Plànols Camp de Tarragona.

Propostes dels usuaris per a fer millores a les xarxes ferroviàries existents o per crear-ne de noves / Propuestas de los usuarios para hacer mejoras en las redes ferroviarias existentes o para crear nuevas
Avatar de l’usuari
Santfeliuenc
N10
N10
Entrades: 3520
Ubicació: Sant Andreu de la Barca, BL

Plànols Camp de Tarragona.

Entrada Autor: Santfeliuenc » Diumenge 26/06/2005 16:20

Hola,

Aquí coloco a modo de esbozo y de forma esquemática sobre el plano que colocó 437.001 unas ideas sobre lo que yo haría en Tarragona.

Ahí van los dos (2) planillos...

Saludos,
Sergio

PD. Este mensaje ha sido reeditado.
Fitxers adjunts
TGN_triangulo2.jpg
POSIBLE ESQUEMA DE CERCANíAS DEL CAMP DE TARRAGONA
(751.62 KiB) S’ha baixat 517 vegades
TGN_triangulo1.jpg
ÁREA DEL CAMP DE TARRAGONA Y ESQUEMA DE LíNEAS
(738.89 KiB) S’ha baixat 402 vegades
Santfeliuenc l’ha editat per darrera vegada el dia: Dissabte 02/07/2005 16:40, en total s’ha editat 3 vegades.


"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"

Avatar de l’usuari
Santfeliuenc
N10
N10
Entrades: 3520
Ubicació: Sant Andreu de la Barca, BL

Entrada Autor: Santfeliuenc » Diumenge 26/06/2005 16:37

Hola,

Estos 2 mapas propuesta están relacionados con el hilo...

http://transport.cat/viewtopic.php?t=443

Y con el de la estación de Perafort, que no tengo ni idea de a quién se habrá podido ocurrir semejante barbaridad, pero que ya le vale.

xD xD
:evil: :evil:

Saludos,
Sergio
Santfeliuenc l’ha editat per darrera vegada el dia: Dissabte 02/07/2005 16:27, en total s’ha editat 1 vegada.


"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"

437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Diumenge 26/06/2005 20:55

Tienes razón, Santfeliuenc, en quejarte de la falta de planos del Camp de Tarragona...pero es que, de hecho, ni tan siquiera el plano que te he puesto hace justicia al lugar...

Para ir bien, debería haber colgado (si existiese) un plano callejero enorme que incluyese toda la zona, pero eso no es posible, primero porque ese plano no existe, segundo, porque no cabría...

No sé si me equivoco de palabro, pero creo que el Camp de Tarragona, más que un área metropolitana (sin metrópolis), es un conjunto de zonas periurbanas de alta densidad poblacional (más acusada en verano, claro), pero sin un verdadero centro de atracción superior a los otros...y sin ninguna cohesión entre unos y otros...

Digamos que son zonas más o menos complementarias...como un mini-Ruhr...

Tarragona no tiene tal porque lo tiene Reus, que no tiene cual porque lo tiene Salou, que tampoco tiene tal porque hay uno en Valls...

Lo malo es que Tarragona quiere tener lo que tiene Reus, que quiere tener lo que tiene Tarragona, que quiere tener lo que tiene Salou, etc...

No lo sé, a veces creo que es difícil comprender la idiosincrasia del Camp de Tarragona desde un área metropolitana grande...
Tal vez a lo que más se parezca es a Asturias, y no estoy seguro tampoco...Asturias no tiene esas variaciones de población estacionales...

Sinceramente creo que es el "modelo" urbanístico más caótico de España...
Es como un Vallès sin Barcelona...El Vallès es caótico, pero adquiere un cierto sentido y coherencia mirando el relieve geográfico de la zona, ya que Barcelona difícilmente podrá crecer mucho más...



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Diumenge 26/06/2005 21:24

Por cierto, cuál es tu propuesta en cuanto a las travesías de los cascos urbanos, porque el 75% de las vías de tu plan están situadas en suelo urbano, y el otro 25% en suelo periurbano...apenas nada en suelo rural...
¿Tanto túnel crees necesario?

¿Y Valls en tu plan?



Avatar de l’usuari
Santfeliuenc
N10
N10
Entrades: 3520
Ubicació: Sant Andreu de la Barca, BL

Entrada Autor: Santfeliuenc » Dilluns 27/06/2005 18:43

Hola,

Está todo ahí y para nada hay "tanto túnel" puesto que casi todo iría en superficie. Lo que no puede ser es dejar de cubrir el eje principal de Tarragona o andar dándole vueltas a Reus. Para esas dos ciudades propongo lo que yo creo que es básico y lógico.

Si para algunos lo más viable y lógico es colocar una bestialidad de estación en el medio de ninguna parte como Perafort, estación por la que pasará todo y para acceder a la cual habrá que construir autovías y carreteras de gran capacidad fomentando en lugar del transporte público el uso del coche ya que está a una distancia considerable tanto de las poblaciones principales como del aeropuerto, recintos turísticos, etc... pues yo creo que las cosas han de ser de esta otra forma.

Y a Valls lo coloco como puedes apreciar, como punto de origen de 2 líneas de cercanías, la que llamo 2 y que lo uniría con Reus y Tarragona pasando por el aeropuerto y mediante un eje básico y la que llamo 6, que también pasaría por Reus aunque luego dicha línea saliese hacia el oeste. Las frecuencias hacia Reus serían muy buenas y nada más llegar, los horarios estarían sincronizados con el TRAMCAMP para desplazarse por la zona de influencia de este medio de transporte, que ya en Reus, ofrecería según el esquema que propongo, las dos opciones posibles que coloco. Pero lógicamente, el grueso de la línea importante estaría en la número 2, que además de dejar a los ciudadanos de Valls en Reus, proseguiría facilitándoles el acceso al recinto aeroportuario y a Tarragnoa, entrando por su corredor más importante en el cual se tendría correspondencia con varias líneas más de cercanías que permitirían el acceso a todas partes.

Comparado con lo actual, Valls quedaría bastante bien parado en la propuesta. Lo que no puedo hacer es colocarle a Valls una terminal marítima, una estación del AVE o un aeropuerto, ya que el tema es el que es.

Por cierto, de todas las inmensas propuestas que he visto para el área de Tarragona :P ésta mía creo humildemente que no está mal. Lo que es inaceptable es lo de Perafort y las curvas que van a dar las líneas teniendo un eje rectilíneo que no ofrece lugar a duda alguna.

Mis circulaciones de alta velocidad y Euromed, en la propuesta, tendrían las paradas que se aprecian, es decir, las de Tarragona, Reus y el aeropuerto. Lógicamente un AVE que pasase por la zona no podría parar en las 3 simultáneamente, pero dado que por la línea van a circular regionales de alta velocidad y otras circulaciones, entre todas ellas o dependiendo de la hora del día a la que circulasen, los diferentes trenes podrían parar en una de esas 3 paradas, en 2 o incluso en las 3.

Un regional, por ejemplo, podría parar en las 3 sin problema alguno, algún que otro AVE podría hacerlo en la parada del aeropuerto, ya que el corredor de cercanías propuesto te dejaría en unos 15 minutos tanto en Reus como en Tarragona. Aunque eso sí, por ser el núcleo de referencia, pienso que Tarragona debiera acaparar mayores paradas de trenes AVE. Eso sí, dejando algunas también para Reus. Y lo mismo con el Euromed.

Saludos,
Sergio


"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"

437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dilluns 27/06/2005 19:32

Como propuesta TEÓRICA no está mal, es más, está bastante bien, pero colocas el AVE por la costa entre St. Vicenç de Calders y Tarragona.

Tienes en cuenta el contínuo urbano existente entre Altafulla y Vilanova i la Geltrú? Yo he ido en bicicleta de una a la otra POR LA CALLE (no por carretera).

Pero como propuesta PRÁCTICA, hijo mío...

Se han hecho cosas mal, fatal, fatal de mal, se protestó a la administración correspondiente pero Álvarez-Cascos NO NOS HIZO NI CASO... :? :| :(

Se hicieron las cosas por real decreto...

Pero el caso es que fatal o peor, se están ya terminando, y el Camp de Tarragona va a tener que vertebrarse con LO QUE HAYA, esté bien o mal hecho.

Sé que mi propuesta tiene muchos defectos, yo la he hecho pensando en lo que nos vamos a encontrar, porque pienso que sería un poco ingenuo si creyese que se irían a gastar otra millonada para rehacer el trazado entero por la provincia...

Como me he basado en el trazado real y que nos toca en suerte, he creído necesario estructurarlo en forma de cruz con algún ramal...aparte de prolongaciones pensadas a años - tal vez décadas- vista...

La putada es que no hay plano detallado de la zona, porque a pesar de ser un conjunto más o menos homogéneo, pertenece a tres comarcas distintas (Alt Camp, Baix Camp y Tarragonès)...Por eso no me resulta fácil explicar mi propuesta a uno que no sea de la zona...

P.D: ¿Por qué Riudecanyes-Botarell como término de cercanías?



zyttaro83
N2
N2
Entrades: 13
Ubicació: Valls, Tarragona

Entrada Autor: zyttaro83 » Dimarts 28/06/2005 18:26

Hola.

Passo a comentar les meves impressions sobre la proposta d'en Santfeliuenc:

XARXA D'ALTA VELOCITAT: No considero bona aquesta proposta per dos raons: la primera perquè entre Tarragona i Sant Vicenç de Calders a ran de costa no hi ha espai per res més. La segona, el tram de Reus cap amunt que el fas passar per la zona de muntanya, per la qual cosa, suposo que s'hauria de fer en túnel. Jo aquest tram, l'hagués fet passar al costat de la C-14.

XARXA PER A MERCADERIES: M'agradaria que expliquessis amb una mica més de detall com s'estructuraria aquesta xarxa per a mercaderies. Seria complementari a la xarxa d'Alta Velocitat? La meva proposta per a una xarxa de mercaderies seria crear una línia, paral·lela al corredor del Mediterrani per a aquest transport, enllaçant també per un costat amb el port de Tarragona i el polígon petroquímic sud per una via exclusiva i per l'altre amb el polígon químic nord.

XARXA DE RODALIES: Crec que una xarxa de Rodalies Tarragona hauria de estar coordinada amb la xarxa de Rodalies Barcelona (un Rodalies Catalunya, potser?). Per exemple, que la línia R2 continués fins a la Plana-Picamoixons per la línia de Valls i que la R4 seguís fins a Tarragona. Ara bé, crec que en aquestes línies hi haurien dos tipus de serveis: uns més directes (poques parades) i altres tipus tramvia (parant a totes les estacions), així asseguraríem una mobilitat ràpida entre els punts més importants de la xarxa però també tindriem garantits tots els moviments entre les restants estacions.

Sobre la xarxa que proposa en Santfeliuenc, faig els següents comentaris:

- Dintre de Tarragona i Reus hi haurien d'haver dos o tres estacions, repartides en diferents zones de les ciutats. Per exemple, a Tarragona, jo posaria una estació a la zona de Boscos i una altra a la zona de La Canonja/Bonavista (o bé a les rodalies del polígon químic sud), a part de l'actual. A Reus, posaria alguna estació a l'aeroport i als polígons industrials que hi han per la carretera de Falset.

- Crec que faltaria una connexió directa entre Reus i Cambrils/Salou, així com una altra entre Valls i Tarragona. Aquesta connexió Valls-Tarragona la faria passar, sortint de l'estació actual per la línia actual fins l'alçada de Nulles, afegint una estació a l'alçada del polígon de Puigpelat/SCA. D'allí seguiria per l'Argilaga, la Secuita, enllaç amb l'estació del TGV de Perafort, Perafort poble i polígon, Sant Salvador, Zona Educacional i d'allí seguiria la circumval·lació de Tarragona parant a Terres Cavades fins a Boscos. D'aquesta manera asseguraríem la mobilitat comarcal tant de l'Alt Camp com del Tarragonés, la mobilitat urbana de Tarragona ciutat, la mobilitat cap a l'estació del TGV de Perafort i als polígons industrials de Puigpelat/SCA i Perafort. La connexió entre Reus i Cambrils/Salou la deixo per algú altre que conegui millor la zona ;)

- La connexió Valls-Reus la faria com una mena de ronda ferroviària nord de Valls, amb alguna parada al nord del barri de les Comarques i a l'urbanització de Mas Clariana. Des d'allí, seguiria paral·lela a la C-37 fins a Alcover

- La línia 1 està força bé ja que hi ha un nombre important de persones que es desplacen a diari des de les Terres de l'Ebre fins a les ciutats de Tarragona i Reus per treball o estudi. Ara bé, si hi hagués aquesta connexió Reus-Cambrils, es podria crear una línia (1b) del tipus Amposta/Tortosa-Cambrils/Salou-Reus-Valls, així asseguraries les relacions Valls-Reus-Cambrils/Salou

- La línia 2 la canviaria fent-la passar per la connexió Valls-Tarragona(Boscos). A més, cal tenir en compte que la connexió Reus-Valls l'asseguraríem mitjançant la línia 1b exposada més amunt i per la connexió Valls-Comarruga també tindríem la perllongació de la línia 4 de Barcelona, de tal manera que es milloraria la connexió amb el Baix Penedès, el Garraf (platges) i Barcelona, tant de Valls com dels municipis de l'Alt Camp, del Tarragonès i del Baix Penedès pels quals passa la línia.

- La línia 3 la considero també força bé, encara que potser l'allargaria més cap al Priorat, fins a Falset. Enllaça amb Reus i Tarragona i donaria un bon servei a aquella zona del Baix Camp.

- La línia 4 veig que seria un reforç de la línia 1 entre Cambrils i Torredembarra. Bé, perquè aquest seria el tram amb més trànsit de la línia de la costa.

- A la línia 5 no li veig gaire sentit, ja que aquests trams són utilitzats també per altres línies i, si considerem la connexió Reus-Cambrils/Salou, el recorregut seria més ràpid per aquest enllaç.

- A la línia 6 tampoc li veig molt sentit, ja que no aporta gaire més de nou, tot i que allargant-la fins a Falset milloraria bastant.

Resumint:

· Perllongació de línies de Rodalies Barcelona

· Noves connexions: Valls-Tarragona i Reus-Cambrils/Salou

· Noves estacions a la xarxa actual: Tarragona(Boscos), Tarragona(La Canonja/Bonavista), Reus(Ctra.Falset), Reus(Aeroport), a més d'alguna altra.

· Facilitar els enllaços amb polígons industrials

· Línies (xarxa integrada amb Rodalies Barcelona):

R2: Barcelona-Vilanova i la Geltrú-Sant Vicenç de Calders-Salomó-Valls-Picamoixons
R4: Barcelona-Vilafranca del Penedès-Sant Vicenç de Calders-Torredembarra-Tarragona
1: Amposta/Tortosa-Cambrils/Salou-Tarragona-Sant Vicenç de Calders
1b: Amposta/Tortosa-Cambrils/Salou-Reus-Valls
2: Valls-Tarragona-Sant Vicenç de Calders
3: Falset-Riudecanyes-Reus-Tarragona-Sant Vicenç de Calders
4: Cambrils-Torredembarra.
6: Valls-Reus-Riudecanyes-Falset

Val a dir que algunes d'aquestes línies es podrien retallar o unir per optimitzar-les. També es podrien canviar els noms d'aquestes línies per integrar-los amb la xarxa de Rodalies Barcelona


XARXA DE TRAMVIES: La xarxa de tramvies l'entenc com una xarxa més "urbana", és a dir, que hauria de donar també un servei urbà a les poblacions que travessa, tot i que també podria tenir trams fora de zona urbana entre diferents poblacions, on podria tenir una infraestructura de tipus Tram-Tren (com el que crec que s'està muntant a Alacant per part de FGV). Val a dir que tota aquesta xarxa tramviaria implicaria una reforma total de les xarxes d'autobusos urbans.

- La línia T1 crec que hauria de començar al nucli tarragoní de La Móra i enllaçar tots els barris de la carretera de Barcelona, tal com fan les línies 1, 9 i 98 dels autobusos de Tarragona. Després, travessaria la zona centre seguint la Via Augusta, Rambla Vella, Estanislau Figueras, Pl.Imp.Tàrraco i Via Roma. D'allí seguiria la carretera de València donant servei als barris de Ponent i continuant fins a Vila-seca. A partir d'aquí, cap a Reus on també donaria un servei urbà.

- La línia T2 faria el mateix recorregut que la T1 fins a la Via Roma, des d'on es desviaria cap a l'Autovia de Salou per donar servei al Polígon El Francolí, el Complex Educatiu i al polígon químic sud. D'allí seguiria cap a la Pineda, Cap de Salou, Salou, Cambrils Barri Marítim (més o menys com la línia de Plana, per la costa).

- A la línia T3 no li veuria gaire sentit si es fes un enllaç de Rodalies entre Cambrils i Reus. Ara bé, es podria crear una línia que unís Cambrils, Salou, Port Aventura, Vila-seca i Tarragona, per la N-340.

- Es podria crear una nova línia (T4) que unís La Pineda, Vila-seca, el Campus Universitari de Reus i Reus, donant el tomb per les Rondes reusenques.

- Una altra possible línia (T5) seria una Reus-Salou per l'autovia de la C-14

- Una T6 enllaçaria el centre de Tarragona amb els barris de Torreforta, La Floresta, el polígon de les Gavarres, l'aeroport i el centre de Reus, seguint l'autovia T-11.

- Una altra línia que proposo (T7) seria un enllaç entre el centre de Tarragona, la Zona Educacional, els barris de Sant Salvador i Sant Ramon, i d'allí cap als Pallaresos.

- Una perllongació d'aquesta línia anterior seria la T8, que esdevindria la línia més llarga del sistema. Aquesta línia faria el següent recorregut, tot seguint la N-240: Pl.Imp.Tarraco-Zona Educacional-Sant Ramon-Sant Salvador-Pol.Ind.Perafort-Perafort-Estació TGV-Els Garidells-Les Gunyoles-Vallmoll-Vallmoll Paradis-Valls(Portal Nou)-Valls(Hospital)-Valls(Estacio d'Autobusos)-Valls(Estacio de trens)-Valls(El Fornas)-Pol.Ind.Valls-Pol.Ind.El Pla-El Pla de Santa Maria

Resumint:

· Xarxa que donaria servei urbà a les poblacions que travessa, implicant la reforma de les actuals xarxes d'autobusos.

· Xarxa tipus tram-tren en trams interurbans

· Línies del sistema tramviari:

T1: La Mora-Tarragona Llevant-Tarragona Centre-Tarragona Ponent-Vila-seca-Reus
T2: La Mora-Tarragona Llevant-Tarragona Centre-Pol.Ind.Francoli-Complex Educatiu-Pol.Quimic Sud-La Pineda-Salou(Pg.Maritim)-Cambrils(barri maritim)
T3: Tarragona Centre-Vila-seca-Port Aventura-Salou(centre)-Cambrils(centre)
T4: La Pineda-Vila-seca-Reus(universitat)-Reus(centre)
T5: Reus-C-14-Salou
T6: Tarragona(centre)-Torreforta-La Floresta-Pol.Les Gavarres-Aeroport-Reus(centre)
T7: Tarragona(centre)-Zona Educacional-Sant Ramon-Sant Salvador-Els Pallaresos
T8: Tarragona(centre)-Zona Educacional-Sant Ramon-Sant Salvador-Pol.Ind.Perafort-Perafort(poble)-Estacio TGV-Els Garidells-Les Gunyoles-Vallmoll-Vallmoll Paradis-Valls(Portal Nou)-Valls(Hospital)-Valls(Estacio BUS)-Valls(Estacio Tren)-Valls(El Fornas)-Pol.Ind.Valls-Pol.Ind.El Pla-El Pla de Santa Maria



Avatar de l’usuari
Santfeliuenc
N10
N10
Entrades: 3520
Ubicació: Sant Andreu de la Barca, BL

Entrada Autor: Santfeliuenc » Dimarts 28/06/2005 18:58

Hola zyttaro83,

Me va gustando lo que leo, me va gustando...

Bueno a ver, sobre un plano sería más interesante ver todo lo que dices, ya que algunas de las cosillas que comentas son muy interesantes y tras exponer aquí, no una solución definitiva, sino un primer esbozo, como lo he calificado, pues estaría bien irlo perfeccionando poco a poco con todo tipo de opiniones.

Yo si quieres te envío el plano en blanco de lo que he pintado aquí y nos colocas tú lo que comentas. De todas formas wefer me ha facilitado un planillo diferente con el que intentarécolocarlo todo un poco mejor.

Y por lo de la línea del AVE... mientras que no me toquetees el corredor entre Reus, el aeropuerto y Tarragona, para mi algo innegociable, pues al salir de la capital tarraconense por la costa y por donde entran las líneas de tren en la actualidad... pues si quieres meterla por el interior y dejar las líneas y vías actuales a cercanías, eso es precisamente en lo que pensaba yo, ya que aunque salga pintado así la línea de color azul, para nada iría por ese lugar, sino que como bien dices, dicha línea de alta velocidad iría asociada también a las mercancías, que con un plano mejor te diría cómo las vertebraría yo. Así que si metes la línea del AVE, Euromed, etc. por dentro y dejas las de cercanías por la costa, pues de acuerdo, en eso pienso yo, en eso precisamente aunque se vea tan mal en ese plano por querer también hacerlo deprisa y corriendo para que estuviese listo tan rápido. Conforme vaya teniendo planillos mejores iré retirando los viejos y eliminándolos del foro y colocando los más actualizads y definitivos.

Saludos,
Sergio


"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"

Avatar de l’usuari
Santfeliuenc
N10
N10
Entrades: 3520
Ubicació: Sant Andreu de la Barca, BL

Entrada Autor: Santfeliuenc » Dissabte 02/07/2005 16:30

Hola de nuevo a todos,

Tomando una serie de consideraciones del mensaje de zyttaro83 y no tanto otras, he colocado en el mensaje inicial reeditado y gracias a un plano más nítido que me facilitó wefer del área del Camp de Tarragona, os he colocado nuevamente las líneas que yo colocaría.

Sinceramente, igual hay alguna propuesta mejor pero... esta es como la cervecilla Carlsberg, jejejejejeje, un mapilla-propuesta para Tarragona que posiblemente... bueno que creo que no está nada mal.

Humildemente, claro.

Saludos,
Sergio


"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"

Avatar de l’usuari
Santfeliuenc
N10
N10
Entrades: 3520
Ubicació: Sant Andreu de la Barca, BL

Entrada Autor: Santfeliuenc » Dissabte 02/07/2005 17:04

Hola,

Como veis en el plano, el AVE saldría de Tarragona buscando el trazado por el interior para enlazar con la línea AVE en construcción, para nada por la costa y a partir de Reus saldría buscando ese mismo enlace con la línea actual en Alcover.

Por lo que respecta al TRAMPCAMP tendríamos todas las opciones que se derivan del plano, es decir:

1) Tarragona -> Vila-Seca -> Cambrils
2) Tarragona -> Vila-Seca -> Reus
3) Reus -> Vila-Seca -> Cambrils
4) Circular de Reus
5) Tarragona -> Vila-Seca -> La Pineda
6) Reus -> Vila-Seca -> La Pineda
7) Cambrils -> Salou -> La Pineda

Y como se aprecia claramente, al pasar tan sólo 2 líneas de cercanías en el corredor del aeropuerto, el mismo quedaría libre para circulaciones de algún tren lanzadera entre Tarragona, el aeropuerto y Reus, con facilidades de facturación en esas 2 estaciones, aparte del propio aeropuerto lógicamente, y por esa misma línea circularía algún que otro regional, tren de largo recorrido, etc.

Por este mismo motivo y como solamente pasarían dos líneas en el tramo de Vila-Seca y hacia Salou y Cambrils, siguiendo hasta Amposta solamente la línea 1, las mercancías que saliesen del puerto Tarraconense y procedentes de los diferentes polígonos industriales y plantas de la zona, se añadirían a la red por las vías actuales en el propio Salou, ya que la línea de cercanías sería desviada para que pasase junto al parque de Port Aventura mientras que la línea actualmente existente quedaría para mercancías y otras circulaciones externas.

Saludos,
Sergio


"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"

Avatar de l’usuari
Santfeliuenc
N10
N10
Entrades: 3520
Ubicació: Sant Andreu de la Barca, BL

Entrada Autor: Santfeliuenc » Diumenge 03/07/2005 11:10

Hola,

Os recuerdo que EL MENSAJE INICIAL HA SIDO REEDITADO Y LOS MAPAS QUE HABÍA COLGADOS HAN SIDO SUSTITUIDOS POR DOS NUEVOS.

Las líneas de cercanías que podeis apreciar serían estas:

1) Amposta-Tortosa / Vila-Seca / Comarruga
2) Montblanc / Vila-Seca / Comarruga
3) Mora d'Ebre / Aeroport / Torredembarra
4) Falset / Vila-Seca / Torredembarra
5) Orbital del Camp de Tarragona
6) L'Ametlla de Mar / Vila-Seca / Montblanc

Saludos,
Sergio
Santfeliuenc l’ha editat per darrera vegada el dia: Diumenge 21/10/2007 14:13, en total s’ha editat 2 vegades.


"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"

Avatar de l’usuari
Santfeliuenc
N10
N10
Entrades: 3520
Ubicació: Sant Andreu de la Barca, BL

Entrada Autor: Santfeliuenc » Dimarts 07/03/2006 18:41

Hola,

¿Qué opinais sobre el tranvía en Tarragona? ¿debería de abandonarse la idea? ¿es un completo error el negarse a ello?

Saludos,
Sergio


"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"

Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dimecres 08/03/2006 10:27

Hola!

Jo la proposta del Santfeliuenc la veig fantàstica però té dos errors greus:

-Primer, no m'has posat parada al costat el meu càmping, i hauré de caminar cap a Vilafortuny o cap a Sant Pere una estoneta, i això maifrien fot pal... :|

-Segon, suposo que el mapa serà esquemàtic però m'has fotut una línia per sobre del meu càmping...I també el del costat... :'(

:D

No, va, és conya. Em sembla una proposta molt bona però suposo que seria titllada d'inviable per més d'un (estìc pensant en el Jordi Hereu...)!

Respecte de l'assumpte TramCamp, en la realitat que jo conec (Cambrils. Salou, Pineda, Vila-Seca i companyia) jo ho veig necessari, més que res perquè l'actual manera més òptima de moure's és amb bici o caminant -si és que no tens pressa-. L'autobús és penòs (Plana fot trastos de l'any de la repicó, si bé últimament té algunes noves adquisicions) i el cotxe satura la zona durant els ponts, els caps de setmana d'estiu i l'agost sencer. A tot això dic, emulant la teva proposta diagonalera-granviera:

¡TramCamp por el Camp de Tarragona ya!

:D

Salut!


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dimecres 08/03/2006 16:11

Sobre la proposta del Sergio, no es podria allargar alguna línia des de Comarruga fins a Vilafranca i Vilanova? Hi han alguns municipis que pertanyen a la demarcació de Tarragona (El Vendrell, Cunit, Calafell..) i hi ha força mobilitat cap a / des de la Universitat Rovira i Virgili.



Avatar de l’usuari
Santfeliuenc
N10
N10
Entrades: 3520
Ubicació: Sant Andreu de la Barca, BL

Entrada Autor: Santfeliuenc » Diumenge 21/10/2007 14:15

Hola,
Santfeliuenc ha escrit:Hola,

Os recuerdo que EL MENSAJE INICIAL HA SIDO REEDITADO Y LOS MAPAS QUE HABÍA COLGADOS HAN SIDO SUSTITUIDOS POR DOS NUEVOS.

Las líneas de cercanías que podeis apreciar serían estas:

1) Amposta-Tortosa / Vila-Seca / Comarruga
2) Montblanc / Vila-Seca / Comarruga
3) Mora d'Ebre / Aeroport / Torredembarra
4) Falset / Vila-Seca / Torredembarra
5) Orbital del Camp de Tarragona
6) L'Ametlla de Mar / Vila-Seca / Montblanc

Saludos,
Sergio
Reedito esta cadena para incluir mapa general adjunto. El mapa adjunto sería el de cercanías GENERAL, mientras que ESTE DE AQUÍ es el detalle de la zona metropolitana del "Triángulo" central e industrial donde se concentra la población y los puntos importantes.

Saludos,
Sergio
Fitxers adjunts
prov-T.jpg
Cercanías Camp de Tarragona
prov-T.jpg (294.03 KiB) Visualitzat 7379 cops


"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"

Túnels del Garraf
N7
N7
Entrades: 385
Ubicació: Sitges BCN

Entrada Autor: Túnels del Garraf » Diumenge 21/10/2007 17:17

No sería buena idea aque una línea llegara a la estación del AVE de La Secuita - Perafort? Podria ser una línea Reus - Perafort (por el trazado de la antigua Reus - Roda) - Tarragona, o Reus - Perafort - Comarruga, dejando la connexión de la estación del AVE con Tarragona a un hipotético Tranvía.


67-68: Esplugues - Zona Universitària
L3: Zona Universitària - Sants Estació
R2: Barcelona Sants - Sitges

Avatar de l’usuari
Santfeliuenc
N10
N10
Entrades: 3520
Ubicació: Sant Andreu de la Barca, BL

Entrada Autor: Santfeliuenc » Diumenge 21/10/2007 17:24

Hola,
Túnels del Garraf ha escrit:No sería buena idea aque una línea llegara a la estación del AVE de La Secuita - Perafort? Podria ser una línea Reus - Perafort (por el trazado de la antigua Reus - Roda) - Tarragona, o Reus - Perafort - Comarruga, dejando la connexión de la estación del AVE con Tarragona a un hipotético Tranvía.
Sí señor. Buena no, sería una idea buenísima. Solo que yo el AVE si lees el resto de la cadena lo haría pasar por otro sitio :P

En cualquier caso y tal y como están ahora las cosas igual se podría colocar una línea entre Perafort, Reus y Tarragona, pero ahora parece que están empecinados en un Tram-tren como lo principal, que será bueno, pero que podría ser mejor si además hubiese cercanías segregadas.

Saludos,
Sergio


"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 21/10/2007 23:54

Faria una línia directa entre Montblanc, Valls i Coma-ruga per tal de permetre un accés directe a Lleida i Barcelona a la gent dels pobles que hi ha entremig.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dimarts 23/10/2007 10:42

Santfeliuenc ha escrit:Hola,

Estos 2 mapas propuesta están relacionados con el hilo...

http://wefer.com/forum/viewtopic.php?t=443

Y con el de la estación de Perafort, que no tengo ni idea de a quién se habrá podido ocurrir semejante barbaridad, pero que ya le vale.

xD xD
:evil: :evil:

Saludos,
Sergio
:o

O sea: http://transport.cat/viewtopic.php?t=443 (eso de wefer.com hace anyos que paso a la historia ;) )



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 23/10/2007 10:57

Ecomobisostrans ha escrit:O sea: http://transport.cat/viewtopic.php?t=443 (eso de wefer.com hace anyos que paso a la historia ;) )
Si en tens ganes, pots dedicar-te a editar tots els links desactualitzats. Per cert, ja t'has fixat en la data del missatge que cites?


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Respon

Torna a “Propostes ferroviàries / Propuestas ferroviarias”