Noves pantalles a marquesines bus TMB

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Respon
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Noves pantalles a marquesines bus TMB

Entrada Autor: metring » Dijous 03/07/2008 16:44

Tema relacionat:Les parades del Nitbus informaran del temps d'espera

http://www.ecodiario.es/espana/noticias ... tobus.html

Barcelona probará este verano unas nuevas pantallas en las marquesinas para informar del tiempo de espera del autobús

14:55 - 3/07/2008

Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) probará este verano dos pantallas en marquesinas de autobús para informar a los usuarios de cuando llegará el siguiente coche. La compañía prevé instalar 50 de ellas hasta finales de 2008, según dijo hoy el Director general de Autobuses de TMB, Ignasi Armengol.

BARCELONA, 3 (EUROPA PRESS)

Tras la visita del alcalde de la ciudad, Jordi Hereu, al nuevo Centro de Regulación de Tránsito (CRT) de los autobuses que gestiona la empresa, Armengol explicó que la diferencia con las actuales pantallas de algunas marquesinas es "la fiabilidad", ya que las nuevas utilizarán un sistema de conexión por satélite con el centro de control.

Las pruebas servirán para ver como reciben los datos y como se pueden visualizar por parte de los usuarios. Además, se contempla incluir mensajes de aviso como, por ejemplo, si es necesario anular una parada porque hay una carrera.

Otro sistema para informar a los pasajeros ya se está desarrollando en el interior de autobuses. Se trata de unas pantallas ya instaladas en unos 250 autobuses de TMB que avisan de la próxima parada, algo que Armengol prevé terminar de colocar en todos los 960 coches de la compañía en 2010.

En el nuevo centro trabajan 27 operadores y supervisores que anteriormente fueron conductores de autobús y que hacen el seguimiento de las 109 líneas de la compañía vía satélite y radio. Controlan que los coches circulen según el tiempo previsto en los horarios y que se respete la frecuencia de paso.

Según explicó el director del CRT, Fernando Olivar, los operadores están agrupados en mesas largas según de qué cochera --Zona Franca, Ponent, El Triangle y Horta-- salgan los autobuses de las líneas que gestionan, más otra mesa para las incidencias mayores y unos jefes de sala.

DIRIMIR CON LAS INCIDENCIAS.

El centro gestionó en 2007 unas 1.000 incidencias sólo causadas por manifestaciones y otros eventos como carreras deportivas. Cada día la compañía ha de remolcar unos 5 ó 6 autobuses averiados.

No obstante, las más comunes son las causadas por la gestión del tráfico. Olivar calculó que se tarda unos 45 minutos de media en resolver las incidencias, y recordó que además del CRT ayudan algunos comandos en la calle que vigilan cuestiones como la ocupación de carriles bus y de ocho motoristas que acuden donde hay problemas.

Hereu destacó que con el nuevo centro se mejora cualitativamente el transporte público en la ciudad y las condiciones de trabajo de los operadores y supervisores, que antes estaban situados en la Sagrera con el Centro de Control de Metro (CMM).

Vio como "un gran reto de país" mejorar la oferta del transporte público de la capital catalana pero también de su área metropolitana. "La batalla por el transporte público la ganaremos", aseguró el alcalde, que también defendió mejorar la oferta.



Avatar de l’usuari
Guigui  
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 03/07/2008 19:56

La notícia ve directament al cas d'un cas esperpèntic amb el qual m'he trobat aquesta tarda a la parada davant L'Illa Diagonal. Hi anunciaven el temps que trigava el 42 direcció Sta. Coloma. :x Quan suposadament havia d'arribar, s'hi ha presentat un 63, no anunciat, per cert.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
George85
N8
N8
Entrades: 700
Ubicació: BCN, Eixample
Contacta:

Entrada Autor: George85 » Dijous 03/07/2008 20:10

Guigui ha escrit:La notícia ve directament al cas d'un cas esperpèntic amb el qual m'he trobat aquesta tarda a la parada davant L'Illa Diagonal. Hi anunciaven el temps que trigava el 42 direcció Sta. Coloma. :x Quan suposadament havia d'arribar, s'hi ha presentat un 63, no anunciat, per cert.
A la parada de la Sagrada Famili de Mallorca fa un parell de setmanes que el teleindicador anuncia el temps d'arribada del 32 :boig



Avatar de l’usuari
foronda 141
N8
N8
Entrades: 848
Ubicació: Poblenou

Entrada Autor: foronda 141 » Dijous 03/07/2008 21:19

I a la parada de Pla de Palau, fa molt temps s'anuncia el 27.

O sigui que funciona de conya tot plegat.

Salutacions



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Divendres 04/07/2008 9:21

I a la parada de Creu Coberta-Pl.Espanya, direcció Pl.Espanya, durant molts anys s'hi ha anunciat el 109 dir. Pol.Zona Franca, no se si encara s'hi deu anunciar.



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimecres 09/07/2008 0:59

George85 ha escrit:A la parada de la Sagrada Famili de Mallorca fa un parell de setmanes que el teleindicador anuncia el temps d'arribada del 32 :boig
Sí, avui ho he pogut comprovar. A més, la pantalleta posava tota orgullosa que el 32 arribaria en 16 minuts. Algú li hauria de dir a aquesta pantalleta, que el 32 ni passa ni ha passat mai per aquesta parada, sinó que ho fa una dotzena de carrers més amunt :?



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 23/09/2008 15:58

http://www.europapress.es/catala/notici ... 42833.html

Comencen a funcionar les primeres 12 pantalles de les 600 que s'instal·laran en marquesines de Barcelona fins al 2011

BARCELONA, 23 de setembre (EUROPA PRESS)

L'Ajuntament de Barcelona ha posat en marxa avui 12 pantalles en marquesines que informen de quan arribarà el següent autobús de la xarxa de Transports Metropolitans de Barcelona (TMB). El consistori n'instal·larà 50 aquest any fins a arribar a 600 el 2011.

La diferència amb les pantalles que ja existien en algunes parades és la fiabilitat, ja que les noves utilitzen un sistema de connexió amb el Centre de Regulació de Trànsit (CRT), que governa els autobusos que gestiona TMB.

Les pantalles inclouen informació sobre quan arribaran els següents autobusos de les línies que passen per la parada. A més, els invidents poden utilitzar un comandament a distància, que també serveix en les màquines d'autovenda del metro i semàfors, que activa la mateixa informació per veu.

A la presentació de les noves pantalles en una parada del Passeig Joan de Borbó, l'alcalde, Jordi Hereu, ha defensat que cada vegada que es fa possible l'accessibilitat "és un avanç global", ja que es possibiliten "els drets per a tots".

A més, ha destacat que la nova tecnologia del CRT hagi arribat a l'usuari, perquè podrà planificar el que cal fer en cas d'incidència. "És un petit gran avanç", ha conclòs Hereu.



Avatar de l’usuari
sortrens
N8
N8
Entrades: 765
Ubicació: BARCELONA (Catalunya)

Entrada Autor: sortrens » Dimarts 07/10/2008 2:58

metring ha escrit:http://www.europapress.es/catala/notici ... 42833.html

A més, els invidents poden utilitzar un comandament a distància, que també serveix en les màquines d'autovenda del metro i semàfors, que activa la mateixa informació per veu.

Com? Un comandament a distància? Que serveix en les màquines d'autovenda del metro i semàfors i que activa la mateixa informació per veu?

I aquest comandament a distància on està? O és un comandament que ja tenen els invidents?






Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimecres 08/10/2008 9:48

George85 ha escrit:A la parada de la Sagrada Famili de Mallorca fa un parell de setmanes que el teleindicador anuncia el temps d'arribada del 32 :boig
Simplement certifico que tres mesos després, a la parada de Sagrada Família continua "passant" l'autobús fantasma 32. Fins i tot marca el temps i arriba a posar allò de "Arriba imminent" :x



pau5321
N7
N7
Entrades: 448
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: pau5321 » Dijous 03/01/2013 2:46

Pantalla boja a Passeig de Colom:
http://www.youtube.com/watch?v=iuKWAWNpJdc


http://propostesdemobilitat.wordpress.com
Una página con propuestas de autobuses y metro


http://tutorialesparavagos.wordpress.com
Si no sabéis hacer algo en el PC, aquí hay solución para todo.

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5686
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dijous 03/01/2013 9:00

Aquesta és la que volia gravar jo, fa un parell d'anys, davant la Sagrada Família! Fa exactament el mateix!

Es veu que, quan fallen, fallen igual. O potser hagin traslladat l'indicador :x


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

pau5321
N7
N7
Entrades: 448
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: pau5321 » Divendres 04/01/2013 2:57

Fran-Ikarus ha escrit:Aquesta és la que volia gravar jo, fa un parell d'anys, davant la Sagrada Família! Fa exactament el mateix!

Es veu que, quan fallen, fallen igual. O potser hagin traslladat l'indicador :x
Qui sap, this is TMB! On si falla algo es canvia de lloc i ja està :) !


http://propostesdemobilitat.wordpress.com
Una página con propuestas de autobuses y metro


http://tutorialesparavagos.wordpress.com
Si no sabéis hacer algo en el PC, aquí hay solución para todo.

Ismael_BCN
N5
N5
Entrades: 95
Ubicació: Menendez Pelayo (Madrid)

Entrada Autor: Ismael_BCN » Diumenge 25/08/2013 12:59

La culpa no es de la propia pantalla si no de los gps de los autobuses que funcionan como quieren y te indican un tiempo de llegada que pocas veces se cumple o incluso te pone que faltan 3 minutos y ya se ha ido a la siguiente parada y tu ahi esperando convencido que aun no ha pasado, pero de Barcelona solo te puedes esperar esto que funcionen las cosas al revés



iFercat
N7
N7
Entrades: 384

Entrada Autor: iFercat » Diumenge 25/08/2013 15:49

Ismael_BCN ha escrit:La culpa no es de la propia pantalla si no de los gps de los autobuses que funcionan como quieren y te indican un tiempo de llegada que pocas veces se cumple o incluso te pone que faltan 3 minutos y ya se ha ido a la siguiente parada y tu ahi esperando convencido que aun no ha pasado, pero de Barcelona solo te puedes esperar esto que funcionen las cosas al revés
Hay algo de barcelona que no critiques? porque todos tus post son criticando barcelona...
Por cierto ami el 80% de las veces el tiempo que amrca la parada se corresponde con el real... alguna vez falla si es verdad (y *******) pero no es mayoria.



Avatar de l’usuari
alf_
N9
N9
Entrades: 1651

Entrada Autor: alf_ » Diumenge 25/08/2013 19:12

iFercat ha escrit: Hay algo de barcelona que no critiques? porque todos tus post son criticando barcelona...
No veo que relevancia tenga esto con lo que ha dicho Ismael. Deberías de juzgar el enunciado y no la persona. Si hace una critica adecuada, pues le das la razón, y si no la ves adecuada, pues argumenta por qué no estas de acuerdo. No veo importante si hace muchas o pocas criticas o alabanzas ni de que tipo (siempre respetando, claro), cada discusión es un tema aparte y no deberíamos cogerle manía a nadie porque veamos alguna forma de pensar en sus comentarios que no nos agrade...



premixero
N8
N8
Entrades: 779

Entrada Autor: premixero » Diumenge 25/08/2013 19:20

No alf, el problema de Ismael es su proceder, en este y en todos los foros donde ha estado, su discurso es simple en Barcelona no se mantiene nada, aquí todos roban, y los habitantes de la ciudad son todos unos incívicos y malas personas que solo están para hacer daño....
Aquí, quien mas quien menos discute sobre cualquier asunto pero a la vez da "sus" soluciones que a la vez también se discuten y eso llena de vida el foro y lo enriquece pero destruir por destruir no vale, además solo pasa con lo de aquí según él en el resto del mundo mundial todo es un mundo de rosas.........
se nota que no le conoces (aquí ya ha participado con otro/s Nicks) y cuando se le ha recriminado algo, incluyendo el "robo" de fotografías quitándoles las marcas y dándolas por suyas, desaparece un tiempo y luego reaparece con nuevo Nick pero con las mismas costumbres.



iFercat
N7
N7
Entrades: 384

Entrada Autor: iFercat » Dilluns 26/08/2013 18:14

alf_ ha escrit:
iFercat ha escrit: Hay algo de barcelona que no critiques? porque todos tus post son criticando barcelona...
No veo que relevancia tenga esto con lo que ha dicho Ismael. Deberías de juzgar el enunciado y no la persona. Si hace una critica adecuada, pues le das la razón, y si no la ves adecuada, pues argumenta por qué no estas de acuerdo. No veo importante si hace muchas o pocas criticas o alabanzas ni de que tipo (siempre respetando, claro), cada discusión es un tema aparte y no deberíamos cogerle manía a nadie porque veamos alguna forma de pensar en sus comentarios que no nos agrade...
Y he juzgado el enunciado, a caso no he dado mi opinion sobre el tema de los tiempos de espera? :? Otro tema es que tambien haya echo hincapié en el tema de ese usuario como ya te han explicado en otro mensaje...



Ferry1ac1
N8
N8
Entrades: 926
Ubicació: Barcelona-Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Ferry1ac1 » Dimarts 27/08/2013 13:50

Ismael_BCN ha escrit:La culpa no es de la propia pantalla si no de los gps de los autobuses que funcionan como quieren y te indican un tiempo de llegada que pocas veces se cumple o incluso te pone que faltan 3 minutos y ya se ha ido a la siguiente parada y tu ahi esperando convencido que aun no ha pasado, pero de Barcelona solo te puedes esperar esto que funcionen las cosas al revés
Amb el nitbus és molt habitual que quan està a punt de passar desapareixi de la pantalla i aparegui el 2on en passar de manera que marca un temps proper als 20 minuts d'espera. La gent que no s'ho coneix es desespera i en alguns casos marxa de la parada i al cap d'un o dos minuts els bus arriba.



Avatar de l’usuari
albert28
N9
N9
Entrades: 2151

Entrada Autor: albert28 » Diumenge 10/11/2013 21:12

Veig molts problemes en moltes pantalles per les nits amb els nitbus com per exemple que et marqui imminent durant 10 minuts! Ah i remarcar que a la Diagonal (bàsicament per l'ús que faig per temes estudis) hi ha parades on de dia et marca el nitbus a les pantalles, tot i posar no info.

Per cert, les que han instal·lat (les que tenen una placa solar a dalt de tot) per a l'expres bus, entre altres, a l'alçada de Diagonal, en el cas de Diagonal-Zona Universitaria (sentit B23), no podrien a més de posar els expres bus, la resta d'autobusos que hi tenen parada? Bàsicament per aprofitar aquesta instal·lació.



pau5321
N7
N7
Entrades: 448
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: pau5321 » Dimarts 12/11/2013 0:23

Avui han posat una parada a Passeig de l'Havana... Una mica més endavant del pal que paren la 11, 60, 73 i B23... Serà el final de l'H8? No anava a ser a Ciutat d'Asunción? Per cert a la parada posa "Mitre-Balmes" i que paren les línies H6 i N0 a la part d'informació (estàn les tires horàries) i a dalt posa parada anul·lada pero es veu a sota el H6 o H8, no es distingueix, i una casella vermella que no es sap el numero


http://propostesdemobilitat.wordpress.com
Una página con propuestas de autobuses y metro


http://tutorialesparavagos.wordpress.com
Si no sabéis hacer algo en el PC, aquí hay solución para todo.

Respon

Torna a “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”