Fil de presentacions

Idees per a millorar el fòrum i suggeriments. Feu aquí les proves de funcionament que vulgueu.
Ideas para mejorar el foro y sugerencias. Haced aquí las pruebas de funcionamiento que queráis.
Respon
Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Fil de presentacions

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 23/02/2010 19:23

Obrim aquest fil amb caràcter permanent perquè els nous usuaris puguin presentar-se.

D'entrada, sigueu tots benvinguts! (I no cal que cada foraire ho faci, que ja sabem que som tots molt educats i hospitalaris.)


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

lluisbpm
N1
N1
Entrades: 1

Entrada Autor: lluisbpm » Dilluns 26/04/2010 9:32

Hola a tothom,

Fa uns dies m'he registrat però m'havia abstingut a fer preguntes fins que no m'hagi llegit la gran quantitat de temes que hi ha en la part d'història de trens i metros, que és la que principalment m'interessa, per evitar repetir coses que ja hagin sortit.

Fins ara he après que és molt important du la càmara de fotos a sobre per no perdre cap ocasió...

Espero aprendre moltes coses de vosaltres!!
Lluis



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 26/04/2010 10:45

Benvingut al FTC i moltes gràcies per llegir-te els temes!!



Andrakko
N2
N2
Entrades: 18

Entrada Autor: Andrakko » Dissabte 07/08/2010 11:34

Salutacions, soc un user recen registrat, algu em pot coneixer de la antiga ferrocat, espero pasar estones agradables per aquets racons de internete, fins aviat.



Ismael_BCN
N5
N5
Entrades: 95
Ubicació: Menendez Pelayo (Madrid)

Entrada Autor: Ismael_BCN » Dissabte 07/08/2010 13:06

Hola soc nou en aquest forum, fa molts mesos que estic sempre cada dia veien les noevtats que hi ha i al final me he decidit a registrarme, espeor poder aportar moltes cosas als temes que tinguin especial revelancia per mi.

Salutacions



Lauriqui
N2
N2
Entrades: 11

Entrada Autor: Lauriqui » Dissabte 07/08/2010 20:49

Jo fa poquet que us conec, i trobo el fòrum prou interessant (i alleuja veure que hi ha més frikis del metro-bus-tren!!!!). D'aportar no crec que pugui aportar gaire, per no dir res, però espero aprendre'n ^^U



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 07/08/2010 20:52

Benvinguts tots tres al FTC! Segur que n'aprendreu i aviat fareu aportacions pròpies!



alc1995
N1
N1
Entrades: 3

Entrada Autor: alc1995 » Diumenge 15/08/2010 12:13

Hola, sóc un nou usuari del fórum peró us conec de fa molt temps i els temes que hi ha són molt interesants. Espero aprendre molt de tots i poder col·laborar algun cop.

Anselmo.



Avatar de l’usuari
gralla
N5
N5
Entrades: 84
Ubicació: Sant Boi de Llobregat FGC L8-SB1,2,3-L61-L75-L77-L79

Entrada Autor: gralla » Dimecres 01/09/2010 12:20

Hola em dic Lluís i m'acabo de registrar.Espero que aquesta relació doni bons fruits.

Salut.



feluc
N1
N1
Entrades: 6

Entrada Autor: feluc » Dimecres 01/09/2010 13:21

Hola a tots,

porto temps llegint-vos i avui m'he decidit a registrar-me per poder escriure. Espero que entre tots posem el nostre petit gra de sorra per millorar el transport púbic del nostre país.

Fins Aviat!



Avatar de l’usuari
Juan_CAT
N1
N1
Entrades: 6

Entrada Autor: Juan_CAT » Diumenge 05/09/2010 23:49

Vaig trobar el fòrum buscant informació sobre ampliacions del metro, la línia de l'AVE/TGV entre Barcelona i Perpinyà, etc. Després d'uns mesos, esporàdicament llegint el fòrum, al final, m'han animat a registrar-m'hi.

No puc estar a tots els llocs alhora, i per això publicaré pocs missatges. Si em llegeixes, salutacions m.h.t! (ja em coneixes d'un altre fòrum).



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dilluns 06/09/2010 10:28

Benvinguts tots!!!
Esperem les vostres aportacions ;)



Avatar de l’usuari
Llépol
N3
N3
Entrades: 39
Ubicació: Granolleig

Entrada Autor: Llépol » Dimarts 07/09/2010 21:22

Ep! Com diu el mail em presento en aquest fil, fa un munt de mesos que vaig seguint els temes que van apareixent al forum i fins ara no m'havia decidit a registrar-me, no crec que sigui un usuari molt actiu, però a la llarga espero poder fer bones aportacions i compartir amb tots vosaltres la passió pels vehicles de rails!

Saluts i enhorabona per la gran quantitat de temes que es tracten i lo ben gestionat que esta el forum!


Qui no vol fer les coses busca excuses.
Qui les vol fer, troba els mitjans.

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimecres 08/09/2010 9:53

Llépol ha escrit:enhorabona per la gran quantitat de temes que es tracten i lo ben gestionat que esta el forum!
A quina adreça vols que t'enviem el pernil "pata negra" ? :D ;)



Adampitch
N1
N1
Entrades: 7

Entrada Autor: Adampitch » Dijous 09/09/2010 11:48

Hola a tothom. Ja fa temps que segueixo forums de transport, sobretot arrel de la construcció de la línea 9-10 de metro.
Espero ser actiu als forums.

Salut.



Jordi Roqué
N1
N1
Entrades: 1

Entrada Autor: Jordi Roqué » Dijous 16/09/2010 9:28

Bon dia!

Sóc nou. M'interessa el tema. Salutacions a tothom.



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dijous 16/09/2010 11:38

Benvinguts a aquesta nova casa vostra, Adampitch i Jordi Roqué



ex-conductor
N1
N1
Entrades: 3

Entrada Autor: ex-conductor » Dimecres 29/09/2010 16:46

Buenas tardes a tod@s, en este dia de huelga general me registro en este foro, que en definitiva es mi oficio, el transporte público del Vallés Occidental.
Ya sabreis más de mi.

Saludos.



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimecres 29/09/2010 19:28

ex-conductor ha escrit:Buenas tardes a tod@s, en este dia de huelga general me registro en este foro, que en definitiva es mi oficio, el transporte público del Vallés Occidental.
Ya sabreis más de mi
Benvingut. Encara que no acabo d'entendre si ets conductor o ex-conductor. Ja ens explicaràs!!



ex-conductor
N1
N1
Entrades: 3

Entrada Autor: ex-conductor » Dimecres 29/09/2010 22:24

wefer ha escrit:
ex-conductor ha escrit:Buenas tardes a tod@s, en este dia de huelga general me registro en este foro, que en definitiva es mi oficio, el transporte público del Vallés Occidental.
Ya sabreis más de mi
Benvingut. Encara que no acabo d'entendre si ets conductor o ex-conductor. Ja ens explicaràs!!
Ja us explicare...ja...



Respon

Torna a “Suggeriments i proves / Sugerencias y pruebas”