Podria anar per Rodalies BCN el Talgo 22?

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Avatar de l’usuari
calisay
N7
N7
Entrades: 321
Ubicació: LLacuna L4

Re: Podria anar per Rodalies BCN el Talgo 22?

Entrada Autor: calisay » Dilluns 23/08/2010 13:18

canalcole ha escrit: 450 i 451 se'n han vist a l'R1, però ja fa uns quants anys, ara ja no...

PROVES!!!!!!!!


El licor Calisay no se bebe, se saborea

Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Dilluns 23/08/2010 14:15

calisay ha escrit:
canalcole ha escrit: 450 i 451 se'n han vist a l'R1, però ja fa uns quants anys, ara ja no...

PROVES!!!!!!!!
Extret d'un documental de TVE de 1999 sobre trens presentat per la Rosa Maria Sardà:

Imatge

La destinació de la 450 era MATARÓ. ;)



Avatar de l’usuari
calisay
N7
N7
Entrades: 321
Ubicació: LLacuna L4

Entrada Autor: calisay » Dilluns 23/08/2010 14:47

canalcole ha escrit:
calisay ha escrit:
canalcole ha escrit: 450 i 451 se'n han vist a l'R1, però ja fa uns quants anys, ara ja no...

PROVES!!!!!!!!
Extret d'un documental de TVE de 1999 sobre trens presentat per la Rosa Maria Sardà:

Imatge

La destinació de la 450 era MATARÓ. ;)
:oops: :plas :plas

aceptamos pulpo....


El licor Calisay no se bebe, se saborea

iFercat
N7
N7
Entrades: 385

Entrada Autor: iFercat » Dilluns 23/08/2010 14:53

I jo fa molts anys vaig anar am un 450 o 451 n'idea la veritat, de santpol a calella, lo que nose si era un transport especial ja que a calella es feia una trobada de penyes del barça, parlu de fara uns 10 anys.



Avatar de l’usuari
genissimon
N10
N10
Entrades: 3142
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » Dilluns 23/08/2010 16:07

iFercat ha escrit:I jo fa molts anys vaig anar am un 450 o 451 n'idea la veritat, de santpol a calella, lo que nose si era un transport especial ja que a calella es feia una trobada de penyes del barça, parlu de fara uns 10 anys.
Bastant més de 10 anys.... crec que era pel 94 ... ens fem vells (jo, també, per descomptat).

Per aquella època també havien circulat portant a la línia de sortida els atletes que competien en una marató que sortia de Mataró i acabava a Barcelona.

Salut !!


Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.

victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dilluns 23/08/2010 18:18

ferroviario_catalan ha escrit:
canalcole ha escrit:A veure... :roll:
El problema dels trens de dos pisos és a l'estació de Plaça de Catalunya, on tenen una restricció de 10 km/h pel pont sobre la línia de Metro.
450 i 451 se'n han vist a l'R1, però ja fa uns quants anys, ara ja no...
Les 450/451, com ja vaig informar, han circulat també per la R4 en puntuals ocasions. La limitació a 10 km/h de Pl. Catalunya, no té res a veure amb el que podin circular aquestes unitats, perque poder, poden. A mes, algú sap perqué les limiten a 10 km/h? Alçada? Pes? Problemes de gàlib? Mai he entés perqué d'aquesta limitació, no obstant, sigui pel motiu que sugui, potset amb aquest talgo22, no hi habría aquest problema.
La limitació és pel pes per eix.



ferroviario_catalan
N8
N8
Entrades: 726
Ubicació: Horta L5

Entrada Autor: ferroviario_catalan » Dimarts 24/08/2010 20:57

Pues si el problema de Pl.Catalunya, es por el peso por eje, con el talgo 22, no habría problema, pues tiene los ejes muy juntos, lo cual aguantan menos peso.


¡No hay que hacer un mundo de una canica!

Avatar de l’usuari
solde13
N5
N5
Entrades: 96
Facebook: http://www.facebook.com/fusquet
Ubicació: Montmeló
Contacta:

Entrada Autor: solde13 » Diumenge 05/09/2010 13:58

Quan comencin a donar de baixa les 450/1 (que espero que sigui d'aquí molts anys) ja es veurà si renfe vol renovar la flota de trens de dos pisos i si només aposta per civia.



Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”