Busman ha escrit:I GISA es va negar? Caram.
Lluita1714 ha escrit:Jo faria un intercanviador com l'antic de Plaça Catalunya, en una mateixa sala i diferents andanes, L3, L4 i L11, la connexió entre les andanes aniria al final de la via, fent servir un "cul de sac" com a andana, igual que a l'Av. Tibidabo de la L7.
Guigui ha escrit:Lluita1714 ha escrit:Jo faria un intercanviador com l'antic de Plaça Catalunya, en una mateixa sala i diferents andanes, L3, L4 i L11, la connexió entre les andanes aniria al final de la via, fent servir un "cul de sac" com a andana, igual que a l'Av. Tibidabo de la L7.
Molt més fàcil seria deixar-se de collonades i agregar la L11 a la L4.
Lluita1714 ha escrit:Guigui ha escrit:Lluita1714 ha escrit:Jo faria un intercanviador com l'antic de Plaça Catalunya, en una mateixa sala i diferents andanes, L3, L4 i L11, la connexió entre les andanes aniria al final de la via, fent servir un "cul de sac" com a andana, igual que a l'Av. Tibidabo de la L7.
Molt més fàcil seria deixar-se de collonades i agregar la L11 a la L4.
Això implica doblar la via, tot i que el túnel ja està preparat per acollir dues vies, dubto que ho facin.
Lluita1714 ha escrit:Això implica doblar la via, tot i que el túnel ja està preparat per acollir dues vies, dubto que ho facin.
George85 ha escrit:El túnel de la L11, per desgràcia, és per a via única. Si que és veritat que el túnel és molt ample, més del estrictament necessari, però no el suficient com per a que qui càpiguen dues vies.
De cara el futur l'únic que té la L11 és que a Can Cuiàs hi ha 2 vies amb les corresponents andanes el que la deixa preparada per a ser prolongada tot mantenint una estació d'encreuament cada dues. Actualment només s'utilitza una de les vies de Can Cuiàs.
Donat els intervals de la L11 i la L4 no hi hauria problemes a TN si no fós per que allà hi ha els tallers i les cotxeres de Roquetes que requereixen de maniobres.
Torna a: Propostes ferroviàries / Propuestas ferroviarias
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant