Propongo esta red de regionales para Catalunya

Propostes dels usuaris per a fer millores a les xarxes ferroviàries existents o per crear-ne de noves / Propuestas de los usuarios para hacer mejoras en las redes ferroviarias existentes o para crear nuevas
Respon
mfuentesll2
N5
N5
Entrades: 122

Re: Propongo esta red de regionales para Catalunya

Entrada Autor: mfuentesll2 » Dimecres 01/08/2018 1:04

Per utilitzar Sant Andreu com a Terminal farien falta com a mínim 7 o 8 vies per estacionar els trens, i com a molt n'afegiran 2 o 3.



mpn90
N5
N5
Entrades: 106

Entrada Autor: mpn90 » Dimecres 01/08/2018 12:05

jmroig ha escrit:
Carlos González ha escrit: Organitzacions sense ànim de lucre i altres pàgines webs han parlat sobre de tornar a recuperar l'estació de Sant Andreu Comtal i de la nova estació de la Sagrera, fins i tot PTP proposava la seva última al·legació del Pla de Rodalies (Pla que estic d'acord) en fer que els Regionals Sud parin a SAC i els Regionals Nord i segurament la R12 per l'Aeroport...

Què faran llavors amb l'Estació de França??
Al meu entendre portar la R12 a l'aeroport té sentit i va en la línia del que demanen alguns alcaldes del Vallès. Així es revitalitza la línia i permet una connexió en transport públic entre la Catalunya Central i l'aeroport.
Pel que fa als regionals del nord, la idea és connectar l'aeroport de Girona amb el del Prat amb alta velocitat, no? :P
A l'aeroport el que hi ha d'anar és una estació passant on hi hagi trens direcció als principals pols turístics i econòmics de Catalunya (Barcelona, Tarragona, Costa Daurada, Costa del Maresme-Costa Brava), si després es vol dur a Manresa o Tortosa, endavant.



Avatar de l’usuari
m.h.t.
N9
N9
Entrades: 1798
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: m.h.t. » Dimecres 01/08/2018 19:10

mpn90 ha escrit:A l'aeroport el que hi ha d'anar és una estació passant on hi hagi trens direcció als principals pols turístics i econòmics de Catalunya (Barcelona, Tarragona, Costa Daurada, Costa del Maresme-Costa Brava), si després es vol dur a Manresa o Tortosa, endavant.
Aquesta és la idea a llarg termini, però, això només aconseguirà allargar el temps de viatge de la gran majoria de passatgers, que ténen origen/destí Barcelona.

Jo crec que el millor és fer parar tots els trens a El Prat Estació, i que els qui hi vagin a l'aeroport des del sud hi facin transbord aquí. Que no es traumàtic!! :P


Salvem l'Estació de França!

Avatar de l’usuari
Carlos González
N9
N9
Entrades: 1624
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Entrada Autor: Carlos González » Dimecres 01/08/2018 20:28

Totalment d'acord.


:music ¡VIVA EL ROCK PROGRESIVO! Álbum: Camel - I Can See Your House From Here

Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/edit?mid= ... 948353&z=8

albe6
N8
N8
Entrades: 967
Ubicació: Almacelles (Lleida)

Entrada Autor: albe6 » Dimecres 01/08/2018 21:21

En teoria, si es passen LD's del CM cap a la LAV, hi ha lloc a la malla horària per allargar les marxes dels regionals, permetent-ne la parada a El Prat



Avatar de l’usuari
Carlos González
N9
N9
Entrades: 1624
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Entrada Autor: Carlos González » Divendres 10/08/2018 16:08

m.h.t. ha escrit: La PTP, així com la Generalitat, no concebeixen altre model ferroviari que el passant... No assumeixen que una estació de terme pot ser (i està sent) molt útil.

Creuen que la Bifurcació Aragóté la culpa de tots els mals. Però, en comptes de proposar un salt de moltó, volen eliminar-la del servei. Tot per una "obsessió passant" que veuen idíl·lica sense pensar-hi massa més.

Però, aquest model "polític" no coincideix amb el parer dels tècnics ferroviaris ni d'Adif, que han aturat en diverses ocasions els intents de desmantellar l'EdF.
Però als plans diuen que si s'elimina és per evitar cisallaments.


:music ¡VIVA EL ROCK PROGRESIVO! Álbum: Camel - I Can See Your House From Here

Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/edit?mid= ... 948353&z=8

Avatar de l’usuari
Carlos González
N9
N9
Entrades: 1624
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Entrada Autor: Carlos González » Dijous 16/08/2018 0:46

Jo crec que cal mantenir l'Estació de França... però abans els regionals paràven a SAC, i pensen fer-ho així...

Però per què els Regionals Sud tenen que anar per l'Estació de França però en canvi els Regionals Nord que també podrien anar per l'Estació de França aquesta té que anar passant fins a Sants???


:music ¡VIVA EL ROCK PROGRESIVO! Álbum: Camel - I Can See Your House From Here

Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/edit?mid= ... 948353&z=8

Miquel
Administrador
Entrades: 4148
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dijous 16/08/2018 19:28

Carlos González ha escrit:Jo crec que cal mantenir l'Estació de França... però abans els regionals paràven a SAC, i pensen fer-ho així...

Però per què els Regionals Sud tenen que anar per l'Estació de França però en canvi els Regionals Nord que també podrien anar per l'Estació de França aquesta té que anar passant fins a Sants???
R11 i R12 van a Sants ja que gran part del passatge el capten precisament a Sants i Passeig de Gràcia un, i Catalunya i Arc de Triomf l'altre, ja que totes aquestes estacions són més cèntriques i fan enllaç amb la xarxa de metro. Si fas que R11 vagi a EdF, obligues al 75% del tren (com a poc) a baixar a Clot, esperar un R2 (tic tac, més temps) i omplir-lo per anar al centre (ai la capacitat!).

La resta van a EdF perquè precisament ja han passat per aquests punts.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
Carlos González
N9
N9
Entrades: 1624
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Entrada Autor: Carlos González » Dissabte 08/12/2018 21:26

Defenses que els trens del Nord puguin parar on hi han enllaços de metro, però que els del sud tenen que anar a EdF tenint que transbordar ells??


:music ¡VIVA EL ROCK PROGRESIVO! Álbum: Camel - I Can See Your House From Here

Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/edit?mid= ... 948353&z=8

adriaesc
N7
N7
Entrades: 423
Ubicació: Llucmajor (L4)

Entrada Autor: adriaesc » Dissabte 08/12/2018 22:47

Carlos González ha escrit:Defenses que els trens del Nord puguin parar on hi han enllaços de metro, però que els del sud tenen que anar a EdF tenint que transbordar ells??
No. Defensa que els del Nord parin on hi ha metro i els del Sud parin on hi ha metro i acabin a EdF, ja que en cas contrari els del Nord han de fer doble transbordament.



Respon

Torna a “Propostes ferroviàries / Propuestas ferroviarias”