Imatges per a la història

Documents, fotografies, museus i tot allò relacionat amb la història dels transports.
Documentos, fotografías, museos y todo aquello relacionado con la historia de los transportes.
Respon
Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Imatges per a la història

Entrada Autor: El LLOP » Dimarts 16/09/2008 15:51

com vaig dir, començo a posar les imatges que tinc, relacionades amb la història del FCMB. Aniré pujant més.

Totes les fotos que duguin la marca "EL LLop" son fetes per mí i de la meva propietat (que quedi clar)

bifurcació L3-L4

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge




afegides 3 imatges

Imatge

Imatge

Imatge
El LLOP l’ha editat per darrera vegada el dia: Dimecres 29/12/2010 9:14, en total s’ha editat 3 vegades.



Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Dimarts 16/09/2008 17:18

:reve :reve

Les dos primeres semblen tretes d'alguna pel·lícula de terror!


Instagram: Ferrocarril | Aviació

Avatar de l’usuari
Guigui  
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 16/09/2008 19:46

aim ha escrit:Les dos primeres semblen tretes d'alguna pel·lícula de terror!
O d'aquella de l'Indiana Jones que va per una mina en una vagoneta a tota llet. :)


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Dimarts 16/09/2008 20:03

Guigui ha escrit:
aim ha escrit:Les dos primeres semblen tretes d'alguna pel·lícula de terror!
O d'aquella de l'Indiana Jones que va per una mina en una vagoneta a tota llet. :)
Doncs si, perquè amb el pendent que es veu al final....


Instagram: Ferrocarril | Aviació

Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Dimecres 17/09/2008 15:58

Totes les fotos que duguin la marca "EL LLop" son fetes per mí i de la meva propietat (que quedi clar)

Imatge

Imatge

Imatge
El LLOP l’ha editat per darrera vegada el dia: Dissabte 20/09/2008 17:43, en total s’ha editat 2 vegades.



Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Dimecres 17/09/2008 16:06

Totes les fotos que duguin la marca "EL LLop" son fetes per mí i de la meva propietat (que quedi clar)

Imatge

Imatge

Imatge
El LLOP l’ha editat per darrera vegada el dia: Dissabte 20/09/2008 17:44, en total s’ha editat 1 vegada.



Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Dimecres 17/09/2008 16:07

Totes les fotos que duguin la marca "EL LLop" son fetes per mí i de la meva propietat (que quedi clar)

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge
El LLOP l’ha editat per darrera vegada el dia: Dissabte 20/09/2008 17:44, en total s’ha editat 1 vegada.



Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Dimecres 17/09/2008 16:08

Totes les fotos que duguin la marca "EL LLop" son fetes per mí i de la meva propietat (que quedi clar)

Imatge

Imatge

Imatge
El LLOP l’ha editat per darrera vegada el dia: Dissabte 20/09/2008 17:45, en total s’ha editat 1 vegada.



Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Dimecres 17/09/2008 16:10

Totes les fotos que duguin la marca "EL LLop" son fetes per mí i de la meva propietat (que quedi clar)

Imatge

Imatge

Imatge
El LLOP l’ha editat per darrera vegada el dia: Dissabte 20/09/2008 17:45, en total s’ha editat 1 vegada.



Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Dimecres 17/09/2008 16:11

Totes les fotos que duguin la marca "EL LLop" son fetes per mí i de la meva propietat (que quedi clar)

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge
El LLOP l’ha editat per darrera vegada el dia: Dissabte 20/09/2008 17:46, en total s’ha editat 1 vegada.



Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Dimecres 17/09/2008 16:13

Totes les fotos que duguin la marca "EL LLop" son fetes per mí i de la meva propietat (que quedi clar)

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge
El LLOP l’ha editat per darrera vegada el dia: Dissabte 20/09/2008 17:46, en total s’ha editat 1 vegada.



Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Dimecres 17/09/2008 16:34

:reve :reve :reve :reve :reve

Moltíssimes gràcies per compartir les fotos!! Aquest subfòrum d'història donarà mooolt de sí!


Instagram: Ferrocarril | Aviació

Avatar de l’usuari
Guigui  
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 17/09/2008 17:11

El 100... possiblement, el metro més bonic que hagi circulat mai. :master

Això sí que és un punt per anotar-se, i no si tindrem la línia més llarga d'Europa (que no ho serà)!


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

xevi
N7
N7
Entrades: 603

Entrada Autor: xevi » Dijous 18/09/2008 19:11

He trobat això i és brutal, http://flickr.com/photos/chausson_bs/collections/ no sé si és d'algú de vosaltres però està molt bé.
M'han sorprès les fotos i el bon estat del material històric que conservava TMB l'any 1982 (fins i tot un bus de 2 pisos circulant del Born a Pl. Catalunya), on es va poder veure a l'exposicó "trens i estacions" que es va fer al born.
Tan bon material que hi havia i ara s'ha de restaurar tot. :'(



Avatar de l’usuari
sortrens
N8
N8
Entrades: 765
Ubicació: BARCELONA (Catalunya)

Entrada Autor: sortrens » Divendres 26/09/2008 3:57

El termòmetre antic de la L1 amb final a Torrassa a la parada d'Universitat surt l'enllaç amb Renfe??? Sabía que Renfe passa a prop d'Universitat però creia que mai habia entrat en servei aquesta estació de Renfe.


Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!

Avatar de l’usuari
Guigui  
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 26/09/2008 11:09

sortrens ha escrit:El termòmetre antic de la L1 amb final a Torrassa a la parada d'Universitat surt l'enllaç amb Renfe??? Sabía que Renfe passa a prop d'Universitat però creia que mai habia entrat en servei aquesta estació de Renfe.
És l'antiga boca de Pl. Catalunya que hi enllaçava i que avui està tancada.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
AlbertBCN
N2
N2
Entrades: 15
Ubicació: Badal

Entrada Autor: AlbertBCN » Divendres 26/09/2008 19:39

Quina passada de fotos, El Llop!!! :plas

Ara entenc una mica millor el 'batiburrillo' de vies quan surts de Pg de Gràcia en la L4, que el tren va tan a poc a poc...

Gràcies per compartir les imatges.

Salutacions,



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dissabte 27/09/2008 0:54

LLOP, per treure's el barret. :o :o :o :plas :plas :plas :plas :plas :plas :plas

Gràcies, MOLTES GRÀCIES, per compartir aquestes imatges amb nosaltres!!!

PD: el 100, que raro queda amb el termòmetre "estàndar" de la L1...Seria millor posar-li un FMTizado, no? :D


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Dissabte 27/09/2008 12:27

Aquella mena de corda que es veu dins la cabina del 400 per a què serveix?


Instagram: Ferrocarril | Aviació

Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Dissabte 27/09/2008 19:12

aquesta caixa de fusta, l'equipaven tots els 1000 i 1100, 400 i 100 i suposo que els 300. La caixa dels 1000 portava una clau de "xixarra" (una clau de vas per desfrenar els frens d'estacionament manualment), la corda i més tard la clau d 'anul.lació d'aire condicionat. A la del 400 no recordo concretament que hi havia a part d ela corda, però la corda servia per múltiples usos, des de lligar alguna peça que s'hagués deixat anar, com per lligar les mànegues d'aire del tren en cas de trencament dels enganxalls, etc.



Respon

Torna a “Història del transport / Historia del transporte”