S'hauria de separar la L11 de la L4?

Propostes dels usuaris per a fer millores a les xarxes ferroviàries existents o per crear-ne de noves / Propuestas de los usuarios para hacer mejoras en las redes ferroviarias existentes o para crear nuevas
Respon

S'ha de separar la L11 de la 4?

Si, i fer una nova estació per a la 11
3
8%
No, a la mateixa estació va perfecte per transbordar
5
13%
No, el que s'ha de fer és anexar la L11 amb la 4, que siguin una sola línia
30
77%
Altres
1
3%
 
Vots totals: 39
Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dijous 12/03/2009 11:11

Per les vies potser si que hi ha 200 m. però caminant pel carrer ben be 300, i amb desnivells, per això soc partidari de mantenir-la. A mes, cada cop que he anat amb L11 he vist algunes persones pujar a Casa de l'Aigua direccio Trinitat Nova, però gairebe ninguna direcció Can Cuias.



Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Dimecres 18/03/2009 18:34

Jo he votat per annexar la L11 amb la L4. El que s'hauria de fer és adaptar totes les estacions a la longitud dels 2100 i dels 9000, però ho veig una mica difícil.


Salutacions



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Divendres 06/08/2010 20:13

wefer ha escrit:La L11 hauria de desparèixer, i integrar-la amb la L4
S'hauria de dotar tot el traçat de via doble i estacions amb andanes de 100 metres.
S'hauria de tancar l'estació de Ciutat Meridiana, allargant l'estació de Can Cuiàs sentit Barcelona, creant un nou vestíbul que mitjançant ascebsors inclinats anés a sortir aproximadament on ara és l'estació de Ciutat Meridiana.
La L4, així, s'hauria de prolongar cap a Cerdanyola, amb bona part del traçat en superfície.
Després, hi hauria dues opcions: o bé arribar a l'Autònoma, o bé anar cap a Ripollet. Segurament la millor opció seria una bifurcació per arribar a ambdós llocs.

Tot això permetria fer el traçat entre Nou Barris i l'Autònoma en menys de 20 minuts, a més de mallar la xarxa.
Totalment d'acord, menys en una cosa: Jo allargaria l'andana de Ciutat Meridiana direcció Can Cuiàs i faria la nova, i des d'on acabin les andanes, un passadis de 90 m. fins les andanes actuals de Can Cuiàs, seria molt més fàcil que refer l'accés super profund de Ciutat Meridiana.



Aureli
N6
N6
Entrades: 168
Ubicació: El Carmel, Barcelona

Entrada Autor: Aureli » Divendres 06/08/2010 21:37

Ecomobisostrans ha escrit:
wefer ha escrit:La L11 hauria de desparèixer, i integrar-la amb la L4
S'hauria de dotar tot el traçat de via doble i estacions amb andanes de 100 metres.
S'hauria de tancar l'estació de Ciutat Meridiana, allargant l'estació de Can Cuiàs sentit Barcelona, creant un nou vestíbul que mitjançant ascebsors inclinats anés a sortir aproximadament on ara és l'estació de Ciutat Meridiana.
La L4, així, s'hauria de prolongar cap a Cerdanyola, amb bona part del traçat en superfície.
Després, hi hauria dues opcions: o bé arribar a l'Autònoma, o bé anar cap a Ripollet. Segurament la millor opció seria una bifurcació per arribar a ambdós llocs.

Tot això permetria fer el traçat entre Nou Barris i l'Autònoma en menys de 20 minuts, a més de mallar la xarxa.
Totalment d'acord, menys en una cosa: Jo allargaria l'andana de Ciutat Meridiana direcció Can Cuiàs i faria la nova, i des d'on acabin les andanes, un passadis de 90 m. fins les andanes actuals de Can Cuiàs, seria molt més fàcil que refer l'accés super profund de Ciutat Meridiana.
Accés super profund, accés super profund... colla d'aficionats! :)

Per a accés super profund el de El Coll | La Teixonera...
:D



BCN2008
N8
N8
Entrades: 738

Entrada Autor: BCN2008 » Divendres 06/08/2010 21:52

En efecte, el pou Batet de El Coll | La Teixonera és el doble de profund que el pou de Ciutat Meridiana. Per tant, el de Batet és un accés super super profund :D



Ismael_BCN
N5
N5
Entrades: 95
Ubicació: Menendez Pelayo (Madrid)

Entrada Autor: Ismael_BCN » Dissabte 07/08/2010 13:21

Yo para empezar la linea 11 hay que buscarle una estacion independitente, la de casa de l aigua cerrarla ya que ahi no sube ni baja nadie y esta digamos a 4 pasos caminando de Trinitat Nova.
Otro de los temas a solucionar es el tema de las vibraciones, ya que yo vivo encima de la estacion y ya cansa que cada vez que pase se este moviendo los pisos como si hubiera un terremoto dia y noche. A lo mejor estan esperando a que pase como el Carmelo o el Pueblonuevo que se caigan los edificios para hacerlos nuevos porque la idea es esa.

Saludos, Ismael



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dilluns 09/08/2010 9:26

Ismael_BCN ha escrit:Yo para empezar la linea 11 hay que buscarle una estacion independitente, la de casa de l aigua cerrarla ya que ahi no sube ni baja nadie y esta digamos a 4 pasos caminando de Trinitat Nova.
Completamente de acuerdo. me pregunto para qué sirve esa estación...
Ismael_BCN ha escrit:Otro de los temas a solucionar es el tema de las vibraciones, ya que yo vivo encima de la estacion y ya cansa que cada vez que pase se este moviendo los pisos como si hubiera un terremoto dia y noche.
En mi bloque pasa lo mismo, pero como yo llegué 29 años más tarde que el metro y ningún vecino se queja ni he visto grietas, no le he dado más importancia.


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
bitxofo
N7
N7
Entrades: 381
Ubicació: BCN
Contacta:

Entrada Autor: bitxofo » Dijous 12/08/2010 15:57

La línia 11 és un despropòsit tal i com està feta ara. Jo també voto per convertir-la en línia 4 i perllongar-la!


Visca el metro!!

jaezcurra
N8
N8
Entrades: 1176
Ubicació: L4 (Selva de Mar, BCN)

Entrada Autor: jaezcurra » Dijous 12/08/2010 17:30

bitxofo ha escrit:La línia 11 és un despropòsit tal i com està feta ara. Jo també voto per convertir-la en línia 4 i perllongar-la!
+1



Avatar de l’usuari
Lluita1714
N9
N9
Entrades: 1964
Ubicació: Aigüestoses

Entrada Autor: Lluita1714 » Dijous 12/08/2010 17:49

A mi m'agradaria veure dades de demanda de cada estació de l'L4 i l'L11. Depenent de les dades, si la demanda és baixa a l'extrem de Trinitat Nova, faria la L4 circular i el tram de poca demanda, li donaria a l'L11, que lògicament hauria de millorar les seves condicions (freqüències i tot això) una mica. Però si el tram de Trinitat Nova té demanda, lo millor seria que l'L4 absorbís l'L11.


"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.

Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dijous 12/08/2010 18:57

Ismael_BCN ha escrit:Yo para empezar la linea 11 hay que buscarle una estacion independitente, la de casa de l aigua cerrarla ya que ahi no sube ni baja nadie y esta digamos a 4 pasos caminando de Trinitat Nova.
No, hombre, piensa que da servicio a la parte alta de Trinitat Nova, además, desde Trinitat Nova hasta Torre Baró hay muchísima separacion.



Ismael_BCN
N5
N5
Entrades: 95
Ubicació: Menendez Pelayo (Madrid)

Entrada Autor: Ismael_BCN » Dilluns 08/11/2010 18:54

Yo cuando decia de hacer a estacion independiente queria decir que la linea 11 tenga su anden por debajo de la linea 4 entremedio de la linea 3 que ya esta ultima linea se tuvo que hacer a mucha profundidad porque la orografia del barrio no ayuda mucho a ello o hacer un pasillo de conexion hasta casa de l' aigua y que ahi empezara la linea y digo pasillo pero con dos cintras transportadoras para no hacerlo eterno, asi la linea 4 podria usar las dos vias y poder mejorar la frecuencia de paso que muchas veces en hora punta se dispara hasta 5 minutos y a veces solo en Trinitat Nova cuando viene la linea 11 el tren se pone a petar y no hablemos cuando ya llega a Llucmajor o Maragall. Se que en La Pau solo usan una via ya que el segundo anden no tiene ascensor, pues eso es facil, se le pone un ascensor que igualmente hara falta cuando se prolonge a Sagrera y se le instala el pavimento rugoso que no la tiene esa estacion y un tema avanzado y mejorias para todos.

Saludos, Ismael



Avatar de l’usuari
Denisuko
N7
N7
Entrades: 487
Ubicació: Buscant codis ATP
Contacta:

Entrada Autor: Denisuko » Diumenge 19/12/2010 18:02

Bona tarda
He creat un grup al facebook per reclamar la unió entre la L11 i la L4 i evitar el canvi de tren a Trinitat Nova. La qüestió seria suprimir l'estació de Casa de l'Aigua i fusionar les estacions de Ciutat Meridiana i Can Cuias (com El Coll | La Teixonera). Ja que la L11 té una mitja de 3000 usuaris diaris, a veure si podem conseguir que els 3000 usuaris i molts més puguin manifestar-se en aquest grup per reclamar que sol·lucionin aquesta xapussa i d'aquesta manera deixar la linia preparada per a una futura prolongació cap el centre de Montcada i Reixac si es considerés necessari.


http://www.facebook.com/pages/Quiero-qu ... 9970012630


Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es

Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....

UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dilluns 20/12/2010 0:10

^^ Si ho paga l'ajuntament de Barcelona en solitari encara, en cas contrari em semblaria un dels majors despilfarraments de diner públic de la història de Catalunya, per servir línies de metro amb menys passatge que les principals línies d'autobús interurbà de Catalunya...



josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dilluns 20/12/2010 0:46

Precisament del que s'està parlant és de preparar la línia perquè sigui útil per altres municipis.
UT596001 ha escrit:^^ Si ho paga l'ajuntament de Barcelona en solitari encara, en cas contrari em semblaria un dels majors despilfarraments de diner públic de la història de Catalunya, per servir línies de metro amb menys passatge que les principals línies d'autobús interurbà de Catalunya...


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Avatar de l’usuari
Dr. T
N6
N6
Entrades: 207
Ubicació: Entre les Guilleries i el Ter
Contacta:

Entrada Autor: Dr. T » Dilluns 31/01/2011 14:04

No crec que els "mandamases" estiguin disposats a tancar Can Cuiàs per la senzilla raó que poden fardar de que, actualment, "el Metro de Barcelona arriba fins al Vallès Occidental"...



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dilluns 31/01/2011 18:48

No, ni tindria sentit si hom donés a l'actual L11 una solució de metro: integrar-la a l'L4 i fer-la arribar als barris de Montcada i Ripollet que no tenen una estació a prop, de pas amb un enllaç amb cara i ulls amb l'R4.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Respon

Torna a “Propostes ferroviàries / Propuestas ferroviarias”