la Torrassa? amb Estació?
Jo tinc els meus dubtes hi han moltes mes obres per fer o inacavades a catalunya com per que el tema de la Torrassa sigui una realitat a curt plaç.
Salutacions.

Re: Propostes ferroviàries per a l'àrea de Barcelona

EntradaPublicat: Dimecres 22/03/2017 8:57
Autor: Lluis
Si la xarxa convencinal fos en ample UIC, els serveis MD/regional convencionals podrien entrar per túnel/estacions AV entre El Prat i Sagrera amb trens bitensió.