Viatjar en MD per trajectes de Rodalies

RENFE regionals i línies FGC de fora de l'àrea de Barcelona.
RENFE regionales y líneas FGC de fuera del área de Barcelona.
Respon
Avatar de l’usuari
02sergi02
N2
N2
Entrades: 19
Ubicació: Les Franqueses-Granollers Nord (RENFE)

Re: Com anar a... ? / ¿Cómo ir a...? (Dubtes sobre transport)

Entrada Autor: 02sergi02 » Dimarts 17/08/2010 14:23

Ni tampoc estan permesos per els MD (449) y em vau dir que les podia agafar sense cap problema...



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dimarts 17/08/2010 15:40

I jo també he fet Clot-Sants en 449 i Pg de Gràcia-Sants en 448 amb una T-10, per no haver-me d'esperar al rodalia i comptant que l'interventor no sol passar, però pot passar i pot fer-te baixar o posar-se estricte i posar-te la multa.



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Divendres 20/08/2010 22:56

Jo he viatjat força cops amb un bitllet senzill d'1 zona de Rodalies o T-10 d'1 o 2 zones en CEX,MD,etc...dins de Barcelona,un cop quan alguns regionals del sud acabaven a SAC hi havia un interventor,i jo que anava amb bitllet de Rodalies li vaig dir que anava a Sants,i em va dir que cap problema,per tant...

Considero injust que no és pugui viatjar amb la T-10 d'1 zona o bitllet de Rodalies en una 448R,470,449 dins de Barcelona,primer per qué triguen el mateix temps que un rodalies,segon per qué en algunes ocasions,i encara que no ho sembli,la freqüència de rodalies a dins de Barcelona és dolenta.Per exemple,en caps de setmana de Clot a Pg.de Gràcia nomès hi han 2 trens/hora sentit,i per qué m'he d'esperar 30 minuts per fer un trajecte quan pel mig hi passa un tren(449 MD)que fa el mateix trajecte i triga el mateix que el Rodalies?Doncs si no vull esperar-me 30 minuts per anar la següent parada,no crec que hi hagui cap impediment en agafar el MD,REX o CEX,no?Per tant,els MD i CES haurien de funcionar com un Rodalies qualsevol sempre dins de Barcelona ciutat.

De PDG a EDF hi passa trens cada 10-20 minuts,si perds el SVC-EDF el següent(o sigui el VNG-EDF)no passa fins 20 minuts més tard,i pel mig tens un CEX amb final de trajecte a EDF,per qué no el puc agafar-lo i si el vull agafar per qué haig de pagar més per trigar exactament el mateix que el Rodalies?Aixó fa que pensar i molt.



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dissabte 21/08/2010 1:34

Si el CEX surt de Sants cap a Girona,el tren està a petar i ocupes un seient per anar al Clot doncs no ho veig del tot correcte. Tot i així, només una vegada em van demanar el bitllet i no em van posar cap pega.



Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Dissabte 21/08/2010 22:19

victorcasta ha escrit:Si el CEX surt de Sants cap a Girona,el tren està a petar i ocupes un seient per anar al Clot doncs no ho veig del tot correcte. Tot i així, només una vegada em van demanar el bitllet i no em van posar cap pega.
Doncs no et seus, i ja està... :|



josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Diumenge 22/08/2010 18:31

I si et seus doncs amb la consciència ben tranquil·la que quan t'aixequis algú ja s'agafarà el teu seient.
canalcole ha escrit:
victorcasta ha escrit:Si el CEX surt de Sants cap a Girona,el tren està a petar i ocupes un seient per anar al Clot doncs no ho veig del tot correcte. Tot i així, només una vegada em van demanar el bitllet i no em van posar cap pega.
Doncs no et seus, i ja està... :|


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Avatar de l’usuari
solde13
N5
N5
Entrades: 96
Facebook: http://www.facebook.com/fusquet
Ubicació: Montmeló
Contacta:

Entrada Autor: solde13 » Dimarts 24/08/2010 18:10

metring ha escrit:Doncs la veritat és que no, a la megafonia diuen insistentment (bé, depèn de l'estació), que no estan permesos els bitllets ni els abonaments de rodalies per a aquests trens.
Si t'hi fixes, a PDG quan passen els regionals que van cap a tortosa, lleida.... diuen per aquest tren no son vàlids els bitllets o abonaments de rodalies, en canvi, els regionals que van a l'estació de frança no ho diuen pas.



davidsantirso
N4
N4
Entrades: 44
Ubicació: Sabadell

Entrada Autor: davidsantirso » Dissabte 12/04/2014 0:07

Tinc un dubte:
Vull fer Sabadell a EDF, i vull arribar abans de les 12.30. Vull transbordar a Sants per entrar en tren a l'EDF. He vist a la web de rodalies de catalunya que tinc un tren r4 que arriba a Sants a les 11.32 i a les 11.40 surt un r16 cap a l'EDF. La pregunta és: Puc utilitzar una t-10 de 2 zones validada a sabadell per al regional expres (r16) validada a Sabadell o tinc que agafar un r2?
Gràcies.



cesc
N5
N5
Entrades: 151

Entrada Autor: cesc » Dissabte 12/04/2014 0:29

davidsantirso ha escrit:Tinc un dubte:
Vull fer Sabadell a EDF, i vull arribar abans de les 12.30. Vull transbordar a Sants per entrar en tren a l'EDF. He vist a la web de rodalies de catalunya que tinc un tren r4 que arriba a Sants a les 11.32 i a les 11.40 surt un r16 cap a l'EDF. La pregunta és: Puc utilitzar una t-10 de 2 zones validada a sabadell per al regional expres (r16) validada a Sabadell o tinc que agafar un r2?
Gràcies.
El Regional Expres no excepte les tarifes de Rodalies, dificilment et passara un interventor si vas de Sants a l'Estacio de FranÇa, i si per malallet et passes i l'engaches si o si has de pagar, et podrien fer pagar 2,5€ el Regional Expres enlloc, el Rodalia amb bitllet sencill et val 2,15€, pero, Rodalia per Rodalia ja et serviría el ATM que dius que tens. A part, l'ATM et validaría una 2ª vegada el sortir de la via 7 i 8 hi anar a la via 13 i 14, ja que agafes la mateixa companyia



portbou
N2
N2
Entrades: 12

Entrada Autor: portbou » Dissabte 12/04/2014 1:25

En principi, es pot fer transbordament a Barna-Sants d'una via de Rodalies a l'altre sense que la màquina et validi un nou viatge a la T-10. Hi ha un marge de temps per fer-ho (10-15 m. desde la sortida) . Jo ho he fet amb transbordaments de la R-2 a la R-1/R-4. En cas de dubte, es parla amb el controladors i et deixan baixa a l'andana.



cesc
N5
N5
Entrades: 151

Entrada Autor: cesc » Diumenge 13/04/2014 0:34

portbou ha escrit:En principi, es pot fer transbordament a Barna-Sants d'una via de Rodalies a l'altre sense que la màquina et validi un nou viatge a la T-10. Hi ha un marge de temps per fer-ho (10-15 m. desde la sortida) . Jo ho he fet amb transbordaments de la R-2 a la R-1/R-4. En cas de dubte, es parla amb el controladors i et deixan baixa a l'andana.

Per experiencia et dire que si surts de la via 7 i 8 hi entras a les vies 13 i 14 et tornara a validar, el ser de la mateixa compañía no tens marge de temps si el tornes a validar. En el cas que dius de pasar on hi ha els controladors, dificilment el poden comprobar si tens en compte que moltes vegades el valida a sobre d'algún viatge anterior que s'hagi pogut fer, ja que els interventors de Renfe no tenen les maquines per comprobar si has validat el bitllet tal i com tenen els inspectors del Tranvía i TMB



Avatar de l’usuari
albert28
N9
N9
Entrades: 2152

Entrada Autor: albert28 » Diumenge 13/04/2014 0:51

cesc ha escrit:
portbou ha escrit:En principi, es pot fer transbordament a Barna-Sants d'una via de Rodalies a l'altre sense que la màquina et validi un nou viatge a la T-10. Hi ha un marge de temps per fer-ho (10-15 m. desde la sortida) . Jo ho he fet amb transbordaments de la R-2 a la R-1/R-4. En cas de dubte, es parla amb el controladors i et deixan baixa a l'andana.

Per experiencia et dire que si surts de la via 7 i 8 hi entras a les vies 13 i 14 et tornara a validar, el ser de la mateixa compañía no tens marge de temps si el tornes a validar. En el cas que dius de pasar on hi ha els controladors, dificilment el poden comprobar si tens en compte que moltes vegades el valida a sobre d'algún viatge anterior que s'hagi pogut fer, ja que els interventors de Renfe no tenen les maquines per comprobar si has validat el bitllet tal i com tenen els inspectors del Tranvía i TMB
Jo he agafat la R2 des de la 7 a la 13 i al mateiz viatge. Crec havrr llegit tens una 7 min de transbord



Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
Entrades: 1618
Ubicació: Sant Feliu

Entrada Autor: Javi M » Diumenge 13/04/2014 1:45

cesc ha escrit:
portbou ha escrit:En principi, es pot fer transbordament a Barna-Sants d'una via de Rodalies a l'altre sense que la màquina et validi un nou viatge a la T-10. Hi ha un marge de temps per fer-ho (10-15 m. desde la sortida) . Jo ho he fet amb transbordaments de la R-2 a la R-1/R-4. En cas de dubte, es parla amb el controladors i et deixan baixa a l'andana.

Per experiencia et dire que si surts de la via 7 i 8 hi entras a les vies 13 i 14 et tornara a validar, el ser de la mateixa compañía no tens marge de temps si el tornes a validar. En el cas que dius de pasar on hi ha els controladors, dificilment el poden comprobar si tens en compte que moltes vegades el valida a sobre d'algún viatge anterior que s'hagi pogut fer, ja que els interventors de Renfe no tenen les maquines per comprobar si has validat el bitllet tal i com tenen els inspectors del Tranvía i TMB
Això és absolutament erroni. Jo he anat d'una andana a l'altra centenars de vegades, i mai m'ha tornat a validar.

Potser a tú et va passar perquè va transcórrer massa temps des que vas sortir fins que vas tornar a entrar.



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Diumenge 13/04/2014 7:32

O les màquines funcionarien malament, que tambe passa alguna vegada, però sí, jo també he fet aquest enllaç, i el d'Arc de Triomf, i en els 2 casos m'ha servit el mateix viatge.



Respon

Torna a “Ferrocarril a Catalunya / Ferrocarril en Cataluña”