Ral·libús a Catalunya, by ARCA

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Respon
Avatar de l’usuari
abegot
N8
N8
Entrades: 739
Ubicació: Bcn - Dereta Eixample (08009)

Entrada Autor: abegot » Diumenge 16/09/2007 18:28

sigfrid440s ha escrit:Será per videos!!!

Aqui el de my creation, espero que os agradi: http://es.youtube.com/watch?v=mpv1yX-8oao&NR=1

Amb el mateix autor, he trobat ... ... ...

http://es.youtube.com/watch?v=mpv1yX-8oao

M' agrada molt la música, mooolt lograda ... :plas :plas :plas :plas

i també la dedicatòria final. Enhorabona !!! :kitt


El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)

Avatar de l’usuari
Serie-1000-metro
N7
N7
Entrades: 506
Ubicació: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
Contacta:

Entrada Autor: Serie-1000-metro » Dimecres 19/09/2007 12:04

Hola!!!!!!!!!

Jejeje!

Merci per la dedicatoris Singfrid!

:D

Salut i peles!!!



Marcel Estadella
N6
N6
Entrades: 311
Ubicació: Sabadell
Contacta:

Entrada Autor: Marcel Estadella » Dissabte 19/07/2008 9:12

Bon dia .

Enguany reeditem el Ral.libús de Sabadell , coincident amb la festa major de la ciutat . Hi introduirem canvis respecte a l'edició anterior :

Horario de dissabte de 16 a 20 hores , i diumenge de 10 a 21 hores
Hi haurà una linia urbana més
Apareix una nova linea suburbana (H6 a Sentmenat)
Allarguem una altra de les linies suburbanes (H4 de sant Quirze a Rubí)
Desdoblemuna tercerade les linies suburbanes amb expediciones alternes(H3 , a Badia del Vallés i Cerdanyola)

La resta , gairebé com l'any passat , gratuitat incluosa (encara que es vendrá el programa com a record , i també merchandising i llibres a la parada Estació Bus) . S´espera la participación d´algún vehículo més , pero no direm “gat” que no estigui “al sac i ben lligat” .

Com l'any passat , está previst que el diumenge també estigui obert el Trenet del Parc Catalunya i les maquetes de tren miniatura de Valles Fer , permetent una jornada temática variada de transport que pot arrivar a ser interesant per a venir la familia completa .

Durant la festa major actuará gratuitamente (gairebé segur dissabte a la nit) El Canto del Loco a l'auditori al aire lliure del Parc Catalunya . Això us ho he de confirmar amb el programa a la mà .

Us hi esperem

ARCA

Nota : encara no ho han penjat a la pàgina web , pero com a President , donc fé de que la convocatòria es real :ok



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dissabte 19/07/2008 15:16

Marcel, així doncs i pels no assistents al Ral·libús de l'any passat, quines línies hi haurà? Ja sé que podria buscar-ho en el fil de l'any passat si encara existeix, però crec que seria de més informació si ho poguéssis dir tu en aquest fil.

Gràcies per avançat!


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dissabte 19/07/2008 15:25

Si vas a http://www.arca-bus.org, entres en Agenda -> Calendari d'activitats realitzades, i busques per data, ho trobaràs (no ho poso aquí per no donar lloc a equívocs, en el cas de persones que entrin, facin una lectura molt ràpida, i es pensin que són les línies d'aquest any)


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dissabte 19/07/2008 15:34

Vaja, així doncs no hi haurà línia cap a Terrassa...haurem de pujar amb la Vallesana...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 02/09/2008 16:02

Aquest dissabte i diumenge, es celebra a Sabadell el segon Ral·libus, organitzat per ARCA. Segons sembla, com a novetat, aquest any hi haurà un Routemaster!!!!

Per a més informació, consulteu la pàgina http://www.arca-bus.org/



Marcel Estadella
N6
N6
Entrades: 311
Ubicació: Sabadell
Contacta:

Entrada Autor: Marcel Estadella » Dimarts 02/09/2008 22:06

Bona nit

Efectivament hi ha coma gran novetat la preséncia d'un Routemaster a la urbana H1 , en principi amb un recorregut restringit dins aquesta linia .

Per als que volgueu viatjar més , la linia H4 es perllonga de Sant Quirze cap a rubí , la H3 anirà alternativament a Cerdanyola , UAB i Badia , i la nova H6 enllaçarà Sabadell i Sentmenat .

Convidats hi esteu, aprofitant a més que és gratuit ! . De totes maneres , si ens compreu el programa (1 euro) o samarretes (6 euros) us ho agrairem molt :amor

Salutacions

Marcel Estadella
President d'Arca
http://www.arca-bus.org



Avatar de l’usuari
BRILL 18
N7
N7
Entrades: 632
Ubicació: Sant Quirze del Valles

Entrada Autor: BRILL 18 » Dimecres 03/09/2008 0:41

Espero tornar a gaudir aquest any, ens veurem a Sabadell



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 08/09/2008 19:54

Ahir vam estar al Ral·libus, i va estar tant bé com l'any passat, tot i que, tal i com era d'esperar,el gran reclam va ser el Routemaster, l'única pega era que només podien pujar de 10 en 10 persones, per qüestions de l'assegurança, i havien de fer una volta curta, per tal que tothom pugués pujar, sense esperar massa.

M'encantaria que a Barcelona ciutat es fes també, tot i que fa dos anys del centenari de busos, i la cavalcada que van fer.



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimarts 09/09/2008 0:03

metring ha escrit:Ahir vam estar al Ral·libus, i va estar tant bé com l'any passat, tot i que, tal i com era d'esperar,el gran reclam va ser el Routemaster, l'única pega era que només podien pujar de 10 en 10 persones, per qüestions de l'assegurança, i havien de fer una volta curta, per tal que tothom pugués pujar, sense esperar massa.
Jo m'hi vaig estar unes 10 o 12 voltes ;) de 19:30 a 21:00, però fent-hi d'"assistent de passatgers", és clar.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimecres 10/09/2008 8:59

Fran-Ikarus ha escrit:Jo m'hi vaig estar unes 10 o 12 voltes ;) de 19:30 a 21:00, però fent-hi d'"assistent de passatgers", és clar.
Vam preguntar per tu al "cap d'explotació" :D i ens va dir que estaves assignat a la parada del Parc. Per desgràcia, no vam tenir temps de baixar-hi tot i que sí hi vam passar amb el monotral d'ARCA.



fcuevas27

Entrada Autor: fcuevas27 » Dimecres 10/09/2008 19:39

Jo soc fidel, i vaig anar per segona vegada al rally bus, vaig anar diumenge per la tarda, a la sortida de las 16 y pico :P de sbd a valldoreix, i el segon viatge express jeje de sbd-pedrasanta, va estar molt be, vaig gaudir molt, i vaig endur-me'n 3 paquets de kit-kat :) :D Li estic donant voltes al cap a la idea de a vere si es possible al III rally bus :P que es pogues fer viatge entre sbd i castellar, crec que estaria be. SI algu d'arca ho llegeix... que almenys s'estudii la possibilitat ;) Tot seria questio almenys de plantejar-ho, no?



Marcel Estadella
N6
N6
Entrades: 311
Ubicació: Sabadell
Contacta:

Entrada Autor: Marcel Estadella » Dijous 11/09/2008 8:36

Bon dia

Les linies suburbanes del Ral.libús s'han dissenyat mes aviat tenint en compte el paissatge rural i les carreteres secundàries amb poc trànsit (per això anàvema Sentmenat per la Salut i no per Polinyà) . M'imagino pujant el pont de Castellar arrossegant una cua fins a la rotonda de Can Puigjaner ; no crec que fes gaire gràcia a la resta de conductors :emprenyat

El que si és certés que pel proper any hi haurà canvis en les suburbanes , en raó de la demanda de passatge observada .

Salutacions

Marcel



fcuevas27

Entrada Autor: fcuevas27 » Dijous 11/09/2008 11:13

Potser no els hi faria gaire gracia, pero en aquesta carretera cada 2 x 3, 6, sempre estan passant coses, accidents, retencions, mes petada impossible, els conductors estan mes que acostumats, i parlem de fer-ho, com a molt 2 dies que tp crec que passes res de l'altre mon, i com a molt serien 3 o 4 viatges cada dia. Jo no veig gaires problemes a poder-ho fer... pero com he dit abans tot es questio d'estudiar-ho, estudiar alternatives, anar per la carretera de terrassa fins a castellar, que esta ple de corves, pero els cotxes no poden correr gaire... no se, soc un profà en el tema, parlo com a aficionat als vehicles antics, i estaria be que altri gent, els veins de Castellar, coneguessin els pares dels busos actuals :D



Avatar de l’usuari
Serie-1000-metro
N7
N7
Entrades: 506
Ubicació: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
Contacta:

Entrada Autor: Serie-1000-metro » Dimarts 30/09/2008 23:18

fcuevas27 ha escrit:Potser no els hi faria gaire gracia, pero en aquesta carretera cada 2 x 3, 6, sempre estan passant coses, accidents, retencions, mes petada impossible, els conductors estan mes que acostumats, i parlem de fer-ho, com a molt 2 dies que tp crec que passes res de l'altre mon, i com a molt serien 3 o 4 viatges cada dia. Jo no veig gaires problemes a poder-ho fer... pero com he dit abans tot es questio d'estudiar-ho, estudiar alternatives, anar per la carretera de terrassa fins a castellar, que esta ple de corves, pero els cotxes no poden correr gaire... no se, soc un profà en el tema, parlo com a aficionat als vehicles antics, i estaria be que altri gent, els veins de Castellar, coneguessin els pares dels busos actuals :D
Bones!

Soc soci d'ARCA, en el Rallybus, jo era e que feia de cobrador en el 3055 (l'Articulat), també soc un dels mecanics de l'Assosiació.

Numes dirte que això son coses que com tu dius s'han d'estudiar, i també dirte que si tagrada el tema, perque no et fas soci? I podras colaborar en les tasques de restauració d'aquets vehicles, i podras colaborar en els Rallybus.

Salut i peles!!!



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 05/08/2009 19:11

Informació més detallada, a http://www.arca-bus.org/agenda.htm


Ja tenim data per al tercer ral.libús de l'Estat Espanyol: el cap de setmana del 5 i 6 de setembre.

- Què és un Ral.libús?

Evidentment no es tracta d'un ral.li a l'sprint, sinó que és una cursa de regularitat. I quina millor regularitat que complir uns recorreguts amb uns horaris com fa qualsevol autobús de línia?. Es així com ho han recuperat els anglesos i com ho hem fet nosaltres durant la primera i segona edició.

- Quines línies es faràn?

Es realitzaran tres línies urbanes durant la tarda del dissabte i tot el diumenge. La línia H0 modifica el seu recorregut respecte de l'edició passada i la H11 estarà realitzada amb l'autobús de dos pisos Routemaster RML2361. Els recorreguts i horaris són els següents:

Imatge

El mateix dia es podrà visitar la maqueta ferroviaria (N i HO) de Vallès Fer i es faràn circulacions durant tot el dia dels trens de vapor viu al Parc Catalunya. La linia H1 us hi portarà.

Així mateix, les línies també es realitzaran viatges en Cotxes de línia interurbans que uniràn Sabadell amb diferents poblacions. Com a novetats la linia H3 modifica el seu recorregut finalitzant a Bellaterra. Aquestes línies circularan només el diumenge amb els horaris següents:

Imatge

- Quins autobusos circularan?

Entre autobusos urbans i interurbans hi ha la previsió de 10 autobusos clàssics en circulació (flota d'ARCA al complet, agregats, col.laboradors i algún cotxe d'empresa).

- Quin és el preu de l'activitat?

L'activitat es gratuïta, per tant es pot viatjar tant com es vulgui als autobusos.

Tot i així, existirà un programa amb amb els horaris de les circulacions i serà un record de l'esdeveniment. Es podrà obtenir al punt d'informació de l'estació d'autobusos i a l'interior dels autobusos.

Així doncs, és una activitat per fer viure als nostres fills o néts les sensacions dels viatges dels nostres pares o avis (i per a nosaltres també, que caram !!!).

Pugeu i disfruteu-lo !!!



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 21/08/2009 11:22

Una pregunta: s'ha sol:lucional lo del Routemaster, per a que es pugui viatjar també a la part de dalt?



Marcel Estadella
N6
N6
Entrades: 311
Ubicació: Sabadell
Contacta:

Entrada Autor: Marcel Estadella » Divendres 21/08/2009 13:52

metring ha escrit:Una pregunta: s'ha sol:lucional lo del Routemaster, per a que es pugui viatjar també a la part de dalt?
Se está en ello . de fet , l'any passat el problema era la limitació a deu places pero el més segur es de que s'en puguin carregar les 78 que té i alhora allargaríem una mica més el recorregut per la Gran Via .

Salutacions

Marcel



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Diumenge 30/08/2009 1:53

Fem llista de gent que hi anirà?


-wefer
-metring



Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”