Votació: Túnel Diagonal si o no?

Propostes dels usuaris per a fer millores a les xarxes ferroviàries existents o per crear-ne de noves / Propuestas de los usuarios para hacer mejoras en las redes ferroviarias existentes o para crear nuevas

Hi esteu d'acord?

Si
34
85%
No
3
8%
N.s./n.c.
3
8%
 
Vots totals: 40
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Votació: Túnel Diagonal si o no?

Entrada Autor: metring » Divendres 15/05/2009 12:54

Nota: Fil procedent del fòrum privat

Com a usuaris del fòrum, per tal dc poder continuar amb la nostra "creuada" per tal que en el futur s'arribi a construïr el túnel de rodalies per la Diagonal, ens agradaria conèixer el vostra parer. Hi esteu majoritàriament d'acord o no? Els qui esteu en contra, argumenteu, si us plau, els vostres motius i alternatives. Els qui esteu a favor, podeu donar la vostra opinió de quines línies haurien de passar.



Avatar de l’usuari
genissimon
N10
N10
Entrades: 3150
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » Divendres 15/05/2009 13:30

Av. Diagonal:

En superfície: 2 vies per a autobusos i dues vies per a tramvies connectant el trambaix amb el trambesòs.
Sota terra: 4 vies per a rodalies. Amb estacions a Zona Universitària, Francesc Macià, el 5 d'oros, Glòries i El Fòrum.

Salut !!


Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.

Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3941
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Divendres 15/05/2009 21:49

Jo he votat a favor. La meva idea seria: En superfície, dos carril bus/taxi (un per cada sentit de circulació) 4 carrils bici (2 per sentit) i 4 carrils pel vehicle privat. (2 per sentit)
Al túnel: 6 vies. 2 de rodalia ample ibèric, 2 d'ample UIC amb catenària a 25Kv C.A. independentment de la operadora (Exemple: LAV, o serveis directes per via UIC) 2 de metro ample UIC (tant TMB com FGC). I convertir el que sobri de la superfície, en un passeig ajardinat i verd, per passejar-hi a peu, amb vorals de 50 cms. d'alçada perquè no hi aparquin cotxes. (Amb rampes per a PMR)


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 15/05/2009 23:08

genissimon ha escrit:En superfície: 2 vies per a autobusos i dues vies per a tramvies connectant el trambaix amb el trambesòs.
Sota terra: 4 vies per a rodalies. Amb estacions a Zona Universitària, Francesc Macià, el 5 d'oros, Glòries i El Fòrum.
Plenament d'acord. Alternativament, dues de les vies per a metro, amb parades a Zona Universitària, Palau Reial, Maria Cristina, Numància, Francesc Macià, Diagonal, Verdaguer, Monumental, Glòries, Pere IV, Selva de Mar, Fòrum i extensions corresponents cap a Esplugues i St. Adrià.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dimarts 19/05/2009 9:29

Túnel de Rodalies nomès si substitueix al del carrer Aragó i es dedica aquest a l'AVE, en comptes del túnel de Provença.


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
Santfeliuenc
N10
N10
Entrades: 3520
Ubicació: Sant Andreu de la Barca, BL

Entrada Autor: Santfeliuenc » Dijous 21/05/2009 19:04

Hola,

Los votos son secretos en las elecciones, aquí los votos negativos deberían explicar los motivos y el porqué, de otra manera no aprendemos nada y no se pueden solventar los problemas ni las dudas. En un foro se habla y se discute no se hace como los críos de "no, porque no y ya está". Para mi un "no" sin explicación anexa es como un voto inexistente o nulo. El "sí" está de sobras explicado, el "no" ha de explicarse. Ya sabemos, aquello de "razona tu respuesta".

Saludos,
Sergio


"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 21/05/2009 19:18

A mi no m'ha quedat clar si en Platanito, pel que ha dit, hi ha votat en contra o NS/NC. Si fos el primer, ja només caldria un "no" per explicar.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
automotorserie 436
N7
N7
Entrades: 557

Entrada Autor: automotorserie 436 » Dijous 21/05/2009 22:45

Un túnel para cercanías y como dijo uno..." No hase falta desir nada más "


Reobertura dels Carrilets de Girona, Tarragona i Barcelona

Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Divendres 22/05/2009 9:04

Guigui ha escrit:A mi no m'ha quedat clar si en Platanito, pel que ha dit, hi ha votat en contra o NS/NC. Si fos el primer, ja només caldria un "no" per explicar.
Doncs he votat NS/NC, perquè el "no" em sembla absurd, però el "si" pelat es queda curt. No basta amb fer un túnel: s'ha de planificar molt bé quin servei donarà per enllaçar-lo amb la resta de la xarxa!


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
Santfeliuenc
N10
N10
Entrades: 3520
Ubicació: Sant Andreu de la Barca, BL

Entrada Autor: Santfeliuenc » Divendres 22/05/2009 11:46

Hola,

Exacto "platanito", perfecto, por eso después del "sí pelado" hay que escribir el cómo te parecería a ti que "sí" se podría hacer y qué actuaciones añadirías para que de esa forma no quede pelado y se vea que no te conformas con cualquier cosa.

Saludos,
Sergio


"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 16/06/2009 12:30

Pel que veig, ara EPC es fan ressó més de les propostes de la PTP que no pas lo del túnel. Què passa? És que ja no ajuda a vendre més diaris la idea? Vam enviar-lis un munt de documentació, per tal de col·laborar amb ells, per informar dels beneficis del túnel, i ni una resposat, i a sobre, ara parlen dels autobusos. Evitaré fer qualsevol qualificació, jutgeu vosaltres mateixos.



Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Dimarts 16/06/2009 16:58

perdoneu l'offtopic, però perqué està aquesta votació al fòrum privat? No es una qüestió interna del fòrum i la resta d'usuaris també podria donar la seva opinió, no?



Avatar de l’usuari
Santfeliuenc
N10
N10
Entrades: 3520
Ubicació: Sant Andreu de la Barca, BL

Entrada Autor: Santfeliuenc » Dimecres 17/06/2009 13:41

Hola,
El LLOP ha escrit:perdoneu l'offtopic, però perqué està aquesta votació al fòrum privat? No es una qüestió interna del fòrum i la resta d'usuaris també podria donar la seva opinió, no?
Está en el foro privado porque por definición este es el foro vinculante en el que se toman las decisiones y como de esta encuesta dependería que se enviase algo, alguna propuesta, algún escrito, etc. por ahí, pues por eso está aquí. Aunque coincido contigo en que si se pusiese la encuesta fuera, tampoco pasaría nada de malo.

Saludos,
Sergio


"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 17/06/2009 14:14

Entonces, espero opinión de los demás administradores, y en caso afirmativo, lo movemos.



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dijous 18/06/2009 8:33

Potser sí que es podria moure al fòrum general, tampoc és un tema que hagi de ser decidit en petit comitè i així es podran copsar més opinions.



tren250

Entrada Autor: tren250 » Dijous 18/06/2009 18:54

Jo ho ficaria a: Túnel de la diagonal, es farà el miracle? Que està a Ferrocarrils de Barcelona. Crec que és el lloc més idoni per ficar-ho ;) .



7100

Entrada Autor: 7100 » Dilluns 29/06/2009 12:58

Deixem els tunels pels simpàtics animalets anomenats Taups



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 29/06/2009 13:53

7100 ha escrit:Deixem els tunels pels simpàtics animalets anomenats Taups
He de deduïr per la teva resposta que no agafes el metro ni res semblant, no?



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dilluns 29/06/2009 14:00

Platanito ha escrit:Doncs he votat NS/NC, perquè el "no" em sembla absurd, però el "si" pelat es queda curt. No basta amb fer un túnel: s'ha de planificar molt bé quin servei donarà per enllaçar-lo amb la resta de la xarxa!
Totalment d'acord. El debat no ha de ser fer un túnel "perquè sí" o no fer-lo "perquè no". Cal argumentar per què cal (o no) i, segons el per què es vulgui, proposar-ne el disseny o bé el de la solució alternativa, si existeix.
En cas contrari, parlaríem de filosofia, no pas de temes tècnics. I per a parlar de filosofia, és probable que hi hagi fòrums més adequats que aquest (o, com a mínim, fils més adequats).
7100 ha escrit:Deixem els tunels pels simpàtics animalets anomenats Taups
Doncs reafirmo el que ja han dit per aquí... algun argument per aquesta afirmació? ;)
P.D: els animals s'anomenen talps, no taups (http://ca.wikipedia.org/wiki/Talp).



BCN2008
N8
N8
Entrades: 738

Entrada Autor: BCN2008 » Dilluns 29/06/2009 15:29

Jo voto que si, però si s'ha de fer, s'ha de fer bé, amb unes obres que no durin com les de la L9, per aixó crec que s'hauria de fer servir el mètode entre pantalles per fer un túnel amb 4 vies, dues d'ample ibèric amb possibilitat de canviar-les a l'ample internacional per a ADIF i dues d'ample internacional per a Metro, ja sigui de TMB o de FGC. A sobre, un espai per a dues vies de TRAM, una per sentit, un o dos carrils Bus per sentit, depèn de l'amplada, i un o dos carrils per sentit per als cotxes, depenent també de l'amplada. L'espai restant, un espai ajardinat. Les estacions de tren s'haurien de fer a Zona Universitària, a l'estació de Diagonal/Provença, a Glòries i una al final de la Diagonal. Els tunels d'Adif haurien de connectar amb l'actual R1 a la zona de Sant Adrià, i amb la prolongació cap a Castelldefels a la part de la Zona Universitària. Despres si puc adjunto un esquema.



Respon

Torna a “Propostes ferroviàries / Propuestas ferroviarias”