Google Street View

Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc.
Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
BCN2008
N8
N8
Entrades: 738

Google Street View

Entrada Autor: BCN2008 » Dimecres 29/10/2008 14:29

Des d'ahir esta disponible al google maps l'opció street view de Barcelona.

Es poden veure coses tant interesants com la reixa de correus, les obres de la linia 9 a fondo...

Espero que us agradi!



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 29/10/2008 14:34

Si algú troba armaris de tramvies, em faria un gran favor de dir-me a on són ;)



Avatar de l’usuari
Guigui  
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 29/10/2008 22:16

Doncs malgrat l'interès transportil que pugui tenir, a mi em fa molta basarda que es puguin ficar fins la terrassa de casa meva (i qui sap on més). Per tant, espero ferventment que obliguin Google a tancar la paradeta.

Sento aixafar-vos la guitarra, però molt em temo que s'està estrenyent el setge sobre el poc que queda de la nostra llibertat.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Hagbard
N4
N4
Entrades: 48
Ubicació: The Carmel & La Verneda

Entrada Autor: Hagbard » Dimecres 29/10/2008 23:06

Guigui ha escrit:Doncs malgrat l'interès transportil que pugui tenir, a mi em fa molta basarda que es puguin ficar fins la terrassa de casa meva (i qui sap on més). Per tant, espero ferventment que obliguin Google a tancar la paradeta.

Sento aixafar-vos la guitarra, però molt em temo que s'està estrenyent el setge sobre el poc que queda de la nostra llibertat.

Hi estic d'acord 100%.

Les persones hi surten amb la cara difuminada, però no n'hi ha prou per a preservar la nostra intimitat.
Realment necessitem aquest servei? bé, suposo que com sempre, acabaran fent que el necessitem.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 30/10/2008 14:08

Hauria estat millor si, a més de fotografiar els carrers per la superfície, ho haguessin fet també per sota, amb això podriem veure els túnels i les estacions de metro :D



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Divendres 31/10/2008 23:07

Guigui ha escrit:Doncs malgrat l'interès transportil que pugui tenir, a mi em fa molta basarda que es puguin ficar fins la terrassa de casa meva (i qui sap on més). Per tant, espero ferventment que obliguin Google a tancar la paradeta.

Sento aixafar-vos la guitarra, però molt em temo que s'està estrenyent el setge sobre el poc que queda de la nostra llibertat.
Jo la veritat prefereixo no menjar-me el cap amb aquestes coses (tot i que admeto que teniu raó) perquè en tot moment les nostres dades estan difuminades per doquier... :|


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
Guigui  
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 31/10/2008 23:20

JaMiRo! ha escrit:Jo la veritat prefereixo no menjar-me el cap amb aquestes coses (tot i que admeto que teniu raó) perquè en tot moment les nostres dades estan difuminades per doquier... :|
Tens raó en que ja ens tenen fitxats per tot i a tot arreu, però el Google Street View entra en una nova dimensió, i és que permet difondre la nostra imatge real a tothom, fins i tot en la seva variant més íntima i menys apta per al públic.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimarts 11/11/2008 19:05

He trobat una cosa interesant amb el Google Earth, si aneu Mercat Nou, a les vies d'ADIF, hi ha el tren fantasma!!!!, crec que era un 447 o un Regional, de fet només hi veureu el cap (banda Hospitalet) i crec que 1 cotxe més, peró aixó no és tot, uns metres més avall, a les vies de la L-1, a Bordeta (via Cotxera), trobareu un 4000 de 6 cotxes!!!!

I amb el Street View, si us paseu pel Triangle (Carrer Joan Brossa), veureu els 1100 aturats dins la cotxera i 1 Civia per allà al mitg.

Seguiré mirant.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimecres 12/11/2008 0:06

Mmm... podríem fer recompte dels trens que es veuen en el Google maps o Google Eartg, encara que suposo que a mesura que vagin actualitzant les fotos (que no és gaire sovint) la cosa anirà canviant.
Així a primer cop d'ull, en podeu trobar:
Al costat nord de l'estació de Vallcarca, anant cap a Garraf. S'hi veu un tren de mercaderies, mig duplicat i amb les vies en ziga-zaga :?
41°14'37.27"N
1°52'18.77"E

A Gavà hi ha diversos trens parats. Si feu zoom, veureu com al carrer del costat es veuen aparcats també fins a 15 autobusos... sí, pel que sembla, les fotografies es van fer en ple desastre de rodalies amb servei substitutori Gavà-BCN.
41°18'9.31"N
2° 0'35.82"E

A Hospitalet també es veu una bona col·lecció de trens parats, més alguns altres que entren per ambdós costats:
41°21'49.98"N
2° 6'6.61"E

Talgo (suposo) per la línia de Vilafranca, poc després de sortir de l'Hospitalet:
41°21'30.91"N
2° 4'59.75"E

440 a Cornellà:
41°21'35.05"N
2° 4'2.79"E

Etc.



Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Dijous 27/11/2008 18:05

Mireu què va caçar el cotxe de Google a l'Estació de França:
http://maps.google.es/maps?hl=es&ie=UTF ... 3275462051


Instagram: Ferrocarril | Aviació

Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Divendres 28/11/2008 22:54

aim ha escrit:Mireu què va caçar el cotxe de Google a l'Estació de França:
http://maps.google.es/maps?hl=es&ie=UTF ... 3275462051
Òttia un tren laboratori d'ADIF!


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Dissabte 29/11/2008 12:10

Amb l'actualització del software 2.2 per a l'iPhone, els Maps incorporen també l'Street View.


Salutacions,

Oriol

Avatar de l’usuari
automotorserie 436
N7
N7
Entrades: 557

Entrada Autor: automotorserie 436 » Dissabte 29/11/2008 15:48

Guigui ha escrit:Doncs malgrat l'interès transportil que pugui tenir, a mi em fa molta basarda que es puguin ficar fins la terrassa de casa meva (i qui sap on més). Per tant, espero ferventment que obliguin Google a tancar la paradeta.

Sento aixafar-vos la guitarra, però molt em temo que s'està estrenyent el setge sobre el poc que queda de la nostra llibertat.
Totalmente deacuerdo contigo, pero yo voy más allá, la información es poder...la cantidad de información que nos brinda este servicio puede ser bien o mal utilizada.
No entiendo como con lo quisquillosos que no estamos volviendo con la seguridad, podemos poner al alcance de cualquiera toda esta cantidad de información para que algún loco, desde cualquier punta del globo, pueda tramar alguna acto vandálico, terrorista, pues tiene lo más importante la situación de las calles, túneles, edificios,etc, etc
PORFAVOR SEAMOS CONSECUENTES Y PIDAMOS LA SUPRESIÓN DE ESTE SERVICIO.
Cuando alguien de verdad quiere ver algun lugar lo más normal del mundo es desplazarse al sitio en cuestión, nos estamos volviendo tan cómodos que desde el sillón de casa podamos ir a cualquier parte, sinceramente, encuentro ya a faltar una web cam en la superficie lunar.
:blah :blah :blah


Reobertura dels Carrilets de Girona, Tarragona i Barcelona

Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Dissabte 29/11/2008 16:46

automotorserie 436 ha escrit:
Guigui ha escrit:Doncs malgrat l'interès transportil que pugui tenir, a mi em fa molta basarda que es puguin ficar fins la terrassa de casa meva (i qui sap on més). Per tant, espero ferventment que obliguin Google a tancar la paradeta.

Sento aixafar-vos la guitarra, però molt em temo que s'està estrenyent el setge sobre el poc que queda de la nostra llibertat.
Totalmente deacuerdo contigo, pero yo voy más allá, la información es poder...la cantidad de información que nos brinda este servicio puede ser bien o mal utilizada.
No entiendo como con lo quisquillosos que no estamos volviendo con la seguridad, podemos poner al alcance de cualquiera toda esta cantidad de información para que algún loco, desde cualquier punta del globo, pueda tramar alguna acto vandálico, terrorista, pues tiene lo más importante la situación de las calles, túneles, edificios,etc, etc
PORFAVOR SEAMOS CONSECUENTES Y PIDAMOS LA SUPRESIÓN DE ESTE SERVICIO.
Cuando alguien de verdad quiere ver algun lugar lo más normal del mundo es desplazarse al sitio en cuestión, nos estamos volviendo tan cómodos que desde el sillón de casa podamos ir a cualquier parte, sinceramente, encuentro ya a faltar una web cam en la superficie lunar.
:blah :blah :blah
Aquesta eina no mostra res que no poguem veure qualsevol de nosaltres des del carrer, així que no suposa cap perill per a la seguretat (si algú vol planejar algun acte vandàlic ja estudiarà el lloc in situ). Si les imatges fossin en temps real seria un altre tema, però sent imatges estàtiques ....

A mi aquesta eina, i Google Maps m'han sigut de molta utilitat a l'hora d'anar de viatge. M'han servit per poder buscar els millors llocs per fer fotos i per conèixer una mica millor el terreny i evitar possibles perdudes un cop estigui al meu destí. Obviament si algú vol anar a algun lloc del món no deixarà d'anar-hi pel sol fet de poder-ho veure des de l'Street View... seria de rucs fer-ho.


Instagram: Ferrocarril | Aviació

Avatar de l’usuari
Guigui  
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dissabte 29/11/2008 17:38

aim ha escrit:Aquesta eina no mostra res que no poguem veure qualsevol de nosaltres des del carrer, així que no suposa cap perill per a la seguretat (si algú vol planejar algun acte vandàlic ja estudiarà el lloc in situ). Si les imatges fossin en temps real seria un altre tema, però sent imatges estàtiques ....
Aquesta eina contravé la llei de protecció de dades perquè pren imatges de persones, infringint-ne el dret a la intimitat. Tot i que Google s'hagi compromès a difuminar les cares, hi ha nombrosos casos on no s'hi ha atès. Una cosa és el que puguis veure fugaçment i una de totalment diferent és tenir-ne constància en imatges. És exactament el mateix motiu pel qual és obligatori informar algú de que la seva conversa serà enregistrada: les paraules se les endú el record, però si són escrites queden per a la posteritat. Verba volant, scripta manent, com deien els ianquis de fa dos mil·lennis.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Dissabte 29/11/2008 22:01

Si hi han les cares difuminades no hi ha d'haver cap problema, ja que no podràs identificar a ningú i per tant la intimitat de la persona no corre perill. Justament Google va aplicar la difuminació de cares a Europa per adaptar-se a la legislació (a EUA no han difuminat res). Si l'algoritme que utilitza per detectar les cares/matricules i demés falla en alguns casos doncs que ho arreglin.
A més, quanta gent s'ha queixat del callejero de QDQ ? Allà no hi han ni cares ni matricules difuminades, tot i que al no poder fer zoom és més difícil identificar a algú, però moltes matricules es poden llegir perfectament.

Si realment incompleix la llei esteu tranquils, que ja ho retiraran....

I tornant al tema principal d'aquest thread, el d'ensenyar coses transportils i no el de discutir la "legalitat" de l'eina, posaré uns quants trens més que he trobat:

Doble 447 sortint de SAC
http://maps.google.es/maps?hl=es&ie=UTF ... 8258980432

447 amb l'antic esquema de pintura i un Trambesós a Sant Adrià.
http://maps.google.es/maps?hl=es&ie=UTF ... 5062986613


Instagram: Ferrocarril | Aviació

MetroBCN
N6
N6
Entrades: 230
Ubicació: Hospitalet - Can Boixeres

Entrada Autor: MetroBCN » Dissabte 27/12/2008 20:44

Un 447 fent parada a Hospitalet:

http://maps.google.es/maps?hl=es&ie=UTF ... 1084079787

Un Civia i un 440 a prop de mercat Nou.

http://maps.google.es/maps?hl=es&ie=UTF ... 5167344414


Salutacions


http://www.trensim.com, el portal de trens y rutes per a simuladors de trens.

Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Diumenge 28/12/2008 0:28

Doncs la 447 que es pot veure a Hospitalet parada a la ¿via 3? em sembla, es la 447-101 anomenada "Titanlux".

Salutacions



Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Diumenge 28/12/2008 17:11

Si us passeu amb el Goggle Earth per la fabrica d'Alstom a Sta. Perpètua de Mogoda, hi trobareu uns quants cotxes de Civies, i un cotxe de 9000 del metro.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Dilluns 29/12/2008 14:39

Us hi heu fixat que tapen les matricules dels trens?:
http://maps.google.es/maps?hl=es&ie=UTF ... 7824792127



Respon

Torna a “Oci i divertiments / Ocio y divertimentos”