Creieu convenient un augment de freqüències a la C2?

Propostes dels usuaris per a fer millores a les xarxes ferroviàries existents o per crear-ne de noves / Propuestas de los usuarios para hacer mejoras en las redes ferroviarias existentes o para crear nuevas
Respon

Creieu convenient un augment de freqüències a la C2?

Sí, crec que seria una molt bona idea
19
43%
No, la línia ja està massa col·lapsada
10
23%
No, fa falta més material
5
11%
Sí, però crec que és més urgent una renovació de material
4
9%
Altres (especificar)
6
14%
 
Vots totals: 44
davida
N9
N9
Entrades: 1791
Contacta:

Re: Creieu convenient un augment de freqüències a la C2?

Entrada Autor: davida » Dimecres 24/08/2011 19:42

Sant Andreu Comtal no pot ser final de linia perque li falten vies... Pero si ho pot ser Montcada Bifurcació aprofitant el ramal del les aigües. I no tindrien que compartir vies amb la R3,R4 o R7 a Montcada.



RogerHernan95
N5
N5
Entrades: 117
Facebook: http://www.facebook.com/profile.php?id=100000309752594
Ubicació: Segur de Calafell

Entrada Autor: RogerHernan95 » Dimecres 24/08/2011 19:54

davida ha escrit:Sant Andreu Comtal no pot ser final de linia perque li falten vies... Pero si ho pot ser Montcada Bifurcació aprofitant el ramal del les aigües. I no tindrien que compartir vies amb la R3,R4 o R7 a Montcada.
Lo dolent d'aquesta idea es que a falta de salt de moltó per la via direcció maçanet hi hauria cisallament per accedir al ramal de les aigües, lo que no és molt recomenable en una linia amb tantes circulacions com la R2



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 24/08/2011 23:34

Podríem crear un fil nou a partir dels darrers missatges, i desviar-lo a ferrocarril a Catalunya. Idees pel títol?



França451
N9
N9
Entrades: 2219
Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
Ubicació: Tota TUS excepte: 11,80,23
Contacta:

Entrada Autor: França451 » Dimecres 24/08/2011 23:53

El fuuturo de los Regionales tras Sagrera TAV?
Vale como título?


Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...

Avatar de l’usuari
Guigui  
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 25/08/2011 0:25

metring ha escrit:Podríem crear un fil nou a partir dels darrers missatges, i desviar-lo a ferrocarril a Catalunya. Idees pel títol?
Fet.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Diumenge 28/08/2011 15:26

El què cal a l'R2 Sud és afegir dos serveis més després del Rodalies-Regional procedent de Reus (22h a SVC): sortida d'un Rodalies a les 22.33 i un a les 23.03 de Sant Vicenç, amb arribades a l'Estació de França a les 23.46 i 00.16.
Us asseguro què tindria molta demanda, com també afegir un Rodalies amb arribada a les 23.34 a Sant Vicenç, entre el de les 23.04 i les 00.04.

El què també es podria fer, en certes hores punta, és una llançadora Vilanova > Sant Vicenç, sortint de la via 4 de Vilanova, i arribant a la via 11 de Sant Vicenç, i el trajecte contrari.



RogerHernan95
N5
N5
Entrades: 117
Facebook: http://www.facebook.com/profile.php?id=100000309752594
Ubicació: Segur de Calafell

Entrada Autor: RogerHernan95 » Diumenge 28/08/2011 18:46

França451 ha escrit:Estaba buscando un mensaje de un compañero, que pidió que al unificarse la R2, los de Sant Vicenç y Vilanova fueran de nuevo a Sant Andreu Comtal. ¿La causa??? Es más útil que la línea desde Gràcia, continúe a Clot y San Andrès, antes que dejar a los usuarios tirados "en el cul del mond" (perdón, digo en EdF). Sin embargo mi propuesta de meter Castefa-Granollers cada cuarto de hora a todas las horas del día, les parece que tener un Sants-Granollers cada 6 minutos es excesivo.
Sin embargo, si metemos todos los EdF a SaC, tendremos incluso entre Sants y SaC una frecuencia mucho mayor... ¿Y eso no es una chorrada (perdón, digo excesivo)????
Buenas, mi propuesta era que al reunificar la línea los SVC-EdF fueran a SAC, los Vilanova-EdF fueran (la mayoría) a Granollers Centre, más alguno a Sant Celoni, y servicios Castelldefels-Sant Celoni/Maçanet. La nueva SAC solo tendrá dos vías desviadas en cada lado, de modo que para no colapsarla sería terminal exclusivamente para los trenes a SVC, y los actuales Vilanova-EdF irían a Granollers Centre. Las frecuencias de los servicios Vilanova-Granollers sumadas a las de los servicios Castelldefels-Sant Celoni/Maçanet serían mejores que las de la actual R2 pasante.

Y repito, no pienso esto por joder a EdF, solo pienso que tener la R2 dividida no solo ******* a la gente del tramo Sur por no ir a SAC, es que antes habían muchos mas trenes Vilanova-Granollers y Vilanova-Sant Celoni y ahora no se puede subir de Passeig de Gràcia sin hacer transbordo (salvo pocos trenes al día, 1 o 2 creo) Y desde Castelldefels antes habían trenes regularmente hasta Sant Celoni y Maçanet, ahora hay pocos trenes directos hasta Sant Celoni y 0 hasta Maçanet.



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dilluns 29/08/2011 20:51

Doncs si l'R2 torna a ser una sola línia,com a mínim que facin el favor de fer els trajectes més curts possibles,o sigui:

St.Vicenç-EDF/Sant Andreu Comtal
Vilanova-Granollers Centre/Sant Celoni(caps de setmana)
Castelldefels-Sant Celoni/Maçanet

Cap tren qué faci el recorregut sencer de St.Vicenç de Calders a Maçanet sencer.A l'R4 ho fan fatal en aquest tema tenint Manresa-St.Vicenç,un recorregut massa llarg i a la mínima incidència en la putna de la línia s'han de perjudicar de manera molt notable els de l'altra punta.



RogerHernan95
N5
N5
Entrades: 117
Facebook: http://www.facebook.com/profile.php?id=100000309752594
Ubicació: Segur de Calafell

Entrada Autor: RogerHernan95 » Dilluns 29/08/2011 21:02

No crec que molta gent agafi un tren de l'R4 desde Martorell cap avall per anar a Manresa podent agafar els FGC a Martorell mateix



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dilluns 29/08/2011 21:16

Ho posaré com un exemple.Tren que faci Maçanet-Sant Vicenç(R2),incidència a Gualba,i aquell que vagui de Calafell a Sant Vicenç s'ha de veure perjudicat i/o afectat.Per aixó dic que no als trens de rodalies amb recorreguts passants massa llarg(ni St.Vicenç-Manresa en el cas de l'R4 ni St.Vicenç-Maçanet en el cas de l'R2).

Jo estic content amb la configuració actual de l'R2,digueu el que digueu millor ara que quan era passants que els retards eren més habituals.L'únic problema i ja ho tenia abans són les pèssimes freqüències de pas que té,més R2 Nord que Sud,per qué tenir un tren cada 30 minuts en caps de setmana entre Granollers Centre i Barcelona és directament insultant.



RogerHernan95
N5
N5
Entrades: 117
Facebook: http://www.facebook.com/profile.php?id=100000309752594
Ubicació: Segur de Calafell

Entrada Autor: RogerHernan95 » Dilluns 29/08/2011 21:49

La configuració actual está bé pels que vagin només a Barcelona però pels que tinguin que anar de Sud a Nord o al revés implica fer transbordament en la majoria dels casos, sobretot si venen de més enllà de Granollers i Castelldefels, amb les poques freqüències que té la R2 central



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dilluns 29/08/2011 23:49

RogerHernan95 ha escrit:La configuració actual está bé pels que vagin només a Barcelona però pels que tinguin que anar de Sud a Nord o al revés implica fer transbordament en la majoria dels casos, sobretot si venen de més enllà de Granollers i Castelldefels, amb les poques freqüències que té la R2 central
I quin és el % de gent que va de nord a sud o viceversa i no va (o ve) de la zona 1?



Respon

Torna a “Propostes ferroviàries / Propuestas ferroviarias”