Nuevo mapa propuesta: cercanías Lleida

Propostes dels usuaris per a fer millores a les xarxes ferroviàries existents o per crear-ne de noves / Propuestas de los usuarios para hacer mejoras en las redes ferroviarias existentes o para crear nuevas
Respon
Avatar de l’usuari
Santfeliuenc
N10
N10
Entrades: 3520
Ubicació: Sant Andreu de la Barca, BL

Nuevo mapa propuesta: cercanías Lleida

Entrada Autor: Santfeliuenc » Dissabte 20/10/2007 19:06

Hola,

Y para culminar la propuesta de una red de cercanías para cada una de las 4 capitales catalanas: Lleida.

Saludos,
Sergio

PD: En el área metropolitana de Lleida, las líneas harían de metro interior reforzando frecuencias interiores entre los puntos marcados.
Fitxers adjunts
propuesta-LL.jpg
Rodalies de la Terra Ferma
(778.74 KiB) S’ha baixat 439 vegades


"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"

Túnels del Garraf
N7
N7
Entrades: 385
Ubicació: Sitges BCN

Entrada Autor: Túnels del Garraf » Dissabte 20/10/2007 19:27

Siendo una red tan ambiciosa, porque no incluyes una línea a Fraga? Ya sé que está en otra comunidad, pero Binéfar también y si que lo has incluido.

Aparte, creo que líneas que siguieran los valles pirenaicos hacia Lleida tendrían más demanda que no una línea transversal, como tu has propuesto.


67-68: Esplugues - Zona Universitària
L3: Zona Universitària - Sants Estació
R2: Barcelona Sants - Sitges

Avatar de l’usuari
Sky
N9
N9
Entrades: 1915
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: Sky » Dissabte 20/10/2007 19:37

Santfe= The master. :reve

Yo también creo que faltaría una línea que uniera Alcarràs y Fraga (entre las dos son unos 20.000 habitantes). 8-)



orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dissabte 20/10/2007 23:00

La línia 7 no sé si valdria la pena... i posats a fer-la, jo la faria passar a Banhèras de Luishon per tal de que enllacés amb la SNCF, i de pas, crear un nou pas internacional.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dissabte 20/10/2007 23:25

Santfeliuenc "en su salsa"... :D

Propostes addicionals:

La 7, tal com està, no la faria. Més aviat, perllongaria la 1 a Sort, Esterri i la Vall d'Aran pel Túnel de la Bonaigua (nomenclatura inventada, però perfectament plausible, arribat el cas). Així quedaria ferroviàriament coberta Vaquèira, captant un bon grapat de possibles usuaris. Respecte al que diu l'Orique de connectar amb la línia per la banda francesa, jo seguiria per la vall del Garona fins a Marinhac. Passar a Luishon pel Portilhon és tècnicament molt més complex i cobreix menys població. Tampoc faria la 7 transversal de La Seu a Vielha pel Pont de Suert. Trobo que un bon servei d'autobusos (enllaçant convenientment amb tots els trens) ja faria el seu fet.

En canvi, considero que t'has deixat un eix ferroviàriament prou interessant com és la vall del Segre. Balaguer-Artesa-Ponts-Oliana-Coll de Nargó-La Seu-Andorra: a Suïssa es durien les mans al cap de no haver-hi fet encara cap línia. A més, tenint en ment el conjunt de Catalunya, faria un traçat d'Artesa a Montblanc, creuant l'ETF a Tàrrega, cosa que permetria una connexió directa amb Tarragona. Us imagineu, per un moment, un AVE València-Andorra? La rehòstia en bicicleta...

De Móra d'Ebre continuaria la línia fins a Tortosa. Suposo que d'alguna manera també ho hauràs pensat, però no ho deuries plasmar al mapa ja que Móra seria la interfície amb el nucli de Tarragona.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Santfeliuenc
N10
N10
Entrades: 3520
Ubicació: Sant Andreu de la Barca, BL

Entrada Autor: Santfeliuenc » Diumenge 21/10/2007 0:10

Hola,

Pues ¿qué se le va a hacer? teneis razón respecto a Fraga, lo que pasa es que he aprovechado la línea que subía a Binefar y he subido por ahí en lugar de desplazarme más al oeste buscando Fraga, pero sí, sería una opción, por ejemplo sacando algún ramal a la línea 5 que cubriese Alcarràs, Fraga y algún núcleo más de la zona.

Respecto a la línea 7 del norte, es cierto también lo que algunos decís, al que no le guste, que la elimine o que solo la lleve a la Seu, siendo línea 7 o prolongación de la 1 desde La Pobla. Yo la dejo ahí para servir esas zonas y consciente de que eso sería lo último a realizar.

La ampliación al sur de las líneas 1 y 5 conectando después con Mora d'Ebre implica la creación de un eje vertical que iría por el ramal de la línea 7 hasta Francia, eje que sería importante y muy práctico para mercancías y por el que igual también se podrían articular regionales. Dicho eje vertical conectaría con la SNCF en el punto que se encontrase más adecuado. Para pasar a Bagnères de Luchon desde Bossost se precisaría de un túnel, mientras que si se sigue hacia el norte desde Les y se conecta más arriba no haría falta.

Pero bueno, son todo ideas, claro.

Saludos,
Sergio


"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"

Respon

Torna a “Propostes ferroviàries / Propuestas ferroviarias”