Tren a UAB: s'hi podria fer intercanviador

Propostes dels usuaris per a fer millores a les xarxes ferroviàries existents o per crear-ne de noves / Propuestas de los usuarios para hacer mejoras en las redes ferroviarias existentes o para crear nuevas
Respon
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Tren a UAB: s'hi podria fer intercanviador

Entrada Autor: metring » Dimecres 17/06/2009 9:25

Enceto aquest fil per parlar de possibles, si n'hi han, formes de fer algun intercanviador entre FGC i Renfe, sigui canviant de lloc alguna de les estacions (millor FGC?), soterrant les dues o només una, o si seria molt complicat o no, si faria massa volta, en fi, opineu vosaltres.



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dimecres 17/06/2009 18:47

Jo les deixaria com estan, l'intercanviador ja es fara a Vullpalleres



Avatar de l’usuari
Alex_C4
N6
N6
Entrades: 317
Ubicació: Sant Sadurní d'Anoia
Contacta:

Entrada Autor: Alex_C4 » Dimecres 17/06/2009 19:13

Ecomobisostrans ha escrit:Jo les deixaria com estan, l'intercanviador ja es fara a Vullpalleres
exacte



Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Dimecres 17/06/2009 20:14

Amb l'autopista al mig seria massa merder fer un intercanviador allà, penso que tal i com han dit amb un intercanviador a Vullpalleres i amb un bon servei d'autobús que connecti amb les facultats (òbviament també amb l'estació de FGC) n'hi ha suficient.



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dimecres 17/06/2009 20:32

L'intercanviador ja es fa amb el servei d'autobusos asmàtics (com li dèien a la meva època del campus) de la UAB. Crec que és poc necessari modificar la situació actual.

El plantejament futur hauria de ser permetre arribar a la UAB sense transbordament des de les línies de Girona i Puigcerdà, en determinats horaris molt puntuals.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dimecres 17/06/2009 23:29

liniadelRipollés ha escrit:L'intercanviador ja es fa amb el servei d'autobusos asmàtics (com li dèien a la meva època del campus) de la UAB.
De tant en tant es deixa caure algun bus nou de pis baix de la TUS :D



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 19/06/2009 1:44

liniadelRipollés ha escrit:El plantejament futur hauria de ser permetre arribar a la UAB sense transbordament des de les línies de Girona i Puigcerdà, en determinats horaris molt puntuals.
Aquesta opció (regionals Girona-Tarragona pel Vallès Occidental) ja fa temps que penso que seria molt bona idea.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Respon

Torna a “Propostes ferroviàries / Propuestas ferroviarias”