Rodalíes cap a Lloret: Es Farà Algun Día?:

Propostes dels usuaris per a fer millores a les xarxes ferroviàries existents o per crear-ne de noves / Propuestas de los usuarios para hacer mejoras en las redes ferroviarias existentes o para crear nuevas
Respon
Avatar de l’usuari
awe
N7
N7
Entrades: 500
Ubicació: Tossa de Mar / Móra la Nova

Entrada Autor: awe » Dilluns 16/07/2007 16:21

orique ha escrit:Hauria de ser delicte empadronar-se on no s'hi viu...
Si no m'equivoco, desgravar-se de la renda la hipoteca d'una casa on de fet no hi vius sí que és delicte. És frau fiscal. No tens dret a fer-ho.

Per cert, per què coi estem parlant de Lloret i Blanes al fòrum del Ferrocarril Àrea Barcelona?



orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dilluns 16/07/2007 16:47

Perdó... :oops: Però m'emprenya molt que hi hagi gent així... :pistola

:topic



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dilluns 16/07/2007 19:35

awe ha escrit:Per cert, per què coi estem parlant de Lloret i Blanes al fòrum del Ferrocarril Àrea Barcelona?
En principi perquè seria una actuació dins l'àmbit de Rodalies Barcelona, encara que aquesta arribi a les províncies de Girona i Tarragona.

Si bé no m'agrada l'etiqueta Àrea de Barcelona, el criteri de separar el transport intra-ATM de l'extra-ATM em sembla bé.



Avatar de l’usuari
awe
N7
N7
Entrades: 500
Ubicació: Tossa de Mar / Móra la Nova

Entrada Autor: awe » Dimarts 17/07/2007 0:08

Hmmm… Vale, té la seva lògica.



Avatar de l’usuari
EUKibo
N9
N9
Entrades: 1321
Ubicació: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Entrada Autor: EUKibo » Dimarts 17/07/2007 12:22

L'ATM-Girona hauria d'espavilar-se una mica, fa poc crec, va fer la delimitació de les dues zones de l'Àrea de Girona i va consolidar una xarxa de busos prou importants. Ara cal que l'ATMG es posi les piles en planificació de transport ferroviari i fer-se compatible amb l'ATMBarcelona.

És a dir, incloure per exemple Lloret de Mar a la zona 6 de Barcelona i a la zona 2 de Girona, estudiar com funcionarien les validadores, les correspondencies....

El que està clar és que no podem deixar un buit allà al mig, ha d'haver alguna estació (camp de Blanes, Blanes centre, Lloret centre , bosc de Maçanet-Massanes...) que connecti tant amb Barcelona per una banda com Girona per l'altra banda.




Podrien ja començr els estudis de la construcció de les linies de rodalies que proposa la PTP i el DPTOP per una banda l'arribada del ferrocarril als municipis de Blanes i Lloret tot connectant-los amb El Maresme i Barcelona i també fer una línia de Rodalies utilitzant aquesta nova infrastructura i la infrastructura dels regionals Lloret de Mar-Sils-Girona. Això com a mesura persuasiva a la Generalitat i al Ministeri de Foment.


Per altra banda haurien d'agafar iniciativa de si Generalitat i Estat no els hi fan cas crear operadors propis o construir ells mateixos nova infrastructura.



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dimarts 17/07/2007 12:27

EUKibo ha escrit:Ara cal que l'ATMG es posi les piles en planificació de transport ferroviari i fer-se compatible amb l'ATMBarcelona.
Si Renfe no vol, l'ATMG ja pot dir missa. El mateix passa a Barcelona: l'ATM té autoritat respecte tots els operadors adscrits a excepció de Renfe.



buertu
N7
N7
Entrades: 384
Ubicació: Sant Joan Despí

Entrada Autor: buertu » Dimarts 17/07/2007 15:35

entfe001 ha escrit:
EUKibo ha escrit:Ara cal que l'ATMG es posi les piles en planificació de transport ferroviari i fer-se compatible amb l'ATMBarcelona.
Si Renfe no vol, l'ATMG ja pot dir missa. El mateix passa a Barcelona: l'ATM té autoritat respecte tots els operadors adscrits a excepció de Renfe.
Llegint això se m'acaba d'acudir que s'està pactant el traspàs de les rodalies a la Generalitat. No podria ser que es passés a exigir que l'ATM tingués certa autoritat també sobre Renfe? Perque crec que és el més lògic que, sigui quina sigui l'operadora de transport de rodalies, pugui estar gestionada per l'ATM.



buertu
N7
N7
Entrades: 384
Ubicació: Sant Joan Despí

Entrada Autor: buertu » Dimarts 17/07/2007 15:37

entfe001 ha escrit:
EUKibo ha escrit:Ara cal que l'ATMG es posi les piles en planificació de transport ferroviari i fer-se compatible amb l'ATMBarcelona.
Si Renfe no vol, l'ATMG ja pot dir missa. El mateix passa a Barcelona: l'ATM té autoritat respecte tots els operadors adscrits a excepció de Renfe.
Llegint això se m'acaba d'acudir que s'està pactant el traspàs de les rodalies a la Generalitat. No podria ser que es passés a exigir que l'ATM tingués certa autoritat també sobre Renfe? Perque crec que és el més lògic que, sigui quina sigui l'operadora de transport de rodalies, pugui estar gestionada per l'ATM.
D'altra banda, comentar que a Renfe li costa moltíssim entrar en aquests temes i crec que a Girona posaran moltes pegues per a una possible integració.



Avatar de l’usuari
EUKibo
N9
N9
Entrades: 1321
Ubicació: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Entrada Autor: EUKibo » Dimarts 17/07/2007 23:29

buertu ha escrit:
entfe001 ha escrit:
EUKibo ha escrit:Ara cal que l'ATMG es posi les piles en planificació de transport ferroviari i fer-se compatible amb l'ATMBarcelona.
Si Renfe no vol, l'ATMG ja pot dir missa. El mateix passa a Barcelona: l'ATM té autoritat respecte tots els operadors adscrits a excepció de Renfe.
Llegint això se m'acaba d'acudir que s'està pactant el traspàs de les rodalies a la Generalitat. No podria ser que es passés a exigir que l'ATM tingués certa autoritat també sobre Renfe? Perque crec que és el més lògic que, sigui quina sigui l'operadora de transport de rodalies, pugui estar gestionada per l'ATM.
D'altra banda, comentar que a Renfe li costa moltíssim entrar en aquests temes i crec que a Girona posaran moltes pegues per a una possible integració.
Renfe és la tipica empresa expropiadora falangista estatal (Renfe Correos Telefónica Iberia) que avui dia funcionen gràcies a la inmunitat de l'Estat i que basen el seu funcionament en una explotació "ruin" dels seus serveis; per exemple acomiadar caps d'estació de vital importancia pel funcionament i seguretat de les estacions i en canvi contractar info-renfe que no tenen ABSOLUTAMENT CAP utilitat.

La qüestió és, en el cas de Renfe la cosa encara té esperança perquè tant el poder legislatiu català com europeu estan intentant salvar aquesta empresa de tanta importància. Renfe haurà de respondre a les ordres del govern de la Genaralitat i ADIF estarà obligada a cedir "slots" (terme utilitzat en aeronàutica) de circulació a les companyies que ho solicitin.

D'aquesta manera amb la legislació europea una nova empresa per exemple: Ferrocarrils de Girona podria circular per vies ADIF amb preferència sobre trens de Renfe, ja que Renfe ha demostrat objectivament de manera sobrada que no és capaç de mantenir una explotació competent.

I amb la legilació catalana senzillament la Generalitat decideix els horaris i recorreguts de Renfe pel que fa a Rodalies i Regionals.



Avatar de l’usuari
genissimon
N10
N10
Entrades: 3140
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » Dimecres 18/07/2007 9:30

EUKibo ha escrit:[...]I amb la legilació catalana senzillament la Generalitat decideix els horaris i recorreguts de Renfe pel que fa a Rodalies i Regionals.
Crec que al final regionals(*) ha caigut del paquet de transferències ferroviàries i ja només es parla de transferir rodalies en sentit estricte.

(*) s'ha especificat els trens regionals que tenen tot el seu recorregut íntegrament en territori català.

Salut !!



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dimecres 18/07/2007 11:10

Començo a estar bastant fins els collons que des de Barcelona es cregui que no hi res més més amunt de la Tordera.

Els ciutadans de segona de Catalunya no són els qui no parlen català: som els que vivim a més de 60 km de la capital del regne.



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dissabte 21/07/2007 12:49

EUKibo ha escrit:Renfe és la tipica empresa expropiadora falangista estatal (Renfe Correos Telefónica Iberia)...
:boig


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
awe
N7
N7
Entrades: 500
Ubicació: Tossa de Mar / Móra la Nova

Entrada Autor: awe » Dissabte 21/07/2007 17:24

entfe001 ha escrit:Començo a estar bastant fins els collons que des de Barcelona es cregui que no hi res més més amunt de la Tordera.

Els ciutadans de segona de Catalunya no són els qui no parlen català: som els que vivim a més de 60 km de la capital del regne.
:master I això que hi ha dos "Nadals" a la Genialitat. Els successius motins dels usuaris de la línia de Portbou no semblen importar gens ni mica a la Casa Gran.



Respon

Torna a “Propostes ferroviàries / Propuestas ferroviarias”