Retards, avaries i deficiències a TMB

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dilluns 24/10/2005 23:23

En diumenge és perfectament normal que a la L1 hi hagi fins a 9 minuts d'espera entre combois. Igualment passa amb la L5. Ara bé, la L2 és la línia estranya mantenint freqüències d'entre 4 i 5 minuts, tant se val si el dia és festiu o feiner.



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dilluns 24/10/2005 23:50

Diumenge 23 d'Octubre, 15:30 hores, estació Sagrada Família sentit Horta. La pantalla informativa, quan vaig baixar del meu tren, marcava 12:08 pel proper tren >:(



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dimarts 25/10/2005 9:49

Segons on vagis, arribes abans a peu. Quan passo el cap de setmana fora de Barcelona i torno diumenge a les onze de la nit a Sants amb el bus, m'estimo més caminar fins a casa (20 minuts) que agafar L5+L1 (quatre parades en total). Una vegada ho vaig fer perquè plovia, i vaig trigar més de mitja hora!



metrobaix
N6
N6
Entrades: 185

Entrada Autor: metrobaix » Divendres 11/11/2005 23:09

Ahir dijous 10, va estar interromput duran 15 minuts per l'averia d'un tren a l'estacio de Valldaura.

La incidencia va ser a voltants de les 8.30



Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Divendres 18/11/2005 15:41

Divendres 15 Novembre, Sants Estació L-5 andana Horta Hora 15.05. Arriba un metro, ens pugem i no arrenca, 15.15 Megafonia: Per avaria d'un tren a la línia, el servei resta interromput. Alaaaa a agafar la L3 o la RENFE



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dijous 24/11/2005 10:27

Una incidència tècnica a la L2 ha aturat el servei d'aquesta línia poc després de les vuit del matí.

Desconec hora de represa del servei.



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dijous 24/11/2005 10:34

entfe001 ha escrit:Una incidència tècnica a la L2 ha aturat el servei d'aquesta línia poc després de les vuit del matí.
Desconec hora de represa del servei.
A les 9:00 la L2 funcionava... més o menys. Els trens s'aturaven entre 5 i 6 minuts a cada estació, perquè estaven acumulats en sentit Paral·lel, mentre en sentit Pep Ventura la freqüència era de més de 5 minuts.
Òbviament, en plena hora punta, tot això vol dir un bon sarau.



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dijous 24/11/2005 12:10

Entre 10 i 11 del matí encara continuaven les parades de 5 min per estació... >:(

Salut!


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Divendres 25/11/2005 11:32

De 10 a 11 del matí d'avui el Centre d'Informació Transmet informava d'una incidència "aliena a l'empresa" que impedia la circulació de tramvies entre Zona Universitària i Can Rigal.



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dissabte 26/11/2005 8:47

Ahir vaig sentir que d'aquí uns dies tallaran la L2 entre Artigues/St.Adrià i Pep Ventura "per obres de millora de la infraestructura", no recordo els dies exactes que va dir la megafonia (avui com agafaré el metro ja intentaré apuntar-m'ho



metrobaix
N6
N6
Entrades: 185

Entrada Autor: metrobaix » Dissabte 26/11/2005 13:12

No s'escoltava molt be, com sol ser lo normal, per em va semblar escoltar que seria a principis de desembre, cap al macroaqueducte



hugobcn
N3
N3
Entrades: 29

Entrada Autor: hugobcn » Dissabte 26/11/2005 14:14

Dies 3,4,5 i 6 de desmbre servei tallat entre Artigues|S.A i P.V.
Servei especial de bus i....tota la pesca



Avatar de l’usuari
abegot
N8
N8
Entrades: 739
Ubicació: Bcn - Dereta Eixample (08009)

Entrada Autor: abegot » Dilluns 28/11/2005 12:56

Una avaria a la Línia 4 deixa set estacions fora de combat durant gairebé una hora

Joan Escofet (laMalla.net)

Una avaria en la Línia 4 del Metro de Barcelona, entre les parades de Bogatell i la Pau, ha deixat aquest dilluns al matí, set estacions sense servei durant prop d'una hora, ja que el servei ha estat interromput des de les 10:23 fins a les 11:07 hores. Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) desvincula l'avaria amb el fet que a la zona del Fòrum, molt propera al lloc de la incidència, se celebri la cimera Euromediterrània. L'avaria, segons expliquen fons de l'empresa metropolitana, ha estat provocada per unes obres exteriors, i per tant, alienes a TMB que han afectat els túnels de la Línia 4.

http://www.lamalla.net/canal/noticies/l ... ?id=181798


El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dijous 01/12/2005 9:49

De El Periódico de Catalunya:
------------------------------------
La línia 5 del metro de Barcelona ha parat 35 minuts per l'avaria d'un tren

Barcelona. -- Una avaria d'un tren a l'estació d'Hospital Clínic de la línia 5 del metro de Barcelona a les 9.25 hores d'aquest matí ha provocat la suspensió del servei a tota aquesta línia durant gairebé 15 minuts i parcialment 20 minuts més, suspensions que han causat una gran afluència d'usuaris en plena hora punta.

Fonts de Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) han informat que l'avaria ha afectat en un primer moment tota la línia, ja que hi ha hagut problemes per remolcar el comboi afectat.

Posteriorment, s'ha pogut donar servei parcial entre les estacions d'Horta i Diagonal, i Sants i Cornellà Centre, i ha quedat el tronc central de la línia 5 sense servei, entre Diagonal i Sants.

La normalitat s'ha restablert cap a les 9.04 hores, han indicat les mateixes fonts, que han recordat que els usuaris afectats poden reclamar al cap d'estació del metro un certificat d'avaria per justificar possibles endarreriments a la feina.



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dijous 01/12/2005 10:25

Fabuloso! Se ha restablecido el servicio 21 minutos ANTES de interrumpirse. Esto es periodismo bien hecho!

Por lo demás, espero que haya sido un 5000 (más que nada para ver si se alarga la vida de los 1000).



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dijous 01/12/2005 10:37

Em temo que ha sigut un 5000. M'he creuat amb una unitat d'aquestes totalment buida entre Verdaguer i Diagonal.

He enganxat l'incidència de ple. A les 8.35 aproximadament s'ha donat el primer avís per megafonia informant de l'interrupció de la línia, mentre a Clot L1 hi havia també un tren parat des de feia una estona :? Així que com que ja feia tard a classe he pensat a "inspeccionar" la incidència. He arribat a les 8.45 a l'andana sentit Cornellà de Sagrada Família just quan s'informava que s'establa servei parcial (val a dir que la L2 també anava tonta de mala manera amb aturades de minut i mig a Encants sentit Paral·lel). L'andana de la L5, com us podeu imaginar, es trobava plena a vessar. Fins a les 8.55 no ha fet acte de presència el primer comboi que, òbviament, portava una ocupació més que densa. He hagut de deixar passar tres combois per poder pujar a un tren, parant uns tres minuts tant a SF com a Verdaguer. Finalment, en aquesta estació he sentit anunciat que el servei ja estava totalment restablert, mentre nosaltres esperàvem poder sortir de Verdaguer (no podia veure la senyal de sortida per la munió de gent que hi havia al tren). El missatge de megafonia ha estat rebut des del comboi amb tota mena d'improperis irreproduïbles.

Els justificants d'incidència es repartien com xurros; eren més buscats que el Què!.

Bona manera d'estrenar el desembre.



Avatar de l’usuari
Mortadel·lo
N9
N9
Entrades: 1381

Entrada Autor: Mortadel·lo » Dijous 01/12/2005 11:12

A mi m'ha pillat l'incidència a Diagonal, he agafat l'últim tren que feia inversió de marxa (ho han anunciat clarament per megafonia molts cops), la gent està una mica sorda o és tonta, perquè hi havia gent que anava direcció Cornellà que no baixava, gent que anava direcció Cornellà que anava a buscar la L3...però vaja, ha sigut entretingut. Per cert que a la via direcció Horta hi ha arribat un 5000 (número de torn 502) que s'ha quedat a mitja andana i de tant en tant feia sonar el xiulet (que sona força desangelat el pobre) i de tant en tant els senyals acústics (estarien avorrits a la cabina?), suposo que després que marxés el meu tren seria el primer en carregar passatgers des de l'andana normal un cop restablert el servei.


ES PELIGROSO ASOMARSE

EduGali
N1
N1
Entrades: 8
Ubicació: Llinars, Vallès Oriental

Entrada Autor: EduGali » Dissabte 10/12/2005 17:31

Ahir 9/12, cap a les 19:45 anunciaven per megafonia que l'avaria d'un tren estava alterant les freqüències normals de la línia 5, no se més que això ho vaig escoltar mentre feia el transbord a Sants Estació de la L3 a Renfe.



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Diumenge 11/12/2005 19:50

De El Punt:
----------------------------------
Aturada al metro perquè un gos cau a la via i es perd pels túnels

M.B.. Barcelona

La línia 1 del metro va quedar ahir a la tarda aturada perquè un gos va caure a la via i va estar durant almenys mitja hora corrents d'una estació a una altra pels túnels del suburbà. El personal del metro va intentar repetidament atrapar l'animal corrent darrere seu, sense aconseguir-ho. I molts passatgers també van voler ajudar, cridant el gos perquè s'acostés a l'andana, també sense èxit. Fins i tot es va habilitar un tren buit de passatge perquè recorregués les vies a poc a poc per intentar localitzar l'animal. El gos va recórrer part de la línia 1. Per exemple, va passar corrents per les vies de l'estació de Torras i Bages, i finalment va ser enxampat a la de Fabra i Puig. Es tractava d'un gos negre de dimensions mitjanes. L'aturada va provocar aglomeracions a les andanes.



metrobaix
N6
N6
Entrades: 185

Entrada Autor: metrobaix » Diumenge 11/12/2005 19:55

jajajaja q bo... :D :D Ya m'imagino tot el personal del metro corrents darrere el gos, algun fins i tot s'ensopegaria amb les traveses de les vies (com parlavem en un altre fil pel cas d'evaquancions) jejejejejej q bo...



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”