Per on passarieu el TRAMBAIX per arribar a Glòries?

Propostes dels usuaris per a fer millores a les xarxes ferroviàries existents o per crear-ne de noves / Propuestas de los usuarios para hacer mejoras en las redes ferroviarias existentes o para crear nuevas
Respon

¿Per on pasarieu el trambaix per a arribar a Glòries?

L’enquesta ha acabat el Dissabte 03/01/2009 19:31

Av.Diagonal (exterior)
14
82%
Av.Diagonal (subterrani)
1
6%
Pasant per Barceloneta, Arc de Triomf i Urquinaona.
2
12%
No vull que ho facin.
0
No hi ha cap vot
 
Vots totals: 17
MetroBCN
N6
N6
Entrades: 230
Ubicació: Hospitalet - Can Boixeres

Per on passarieu el TRAMBAIX per arribar a Glòries?

Entrada Autor: MetroBCN » Dimarts 23/12/2008 18:55

Voteu!!!
PD: Ho sento per aver canviat el tema, es que no podia borrar el tema de ''Un tranvia a...'' :? .
MetroBCN l’ha editat per darrera vegada el dia: Dimarts 30/12/2008 18:31, en total s’ha editat 12 vegades.


http://www.trensim.com, el portal de trens y rutes per a simuladors de trens.

oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Dimarts 23/12/2008 19:50

Si acabava allà era la parada de Ciutadella | Vila Olímpica


Salutacions,

Oriol

Avatar de l’usuari
pol
N7
N7
Entrades: 589

Entrada Autor: pol » Dimarts 23/12/2008 20:05

Exacte, just davant del zoo esta l'estació.Imatge



tren250

Entrada Autor: tren250 » Dimarts 30/12/2008 16:45

Estaria bé ficar el tranvia per fi al centre. Encara que col·lapsaria més tota la circulacio de cotxes. Sembla que siguin sagrats...
... he votat la 3a.



Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Dimarts 30/12/2008 17:04

Jo he votat per portar el tramvia per l'Avinguda Diagonal, en superfície, evidentment.


Salutacions



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 30/12/2008 17:59

Com a tramvia que és, ha d'anar per la superfície i per la línia més recta, és a dir, la Diagonal. Una altra cosa és que aquesta mateixa avinguda necessiti altres modes de transport per sota, i el problema és que hi ha massa gent, i sobretot massa gent que pren decisions, que creu que una cosa exclou l'altra.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

MetroBCN
N6
N6
Entrades: 230
Ubicació: Hospitalet - Can Boixeres

Entrada Autor: MetroBCN » Dimarts 30/12/2008 18:30

Jo estic amb el Guigui, per què si no seria metro. Ja se que per el trambesós hi ha el tram que es per sota, peró...
PD: Ja sabem qui es el guanyador. :D


http://www.trensim.com, el portal de trens y rutes per a simuladors de trens.

tren250

Entrada Autor: tren250 » Dimarts 30/12/2008 18:35

Jo també volia votar la primera, però ho he fet pensant en una opinió ''friki'' :D . I tindria que ser en mode APS (és correcte?), sense fils, per donar menys impacte visual. Al cap i a la fi, els tranvies són alstom, i es podrien adaptar fàcilment a aquest tipus de sistema.



Avatar de l’usuari
EUKibo
N9
N9
Entrades: 1321
Ubicació: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Entrada Autor: EUKibo » Dijous 01/01/2009 15:10

Un altre dilema es per on passarà el TRAM just a la plaça de les Glòries ja que la remodelació és incompatible amb el traçat actual, per la qual cosa el nou traçat o bé partirà la nova plaça pel mig o bé anirà soterrat o semisoterrat.

(Nota: per que coi els socialiestes enceten totes les obres de cop i no en terminen cap i les deixen totes absolutament paralitzades sense ni un sol obrer? Ex: Calaix ferroviari de Sants, L9, ascensor de Santa Coloma L1 que fa més de dos anys que duren les obres i encara hi ha el mig forat que van fer abans que acabés el 2007, remodelació de la plaça de les Glòries... que per cert aquesta última em toca mooooooooooolt el que no sona perquè jo que he d'agafar Meridiana venint des de Gran Via Besòs he de sortir moooooooolt abans de la gran Via i tragar-me tot el lateral de semàfors de penalització amb la quantitat de minuts de pèrdua i augment de contaminació que suposa, no podien haver-se esperat a enderrocar les rampes d'accés al tortell a que fessin uns projectes d'obra i aquesta l'executessin de manera no ràpida sinó sense pausa per a afectar els menys dies possibles?)



MetroBCN
N6
N6
Entrades: 230
Ubicació: Hospitalet - Can Boixeres

Entrada Autor: MetroBCN » Dijous 01/01/2009 19:54

EUKibo ha escrit:Un altre dilema es per on passarà el TRAM just a la plaça de les Glòries ja que la remodelació és incompatible amb el traçat actual, per la qual cosa el nou traçat o bé partirà la nova plaça pel mig o bé anirà soterrat o semisoterrat.

(Nota: per que coi els socialiestes enceten totes les obres de cop i no en terminen cap i les deixen totes absolutament paralitzades sense ni un sol obrer? Ex: Calaix ferroviari de Sants, L9, ascensor de Santa Coloma L1 que fa més de dos anys que duren les obres i encara hi ha el mig forat que van fer abans que acabés el 2007, remodelació de la plaça de les Glòries... que per cert aquesta última em toca mooooooooooolt el que no sona perquè jo que he d'agafar Meridiana venint des de Gran Via Besòs he de sortir moooooooolt abans de la gran Via i tragar-me tot el lateral de semàfors de penalització amb la quantitat de minuts de pèrdua i augment de contaminació que suposa, no podien haver-se esperat a enderrocar les rampes d'accés al tortell a que fessin uns projectes d'obra i aquesta l'executessin de manera no ràpida sinó sense pausa per a afectar els menys dies possibles?)
Doncs mira, el Hereu es així :? .


http://www.trensim.com, el portal de trens y rutes per a simuladors de trens.

MetroBCN
N6
N6
Entrades: 230
Ubicació: Hospitalet - Can Boixeres

Entrada Autor: MetroBCN » Dissabte 03/01/2009 20:39

A guanyat a l'enquesta...
Què el trambaix vagi a glories per Av.Diagonal exterior!
Gràcies a tots que eu participat per aver votat.


http://www.trensim.com, el portal de trens y rutes per a simuladors de trens.

Respon

Torna a “Propostes ferroviàries / Propuestas ferroviarias”