victorcasta ha escrit:No cal quedar-se amb aquestes xifres. L'ampliació de l'L5 beneficia directament a molta més gent que els habitants del Carmel, del Coll i la Teixonera. És una via més ràpida d'accés per a la gent del nord del Barcelonès per arribar a l'Hospital de la Vall d'Hebron o al campus universitari de Mundet, per exemple, i que amb l'obertura de l'estació de rodalia a La Sagrera, beneficiarà a molta més gent que arriba del Vallès.
m.h.t. ha escrit:Jo tampoc crec que hagués estat tan difícil fer el tram d'L11 perllongament de l'L4. Si no l'han fet de doble vía és perque no han volgut. Si aquesta línia s'ha d'ampliar, es volen millorar freqüències o es vol integrar en l'L4, s'haurà de fer de doble vía sí o sí.
Wefer, t'has descuïdat de Can Cuiàs, que al pertànyer a Montcada i Reixac, no surt al web de l'Ajuntament de Barcelona.wefer ha escrit:Ciutat Meridiana: 11.324 habitants (http://www.bcn.es/estadistica/catala/da ... te0812.pdf)
Vallbona: 1.290 habitants (http://www.bcn.es/estadistica/catala/da ... te0813.pdf)
Torre Baró: 2.153 habitants (http://www.bcn.es/estadistica/catala/da ... te0811.pdf)
Total L11: 14.767 habitants
Aquest barri suma un grapat més de gent.
Peeeeeeero, si un dia allarguessin la L11 cap a més endins de Montcada, Cerdanyola, etc., em sembla que encara beneficiaria a més gent. Cal pensar també en el futur, no només en el present.