Horaris de mercants RENFE

RENFE regionals i línies FGC de fora de l'àrea de Barcelona.
RENFE regionales y líneas FGC de fuera del área de Barcelona.
Respon
conrad.miquel
N1
N1
Entrades: 6

Horaris de mercants RENFE

Entrada Autor: conrad.miquel » Dimecres 03/11/2010 0:15

Hola a tots,

he estat buscant els horaris i tipus dels mercants que passen per la línia de la RENFE R7 en dies laborables que passen per Cerdanyola Universitat i Sant Cugat del Vallès, i no trobo informació al respecte, si em puguessiu ajudar, us ho agraïria molt.

moltes gràcies anticipadament,
conrad.miquel



Avatar de l’usuari
genissimon
N10
N10
Entrades: 3140
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » Dijous 04/11/2010 12:54

Suposo que et refereixes als trens de mercaderies o de càrrega.

Jo només et puc posar els horaris que vaig apuntar-me en un paper ja fa molt de temps.

"saler" 53552/3 Manresa 9:15 -> Flix 15:40 tren de plataformes portacontenidors carregat amb caixes teifer carregades de sal procedent de Súria.
"saler" 53584/5 Flix 18:05 -> Manresa 23:50 buit
Aquest parell circulen de Manresa cap a Montcada Bifurcació on inverteixen la marxa per anar cap a Martorell passant per Cerdanyola Universitat. Després circulen via Vilafranca, Sant Vicenç de Calders, Tarragona, Reus i Móra fins a Flix.

També tinc apuntat un servei que porta(va) fusta cremada dels incendis de la Catalunya Central del 1994 i 1998:
54554/5 Sant Vicenç de Castellet 14:00 -> Tarragona 18:23
No tinc els horaris de l'invers.
Suposo que també feia la maniobra d'inversió de marxa a Montcada Bifurcació i que via Cerdanyola Universitat i Vilafranca del Penedès arribava a Tarragona. Concretament al port, crec recordar, però no ho tinc apuntat.

Salut !!


Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.

Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Divendres 05/11/2010 8:24

El tren de fusta actualment és Manresa - València Font de St.Lluís - ¿Cella? amb inversió de marxa a Montcada Bifurcació com tots els mercants de la línia de Manresa. Solien circular dilluns, dimecres i divendres però no sé els horaris teòrics ni si segueixen circulant aquests dies o no.



conrad.miquel
N1
N1
Entrades: 6

Entrada Autor: conrad.miquel » Divendres 05/11/2010 9:09

Gracies a tots dos,

ahir (dijous 4 de novembre de 2010), vaig anar a la sortida de l'estació de Cerdanyola Universitat, on hi ha una "zona d'obres" amb la balla oberta (direcció Sant Cugat). Mentre creuava l'estació per fora, va passar el Butanero amb una 253, i, durant les quasi 2 hores que hi vaig estar, sols va passar una Dodotis, un Porta-Cotxes amb una 253 també, i tres Civies, res, un fracàs.

Salutacions,
Conrad



Jacob.CH

Entrada Autor: Jacob.CH » Divendres 05/11/2010 13:05

Jo ahir cap a les set de la tarda vaig estar a Martorell Central, i de mercaderies vaig veure'n un procedent de la Solvay de FGC i una 253 a tota ai carai! amb vagons per a cotxes, però anava buit, (però de velocitat no l'hi faltava...)



Altaria_Trianilla
N7
N7
Entrades: 454
Ubicació: Sabadell ( Barcelona )
Contacta:

Entrada Autor: Altaria_Trianilla » Divendres 05/11/2010 13:17

Trenscat ha escrit:El tren de fusta actualment és Manresa - València Font de St.Lluís - ¿Cella? amb inversió de marxa a Montcada Bifurcació com tots els mercants de la línia de Manresa. Solien circular dilluns, dimecres i divendres però no sé els horaris teòrics ni si segueixen circulant aquests dies o no.
Aquest me'l vaig trobar un dimarts a Cerdanyola del Vallès a les 14:45 aproximadament. ;)


Imatge

UT447Barcelona
N6
N6
Entrades: 188

Entrada Autor: UT447Barcelona » Divendres 05/11/2010 21:55

conrad.miquel ha escrit:Gracies a tots dos,

ahir (dijous 4 de novembre de 2010), vaig anar a la sortida de l'estació de Cerdanyola Universitat, on hi ha una "zona d'obres" amb la balla oberta (direcció Sant Cugat). Mentre creuava l'estació per fora, va passar el Butanero amb una 253, i, durant les quasi 2 hores que hi vaig estar, sols va passar una Dodotis, un Porta-Cotxes amb una 253 també, i tres Civies, res, un fracàs.

Salutacions,
Conrad
Si aqui no hi ha dodotis. :) Sera una 447!



Avatar de l’usuari
viscaelcat
N6
N6
Entrades: 258
Ubicació: Mataró

Entrada Autor: viscaelcat » Dijous 18/11/2010 17:18

Jo en veig molts des del meu pis, però no recordo mai de començar apuntar els horaris. ¿Si vaig al factor de l'estació de Girona, creieu que em passarà un llistat??



Avatar de l’usuari
genissimon
N10
N10
Entrades: 3140
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » Divendres 19/11/2010 14:21

El més probable és que t'engegui escales avall (si no ha canviat el despatx del cap d'estació de Girona està al costat de les andanes) amb la peregrina excusa de que són un perillós secret d'estat sotmès a la confidencialitat militar i que és molt perillós que vagi a parar a les teves (males) mans.

Però ho pots provar, potser la renfe d'avui no te res a veure amb la RENFE de fa 20 anys (quan jo ho vaig preguntar, tot i que no a Girona).

Salut !!
viscaelcat ha escrit:Jo en veig molts des del meu pis, però no recordo mai de començar apuntar els horaris. ¿Si vaig al factor de l'estació de Girona, creieu que em passarà un llistat??


Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.

josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Divendres 19/11/2010 14:51

A veure realment no tindria perquè donar-te aquesta informació perquè no és una informació que s'hagi de divulgar fora de l'empresa sense que calgui donar per això cap més explicació, anem a veure que us semblaria que una persona que no us coneix de res us demani informació de l'empresa on treballeu que no és en principi d'interès públic, de tota manera amb educació es pot arribar a tot arreu.
genissimon ha escrit:El més probable és que t'engegui escales avall (si no ha canviat el despatx del cap d'estació de Girona està al costat de les andanes) amb la peregrina excusa de que són un perillós secret d'estat sotmès a la confidencialitat militar i que és molt perillós que vagi a parar a les teves (males) mans.

Però ho pots provar, potser la renfe d'avui no te res a veure amb la RENFE de fa 20 anys (quan jo ho vaig preguntar, tot i que no a Girona).

Salut !!
viscaelcat ha escrit:Jo en veig molts des del meu pis, però no recordo mai de començar apuntar els horaris. ¿Si vaig al factor de l'estació de Girona, creieu que em passarà un llistat??


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Avatar de l’usuari
viscaelcat
N6
N6
Entrades: 258
Ubicació: Mataró

Entrada Autor: viscaelcat » Divendres 19/11/2010 19:54

Tothom és terrorista fins que no es demostri el contrari. Qui més del fòrum és de Girona o corre per aquí sovint? Podríem ser tres o quatre que anessim amb les càmeres de cacera i de pas preguntem horaris.



Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
Entrades: 1618
Ubicació: Sant Feliu

Entrada Autor: Javi M » Divendres 03/12/2010 21:06

Bona tarda

¿Algú em podria dir les circulacions que solen haver-hi entre Castellbisbal i Mollet i veceversa?

Moltes gràcies!



Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Dilluns 20/12/2010 23:15

Es coneixen els horaris del mercants d'ample internacional que començaran a circular? Just fa un moment havia posat BTV i deien alguna cosa que demà farien un seguiment dels trens de mercaderies, però he enganxat la notícia ja al final.

Fa molt que no em passo per la zona del port, però aquests mercants acabaran a la zona del Morrot o a Can Tunis?


Instagram: Ferrocarril | Aviació

Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dimarts 21/12/2010 8:27

Ahir també em preguntava el mateix, per poder anar a caçar algun mercaderies d'ample UIC. De moment l'únic servei que crec que hi haurà serà el Barcelona-Lyon, que anomenen Barcelyon Express. Segons la web de renfe els seus horaris són els següents, si bé crec que encara està tot calculat per quan anaven per via d'ample ibèric fins a Portbou i havien de canviar l'ample:

Horarios desde Barcelona
Salidas desde Barcelona Salida Llegada
Martes 10:30 Miércoles 05:45
Jueves10:30 Viérnes 05:45
Sábado 10:30 Domingo 05:45

Horarios desde Lyon
Salidas desde Lyon Salida Llegada
Martes 05:15 Martes 22:50
Jueves 05:15 Jueves 22:50
Sábado 05:15 Sábado 22:50



Avatar de l’usuari
viscaelcat
N6
N6
Entrades: 258
Ubicació: Mataró

Entrada Autor: viscaelcat » Dimarts 21/12/2010 11:29

Aquest matí quan ho he sentit a la ràdio he pensat de passar per l'estació de Girona i preguntar. Però tinc molts feina de la uni i a més està plovent. Si sabeu horaris digeu i potser em passo a fer una foto.



josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dimarts 21/12/2010 11:31

La informació que tinc jo és que aquest tren dintre de la xarxa d'adif va en els dos sentits dimarts i dijous sortint cap a les 4 de la tarda de Morrot i arribant a mitjanit.
Trenscat ha escrit:Ahir també em preguntava el mateix, per poder anar a caçar algun mercaderies d'ample UIC. De moment l'únic servei que crec que hi haurà serà el Barcelona-Lyon, que anomenen Barcelyon Express. Segons la web de renfe els seus horaris són els següents, si bé crec que encara està tot calculat per quan anaven per via d'ample ibèric fins a Portbou i havien de canviar l'ample:

Horarios desde Barcelona
Salidas desde Barcelona Salida Llegada
Martes 10:30 Miércoles 05:45
Jueves10:30 Viérnes 05:45
Sábado 10:30 Domingo 05:45

Horarios desde Lyon
Salidas desde Lyon Salida Llegada
Martes 05:15 Martes 22:50
Jueves 05:15 Jueves 22:50
Sábado 05:15 Sábado 22:50


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

xevi
N7
N7
Entrades: 603

Entrada Autor: xevi » Dimarts 21/12/2010 13:31

Algú sap a quina hora aproximada passarà el tren de mercaderies per les vies del TGV a l'alçada de Cardedeu?



josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dimarts 21/12/2010 14:05

Cap a les 5 de la tarda si va a la seva hora, una mica fosc.
xevi ha escrit:Algú sap a quina hora aproximada passarà el tren de mercaderies per les vies del TGV a l'alçada de Cardedeu?


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dimarts 21/12/2010 14:45

Bé, jo ja l'he caçat amb una caqueta de temps i poca llum i m'ha sortit mogut però menys dóna una pedra.

Hi ha uns 8 trens grafiats de mercaderies entre els dos sentits, els altres dos circulen dimecres i dissabte i surten a la mateixa hora, desconec la destinació final del tren, la resta de trens són facultatius o només circulen en dates puntuals.
Trenscat ha escrit:Ahir també em preguntava el mateix, per poder anar a caçar algun mercaderies d'ample UIC. De moment l'únic servei que crec que hi haurà serà el Barcelona-Lyon, que anomenen Barcelyon Express. Segons la web de renfe els seus horaris són els següents, si bé crec que encara està tot calculat per quan anaven per via d'ample ibèric fins a Portbou i havien de canviar l'ample:

Horarios desde Barcelona
Salidas desde Barcelona Salida Llegada
Martes 10:30 Miércoles 05:45
Jueves10:30 Viérnes 05:45
Sábado 10:30 Domingo 05:45

Horarios desde Lyon
Salidas desde Lyon Salida Llegada
Martes 05:15 Martes 22:50
Jueves 05:15 Jueves 22:50
Sábado 05:15 Sábado 22:50


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

escursso
N5
N5
Entrades: 119
Ubicació: Tiana
Contacta:

Entrada Autor: escursso » Dimarts 21/12/2010 18:18

Llavors del port ha sortit a les 15:30, sempre sortirà a la mateixa hora o al matí?



Respon

Torna a “Ferrocarril a Catalunya / Ferrocarril en Cataluña”