¿Prevista apertura estacion de baricentro?

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
fcuevas27

¿Prevista apertura estacion de baricentro?

Entrada Autor: fcuevas27 » Dissabte 25/10/2008 11:05

Esta prevista la reapertura de la estacion de cercanias del baricentro?



tren250

Entrada Autor: tren250 » Dissabte 25/10/2008 12:35

Home, idees no en falten, però de moment no hi ha un projecte seriós ;) . En el cas de que algun dia s'amplii la C7 fins a Mollet (encara que en sóc més partidari fins a Granollers) farà falta. Encara i tot aixì, ja se n'ha parlat per aquí fa temps ;) .



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Diumenge 26/10/2008 10:04

Jo ho veig bastant difícil, de tant en tant se'n parla, però tenint en compte que, l'estació tenia més interès abans, perquè el centre comercial va ser l'únic durant anys, però ara que n'hi han tants...



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 26/10/2008 12:48

metring ha escrit:Jo ho veig bastant difícil, de tant en tant se'n parla, però tenint en compte que, l'estació tenia més interès abans, perquè el centre comercial va ser l'únic durant anys, però ara que n'hi han tants...
Però en canvi, ara que els preus de tot pugen i que la C-58 és gairebé un col·lapse continu, posar a funcionar una estació que ja hi és representaria un bon avantatge a cost força baix.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Ferry1ac1
N8
N8
Entrades: 926
Ubicació: Barcelona-Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Ferry1ac1 » Diumenge 26/10/2008 13:09

Si l'estació hi és i hi ha passatgers potencials, en el moment en que la c7 o alguna línia de rodalies faci tot el trajecte Martorell/Mollet s'hauria de reobrir!



Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Diumenge 26/10/2008 21:32

Seria una molt bona idea tornar-la a obrir.

Xavi



ferroviario_catalan
N8
N8
Entrades: 726
Ubicació: Horta L5

Entrada Autor: ferroviario_catalan » Diumenge 26/10/2008 22:04

canalcole ha escrit:Seria una molt bona idea tornar-la a obrir.

Xavi
Aquesta estació mai ha estat oberta, ni mai s'obrirá.


¡No hay que hacer un mundo de una canica!

Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dilluns 27/10/2008 10:50

1. Ningú no sap del cert ni tan sols si el tram Cerdanyola-Mollet s'arribarà a obrir al trànsit de passatgers, així que imagineu una instal.lació concreta. Ara bé, sembla lògic que, ja que hi és, s'aprofiti, no?

2. No es pot "tornar a obrir" el que mai no s'ha obert.

i 3. Tampoc no podem afirmar taxativament que no hagi d'entrar mai en servei (veure punt 1).


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Dilluns 27/10/2008 15:18

ferroviario_catalan ha escrit:
canalcole ha escrit:Seria una molt bona idea tornar-la a obrir.

Xavi
Aquesta estació mai ha estat oberta, ni mai s'obrirá.
M'he equivocat, volia dir que seria una molt bona idea obrir-la, encara que Renfe no ho fara, ja que te coses més importants a fer abans que això.

Xavi



ferroviario_catalan
N8
N8
Entrades: 726
Ubicació: Horta L5

Entrada Autor: ferroviario_catalan » Dilluns 27/10/2008 15:41

Esta estacion no se abrirá (CREO YO) por varios motivos:

1- Esta en medi de la nada (aparte de que este el baricentro al lado)
2- La obra que haria falta para acabarla,ya que lo único que tiene son andenes,se elevaria a un alto costo
3- Puede que no acaben circulando cercanias por alli, ya que la linea mollet-papiol, no se sabe nada seguro si acabara siendo transitada con pasajeros.
4- Usarian el tren menos personas que los que cojen el tren a las 11 de la noche en Catellbisbal (es un ejemplo).
5- No veo a Adif por esta labor, como dice nuestro compañero, renfe tiene cosas "mas importantes".

Saludos, Iván


¡No hay que hacer un mundo de una canica!

Watermark
N7
N7
Entrades: 328

Entrada Autor: Watermark » Dimarts 28/10/2008 4:40

Per l'Adif aquest baixador senzillament no existeix. Sí existeixen encara, figurats en els llibres de ruta i amb els cartelons [A] per indicar al maquinista d'altres baixadors sense viatgers com Montcada i Reixac-Sant Joan, Els Comdals o, fins i tot, Aïgues de Ribes. Pero oficialment per l'Adif, el que nosaltres anomenem baixador del Baricentro, és només un tros de túnel amb secció més ampla. Té la seva lògica, d'altra banda, doncs si s'ha de buscar alguna dependència (estació o baixador) per fer aturar un tren per qüestions tècniques o d'emergència, el baixador del Baricentro seria un dels llocs menys indicats, situat pràcticament dins d'un túnel i amb accessibilitat/evaqüació a prova d'aventurers.



ferroviario_catalan
N8
N8
Entrades: 726
Ubicació: Horta L5

Entrada Autor: ferroviario_catalan » Dimarts 28/10/2008 13:54

Hola compañeros, no se como, pero en un foro,he encontrado unas cuantas fotos al detalle de esta estacion fantasma, aqui os dejo el enlace:

http://harpomarx.blogspot.com/2008/04/e ... entro.html

Una vez entreis, debajo de la foto,sale un texto, pinchar donde pone AQUI PODEIS VER EL REPORTAJE FOTOGRAFICO COMPLETO.

Saludos,Ivan


¡No hay que hacer un mundo de una canica!

tren250

Entrada Autor: tren250 » Dimarts 28/10/2008 17:11

:o :o Qué chules! Dient sobre Baricentro, ja hi ha autobusos sagalés fins a la zona, es pot accedir amb cotxe... seria una bona cosa un sistema més però no estrictament necessari. Ho podem deixar com una opció pendent. Per exemple, ficar la C7 més a prop dels municipis de sant cugat i rubí, que la veritat no és que quedi molt a prop... :roll: .



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dimarts 28/10/2008 20:32

Jo crec que l'estació del Baricentro no s'obrirà mai si més no al seu emplaçament. Pot ser molt més interessant, i en principi les coses van en aquesta direcció o si més no Ifercat hi estava interessat, construir un nou intercanviador al punt on es creuen la línia de Manresa i la Papiol-Mollet en perpendicular, aprofitant els terrenys intersticials morts que queden entre els ramals de les autopistes en aquesta zona. Aleshores si es duu a terme aquesta actuació ja perd tot el seu sentit reobrir el baixador de Baricentro que quedaria a escassos metres d'aquest nou intercanviador.



Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Dimecres 29/10/2008 14:34

Trenscat ha escrit:Jo crec que l'estació del Baricentro no s'obrirà mai si més no al seu emplaçament. Pot ser molt més interessant, i en principi les coses van en aquesta direcció o si més no Ifercat hi estava interessat, construir un nou intercanviador al punt on es creuen la línia de Manresa i la Papiol-Mollet en perpendicular, aprofitant els terrenys intersticials morts que queden entre els ramals de les autopistes en aquesta zona. Aleshores si es duu a terme aquesta actuació ja perd tot el seu sentit reobrir el baixador de Baricentro que quedaria a escassos metres d'aquest nou intercanviador.
Amb aixó que diu Trenscat, no crec que es torni a obrir, també seria un gast molt alt per Renfe-Adif reformar-la i obrir-la.

Xavi



Agusti
N1
N1
Entrades: 4
Ubicació: Rubí

Entrada Autor: Agusti » Dijous 13/11/2008 12:10

Hola Bon dia,
acabo d'entrar en aquest fòrum perquè he vist aquest tema i m'ha interessat, jo treballo a Can Salvatella i veig cada dia la línia de mercaderies del tram cap a Mollet, he vist diferents informacions de possibles obertures d'estacions a la línia fins a Mollet en els plans d'infraestructures ferroviàries, i sembla que en algun futur llunya es podria acabar de convertir tota la línia a viatgers. Jo soc de Rubí i sempre es va pensar que la conversió de la línia de Papiol Mollet de mercaderies a viatgers seria de tota la línia, però no va ser així i la línia es un pedaç que ni tan sols es circular, de l'àrea de Barcelona, ja que mor a L'Hospitalet, te una frequencia molt baixa ara encara menor per les obres al corredor del Vallès, i tan el començament dels trens com la finalitzacó dell sevei no val per les persones que fan torns a les 6:00 i les 22:00, d'aquesta manera les persones que treballem a la Zona de Santiga, Can Salvatella, Santa Perpetua, no tenim transport public eficient ni pels intervals de pas (línia de Barberà cada hora), ni per l'horari que no permeten l'ús per torns de 6:00, ni 22:00.

Salut i força. :hola



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 13/11/2008 12:15

Hola, benvingut al FTC, i gràcies per la teva informació! ;)



Avatar de l’usuari
Santfeliuenc
N10
N10
Entrades: 3520
Ubicació: Sant Andreu de la Barca, BL

Entrada Autor: Santfeliuenc » Dijous 13/11/2008 13:47

Hola,
Agusti ha escrit:Hola Bon dia,
acabo d'entrar en aquest fòrum perquè he vist aquest tema i m'ha interessat, jo treballo a Can Salvatella i veig cada dia la línia de mercaderies del tram cap a Mollet, he vist diferents informacions de possibles obertures d'estacions a la línia fins a Mollet en els plans d'infraestructures ferroviàries, i sembla que en algun futur llunya es podria acabar de convertir tota la línia a viatgers. Jo soc de Rubí i sempre es va pensar que la conversió de la línia de Papiol Mollet de mercaderies a viatgers seria de tota la línia, però no va ser així i la línia es un pedaç que ni tan sols es circular, de l'àrea de Barcelona, ja que mor a L'Hospitalet, te una frequencia molt baixa ara encara menor per les obres al corredor del Vallès, i tan el començament dels trens com la finalitzacó dell sevei no val per les persones que fan torns a les 6:00 i les 22:00, d'aquesta manera les persones que treballem a la Zona de Santiga, Can Salvatella, Santa Perpetua, no tenim transport public eficient ni pels intervals de pas (línia de Barberà cada hora), ni per l'horari que no permeten l'ús per torns de 6:00, ni 22:00.

Salut i força. :hola
Bienvenido.

Como veis, la cosa está clara. Forista nuevo, primer mensaje, primera intervención, análisis de la situación, propuesta y primera idea... "por favor, necesitamos línea circular de cercanías que no se quede en L'H y que dé la vuelta entera".

Es que es lógico y natural, tenemos unas cercanías que brillan por su ausencia. La gente las demanda porque las necesita, demanda amplitud de horarios porque trabaja a turnos, demanda más trenes, demanda más coherencia a la hora de diseñar los trazados de las líneas, demanda pasar por los lugares que le interesa y por los corredores que necesita. Es que se cae por su propio peso y en las zonas donde nos comenta este nuevo forista, hay una cantidad de polígonos y trabajadores afectados por estos problemas enormes.

Bueno pues ayer leíamos una noticia que nos decía que la UAB iba a revolucionar su sistema de transporte poniendo autobuses... bueno, vale, pero eso implica que no queda claro aún o que no se ha entendido que el modo más útil y eficaz de transportar a más gente y en menos tiempo es el ferroviario.

Saludos,
Sergio


"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"

UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dijous 13/11/2008 15:53

tren250 ha escrit:ja hi ha autobusos sagalés fins a la zona,
Sagalés no té cap línia d'autobús que arribi al Baricentro. L'únic autobús que arriba és la línia 1 de l'urbà de Barberà (gestionat per Marfina Bus, Grup Sarbus) que circula cada hora i amb un recorregut turístic per dins de Barberà, útil per qui viu a Barberà però no per qui ve de fora, excepte Sabadell de puntetes (enllaç proper amb la línia 3 de la TUS -urbà de Sabadell- i enllaç amb les línies A1, B1 i B2 de Sarbus). Tenint en compte l'abastament de caire comarcal de Baricentro, crec neccesària la obertura (no es pot reobrir un baixador que mai ha estat obert) del baixador inacabat, complementat per una xarxa d'autobús que el comuniqués amb Badia, Cerdanyola, Ripollet, Sabadell, Polinyà, Santa Perpètua+Mollet, Montcada i La Llagosta.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 13/11/2008 19:14

Ja no funciona el bus que anava de l'estació de busos de Fabra i Puig fins a Baricentro?



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”