Los fantásticos 1000

Documents, fotografies, museus i tot allò relacionat amb la història dels transports.
Documentos, fotografías, museos y todo aquello relacionado con la historia de los transportes.
Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Re: Los fantásticos 1000

Entrada Autor: Miquel » Dilluns 12/01/2009 18:44

Pero estàn al Triangle en reserva segons les últimes informacions qué heu donat, aquest cap de setmana vull pasar-me per allà, ja diré alguna cosa.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Dilluns 12/01/2009 19:47

Miquel ha escrit:Pero estàn al Triangle en reserva segons les últimes informacions qué heu donat, aquest cap de setmana vull pasar-me per allà, ja diré alguna cosa.
sí, encara hi son.



Avatar de l’usuari
automotorserie 436
N7
N7
Entrades: 557

Entrada Autor: automotorserie 436 » Dilluns 12/01/2009 21:45

Como mínimo un 1000, así como otras series que han circulado por el metro de Barcelona, debería de preservarse, si hasta hace "poco" han estado circulando, quiere decir que no son tal chatarra. 37 años de servicio avalan un material que ha demostrado ser fuerte y que se adaptó a los trazados por las líneas en las que circuló. Es de justicia como mínimo una unidad.
Hace unos cuantos años...el metro de Barcelona se distinguió por circulaciones algunos domingos de un trenes históricos, yo recuerdo haber viajado en la línea 1 con uno de ellos.
Esto ya no es posible según dicen los técnicos... :roll:


Reobertura dels Carrilets de Girona, Tarragona i Barcelona

Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dilluns 12/01/2009 22:53

El LLOP ha escrit:sí, encara hi son.
Tenen data de caducitat, LLOP. No és conya. :|


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Dimarts 13/01/2009 6:56

Sí, ho sé. :nono



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 13/01/2009 8:20

El LLOP ha escrit:Sí, ho sé. :nono
:o :o :o I podem saber quina data de caducitat és? :(



Avatar de l’usuari
122-042-132
N9
N9
Entrades: 1631
Ubicació: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)

Entrada Autor: 122-042-132 » Dimarts 13/01/2009 15:17

Uns grans trens, un disseny molt acurat, amb les finestres arrodonides..... Per sort Jo en tinc un (escala HO) i el faig correr cada dia. Amb el colors autèntics, els dos tons blaus i el bigotet.



Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimarts 13/01/2009 20:02

Podriem llogar-ne un :P :x .

Fora de bromes, segueixo dient que hauriem de fer una vista i que ens portin amb un 1100 per exemple del Triangle a Trinitat Nova, o el que és el mateix de Cotxera a Cotxera, i acomiadar-mos per sempre del 1100 ja que van informar malament de la retirada del 1100 i segur que molts hi desitgen anar.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Dimarts 13/01/2009 21:31

Tan de bo fos possible això que comentes, Miquel. Ja no vaig poder acomiadar-me dels 1000 (el dia de la retirada tenia examen i tot i estar quasi 1h esperant a Sagrera que passés, no va passar) i ara amb els 1100 tampoc... almenys tenia l'esperança de poder-lo veure al possible futur museu del transport (a aquest pas no tindran què ficar al museu, a no ser que sigui un museu de "sopletes"), però si com comenteu ja els han posat data de caducitat... la pròxima vegada que diguin que van a preservar alguna sèrie ja ni me'ls creuré.


Instagram: Ferrocarril | Aviació

Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dijous 15/01/2009 18:52

aim ha escrit:Tan de bo fos possible això que comentes, Miquel. Ja no vaig poder acomiadar-me dels 1000 (el dia de la retirada tenia examen i tot i estar quasi 1h esperant a Sagrera que passés, no va passar) i ara amb els 1100 tampoc... almenys tenia l'esperança de poder-lo veure al possible futur museu del transport (a aquest pas no tindran què ficar al museu, a no ser que sigui un museu de "sopletes"), però si com comenteu ja els han posat data de caducitat... la pròxima vegada que diguin que van a preservar alguna sèrie ja ni me'ls creuré.
Home, tampoc ha de ser imposible, li podriem reclamar a TMB un viatge d'acomiadament, ja que amb els 1000 ho van avisar unes hores abans o un dia i amb els 1100 és van equivocar i en comptes de Dimarts va ser Dilluns.
Jo exigeixo una recompensa amb un viatge en 1100 del Triangle a Trinitat o al revés i si pot ser visita a les cotxeres.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 16/01/2009 9:54

Aquí teniu una foto d'una memòria de TMB:
Fitxers adjunts
escanear0022.jpg
(113.52 KiB) S’ha baixat 93 vegades



Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Divendres 16/01/2009 20:35

pasarel.la d'evacuació de tren a tren. Encara existeixen, es troben als armaris d'andana de via 2.



Avatar de l’usuari
carles10000
N6
N6
Entrades: 210
Ubicació: propera parada:Gorg Enllaç amb linia 2 i 10 de metro i Tram

Entrada Autor: carles10000 » Diumenge 25/11/2012 19:48

Foto feta ahir en un bar de la Barceloneta situat a la Ronda Litoral
Imatge



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 26/11/2012 11:16

:o :o :o Otttiii, tu, quina troballa!!! On és aquest bar??? Tenen més elements?????



jms
N5
N5
Entrades: 159

Entrada Autor: jms » Dimarts 27/11/2012 20:49

Avui pujo un parell de fotografies dels 1000 quan encara eren força nous. La primera imatge a l'estació de La Sagrera l' 1 de maig de 1972. Eren altres èpoques en que et jugaves el tipus a les instal.lacions del Metro. Hi havia empleats que anaven com a "posseïts" darrera de qualsevol que volgués fer una fotografia, a la qual cosa hi havia que afegir la poca sensibilitat de les pel.licules que utilitzàvem. En el cas dels interiors de estacions provocava un cert "parkinson" degut a les prolongació de les exposicions. Tot i així la fotografia que podeu veure com es document es interessant, ja que no la podem repetir-ho.

Amb el temps varem millorar la tàctica per a no ser "enxampat" en plena feina gràcies a les pel.licules ràpides de 400 ASA. Alló era un altre cosa i per botó una mostra la de la composició formada pels cotxes 1045-1044-1043-1042 a Pubilla Casas el 23 de desembre de 1975. Algú pot preguntar perquè no demanàvem un permís fotogràfic, cosa que si no hi havia un padrí, era bastant difícil, encara que amb el temps el vaig tenir, perquè a més a més la companyia del Metro pretenia cobrar per fer fotografies.

Josep Miquel
Fitxers adjunts
FCMB_Sagrera_11maig1972_Photo_JosepMiquel.jpg
FCMB_Sagrera_11maig1972_Photo_JosepMiquel.jpg (146.22 KiB) Visualitzat 10599 cops



jms
N5
N5
Entrades: 159

Entrada Autor: jms » Dimarts 27/11/2012 20:54

La fotografia de Pubilla Casas.

Josep Miquel
Fitxers adjunts
FCMB_1045-1044-1043-1042_Pubilla Casas_23desembre1975_Photo_JosepMiquel.jpg
FCMB_1045-1044-1043-1042_Pubilla Casas_23desembre1975_Photo_JosepMiquel.jpg (164.96 KiB) Visualitzat 10597 cops



Avatar de l’usuari
carles10000
N6
N6
Entrades: 210
Ubicació: propera parada:Gorg Enllaç amb linia 2 i 10 de metro i Tram

Entrada Autor: carles10000 » Dimarts 27/11/2012 22:22

metring ha escrit::o :o :o Otttiii, tu, quina troballa!!! On és aquest bar??? Tenen més elements?????
Es el bar Pasatapas,esta situat al lateral de la Ronda Litoral cantó Mar casi enfront de l'antiga estació de rodalies de l'estació de França,on antigament hi estavem les oficines de Renfe....



Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Dimecres 28/11/2012 0:55

Moltes gràcies Josep Miquel per les.fotos i a Carles10000 per la informació del bar.



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimecres 28/11/2012 9:17

Ostres, l'R-1403. Del mateix tren (1109-1112) del que m'hagués quedat de molt bon grat una de les plaques de l'M-1111 :(


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimecres 28/11/2012 9:22

Caram, Josep Miquel, acabo de veure que aquestes fotos "setenteres", en contra d'allò que és habitual, són directament teves.

Moltes gràcies per l'explicació del procés, que té tanta "història" com les pròpies fotos :plas Per cert, un efecte positiu de la massificació dels dispositius mòbils és que ara, que "tothom" porta una càmera de fotos a sobre sempre, en termes pràctics impedir la realització de fotografies dins del Metro seria una bajanada inassolible.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Respon

Torna a “Història del transport / Historia del transporte”