R2 Sud: fins quan el calvari???

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Re: C2 Sud: fins quan el calvari???

Entrada Autor: metring » Dimarts 18/08/2009 11:45

A sobre, hem d'estar criminalitzats els qui patim els retards diaris? És el colmo!!! Que algú m'expliqui com fan les enquestes de puntualitat!!!!



Avatar de l’usuari
BB9200
N8
N8
Entrades: 748
Ubicació: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).
Contacta:

Entrada Autor: BB9200 » Dimarts 18/08/2009 18:50

Hi ha que dir que la R3 ha millorat moltíssim, això està clar (no en terminis de comoditat, enyoro les 440 reversibles), però moltes vegades hi ha retards de 30 minuts, 40 minuts ben bé, i mai diuen RES a cap mitjà públic.
A més a més, una freqüència diària de 40 trens a la línia (incloent els que van a Gran.Canovelles), és molt poc, poquíssim.
Aquesta línia, per això, sí que en determinats trens aniria bé 465 en simple o 464 en simple, sobretot els que parteixen de Vic i Granollers.

La R3 i la R2 sud, la R2 nord no sé per què no té tants problemes d'aquests, se semblen en terminis de puntualitat i de comoditat, i amb 2 forts inconvenients. La R3 en via simple, i la R2 Sud amb amplíssim tràfic.


Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/

UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dimecres 19/08/2009 0:13

BB9200 ha escrit:Hi ha que dir que la R3 ha millorat moltíssim, això està clar (no en terminis de comoditat, enyoro les 440 reversibles), però moltes vegades hi ha retards de 30 minuts, 40 minuts ben bé, i mai diuen RES a cap mitjà públic.
De la mateixa manera que els autobusos depenents de la marevellosa Genialitat de Catalunya pateixen dia sí i dia també supressions unilaterals d'expedicions, i tampoc surt als diaris.

La llàstima és que els que fem servir els autobusos interurbans s'ens ignora completament, i a més nosaltres no tenim cap compensació per el mal servei: o pagues o ja pots sortir per cames de l'autobús.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 19/08/2009 9:39

UT596001 ha escrit:
BB9200 ha escrit:Hi ha que dir que la R3 ha millorat moltíssim, això està clar (no en terminis de comoditat, enyoro les 440 reversibles), però moltes vegades hi ha retards de 30 minuts, 40 minuts ben bé, i mai diuen RES a cap mitjà públic.
De la mateixa manera que els autobusos depenents de la marevellosa Genialitat de Catalunya pateixen dia sí i dia també supressions unilaterals d'expedicions, i tampoc surt als diaris.

La llàstima és que els que fem servir els autobusos interurbans s'ens ignora completament, i a més nosaltres no tenim cap compensació per el mal servei: o pagues o ja pots sortir per cames de l'autobús.
Coi, doncs reivindica-ho al fil corresponent, que també és una injustícia! Al menys per allò de quien no llora, no mama...



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimecres 16/09/2009 10:19

UT596001 ha escrit:La llàstima és que els que fem servir els autobusos interurbans s'ens ignora completament, i a més nosaltres no tenim cap compensació per el mal servei: o pagues o ja pots sortir per cames de l'autobús.
Organitzeu-vos. Manifesteu-vos. Poseu reclamacions.
Teniu a la vostra disposició aquest fòrum per ajudar-vos en el que calgui.
Si no feu res d'això, segur que no es solucionarà.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 07/08/2010 21:22

Pujo el fil per preguntar si algú recorda quan es va fragmentar l'R2, perquè van dir que la cosa duraria 2 anys i per veure quan queda, ja que el problema del cercador és que no reconeix res de menys de 3 caràcters :'(



BCN2008
N8
N8
Entrades: 738

Entrada Autor: BCN2008 » Dissabte 07/08/2010 21:33

Si el tall va començar el 31/01/2009 (segons trenscat.cat), hauria d'acabar durant l'any que bé, ara, jo no sé fins a quin punt hi ha aquesta intenció.



Avatar de l’usuari
solde13
N5
N5
Entrades: 96
Facebook: http://www.facebook.com/fusquet
Ubicació: Montmeló
Contacta:

Entrada Autor: solde13 » Diumenge 08/08/2010 17:52

BCN2008 ha escrit:Si el tall va començar el 31/01/2009 (segons trenscat.cat), hauria d'acabar durant l'any que bé, ara, jo no sé fins a quin punt hi ha aquesta intenció.
Doncs jo l'estació de sant andreu comtal la trobo massa verda com per que l'any que bé fagi de terminal dels trens de sant vicenç.



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Diumenge 08/08/2010 18:02

Dubto molt que Sant Andreu Comtal torni a ser mai estació terminal.



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Diumenge 08/08/2010 18:03

solde13 ha escrit: Doncs jo l'estació de sant andreu comtal la trobo massa verda com per que l'any que bé fagi de terminal dels trens de sant vicenç.
Doncs que allarguin els trens que inicien i finalitzen recorregut a SAC,,per exemple capa birfucació,o cap a Montcada i Reixac,o fins i tot cap a Granollers,aixó quan l'R2 torni a ser "una sola línia",i és recuperi la R10.



Avatar de l’usuari
solde13
N5
N5
Entrades: 96
Facebook: http://www.facebook.com/fusquet
Ubicació: Montmeló
Contacta:

Entrada Autor: solde13 » Dilluns 09/08/2010 1:30

victorcasta ha escrit:Dubto molt que Sant Andreu Comtal torni a ser mai estació terminal.
No se on vaig llegir que la nova estació de Sant Andreu Comtal tindria 4 vies i que tornaria a ser la terminal dels trens de Sant Vicenç.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dilluns 09/08/2010 17:15

Mako448 ha escrit:Doncs que allarguin els trens que inicien i finalitzen recorregut a SAC,,per exemple capa birfucació,o cap a Montcada i Reixac,o fins i tot cap a Granollers,aixó quan l'R2 torni a ser "una sola línia",i és recuperi la R10.
No crec que es recuperi l'R10, ja que estava pensat fer una línia Manresa-Aeroport. Jo crec que la fragmentació de l'R2 s'acabarà quan estiguin les vies configurades de tal manera que els SVC-Maçanet es puguin fer costa-costa i interior-interior. Per tant, el més probable és que no arribem a veure mai més l'R2 SVC-Vilanova-Granollers-Maçanet.

O sigui, que ja us podeu imaginar quant queda per fer.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 09/08/2010 17:20

A veure si ho entenc, perquè m'estic fent un embolic: de Sitges no podré tornar a SAC? O que d'allà no passarà?



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dilluns 09/08/2010 17:40

Amb la nova configuració, no. Es podrà arribar fins a la nova estació intermodal de la Sagrera, però d'allà girarà cap al Maresme.

Tot i així, per a aplicar aquesta configuració és el soterrament de la línia de Vilanova al seu pas per L'Hospitalet, i m'imagino que amb la retallada el projecte (que ja havia estat en informació pública) quedarà guardat un temps als calaixos.



Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Dilluns 09/08/2010 17:44

Si tot acaba com està previst faràs un Sitges-Bcn (passant pel Clot)- i sortint per St Adrià - Badalona-Mataró.

La R4 Nord (Manresa-Terrassa) acabaria a l'Aeroport i la R2 Nord seria la continuació de la R4 sud actual, no sé si m'he explicat :x

Per possar un exemple:

Rx St Vicenç - Vilanova / Mataró - Maçanet
Ry St Vicenç - Vilafranca / Granollers - Maçanet
Rz Manresa - Terrassa / Aeroport
Rw Vic / (Baix llobregat??)



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 09/08/2010 17:45

La R2 "Sud" del futur, anirà cap el Maresme?? Edito: encara escrivia aquest missatge quan ha sortit el de mikado.

Deixant de banda el futur, per quan obrin Sagrera-AVE, com ha de quedar la cosa, un cop reobrin SAC, en quan a la R2 sencera o a bocinets?



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dilluns 09/08/2010 17:59

Doncs depèn de com els hi piqui i depèn de com hagi funcionat l'invent d'escapçar la R2 en tres. La futura Sant Andreu Comtal, sí, tindrà 4 vies, però no sé si seran suficients com per permetre que sigui terminal. Sóc del parer d'en Guigui, i crec que això seguirà així per temps.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 09/08/2010 18:01

victorcasta ha escrit:Doncs depèn de com els hi piqui i depèn de com hagi funcionat l'invent d'escapçar la R2 en tres.
Ja t'ho dic jo: entre això i el tall del túnel de la Meridiana, és un caos. No haurien d'haver coincidit aquestes obres juntes.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dilluns 09/08/2010 18:05

El pitjor de tot aquest tema és que la configuració definitiva penja de les obres de la Torrassa, que ni tan sols tenen data concreta.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 09/08/2010 18:07

Exacte, de moment no es pot parlar de configuració definitiva, però a veure si al gener (si respecten el que van dir de que la R2 estaria tallada durant 2 anys), com unificaran la línia.



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”