Quines infraestructures ferroviaries creieu imprescindibles?

Propostes dels usuaris per a fer millores a les xarxes ferroviàries existents o per crear-ne de noves / Propuestas de los usuarios para hacer mejoras en las redes ferroviarias existentes o para crear nuevas
Respon
fredebcnteatre
N7
N7
Entrades: 323
Ubicació: R1

Quines infraestructures ferroviaries creieu imprescindibles?

Entrada Autor: fredebcnteatre » Diumenge 21/10/2007 23:11

Obro aquest tema com a consulta, degut a les deficiencies que esta provocant o demostrant el fet del tall de la R2, R10 i part de la llobregat-anoi... provocant deficiencies... quines infraestructures falten o creieu que falten?



Avatar de l’usuari
EUKibo
N9
N9
Entrades: 1321
Ubicació: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Entrada Autor: EUKibo » Diumenge 21/10/2007 23:22

L1 Fondo - Montigalà Centre - Lloreda|Sant Crist - Bufalà - Badalona Centre



Túnels del Garraf
N7
N7
Entrades: 385
Ubicació: Sitges BCN

Entrada Autor: Túnels del Garraf » Diumenge 21/10/2007 23:36

Unió de les dues xarxes de tramvia sense transbordaments.
Arribada de la Llobregat - Anoia al centre de Barcelona.
Extensió del TRAMbesòs cap a Arc de Triomf i Pl Catalunya.


67-68: Esplugues - Zona Universitària
L3: Zona Universitària - Sants Estació
R2: Barcelona Sants - Sitges

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Diumenge 21/10/2007 23:40

Tren a Olot per Banyoles.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 21/10/2007 23:43

Metro i Rodalies per Diagonal
L9, però sense giragonses
Línia Orbital
Connexió ferroviària multimodal (Rodalies, Regionals, TAV) directa amb l'aeroport
Més connexions entre les dues ribes del Llobregat
L1 fins a Badalona Centre
L3 fins a Trinitat Vella
Segregació de L6/L7 i B-V; nou túnel Sarrià-Francesc Macià-Urgell
Quadruplicació de via fins a Castelldefels, Martorell, Granollers i Mataró
Intercanviadors fora del centre de Barcelona: Cornellà Centre, Torrassa, Zona Universitària, Sarrià, Trinitat Vella


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

laura
N5
N5
Entrades: 106

Entrada Autor: laura » Diumenge 21/10/2007 23:48

A vegades penso que estem més a prop d'Àfrica que no pas d'Europa...

Jo opino que el que no s'ha fet en dotze anys, no es podrà fer ara en quatre mesos... A Barcelona li fa falta inversió continua i de manera mesurada per tal d'evitar ensurts com aquests.

Quines infraestructures? La llista és força llarga...

A veure què tal demà la resta de línies de Rodalies...
M'agradaria veure demà Passeig de Gràcia...

Salutacions.


Baixador a Premià de Mar ja!

Avatar de l’usuari
EUKibo
N9
N9
Entrades: 1321
Ubicació: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Entrada Autor: EUKibo » Dilluns 22/10/2007 0:17

laura ha escrit:A veure què tal demà la resta de línies de Rodalies...
M'agradaria veure demà Passeig de Gràcia...

Salutacions.
Si voleu veure l'infern aneu a Gavà en hora punta. Una molt petita estació que ha de suportar l'entrada i sortida de milers de passatgers per hora...



Dabi
N4
N4
Entrades: 69

Entrada Autor: Dabi » Dilluns 22/10/2007 0:43

Que si almenys a la Zona Franca no arriba el metro que el servei d'autobusos sigui adequat a les necessitats dels que hi viuen, els que hi treballen i els que hi van, com per exemple els diumenges al mercadillo.



Avatar de l’usuari
Mortadel·lo
N9
N9
Entrades: 1381

Entrada Autor: Mortadel·lo » Dilluns 22/10/2007 9:42

les vies :D


ES PELIGROSO ASOMARSE

Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dilluns 22/10/2007 10:15

entfe001 ha escrit:Tren a Olot per Banyoles.
Olot - Girona - St. Feliu de Guíxols, posats a imaginar... :D

Per cert, o canvieu el títol, o es mou el fil, perquè el títol convida a posar-hi qualsevol cosa però el fil està al subfòrum de l'àrea de BCN, en canvi, jo trobo que infraestructures ferroviaries també en fan falta fora de BCN (diria que més i tot).


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

megapauer
N8
N8
Entrades: 1203
Ubicació: De la Terra Ferma a l'exili
Contacta:

Entrada Autor: megapauer » Dilluns 22/10/2007 11:23

A Barcelona... sens dubte conectar les dues xarxes de Tramvia per la Diagional.

A més a més solventar el tema del colapse de FGC a la línia del Vallès.

I ja posats, acabar d'una vegada la línia 9 de metro.


A Catalaunya... principalment accelerar les línies per a treure totes les limitacions a menys de 120-140 km/h i instal·lar punts d'encreuament a totes les estacions.
Modernitzar la línia de Manresa.
Crear llocs de transbordaments carretera-tren per a mercaderies a totes les ciutats capitals de comarca.


Salutacions,
Joan

http://www.joanespina.com

jordidr
N7
N7
Entrades: 614

Entrada Autor: jordidr » Dimarts 23/10/2007 9:26

Desdovlament línia Vic
Linia Mollet-Santa Perpètua-Barbera-UAB-Martorell...



Avatar de l’usuari
Alfredo_21
N6
N6
Entrades: 220
Ubicació: La Verneda//Sant Martí, Barcelona[L-2/L-4,T-5] [B-10-C-31]

Entrada Autor: Alfredo_21 » Dissabte 27/10/2007 20:22

Para mí lo básico de momento es:
- Acabar la L9
- Acabar de una vez la C7
- Establecer vía libre condicional en los diferentes tramos de vía doble adecuandolos a dichas caracteristicas en el caso de que no lo soportaran .
- Unir los extremos de los tranvias en la Diagonal mediante la prolongación de los FGC de la Anoia, aunque para mí lo lógico es que en un principio se hubiera hecho una línea de metro entre Maria Cristina y Glories, de esta manera se hubiera evitado estropear la entrada viaria de Avenida Diagonal reduciendo un carril de entrada, acabando la línea de TRAM en la parada de Zona Universitària.
- Segundo túnel de cercanías pasante en Barcelona.
- By - Pass Túnel FGC Collserola y túnel directo entre Gracia y Sarrià.
- Apertura de la línea Papiol - Mollet en el tramo Cerdanyola - Mollet para tráfico de viajeros.
- Prolongar la línea 3 hasta Trinitat Vella para conectar con la línea 1 y hasta Bon Pastor para conectar con la L9.
- L1 hasta Badalona Centro.
- Metro Sur Barcelona --> recorrido--> El Prat - Sant Boi - Santa Coloma de Cervelló - Sant Feliu - Sant Joan d'Espí - Cornellà - Hospitalet Sur - El Prat.
- Metro Norte Barcelona --> Sant Adrià - Badalona - Mongat - Tiana - Montigalà - Sta. Coloma - Sant Adrià
- Cercanías Urbanos -->
* en C1 Molins de Rei - Mongat
* en C2 --> Castelldefels - Montcada Bifurcació (via Ramal de les Aigües)
*en C3: no es necesario
*en C4: Molins de Rei - Montcada Bifurcació
*en C7: no es necesario
*en C10: no es necesario
- Supresión C10, para recuperar el tren lanzadera Barcelona Sants - Aeropuerto (Tren Azul).
- Desdoblamiento C3 Vic - Barcelona si la cuota de mercado así lo exige (que de momento no es el caso).
- Barcelona <--> Martorell FGC tren directo mediante cuadrupliación de vía.
- Ramal FGC desde Sant Boi al aeropuerto en vía doble.


Electrificacions en Trainz, quina cosa més bella

Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Diumenge 28/10/2007 5:04

Alfredo_21 ha escrit:- Supresión C10, para recuperar el tren lanzadera Barcelona Sants - Aeropuerto (Tren Azul).
En definitiva, deixar l'Estació de França sense tren llançadora, no? És contraproduent, quan el que s'ha de fer és potenciar aquesta estació.
Alfredo_21 ha escrit:- Desdoblamiento C3 Vic - Barcelona si la cuota de mercado así lo exige (que de momento no es el caso).
La quota de mercat ho exigirà quan de Vic en amunt hi comencin a haver freqüències de pas coherents més enllà de quatre o cinc trens en tot el dia; mentre que al nucli de Rodalies de Barcelona, utilitzar el tren s'ha convertit en el més normal, de Ripoll en amunt deu ser alguna cosa així com una anècdote.



Avatar de l’usuari
Santfeliuenc
N10
N10
Entrades: 3520
Ubicació: Sant Andreu de la Barca, BL

Entrada Autor: Santfeliuenc » Diumenge 28/10/2007 16:07

Hola,
Guigui ha escrit:Metro i Rodalies per Diagonal
L9, però sense giragonses
Línia Orbital
Connexió ferroviària multimodal (Rodalies, Regionals, TAV) directa amb l'aeroport
Més connexions entre les dues ribes del Llobregat
L1 fins a Badalona Centre
L3 fins a Trinitat Vella
Segregació de L6/L7 i B-V; nou túnel Sarrià-Francesc Macià-Urgell
Quadruplicació de via fins a Castelldefels, Martorell, Granollers i Mataró
Intercanviadors fora del centre de Barcelona: Cornellà Centre, Torrassa, Zona Universitària, Sarrià, Trinitat Vella
De acuerdo con Gilbert en estos preceptos que se resumirían en:

- Cercanías por los ejes esenciales (cambio TOTAL y por fases del sistema ferroviario urbano de BCN)
- Más líneas de metro y ampliación de las actuales
- Más líneas tranviarias del estilo actual
- Reestructuración de la red de bus urbano e interurbano

Pero ante todo esto, las autoridades pondrán mañana a sus "casacas rojas" provistos de horarios de papel y a lo mejor ponen los trenes en composición doble que enviarán procedentes de Madrid ya que allí igual colocan Civias a tutiplén con lo que los otros nos los pueden ir pasando.

Saludos,
Sergio


"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"

Avatar de l’usuari
davidbarna
N5
N5
Entrades: 110
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: davidbarna » Diumenge 28/10/2007 21:14

Aquí van les meves:

Temes urgents:

1.- Nova línia de rodalies pel litoral, aprofinant la línia del Morrot i la de l'Estació de França a Glòries-Clot.
2.- Duplicar la via a la línia de Vic (com a mínim fins La Garriga)
3.- Duplicar la via del tros de la línia d'El Papiol a Mollet on encara fa falta i arreglar el bypass.
4.- Unir el Trambaix amb el Trambesòs
5.- Línia orbital: prioritats Vilafranca-Vilanova i Granollers-Mataró.

Altres

1.- Obrir d'una vegada l'intercanviador de Martorell-Central
2.- Crear enllaços REALS entre les línies del FGC Vallès i la línia C7



Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Diumenge 28/10/2007 22:33

davidbarna ha escrit:Crear enllaços REALS entre les línies del FGC Vallès i la línia C7
De fet fins i tot, adaptar totes les línies de FGC BCN Pl Espanya - Igualada / Manresa / Suria / Sallent a ample europeu per tal de poguer-les connectar amb Pl Catalunya.



Avatar de l’usuari
sigfrid440s
N6
N6
Entrades: 292
Facebook: ssygger
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: sigfrid440s » Dilluns 29/10/2007 20:51

Quines infraestructures ferroviaries considero imprescindibles?

Totes menys l'AVE :pistola



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dilluns 29/10/2007 21:57

sigfrid440s ha escrit:Quines infraestructures ferroviaries considero imprescindibles?

Totes menys l'AVE :pistola
Just al contrari que els usuaris d'A8 oficial... :trenazo


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Respon

Torna a “Propostes ferroviàries / Propuestas ferroviarias”