Talls línia Llobregat-Anoia

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Re: 2 de febrer, tall via entre Martorell i Olesa

Entrada Autor: Mako448 » Dimarts 29/01/2008 22:43

Servei substitutori en autobús el dia 2 de febrer entre Martorell-Enllaç i Olesa de M.
Amb motiu de les obres de desdoblament de via, el dia 2 de febrer, durant tot el dia, el servei de trens entre les estacions de Martorell-Enllaç i Olesa de M. es realitzarà en autobús, en ambdues direccions.
Entre les estacions de Martorell-Enllaç i Monistrol-Vila hi haurà un servei directe d’autobús per als clients del cremallera de Montserrat amb parada a l’estació de Montserrat-Aeri.
Entre les estacions de Martorell-Enllaç i Olesa de M. hi haurà un servei directe d’autobús fins a Olesa de M. i un servei de minibus que efectuarà parada a l’estació d’Abrera.
El recorregut entre Olesa de M. i Manresa-Baixador es realitzarà en tren llançadora amb els horaris que s’adjunten.
Els trens entre Pl. Espanya i Martorell-Enllaç circularan en el seu horari habitual.
Les parades de l’autobús substitutori estaran ubicades en els aparcaments de les estacions.


http://www.fgc.cat/media/xtras/avisos/a ... febrer.pdf



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dimecres 30/01/2008 8:33

Diumenge vaig visitar la zona d'obres i em dóna la sensació que es farà alguna cosa més del què deia ja que estaven treballant fins i tot aquell dia (diumenge) instal·lant catenària a la nova-renovada via 1. Possiblement els trens passin a circular novament per la via 1 (ja renovada) entre Martorell i Abrera i quedi per fer la renovació d'un tram de la via 2 (que era l'antiga via general entre una variant de traçat feta per la zona de Can Pous fins a Enllaç). En fi, ja veurem però sembla que li falta poc perquè s'acabin les obres de desdoblament de Martorell a Abrera. D'Abrera a Olesa hi ha la nova via estesa totalment, a falta d'instal·lar catenària i completar la col·locació d'alguns dels pals sobre el pont del Llobregat.



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dilluns 04/02/2008 22:55

Aniré informant, no patiuuuu!

PD: dissabte a la nit, estaven davant de casa amb un gran focus il·luminant part de la via... :D


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dimarts 05/02/2008 8:27

JaMiRo! ha escrit:Aniré informant, no patiuuuu!

PD: dissabte a la nit, estaven davant de casa amb un gran focus il·luminant part de la via... :D
L'altre dia et vaig veure passejant amb la JaMiRa! per Olesa des del cotxe :D



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Diumenge 10/02/2008 13:10

Trenscat ha escrit:L'altre dia et vaig veure passejant amb la JaMiRa! per Olesa des del cotxe :D
:D

Per cert, els trens encara no utilitzen la doble via entre Abrera i Olesa. ;)


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dilluns 11/02/2008 8:34

Ni entre Abrera i Olesa ni entre Abrera i Martorell. Ahir des de la C-55 vaig veure que al pont sobre el Llobregat han posat ja els nous pals de suport de la catenària, que són altíssims. Imagino que deuran lligar la catenària de les dues vies al mateix pal.



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Divendres 22/08/2008 22:37

Els que volguin agafar aquest cap de setmana la Llobregat-Anoia ho tindràn difícil:
Servei substitutori en autobús per als dies 23 i 24 d’agost
Amb motiu de les obres de millora que s’efectuaran a l’estació de Cornellà-Riera, els dies 23 i 24 d’agost i durant tot el dia, el servei de trens entre les estacions de L’Hospitalet-Av. Carrilet i Sant Boi es realitzarà amb un servei d’autobús substitutori.

El servei de trens entre Barcelona-Pl. Espanya i L’Hospitalet-Av. Carrilet es realitzarà amb tren llançadora amb una freqüència de sortida, aproximada, de 10 minuts.

Els trens de les línies S4-Olesa de M., S8-Martorell-Enllaç, R5-Manresa i R6-Igualada, circularan fins a i des de Sant Boi, amb el seu horari habitual. No circularan els trens de la línia L8-Molí Nou. Durant la nit del 23 al 24, i a partir de les 00.36 h, el servei substitutori en autobús es perllonga fins a l’estació de Molí Nou.
L'únic positivo és que segons és diu a la nota de premsa és reforma l'estació de Cornellà-Riera,que estava una mica malament.Si és que són obres de reforma.
Una altra cosa divertida serà la cara i la confusió dels turistes de Montserrat.



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dilluns 23/03/2009 19:11

Els 2 propers caps de setmana, incloient les ultimes sortides del divendres i les primeres del dilluns, la linia R5 nomes funcionarà de Pl.Espanya a St.Viceç-Castellgalí i de Manresa-Alta a Manresa-Baixador. La resta es fara amb autobus. Les últimes sortides de la nit es faran en bus fins Manresa-Baixador.

Ho he vist en cartells a les estacions, però no surt a la web de FGC Imatge



ferroviario_catalan
N8
N8
Entrades: 726
Ubicació: Horta L5

Entrada Autor: ferroviario_catalan » Dilluns 23/03/2009 19:17

Por que motivo lo cortan?
Vya que pedazo de trayecto haran los R5 desde Manresa-Alta hasta Manresa-Baixador! menos de un minuto de recorrido... y a 40 km/h jeje!


¡No hay que hacer un mundo de una canica!

Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dijous 24/09/2009 16:00

Durant aquest cap de setmana,per obres de manteniment,és tallarà el tram entre Olesa de Montserrat i St.Vicenç-Castellgallí.

- Hi haurà un servei de autobús substitutori que unirà Sant Vicenç-Castellgalí amb Olesa de Montserrat passant per totes les parads intermitges.

-HI haurà uns ervei de autobús directe entre Olesa de Montserrat i Monistrol-Vila pels que volguin agafar el cremallera.

Informació en PDF:
http://www.fgc.es/downloads/notes_prems ... ISTROL.pdf



metrobaix
N6
N6
Entrades: 185

Entrada Autor: metrobaix » Dissabte 26/09/2009 16:28

Avui he agafat un R5 direcció Manresa. A les estacions anunciaven el tall de la linia per Obres entre Olesa i St. Vicenç-Castellgalí. Però m'ha sobtat no veure cap rètol a les estacions ni trens que informés sobre el tall.

Per altra banda feia temps que no agafava els FGC de la Llobregat-Anoia, i també m'ha sorprés veure l'estat en que es troben algunes unitats, concretament jo he vist la 213.18 amb tota la part superior exterior sense pintura i plena de regalims de bruticia... A part, jo he viatjat en la 213.xx (no recordo el numero, pero era la Sant Andreu de la Barca) i l'interior estaba ple de pintades vàries i el terra i els tapissos dels seients estaven bastant bruts.

Per cert... Finalment algú sap com queda el nom d'Ildefons Cerdà¿??? Han posat rètols molt més grans que els d'estación on diu "Ciutat de la Justicia" entre els d'Ildefons Cerdà, tot i ser el nom oficial aquest últim no?



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dissabte 26/09/2009 16:34

metrobaix ha escrit:Per cert... Finalment algú sap com queda el nom d'Ildefons Cerdà¿??? Han posat rètols molt més grans que els d'estación on diu "Ciutat de la Justicia" entre els d'Ildefons Cerdà, tot i ser el nom oficial aquest últim no?
Potser caldrà esperar la inauguració de la L10 del metro de Barcelona per a veure-hi una denominació definitiva i desitjablement unificada. En tot cas, "Ciutat de la Justícia" em semblaria més encertat, ja que la Pl. Cerdà cau una mica lluny de l'estació.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

metrobaix
N6
N6
Entrades: 185

Entrada Autor: metrobaix » Dissabte 26/09/2009 16:41

Jo també penso que Ciutat de la Justicia seria més encertat, de la mateixa manera que per evitar noms extramegallargs com podria ser un hipotètic... "Idefons Cerdà | Ciutat de la Justicia".



Avatar de l’usuari
Tony M. Nyphot
N6
N6
Entrades: 221

Entrada Autor: Tony M. Nyphot » Diumenge 27/09/2009 21:46

Ambdós noms li són igualment escaients perquè l'estació ni està al costat d'Ildefons Cerdà ni de la Ciutat de la Justícia, potser li seria més escaient Alhambra.


And now for something completely different...

Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dilluns 28/09/2009 9:59

Tony M. Nyphot ha escrit:Ambdós noms li són igualment escaients perquè l'estació ni està al costat d'Ildefons Cerdà ni de la Ciutat de la Justícia, potser li seria més escaient Alhambra.
O Gran Via Center, no et fot...

El que sigui, menys extendre l'ús d'aquell signe no ortogràfic estúpidament recomanat per l'IEC.


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
Tony M. Nyphot
N6
N6
Entrades: 221

Entrada Autor: Tony M. Nyphot » Dilluns 28/09/2009 13:33

Platanito ha escrit:O Gran Via Center, no et fot...

El que sigui, menys extendre l'ús d'aquell signe no ortogràfic estúpidament recomanat per l'IEC.
Personalment desaprovo l'ús de noms d'àrees comercials per estacions de servei públic per la càrrega de publicitat implícita que duen, l'excepció serien aquelles parades que efectivament només cobreixen aquell centre comercial per estar al mig del no res, com és el cas del Roca Village.

El nom d'Alhambra no és casual, hi ha un parc públic que se'n diu així al costat mateix, considero que és un nom encertat, una altra cosa és que sigui un nom que "no soni català" i per això desagradi.


And now for something completely different...

Avatar de l’usuari
Nozomi
N8
N8
Entrades: 687

Entrada Autor: Nozomi » Dilluns 28/09/2009 13:46

Bé, tampoc sona català Jorge Manrique però s'han esforçat per a que sone xD



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dilluns 28/09/2009 16:06

Tony M. Nyphot ha escrit:
Platanito ha escrit:O Gran Via Center, no et fot...
Personalment desaprovo l'ús de noms d'àrees comercials per estacions de servei públic
I qui ha fet referència a un centre comercial? No n'hi ha cap que es digui així. El nom de Gran Via Center (o Centre, que em sembla que n'és el nom autèntic; jo sempre l'he sentit com a "Center") fa referència al polígon de pisos que hi ha al costat est del Parc de l'Alhambra, que hi eren molt abans (el parc és de l'any 86) i que serveix com a referència inconfusible per als habitants del Districte III de l'Hospitalet de Llobregat.


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
Tony M. Nyphot
N6
N6
Entrades: 221

Entrada Autor: Tony M. Nyphot » Dilluns 28/09/2009 21:02

Cert, m'he confós, el nom del centre comercial és Gran Via 2.


And now for something completely different...

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dimecres 07/04/2010 20:20

aquest cap de setmana no circularan trens entre Masquefa i Piera, amb motiu de la rehabilitació estructural d'un pas inferior sota la via.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”