Tram-Sellarès: Tramvía de Circumval.lació de Gavà/Viladecans

Propostes dels usuaris per a fer millores a les xarxes ferroviàries existents o per crear-ne de noves / Propuestas de los usuarios para hacer mejoras en las redes ferroviarias existentes o para crear nuevas
Respon
hospitalenc
N5
N5
Entrades: 82
Ubicació: L´Hospitalet.

Tram-Sellarès: Tramvía de Circumval.lació de Gavà/Viladecans

Entrada Autor: hospitalenc » Dimarts 19/06/2007 19:55

Trobo que sería una molt bona realització, la construcció d´una línia de circumval.lació que unís els diferents barris, equipaments i polígons industrials (actuals, ja en construcció, i previstos), de les ciutats veïnes de Gavà i Viladecans, sota la denominació d´explotació i/ó d´empresa de "Tram-Sellarès" :tram2 .

Quí mès pot ser a favor d´aixó, i aporta el seu granet a que sigui una realitat?............ ;)

:tram2 :tram2 :tram2



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dijous 21/06/2007 15:25

Home,no sé que dir,trbo que ja hi han masses tramvies.

Tampoc no crec que hi hagui gaire moviment entre polígons,una altra cosa és que la conectis amb els nuclis urbans.

No fem com a València,que volen inundar la ciutat de tramvies.Sols hi ha la T4,peró volen fer la T2,la T6,i perllogar la T4,i també la T10.

D'1 línia de tranvia passem a 5.

On realment necessita una línia de tramvia o metro(m'ès igual),és entre Sant Feliu i 4 Camins,això a crits!!!!



hospitalenc
N5
N5
Entrades: 82
Ubicació: L´Hospitalet.

Entrada Autor: hospitalenc » Dijous 21/06/2007 16:47

Precisament a aixó em refereixo, a que la línia ho uneixi tot, inclosses les dues estacions de la Renfe existents. Teníu ben present que totes dues ciutats igual doblen població en pocs anys, amb tots els projectes inmobiliaris nous que tenen, i que es faràn, sence el mès mínim dubte.

Jo poso el millor exemple posible de que es factible: la nova línia tramviaire de Parla. :tram2



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dijous 21/06/2007 19:55

M'agraden totes les indústries i oficines que estan posant per allà,ho trobo bé,peró el que trobo malament és que s'han carregat molt camp :'( ,peró bé,així baixarem l'atur.
Aquesta zona que dius està sofrent una transformació,i de fet,quan passes per la C-32,ho pots comprobar que el paisatge pel costat Tarragona ha canviat i força.
S'està edificant molt,ara on s'està edificant mès ès a la zona dels voltants de l'estació de renfe,on estàn construint una mena d'edificis d''oficina,i carrers amples i dos carrils de circulació per sentit.
M'agradaria saber sí és pretèn xonstruir al altre costat de la autopista,i a mès llocs,i a part d'oficines i indùstries,és frà algun parc o cosa semblant?
Ara quan passo per la C-32 entre Sant Boi i Castelldefels,em recorda molt a la pista de Silla,o V-31,un costat ple d'oficines,comerços i indústries,i l'altra camp.



Túnels del Garraf
N7
N7
Entrades: 385
Ubicació: Sitges BCN

Entrada Autor: Túnels del Garraf » Dijous 21/06/2007 20:51

Entre St Boi i Viladecans s'està construint el Parc de Negocis de Viladecans, i entre l'estació del tren i l'autopista (pel costat muntanya), està projectat el parc aeronàutic.

Aprofitant la nova urbanització, també s'està construint un parc, que sembla força gran, al costat de l'estació de Viladecans pel costat Barcelona, on abans hi desembocava una espècies de riera...

Tot això és ben visible des de la C32, i en menor mesura, es del tren.


67-68: Esplugues - Zona Universitària
L3: Zona Universitària - Sants Estació
R2: Barcelona Sants - Sitges

Respon

Torna a “Propostes ferroviàries / Propuestas ferroviarias”