Obro la llista amb l'estació de la linia R4 de Rodalies, d'OLESA, una gran desconeguda per la poblacio del Baix Llobregat Nord i que si estigues oberta donaria importants possibilitats de desplaçament cap a bcn.
Algu sap quan es va tacar??¿¿ I on es troba situada??¿¿ A mi em sembla q esta bastant allunyada del nucli urba no?¿¿
salutacions





