A quina ciutat hi caldría més urgentment un Tramvía?

Propostes dels usuaris per a fer millores a les xarxes ferroviàries existents o per crear-ne de noves / Propuestas de los usuarios para hacer mejoras en las redes ferroviarias existentes o para crear nuevas

A quina ciutat hi caldría més urgentment un Tramvía?

L’enquesta ha acabat el Diumenge 07/06/2009 6:53

Manresa
3
7%
Sabadell
16
36%
Terrassa
9
20%
El Vendrell
1
2%
Vilanova i la Geltrú
1
2%
Vilafranca del Penedès
0
No hi ha cap vot
Granollers
3
7%
Vic
0
No hi ha cap vot
Mataró
4
9%
Altres (comentar)
7
16%
 
Vots totals: 44
Avatar de l’usuari
sortrens
N8
N8
Entrades: 765
Ubicació: BARCELONA (Catalunya)

Re: A quina ciutat hi caldría més urgentment un Tramvía?

Entrada Autor: sortrens » Dilluns 01/12/2008 19:50

A veure fa temps vaig escriure en aquest mateix fòrum que a Tarragona li caldria un tramvia tot i que jo a Tarragona la tenia com a tercera ciutat, bé tot es pot discutir...


Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!

Avatar de l’usuari
122-042-132
N9
N9
Entrades: 1282
Ubicació: (Barcelona CAT, Austin i Houston TX, Washington DC)

Entrada Autor: 122-042-132 » Dimarts 02/12/2008 7:23

Jo també crec que Tarragona seria la opció més interessant (Tarragona, Reus, Salou i rodalies) coformen la segona àrea metropolitana de Catalunya, amb uns 500.000 habitants.
En canvi algunes de les poblacions de la llista (Vilafranca, El Vendrell, Vic) tots just a peu les travesses en 20 minuts. Amb un servei de bus, en hi ha prou.
També caldria afegir a la llista Girona i Lleida, recordem que a Girona, s'està estudiant la possible implantació d'un tram.



437.001
N10
N10
Entrades: 4868
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Divendres 19/12/2008 17:42

Guigui ha escrit:Vejam: per pes industrial, econòmic i històric, la segona ciutat de Catalunya és Tarragona. De fet, no és la capital de Catalunya per un senzill motiu: els sarraïns s'hi van estar 400 anys, en lloc dels 80 que van ser a Barcelona. Quan Tarragona fou reconquerida, el poder comtal ja s'havia consolidat a Barcelona, que va conservar el domini polític sobre Catalunya.

Però no ens desviem del tema. :topic
Bones,

petita puntualització:

a) els àrabs no es van estar 400 anys a Tarragona ciutat, per la senzilla raó que la van destruïr. Tarragona no va ser musulmana MAI, per la senzilla raó que estava abandonada i en ruïna. Altra cosa és la part de la província a ponent del riu Francolí. Tarragona era la frontera sud de la terra de ningú de la Marca Hispànica de l´imperi carolingi (o franc, d´aquí ve que el riu Tulcis -en llatí- ara es digui Francolí -"riu dels francs"-). La frontera nord de la terra de ningú de la Marca Hispànica era el riu Llobregat al principi, després el Foix, finalment el Gaià. Tarragona va estar deshabitada i en ruïna entre els anys 716 i 1129.

b) la segona ciutat de Catalunya és L´Hospitalet de Llobregat, en tots els aspectes. NO Tarragona.

Quant a quina ciutat hi caldria més urgentment un tramvia, crec que l´enquesta no està ben plantejada, no crec que calgui a una ciutat SOLA, sinó a conurbacions.
Si parlem d´una ciutat, on més cal òbviament és a Barcelona. Després al Vallès Occidental (sobretot el sector Cerdanyola-Badia-Uab-barberà-St.Quirze-Sabadell).
Quant a Tarragona... bé, se suposa que està "en projecte" o "en estudi", el TramCamp, no? :twisted:



Avatar de l’usuari
Rafa Monty
N6
N6
Entrades: 167
Ubicació: Próxima Estació: Vallparadís UPC

Entrada Autor: Rafa Monty » Dimecres 24/12/2008 18:11

Home... A Sabadell hi caldria un Bon Tramvia, sí senyor...

Pero nó ens oblidem de Terrassa, perque encara que hi hagi Metro (FGC) i RENFE que divideixi Terrassa en 4 Flancs (Com als Escacs) Hi Caldrien Tramvies per Comunicar, per Exemple amb Matadepera o Poblacions Petites Veïnes...

I Si a l' Alcalde se li ha acut la absurda idea de fer la Rambla només per Bus i Taxi, per qué no un Tramvia?


PER QUÉ LI DIUEN "BARCELONA SANTS" SI ESTÁ A TOCAR DE L' INFERN DE PROFUND?

victorcasta
N10
N10
Entrades: 4229
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dimecres 24/12/2008 20:13

Per què et sembla absurd tancar la Rambla d'Ègara a bus i taxi?



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23361
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 26/12/2008 13:58

Rafa Monty ha escrit:Pero nó ens oblidem de Terrassa, perque encara que hi hagi Metro (FGC) i RENFE que divideixi Terrassa en 4 Flancs (Com als Escacs) Hi Caldrien Tramvies per Comunicar, per Exemple amb Matadepera o Poblacions Petites Veïnes...
Els tramvies no hi són per comunicar grans ciutats amb pobles petits, sinó per servir una trama urbana força densa en una distància més aviat curta, és a dir, dins una ciutat, precisament, de la mida de Terrassa o Sabadell. I a Matadepera hi anirien molt millor els FGC, atès que ja els perllonguen en aquella direcció. No es tracta de duplicar serveis innecessàriament.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Dijous 01/01/2009 19:26

Jo he seleccionat Terrassa, encara que Sabadell també ho necessita.



MetroBCN
N6
N6
Entrades: 230
Ubicació: Hospitalet - Can Boixeres

Entrada Autor: MetroBCN » Dijous 01/01/2009 20:01

Jo e votat Sabadell, per què està creixent molt, igual que Terrassa.


http://www.trensim.com, el portal de trens y rutes per a simuladors de trens.

Respon

Torna a “Propostes ferroviàries / Propuestas ferroviarias”