Solucions x tram més llarg del metro (Llucmajor/Maragall)

Propostes dels usuaris per a fer millores a les xarxes ferroviàries existents o per crear-ne de noves / Propuestas de los usuarios para hacer mejoras en las redes ferroviarias existentes o para crear nuevas
Respon
Avatar de l’usuari
M1171-M1172-M1169...
N3
N3
Entrades: 39
Ubicació: Esperant al M1171-M1172--M1169-R1418-M1170

Re: Solucions x tram més llarg del metro (Llucmajor/Maragall

Entrada Autor: M1171-M1172-M1169... » Dimarts 14/05/2019 19:35

Entenc que no vulguin aturar trens a mig túnel, però no entenc perquè no poden fer com a altres llocs (Moscou com a exemple que vaig veure recentment; on tenen trens cada 1:30 i els espais entre estacions són com a mínim iguals a la llargada d'aquest tram). Una idea (potser una mica estranya) seria l'obertura d'andanes d'emergència en una part central (referent a temps i no longitud) amb alguns sistemes d'estació i discs, i si hi hagués un problema, el passatge baixa allà i s'espera al següent tren (o surt per una sortida d'emergència si és prou seriós). Això sí, crec que cal mantenir aquest tros, i si fos possible, el faria el més ràpid de tota la xarxa.
Sandy


Atenció! Atención! Attention!
És perillós abocar-se.
Es peligroso asomarse
Do not lean out of the windows

mfuentesll2
N5
N5
Entrades: 111

Entrada Autor: mfuentesll2 » Dimarts 14/05/2019 23:17

Això ja existeix a moltes línies de FC convencional. No es més que construir una espècie de PAET amb una andana de 2m d'ample o així i sortida d'emergencia, no necessita més.



adriaesc
N7
N7
Entrades: 410
Ubicació: Llucmajor (L4)

Entrada Autor: adriaesc » Dimecres 15/05/2019 0:57

mfuentesll2 ha escrit:Això ja existeix a moltes línies de FC convencional. No es més que construir una espècie de PAET amb una andana de 2m d'ample o així i sortida d'emergencia, no necessita més.
Actualment al mig del túnel hi ha una sortida d'emergència que dona a la plaça Virrei Amat. Construir allà el baixador per incidències no costaria gens.


Pero, ¿qué oyen mis ojos?

Miquel
Administrador
Entrades: 4076
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimecres 15/05/2019 6:49

adriaesc ha escrit:
mfuentesll2 ha escrit:Això ja existeix a moltes línies de FC convencional. No es més que construir una espècie de PAET amb una andana de 2m d'ample o així i sortida d'emergencia, no necessita més.
Actualment al mig del túnel hi ha una sortida d'emergència que dona a la plaça Virrei Amat. Construir allà el baixador per incidències no costaria gens.
Si parlem del que penso, la sortida aquella no va a la plaça, si no directament a l'andana de L5 direcció Vall d'Hebron pujant per les escales.

Realment no cal fer un baixador ni un PAET per aquestes coses, si el tren es troba un disc en vermell, s'hi atura al mig del túnel i ja està, com passa a FGC, a Rodalies o a qualsevol xarxa ferroviària. El que passa es que TMB no vol que un tren quedi aturat entre estacions (a excepció d'un parell de llocs), la flexibilitat ja la tenen però la ignoren.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Respon

Torna a “Propostes ferroviàries / Propuestas ferroviarias”