Colocación de Containers en las calles

Cotxes, motos, bicis, etc. i infrastructures associades (autopistes i autovies).
Coches, motos, bicis, etc. e infraestructuras asociadas (autopistas y autovías).
Respon
Avatar de l’usuari
automotorserie 436
N7
N7
Entrades: 557

Colocación de Containers en las calles

Entrada Autor: automotorserie 436 » Dissabte 17/07/2010 13:48

Vista la profileración de containers, amarillo, verde, azul, gris, marrón y los que vendrán, creo que la colocación de los containers debe mejorar para aprovechar mejor el espacio para poder aparcar los vehículos. Una buena idea sería situarlos al lado de los pasos de cebra, de este modo no se pierde más que el propio que ocupan los containers.


Reobertura dels Carrilets de Girona, Tarragona i Barcelona

oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Dissabte 17/07/2010 13:56

Crec que no. Aquí a Barcelona hi ha molta mania a posar-ne just abans o després del pas de vianants, fet que et tapa la visió d'aquest si algú surt corrtents o, en les cantonades que són de gir i estàn col·locats just abans de girar el que fan és no poder veure si hi ha algun vianant creuant, amb el consecuent risc de poder atropellar-lo o frenar bruscament i que algu et pugui donar un toc per darrere


Salutacions,

Oriol

Avatar de l’usuari
Lluita1714
N9
N9
Entrades: 1964
Ubicació: Aigüestoses

Entrada Autor: Lluita1714 » Dissabte 17/07/2010 13:59

Jo crec que el futur dels "containers" seran els que són soterrats. A Barcelona n'hi han alguns de fa ben bé una dècada, per exemple, a Poble Sec (Al final del carrer Vallhonrat). A Martorell ja no queden els clàssics, recentment els han soterrat tots.


"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.

Avatar de l’usuari
automotorserie 436
N7
N7
Entrades: 557

Entrada Autor: automotorserie 436 » Dissabte 17/07/2010 14:09

Me parece muy acertada la colocoación subterránea, en Rubí ya hay muchos así, por otra parte, en las esquinas de los pasos de cebra también se pueden aparcar camiones y camionetas que aún dificultan mucho más la visión, asi como lo colocación en cruces en los que el vehículo debe ceder el paso a la derecha y se situan a la izquierrda con los consiguientes sustos para el conductor y el peatón. Pero bueno, eso ya es otro temas de debate, http://www.transport.cat/viewtopic.php? ... ra#p124136


Reobertura dels Carrilets de Girona, Tarragona i Barcelona

Avatar de l’usuari
Mortadel·lo
N9
N9
Entrades: 1381

Entrada Autor: Mortadel·lo » Dilluns 19/07/2010 9:29

a gràcia des que han reformat carrers i els han fet amb la ditxosa plataforma única alguns contenidors han quedat ocupant LA VORERA :cop :cop :cop


ES PELIGROSO ASOMARSE

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimecres 21/07/2010 9:52

Mortadel·lo ha escrit:a gràcia des que han reformat carrers i els han fet amb la ditxosa plataforma única alguns contenidors han quedat ocupant LA VORERA :cop :cop :cop
Si només fos a Gràcia... :(



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5698
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dissabte 24/07/2010 12:25

Es curioso que no estén ya así, o mejor dicho, que ¿por casualidad? parece que en ningún caso los colocan al lado de los pasos de cebra, cuando por pura ley de probabilidades, aunque lo hiciesen al azar tendría que haber un cierto porcentaje de ellos que "cayese" allí.

Sin tener ni idea del motivo, hipotetizo que no quieran dejarlos justo al lado de la porción de acera donde, teóricamente, más tiempo seguido está detenida la gente (esperando para poder cruzar)

En mi esquina, por ejemplo, la plaza contigua al paso de cebra lleva muchos años reservada para una persona minusválida, pero los contenedores no están ni en la siguiente, ni en la otra, sino 3 o 4 plazas más atrás.

Por cierto, yo evito aparcar junto a los contenedores siempre que puedo, ya que éstos que cuento "se han" incendiado un mínimo de dos veces, dejando en siniestro total a los coches que estaban aparcados en la plaza contigua...


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

marc
N8
N8
Entrades: 666
Ubicació: Vic, Osona, Catalunya

Entrada Autor: marc » Dissabte 24/07/2010 12:36

A Vic que es el cas que mes conec els van soterrant de mica en mical, a part que tenim nomes 4 contenidors a diferencia de Barcelona cosa que sempre dona menys sensacio de deixalleria


De nou al FTC

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dijous 29/07/2010 9:41

Fran-Ikarus ha escrit:Por cierto, yo evito aparcar junto a los contenedores siempre que puedo, ya que éstos que cuento "se han" incendiado un mínimo de dos veces, dejando en siniestro total a los coches que estaban aparcados en la plaza contigua...
Jo tinc filmats uns crios (dos nois i una noia d'uns 15-16 anys) que una matinada van incendiar el contenidor que tenia just a sota d'una finestra de casa meva. Vaig trucar a la urbana però els piròmans ja havien fugit quan van arribar. A més, van haver de mobilitzar un camió de bombers, dos cotxes de policia, etc. Li vaig entregar la gravació a la policia però mai més en vaig saber res, o sigui que ni així els van agafar.
Imagina't que t'has gastat 20.000 euros en un cotxe, tot el teu treball durant un any o més, i te'l trobes reduït a cendres per la "gracieta", i a sobre mai agafen els responsables. Ah, i encara que els agafessin, al ser menors tampoc els passaria res. Ja em diràs per a què serveixen les lleis.



Avatar de l’usuari
automotorserie 436
N7
N7
Entrades: 557

Entrada Autor: automotorserie 436 » Dijous 29/07/2010 19:30

Fran-Ikarus ha escrit:
Por cierto, yo evito aparcar junto a los contenedores siempre que puedo, ya que éstos que cuento "se han" incendiado un mínimo de dos veces, dejando en siniestro total a los coches que estaban aparcados en la plaza contigua...
Los nuevos contendores de metal parece que están diseñados de modo que no incendian los coches aparcados al lado.
En Barcelona, muchas veces no tienes opción de escoger sitio, por lo que me he visto en ocasiones a aparcar, tampoco me hace gracias, así que cuando me toca procuro dejarlo lo más alejado posible del container.


Reobertura dels Carrilets de Girona, Tarragona i Barcelona

Respon

Torna a “Vehicles privats / Vehículos privados”