No precisament coneixedor i vas que xutes.Si puedo tener poca idea tu en cambio debes ser un experto.
A Cervera i a La Tor de Querol cap, en el darrer cap a més i ha impediments tècnics perquè sigui així, però en canvi uns quants n'arriben a Perpinyà i a Irun i des de fa molts anys¿Cuantos TGV llegaban a Cerveré?¿Y a la Tour de Querol?segun tu razonamiento tendrian que ser unos cuantos, ¿sin el tramo de la concesión estaría el TGV en Figueras?
Molt bé, però és que a Espanya també li ha sortit barat l'invent.Por cierto se hizo la concesión porque entre otras cosas Francia no queria poner un duro.
Doncs relativament pocs i orientats més al prestigi que a un servei útil.En cambio cuantos talgo han pasado la frontera desde antes de los 70 creo que unos cuantos y sudando tinta china, y si no pasan mas por que ellos no quieren, en uno de los Innotrans Talgo tuvo que llevar la TEAM en camión por que SNCF se nego a dar un permiso temporal para pasar por sus vias.
És que a Espanya Talgo no va haver de portar per carretera el prototip del 102 uns quants cops? les relacions ferroviàries internacionals són sempre difícils, que han passat Talgo la frontera, sí és la única cosa que passa el canvi d'ample, però també van passar la frontera i durant molts anys molts trens amb el sistema de canvi de bogis.
Avui en dia cap sistema de canvi d'ample pot igualar el no tenir un diferent ample, els canviadors d'ample tenen el seu sentit com una mesura transitòria i ja està.