Devolució express

RENFE regionals i línies FGC de fora de l'àrea de Barcelona.
RENFE regionales y líneas FGC de fuera del área de Barcelona.
Respon
Danzig
N8
N8
Entrades: 761
Ubicació: L'HospiMollet

Re: Devolució express

Entrada Autor: Danzig » Dijous 15/05/2008 12:11

entfe001 ha escrit:El que m'emprenya és que fils com aquest s'estan convertint en una mena de secció del lector del Qué!
En això estic d'acord, hi ha massa negativisme en general a dins del fòrum, massa queixes.

No sé, potser m'equivoco, però és una sensació que em fa.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 15/05/2008 13:49

I això en sí, també és una queixa :riure :riure :riure



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 15/05/2008 14:53

Com que han sortit diversos missatges parlant de la conveniència o no d'escriure reclamacions, he traslladat aquests al fil "Suggeriments i reclamacions als transports: funcionen?", al ser més adient per parlar d'aquesta temàtica. Allà podeu continuar opinant-hi i votant en l'enquesta ;)



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 15/05/2008 16:25

Jordilar ha escrit:Vosaltres ja us queixeu només perque 1 sol dia heu hagut de fer una cua de 20min per comprar el bitllet.
I no pot haver-hi queixes per destapar les vergonyes d'un mal servei? Si hom es queixa pel primer cop, potser no es tornarà a repetir.

Seguint la teva lògica, ja podem anar demanant a l'administració del Fotracat que tanqui tots els fils d'incidències que hi ha oberts. Total, la majoria és de casos aïllats...


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Danzig
N8
N8
Entrades: 761
Ubicació: L'HospiMollet

Entrada Autor: Danzig » Dijous 15/05/2008 17:31

metring ha escrit:I això en sí, també és una queixa :riure :riure :riure
veus com hi ha massa??? :llengua



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dijous 15/05/2008 23:32

entfe001 ha escrit:Jo he perdut tres trens per cues a taquilles: a Clot Aragó, a Barcelona Sants i a Girona. En un cas, mitja hora pel següent tren; en els altres dos, una hora.
[...]
Però 20 minuts de cua a Vilanova un dia puntual són inadmissibles.
Què bé que es viu a Rodalies!
Enèssima vegada, repeteixo: fins quan justificarem que hi hagi coses que vagin malament, dient que també hi ha altres coses que vagin malament?

Ningú ha dit que no sigui una vergonya que t'hagis hagut d'esperar una hora. Personalment em sembla inadmissible. Però això no justifica els altres casos de mal funcionament.
Si apliquéssim el teu raonament, si hi ha gent que es dedica a robar cada dia milers de milions... coi, perquè jo robi un dia no passa res, no? :martell1
Jordilar ha escrit:Vosaltres ja us queixeu només perque 1 sol dia heu hagut de fer una cua de 20min per comprar el bitllet.
I amb tot el dret del món. O és que hi ha un límit?
A part... segons es veu en les intervencions, fins i tot dels que es queixen de que no els agraden els que es queixen :D , no és precisament un cas puntual, sinó més aviat al contrari
Danzig ha escrit:En això estic d'acord, hi ha massa negativisme en general a dins del fòrum, massa queixes.
Massa negativisme... :o doncs dic jo que serà per alguna cosa, no?
Si la majoria de gent es queixa serà perquè passa quelcom, potser? Si la majoria de gent no explica coses bones de Renfe, serà perquè no hi ha res a explicar?
Però vaja... podem fer com els gossos (que consti que tinc gossa ;) ) i quan algú senyali, mirar el dit en comptes de mirar cap a on ens assenyalen. Digueu-li matar el missatger, si ho preferiu. No sé si m'explico...

Una cosa sí que tinc clar: qui s'estima el ferrocarril, o simplement qui s'estima el seu país, ciutat o el que sigui, té l'obligació de denunciar el que no funciona, i intentar posar-hi remei. Qui no ho fa i es conforma, és que tant li fa tot.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 16/05/2008 9:17

Potser només és qüestió d'explicar les coses amb optimisme...

Com ahir, quan un tren va arrencar amb la porta oberta, positivament es veia millor el recorregut que amb la porta tancada, només calia apartar-se, per tal que no ens absorvís un tren que passés pel costat!!
Però total, com només ha passat un cop...

:riure :riure :riure :riure



Avatar de l’usuari
Kailka
N3
N3
Entrades: 33
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Kailka » Divendres 20/06/2008 16:48

M'he llegit totes les respostes d'aquest fil, però el dubte que se'm planteja no s'ha arribat a resoldre mai:

el període de caducitat d'un bitllet de Devolució Express.

Quan et donen un bitllet d'aquest tipus, a cap lloc esmenta el temps en el que caduca i tenint en compte que quan la demanes, el taquiller el que fa es agafar un gruix de títols de transport de dins d'una calaix o caixa forta, dubto que aquests tinguin una caducitat relativament pròxima. També em resultaria molt extrany que cada dia passesin per la màquina corresponent un nombre determinat d'aquestes i que si sobren, les llencin.

Algú em sabria respondre o ho ha experimentat ??? :nose .


A partir de les 14:00 h. a l'estació de Renfe de Plaça Catalunya ---> " A esta hora los trenes vienen con un retraso aproximado de 10 minutos, pero a partir de las 21:00 h. se normaliza ". (Informador de Renfe)

Avatar de l’usuari
cristian26
N7
N7
Entrades: 544
Ubicació: Granollers

Entrada Autor: cristian26 » Divendres 20/06/2008 18:02

Ahir ho vaig experimentar a Pg. de Gràcia quan vaig voler passar una Devolució Expres que em van donar el 8 de Juny a Granollers, a la qual s'indicava que tenia una validesa d'un més. Doncs bé, el torniquet em deia que el títol ja estava esgotat, vaig al taquiller, la passa per la seva màquina i em diu que la meva targeta ja l'he utilitzada el 6 DE MAIG. Em va dir que ell no podia fer res més i que anés a la taquilla de Granollers. Aquestes coses fan que fins i tot la solució de Renfomentadif als retards i averies a la caqueta de Roadlies que tenim deixi de funcionar >:(


Qui té el cul llogat, no seu quan vol.

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 20/06/2008 18:30

cristian26 ha escrit:Aquestes coses fan que fins i tot la solució de Renfomentadif als retards i averies a la porqueria de Roadlies que tenim deixi de funcionar >:(
El dubte és: deixadesa o premeditació? Com que em fa mala espina tot allò que té tuf político-funcionarial, ja us podeu pensar per quina opció em decanto...


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

mix3
N5
N5
Entrades: 124
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: mix3 » Divendres 20/06/2008 18:57

Doncs a mi gairebé sempre m'han donat T-10 de 6 zones amb només 1 viatge. Suposo que aquestees serviran fins al proper canvi de tarifes.



Avatar de l’usuari
Kailka
N3
N3
Entrades: 33
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Kailka » Divendres 20/06/2008 20:04

mix3 ha escrit:Doncs a mi gairebé sempre m'han donat T-10 de 6 zones amb només 1 viatge. Suposo que aquestees serviran fins al proper canvi de tarifes.
Segons la meva experiència (gairebé sempre a l'estació de Plaça Catalunya), quan algú demana una Devolució Express i porta un bitllet integrat de l'ATM, li donen una T-10 de 6 zones amb un viatge (cancel.lats = 9) i sense data de cap tipus. En cas de que la persona s'adreci amb un bitllet de la Renfe, li donen un bitllet senzill de 6 zones també sense data.

I tornant al tema que plantejava en un post anterior, segons el que dieu, sembla ser que es qüestió de sort el que la Devolució Express serveixi per a més enllà d'un mes o que, fins i tot, pugui estar caducada, no ?? :cop :emprenyat :cop .


A partir de les 14:00 h. a l'estació de Renfe de Plaça Catalunya ---> " A esta hora los trenes vienen con un retraso aproximado de 10 minutos, pero a partir de las 21:00 h. se normaliza ". (Informador de Renfe)

josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Divendres 20/06/2008 20:29

El més probable és que aquella devolució exprés hagués estat utilitzada anteriorment i la validadora en qüestió no tingués tinta.

Pel que fa a les T-10 amb un viatge s'entreguen als portadors de títols integrats com a devolució exprés integrada.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3941
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dissabte 21/06/2008 0:32

El 20 de Març a Plaça Catalunya vaig demanar una devolució express perquè el tren que sortia de Vic a les 15.20 i habia d'arribar a P. Catalunya a les 16.35 va arribar a les 16.55. Encara la conservo i diu, validesa 1 MES.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 21/06/2008 11:09

Però no era de l'ATM, no?



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dissabte 21/06/2008 13:25

A totes les devolucions exprés no integrades ho posa.

Jo encara espero tenir una amb "validesa 6 mesos" perquè sigui vàlida per a sis zones, segons personal d'intervenció en ruta.



Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3941
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dissabte 21/06/2008 15:35

metring ha escrit:Però no era de l'ATM, no?
Era un bitllet senzill de rodalies RENFE


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

jordigt2008
N6
N6
Entrades: 207
Ubicació: Sant Joan de Vilatorrada
Contacta:

Entrada Autor: jordigt2008 » Dissabte 21/06/2008 20:18

Sempre que hi ha retards, a la Renfe, ensenyo el ticket del metro, d'una zona, per tant, integrat, i no el de la Renfe, ja que així em donen un de 6 zones, integrat, que crec que dura fins a canvi de tarifes, o sigui, fins al Febrer del 2009, i amb aquest bitllet integrat de 6 zones, puc anar fins a Barcelona, i fer transbords a Metro, Tram... sense pagar res :)



Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Dissabte 21/06/2008 20:30

jordigt2008 ha escrit:Sempre que hi ha retards, a la Renfe, ensenyo el ticket del metro, d'una zona, per tant, integrat, i no el de la Renfe, ja que així em donen un de 6 zones, integrat, que crec que dura fins a canvi de tarifes, o sigui, fins al Febrer del 2009, i amb aquest bitllet integrat de 6 zones, puc anar fins a Barcelona, i fer transbords a Metro, Tram... sense pagar res :)
Doncs el dia que et trobis algun factor que tingui ganes de treballar per ensenyar un títol de transport no vàlid encara et clavarà la multa.



jordigt2008
N6
N6
Entrades: 207
Ubicació: Sant Joan de Vilatorrada
Contacta:

Entrada Autor: jordigt2008 » Dissabte 21/06/2008 23:54

títol de transport no vàlid? perquè?
Jo faig servir el ticket del metro del valles, amb l'integrat d'una zona, i després, en el transbord que faig, agafo la Renfe utilitzant el bitllet, del bonotren de 4 zones amb la Renfe, i si Renfe fa tard, a més d'ensenyar el bitllet de la Renfe, ensenyo la dels catalans. Si a taquilla em diguessin algo,, que ho dubto, pq ni tant sols comproven si està validat, els hi diria que m'he equivocat, i els hi ensenyaria el de la Renfe.



Respon

Torna a “Ferrocarril a Catalunya / Ferrocarril en Cataluña”