Propostes ferroviàries per a l'àrea de Barcelona

Propostes dels usuaris per a fer millores a les xarxes ferroviàries existents o per crear-ne de noves / Propuestas de los usuarios para hacer mejoras en las redes ferroviarias existentes o para crear nuevas

Re: Propostes ferroviàries per a l'àrea de Barcelona

EntradaAutor: trensmat » Divendres 11/05/2018 11:41

Carlos González ha escrit:
trensmat ha escrit:Aquí tienen mi proyecto de las líneas S9/S99 de FGC que conectaran con Mataró, Granollers y Cardedeu.

Espero que os guste mi propuesta para poder hacer un debate.


Està bé, ara el que cal és saber si es farà realitat i el cost i la demanda, que jo no sé com de demandat és, per cert...
Quin programa utilitzes per dibuixar els termòmetres??


La página web es aquesta https://beno.org.uk/metromapcreator/
http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImatgeImatge Imatge
Avatar de l’usuari
trensmat
N9
N9
 
Entrades: 1504
Membre des de: Dimecres 06/05/2009 17:10
Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Listado de programas

EntradaAutor: Renfe445 » Divendres 11/05/2018 12:41

También podéis utilizar Freehand, Illustrator, Fireworks, el Corel Draw o Inkscape para trazar vuestros planos.
Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
 
Entrades: 3243
Membre des de: Dijous 16/08/2012 19:33
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©

Re: Propostes ferroviàries per a l'àrea de Barcelona

EntradaAutor: Adrià Grande » Dimarts 15/05/2018 21:10

Indagant en l'antic PDI he trobat projectes que no havia vist mai.

R2 Serguerar
R1 Via Trajana (Baixador)
R4 Manresa - Congost
S1 Terrassa Segle XX

Algú em pot dir que ha passat amb aquests projectes? L'únic que em sona és el de Serguerar i encara així no se que ha sigut d'aquest projecte
Adrià Grande l’ha editat per darrera vegada el dia: Dimarts 15/05/2018 23:42, en total s’ha editat 1 vegada.
Adrià Grande
N4
N4
 
Entrades: 64
Membre des de: Dijous 15/06/2017 17:57

Re: Propostes ferroviàries per a l'àrea de Barcelona

EntradaAutor: Carlos González » Dimarts 15/05/2018 22:56

El de Serguerar crec que el van treure com a projecte perquè crec que no justificaria la demanda potser, tenint en compte que tenen el bus i no s'utlitzi gaire...
¡VIVA EL ROCK PROGRESIVO! :music

Álbum: Mike Rutherford-Smallcreep's Day
Avatar de l’usuari
Carlos González
N9
N9
 
Entrades: 1330
Membre des de: Dimarts 24/03/2015 19:35
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Re: Propostes ferroviàries per a l'àrea de Barcelona

EntradaAutor: Aeduh » Dijous 17/05/2018 2:50

Parlant de PDIs, algú sap quan ADIF, la Gene o la ATM publicaràn un nou PDI?
Ciutadans de Catalunya, ja soc aquí!
Aeduh
N6
N6
 
Entrades: 162
Membre des de: Dimarts 03/10/2017 19:50
Ubicació: Volpelleres

Re: Propostes ferroviàries per a l'àrea de Barcelona

EntradaAutor: laura » Dijous 07/06/2018 18:16

Imatge

Imatge

Un parell de fotografies interessants, dedueixo que de l'any 2010. 8 anys més tard es corrobora que la xarxa de Metro ha crescut molt més que la de Rodalies i que si no fos per FGC i les seves ampliacions a Terrassa i Sabadell, les ampliacions ferroviàries fora de la primera corona de Barcelona haguessin estat zero en tots aquests anys...

Adif ja pot posar-se les piles...
laura
N5
N5
 
Entrades: 85
Membre des de: Dimarts 26/06/2007 17:05

Re: Propostes ferroviàries per a l'àrea de Barcelona

EntradaAutor: Aeduh » Divendres 08/06/2018 19:52

Partint de la base de que aquesta ampliació es bastant especulativa encara, no es suposava que l'ampliació al Besos de la L8 passaria per Glòries en comptes de per Clot?
Ciutadans de Catalunya, ja soc aquí!
Aeduh
N6
N6
 
Entrades: 162
Membre des de: Dimarts 03/10/2017 19:50
Ubicació: Volpelleres

Re: Propostes ferroviàries per a l'àrea de Barcelona

EntradaAutor: ortegote » Dissabte 09/06/2018 18:23

Buenas,
La ampliacion de Vilafranca a vilanova i la geltru yo la dibiujaria con dos ramales un termino en vilanova y un termino en Sitges.

Y ya de paso construir una via de accseo al Aeropueerto desde el sentido Sur, (Tortosa/Cambrils/Salou/Tarragona/Vilanova/Sitges) para tener acceso directo al Aeropuerto del Prat.
Saludos.
Avatar de l’usuari
ortegote
N8
N8
 
Entrades: 915
Membre des de: Dimarts 25/06/2013 18:11
Ubicació: a prop d' ADIF

Re: Propostes ferroviàries per a l'àrea de Barcelona

EntradaAutor: Carlos González » Dissabte 09/06/2018 18:30

Todo eso sería posible si ADIF hace lo que promete... :)
Sobre de hacer un ramal para conectar al Aeropuerto por el Sur de Cataluña, es buena idea, aunque yo creo que estaría mejor que hiciesen parar los regionales por el Prat, no creo que sea un drama que tengan que bajar por el Prat, y hacer transbordo para ir al Aeropuerto...

Por cierto, no sé si se ha llegado a hablar por aquí... si llega el caso de que se piense desdoblar el tramo de Olesa y Monistrol... ¿No creéis que sería lógico de que la S4 finalice en Monistrol de Montserrat? Así sería la estación terminal de la S4 enlazando con el Cremallera y así habrían ya dos servicios por esta zona turística.
¡VIVA EL ROCK PROGRESIVO! :music

Álbum: Mike Rutherford-Smallcreep's Day
Avatar de l’usuari
Carlos González
N9
N9
 
Entrades: 1330
Membre des de: Dimarts 24/03/2015 19:35
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Re: Propostes ferroviàries per a l'àrea de Barcelona

EntradaAutor: Carlos González » Divendres 22/06/2018 9:24

Volia preguntar-vos sobre el TRAMBaix en aquest cas, concretament a l'explotació de com podria ser el TRAMBaix si estigués fet el tram directe de Laureà Miró...

La T1 la deixaria tal com està
La T3 seria exactament que passi per Laureà Miró

Què farieu per la T2???...

Fer que la T2 acabi per Bon Viatge passant per Sant Joan Despí i Esplugues arribant per Montesa???
o que la T2 vagi des de Bon Viatge, passant per la parada Hospital de San Joan Despí seguidament passant el traçat de Rambla Modolell de Sant Just però girant cap a la dreta a Laureà Miró arribant al Pont d'Esplugues fins a la seva desinació actual???
¡VIVA EL ROCK PROGRESIVO! :music

Álbum: Mike Rutherford-Smallcreep's Day
Avatar de l’usuari
Carlos González
N9
N9
 
Entrades: 1330
Membre des de: Dimarts 24/03/2015 19:35
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Re: Propostes ferroviàries per a l'àrea de Barcelona

EntradaAutor: albert28 » Divendres 22/06/2018 10:06

Carlos González ha escrit:Volia preguntar-vos sobre el TRAMBaix en aquest cas, concretament a l'explotació de com podria ser el TRAMBaix si estigués fet el tram directe de Laureà Miró...

La T1 la deixaria tal com està
La T3 seria exactament que passi per Laureà Miró

Què farieu per la T2???...

Fer que la T2 acabi per Bon Viatge passant per Sant Joan Despí i Esplugues arribant per Montesa???
o que la T2 vagi des de Bon Viatge, passant per la parada Hospital de San Joan Despí seguidament passant el traçat de Rambla Modolell de Sant Just però girant cap a la dreta a Laureà Miró arribant al Pont d'Esplugues fins a la seva desinació actual???

Lo que si la T3 I T2 es pasessin a Laureà Miró, la T1 s'hauria de reforça per igualar al servei que hi ha ara O bé crear una 4a línia per a cobrir el trámite aigües - pont Esplugues
Avatar de l’usuari
albert28
N9
N9
 
Entrades: 1470
Membre des de: Dimecres 10/11/2010 20:29

Re: Propostes ferroviàries per a l'àrea de Barcelona

EntradaAutor: Carlos González » Divendres 22/06/2018 10:26

Optaria per reforçar la T1, es podria fer en comparació amb la T2... de fet, crec que està pensat reforçar al màxim la T1 quan estigui la unió dels tramvies i si arriba a arribar a Sant Adrià del Besòs.
¡VIVA EL ROCK PROGRESIVO! :music

Álbum: Mike Rutherford-Smallcreep's Day
Avatar de l’usuari
Carlos González
N9
N9
 
Entrades: 1330
Membre des de: Dimarts 24/03/2015 19:35
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Re: Propostes ferroviàries per a l'àrea de Barcelona

EntradaAutor: robertotlh » Dissabte 23/06/2018 13:07

Jo deixaria només una línia a Laureà Miró, la de recorregut mes llarg. La resta crec que estan bé per on estan ara. La cobertura territorial i poblacional adequada a vegades es mes important que el temps de viatge i no crec que sigui bona idea desviar mes d una linia del tram amb major cobertura territorial i poblacional al tram més ràpid. Cada línia ha d anar pel seu corredor "natural". Adjunto mapa que vaig penjar fa un temps.
Fitxers adjunts
trambcn.pdf
Tram mapa futur
(31.31 KiB) S’ha baixat 32 vegades
robertotlh
N6
N6
 
Entrades: 209
Membre des de: Dijous 15/10/2015 14:47

Re: Propostes ferroviàries per a l'àrea de Barcelona

EntradaAutor: França451 » Dissabte 23/06/2018 17:36

Si habéis leído en los hilos del Trambaix hace unos añitos ya (casi diez), escribía un admin del foro llamado Sergio, que desde mi punto de vista era el ******* amo ya que sabía a la hora de reivindicar cómo decir las cosas. Sobre el tema del Trambaix, fue de los primeros si mal no recuerdo en hablar de un lazo en la T2 por Llevant-Les Planes y llevar una línea, por Laureá Miró.

Yo propongo hacer una restructuración de las líneas, y hacer lo siguiente:
Primero de todo, y eso creo que Sergio lo dijo también, duplicar completamente los trazados Bon Viatge-Llevant y Montesa-Walden 7.
Una vez hecho ésto, haría lo siguiente:
T1: por su trazado actual pero prolongada hasta Llevant-Les Planes.
T2: Hacerla pasar por Laureá Miró hasta Sant Just, y que luego atraviese Sant Just por Carrer Industria, como hace el 157. Si en Walden7 hacemos el giro bien hecho, entraría sin problemas en la parada de Walden, o si hace falta desplazamos los andenes un poco sentido Barcelona. Una vez aquí, la hacemos circular por Walden, Rambla de Sant Just y en la TV3, que se desvíe a Llevant-Les Planes, y coge todo el trazado hasta Maciá como la actual T2.
T3: la hacemos también circular por Laureá Mirò y Carrer Industria, y en Walden 7 que enganche el actual trazado de la T3, pero en dirección sant Feliù: es decir, propera parada. Torreblanca.
El único tramo que se quedaría sin cubrir es el ramal directo Montesa-TV3, pero eso se puede arreglar haciendo un lazo en la T1 de modo que prolongada hasta Llevant-baje luego a Montesa y siga su camino a Macià.
Creo que no es necesario ni crear nuevas líneas: simplemente con el mismo número de línea, se pueden hacer los lazos en ambas direcciones, sólo hace falta indicar en el destino la dirección del lazo que lleva ese tram:
P. Ej: T1 CORNELLÀ-LLEVANT: Sabemos que ese tram va a ir primero por Cornellà hasta Llevant y allí cambiará destino para bajar a Macià directo a Montesa.
T1 MONTESA-LLEVANT: Este tram iría hasta Montesa por su trazado y allí iría directo a Llevant para lugo bajar a Macià por Fontsanta y Cornellà.
T2 SANT JUST-TV3 (per Laureá Miró): Sabemos que ese tram cogería Laureà Miró, Indústria, TV3 y bajaría a Llevant para dar la vuelta por Cornellà a Montesa y a su trazado a Macià.
T2 CORNELLÀ-SANT JUST (Per la Fontsanta): Sabemos que ese tram va a ir de Montesa primero a Cornellà, luego a Llevant, y en la TV3 cogerá Walden, ramal Indústria y bajará a Barcelona por Laureá Miró.

Del mismo modo, sentido Barcelona, los destinos serían:
T1 F. MACIÀ DIRECTE (Por Montesa)
T1 CORNELLÀ-F. MACIÀ
T2 CORNELLÀ-F. MACIÀ
T2 F. MACIÀ DIRECTE (Per Laureà Miró)
Poniendo los destinos bien, no habría problema de liarse.
Les recuerdo a los usuarios de L10 Sud que desde Zona Franca pueden acceder a la red de Rodalies, al R2 Aeroport y a los Catalans a través de la estación CAN TRIES I GORNAL.
França451
N8
N8
 
Entrades: 1196
Membre des de: Diumenge 17/07/2011 20:23
Ubicació: L2 y L4, 34,D50,H10,V23 y 47,59,D20,V15,V19 TMB,R1,R2,R2N,R2S

Anterior

Torna a: Propostes ferroviàries / Propuestas ferroviarias

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant