Quines estacions de metro, FGC, etc., són prescindibles?

Propostes dels usuaris per a fer millores a les xarxes ferroviàries existents o per crear-ne de noves / Propuestas de los usuarios para hacer mejoras en las redes ferroviarias existentes o para crear nuevas
Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dimecres 17/10/2007 10:02

Túnels del Garraf ha escrit:volia saber si aquests botons ja estaven patentats i si hi havia alguna estació de Catalunya que en disposés
A Carretera de les Aigües es demana parada des de la mateixa estació mitjançant uns botonets. N'hi ha un per cada sentit, ja que l'andana és única.



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dijous 18/10/2007 12:19

Platanito ha escrit:
Túnels del Garraf ha escrit:volia saber si aquests botons ja estaven patentats i si hi havia alguna estació de Catalunya que en disposés
A Carretera de les Aigües es demana parada des de la mateixa estació mitjançant uns botonets. N'hi ha un per cada sentit, ja que l'andana és única.
Exacte, i si s'hi vol baixar tambe hi ha botonets dins el funicular.



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Diumenge 21/10/2007 2:59

A voltes amb les parades facultatives, on trobo jo que serien molt útils és al Tram. Ara totes les parades són prescriptives, cosa que suposa una pèrdua de temps brutal en períodes vall, especialment entre Fòrum i Estació de Sant Adrià.



orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Diumenge 21/10/2007 3:46

entfe001 ha escrit:A voltes amb les parades facultatives, on trobo jo que serien molt útils és al Tram. Ara totes les parades són prescriptives, cosa que suposa una pèrdua de temps brutal en períodes vall, especialment entre Fòrum i Estació de Sant Adrià.
Hi estic d'acord.



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Diumenge 21/10/2007 9:40

En especial la de "Central Tèrimca del Besòs", on encara no he vist pujar i baixar ningú.

És una bona idea això de les parades facultatives al TRAm, doncs seria com lo de sol·licitar parada dels autobusos.

Salut,



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Diumenge 21/10/2007 9:56

Jordilar ha escrit:En especial la de "Central Tèrimca del Besòs", on encara no he vist pujar i baixar ningú.

És una bona idea això de les parades facultatives al TRAm, doncs seria com lo de sol·licitar parada dels autobusos.

Salut,
Jo allà hi he vist pujar gent, però no al TRAM, sino al Citaro de Sarbus que el substituia :D També secundo la moció de que als tramvies aniria força bé instaurar parades facultatives.


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
vermer3
N6
N6
Entrades: 300
Ubicació: L1 Rambla Just Oliveras/R2 R13 R14 R15 Castelldefels/R2 R8 R11 Granollers Centre

Entrada Autor: vermer3 » Dimecres 31/10/2012 15:58

METRO

Sens cap mena de dubte, Casa de l'Aigua de l'L11 de TMB, hi ha hagut dies que hi hie passat i ni ha puixat ni ha baixat cap passatger, a més a més per la seva proximitat amb Trinitat Nova, a 300 metres escassos, que és estació d'enllaç L3-L4 a sobre

RODALIES DE CATALUNYA

Mont-roig del Camp-R16
la Floresta-R14
Puigverd de Leida-Artesa de Lleida-R14

per estar molt mal situades enmig de no res i per la gairebé nul.la freqüència de pas, només hi paren un o dos trens al dia, en el millor dels casos
és la meva opinió, si estan correctament comunicades amb bus als pobles que serveixen(cosa que dubto)i tenen alguna utilitat, canviaré d'opinió...


R.I.P. Línia Port Aventura - Bifurcació Calafat
Desdobleu la línia de Vic ja!
Prou retallar a MD i menys malgastar en AVE!

Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2373
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dimecres 31/10/2012 17:30

vermer3 ha escrit:METRO

Sens cap mena de dubte, Casa de l'Aigua de l'L11 de TMB, hi ha hagut dies que hi hie passat i ni ha puixat ni ha baixat cap passatger, a més a més per la seva proximitat amb Trinitat Nova, a 300 metres escassos, que és estació d'enllaç L3-L4 a sobre
Totalment d'acord. Algun dia agafo el metro aquí, a Casa de l'Aigua, i sovint estic sol a l'estació (bé, jo i el vigilant, i el que està "al quarto aquell de l'entrada, si està")


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4435
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dimecres 31/10/2012 18:50

La de Baró de Viver i Trinitat Vella, potser seria prescindible... :roll:

EDITO: La de Trinitat Vella ahir vaig passar i va pujar bastant gent. La de Baró de Viver crec que està una mica mal situada...
Renfe445 l’ha editat per darrera vegada el dia: Diumenge 04/11/2012 9:09, en total s’ha editat 1 vegada.



Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
Entrades: 1618
Ubicació: Sant Feliu

Entrada Autor: Javi M » Dimecres 31/10/2012 20:17

D'FGC, trobo poc útil l'estació de Magòria - La Campana. Pel que jo he vist, la mitja deu estar sobre les dues pujades o baixades per tren que hi circula.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 31/10/2012 20:27

Doncs sempre que hi he passat, hi he vist força més moviment que dues persones que pugen i baixen.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

sagrering
N6
N6
Entrades: 273

Entrada Autor: sagrering » Dimecres 31/10/2012 20:59

Creo que no sobra ninguna. Al contario FALTAN MUCHISIMAS. Hay muchas zonas de Barcelona que estan aisladas, y no pongamos de ejemplo la Linea 9. Estas estaciones " muertas ", hacia muchos años que tenian que estar funcionado. LLegar a la Pza Sanllehy, la zona superior del Guinardo , Pº Maragall ( tan largo que es tiene Camp de l´arpa y Maragall ), Font fargues, Alta de Pedrell, Nen del aro... ) es una excursión. La zona superior de la Vall d´hebron y en general toda la zona alta de la ciudad es un verdadero desastre.
Saludos



Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
Entrades: 1618
Ubicació: Sant Feliu

Entrada Autor: Javi M » Dimecres 31/10/2012 21:03

Guigui ha escrit:Doncs sempre que hi he passat, hi he vist força més moviment que dues persones que pugen i baixen.
Doncs aleshores deu ser cosa de l'hora que hi acostumo a passar. La veritat és que si no s'hagués construït, hi hauria un tram força llarg sense parada, d'uns 2km.

Parlant ara de TMB, encara que l'estació de Tarragona sí que té un mínim flux de viatgers, em qüestiono si val la pena que el tren s'aturi tres cops sota una avinguda d'1km. Entre Espanya i Tarragona hi ha tot just 500m, i entre la mateixa i Sants, no hi arriba.



Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
Entrades: 1618
Ubicació: Sant Feliu

Entrada Autor: Javi M » Dimecres 31/10/2012 21:44

entfe001 ha escrit:A voltes amb les parades facultatives, on trobo jo que serien molt útils és al Tram. Ara totes les parades són prescriptives, cosa que suposa una pèrdua de temps brutal en períodes vall, especialment entre Fòrum i Estació de Sant Adrià.
Desconec el cas de la xarxa del Besòs, però a la del Baix tindria poca utilitat: cada dia agafo la T3 de punta a punta, i a cap hora del dia hi ha cap estació on no pugi ni baixi ningú. Des que el faig servir, he vist només una vegada, a Can Clota, que no s'obri cap porta.

Al disseny del tramvia de Múrcia, es preveia fer facultatives les parades fora de la ciutat. De fet, els vehicles duen botons per sol·licitar la parada.
Finalment encara no s'ha implantat el sistema, doncs les estadístiques que s'han fet durant el temps que porta en marxa determinen que només hi ha tres estacions aptes per ser facultatives.



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dimecres 31/10/2012 22:49

Javi M ha escrit:D'FGC, trobo poc útil l'estació de Magòria - La Campana. Pel que jo he vist, la mitja deu estar sobre les dues pujades o baixades per tren que hi circula.
Magòria, a part de servir els veïns de la Zona Franca, té davant la prefectura de trànsit i el registre mercantil, a més de ser zona d'examen pràctic.



Avatar de l’usuari
raulitinbcn
N8
N8
Entrades: 1172
Facebook: raul.lopezalvarez.37
Ubicació: Barcelina

Entrada Autor: raulitinbcn » Dimecres 31/10/2012 23:20

Si us fixeu la línia 1 del FGV de València, moltes parades són facultatives. 19, per ser exactes. No hi he anat mai per comprovar la gent que hi passa, però és podria aplicar a renfometadif ( :) ) , i a altres


Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -

victorromo99
N5
N5
Entrades: 112

Entrada Autor: victorromo99 » Dissabte 04/01/2014 22:19

Quines estacions del metro de barcelona creieu que no son rentables?



Avatar de l’usuari
vermer3
N6
N6
Entrades: 300
Ubicació: L1 Rambla Just Oliveras/R2 R13 R14 R15 Castelldefels/R2 R8 R11 Granollers Centre

Entrada Autor: vermer3 » Dissabte 04/01/2014 22:57

L2 Verneda
L6 Sant Gervasi
L6 La Bonanova/Les Tres Torres ( una de les dues )
L11 Casa de l'Aigua


R.I.P. Línia Port Aventura - Bifurcació Calafat
Desdobleu la línia de Vic ja!
Prou retallar a MD i menys malgastar en AVE!

victorromo99
N5
N5
Entrades: 112

Entrada Autor: victorromo99 » Dissabte 04/01/2014 23:01

totalment d'acord, encara que jo també diria Baró de Viver de la L1



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5686
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Diumenge 05/01/2014 0:26

La paraula "rentable" careix de sentit en aquest àmbit.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Respon

Torna a “Propostes ferroviàries / Propuestas ferroviarias”