Horaris de mercants RENFE

RENFE regionals i línies FGC de fora de l'àrea de Barcelona.
RENFE regionales y líneas FGC de fuera del área de Barcelona.
josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Re: Horaris de mercants RENFE

Entrada Autor: josep_serre » Dimarts 21/12/2010 18:37

L'horari és aquest però hi ha algunes circulacions facultatives programandes.

Per cert demà pel matí baixa la BT per ample UIC de Figueres-Vilafant fins a Can Tunis, surt de Vilafant a les 9:30 ja veurem si ho compleix.
escursso ha escrit:Llavors del port ha sortit a les 15:30, sempre sortirà a la mateixa hora o al matí?


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Dimarts 21/12/2010 18:40

Se sap si apart de renfe, alguna companyia privada pot/té intenció de circular mercants per ample UIC?


Salutacions,

Oriol

UT447Barcelona
N6
N6
Entrades: 188

Entrada Autor: UT447Barcelona » Dimarts 21/12/2010 20:38

oriolp13 ha escrit:Se sap si apart de renfe, alguna companyia privada pot/té intenció de circular mercants per ample UIC?
De moment no s´en sap res. A lo millor possen per circular ECR o altres a l´any que vé.



Avatar de l’usuari
genissimon
N10
N10
Entrades: 3142
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » Dijous 23/12/2010 14:21

Parlant dels nous TECO en ample UIC que serveixen el port de Barcelona, algú sap l'horari del canvi de locomotora a Le Soler??

Perquè suposo que el canvi de locomotora RENFE<->SNCF el fan a El Soler.

P.D.: Segons la notícia de Vía Libre, les locomotores renfe 252 han estat adaptades a ample UIC i tensions de catenària de 25KVca, 3000Vcc i 1500Vcc.

Salut !!

Genís


Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.

sanlucar-playa
N5
N5
Entrades: 104
Ubicació: HISPANIA CITERIOR

Entrada Autor: sanlucar-playa » Dimarts 28/12/2010 18:05

Buscando desesperadamente los horarios del Barcelyon Express he encontrado una especie de buscador que al parecer no falla. Os dejo el enlace.



UT447Barcelona
N6
N6
Entrades: 188

Entrada Autor: UT447Barcelona » Dimarts 28/12/2010 18:29

Jo he trobat uns quants mercants que surten del port de Barcelona. Un deixo l´enllaç:

http://www.portic.net/mapferroviario.shtml



Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3941
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dimarts 28/12/2010 20:03

Perdoneu l'off-toppic, però l'altre dia (dijous passat) en un curs que estic fent a Vic, ens van parlar d'aquesta pàgina i de tota la mercaderia que mou el port de Barcelona.
:topic


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dimarts 28/12/2010 22:25

Em penso que els horaris que apareixien no són pròpiament els del tren sinó els horaris en què s'acaba l'admissió de contenidors o que aquests es posen a disposició del client.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Dimecres 29/12/2010 14:27

A la web de renfe, en l'apartat corresponent al Barcelyon Express ( http://www.renfe.com/GA/empresa/mercanc ... index.html ) apareixen els següents horaris (estan a sota del tot):

Barcelona -> Lyon
Salida Llegada
Martes 10:30 Miércoles 05:45
Jueves10:30 Viérnes 05:45
Sábado 10:30 Domingo 05:45

Lyon -> Barcelona
Salida Llegada
Martes 05:15 Martes 22:50
Jueves 05:15 Jueves 22:50
Sábado 05:15 Sábado 22:50

Son els mateixos que es van posar per aquí fa uns dies i coincideixen també amb els de la web que s'ha comentat fa una estona. Però no m'acaba de quadrar, ja que em sona que les fotos que he vist per Flickr eren fetes per la tarda (vora les 4 de la tarda) i no pel matí.


Instagram: Ferrocarril | Aviació

Altaria_Trianilla
N7
N7
Entrades: 454
Ubicació: Sabadell ( Barcelona )
Contacta:

Entrada Autor: Altaria_Trianilla » Dimecres 29/12/2010 15:16

Des que va per via UIC surt sobre les 15:30 del Morrot.

;)


Imatge

Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Dimecres 29/12/2010 16:56

Gràcies.
Llavors el problema és que Renfe no ha actualitzat els horaris a la web, correcte? (serien els de quan anava per Portbou)


Instagram: Ferrocarril | Aviació

Avatar de l’usuari
Archie-250
N6
N6
Entrades: 208
Ubicació: La Roca del Vallès

Entrada Autor: Archie-250 » Dijous 30/12/2010 13:57

aim ha escrit:Gràcies.
Llavors el problema és que Renfe no ha actualitzat els horaris a la web, correcte? (serien els de quan anava per Portbou)
Doncs podría ser, ja que per els voltants de les 12 del migdía, el veia passar per l'estació de Granollers-Centre.

:hola


Imatge

escursso
N5
N5
Entrades: 119
Ubicació: Tiana
Contacta:

Entrada Autor: escursso » Divendres 31/12/2010 18:40

aim ha escrit:Gràcies.
Llavors el problema és que Renfe no ha actualitzat els horaris a la web, correcte? (serien els de quan anava per Portbou)
Ni la de Renfe ni la del Comunitat Portuaria, continua posant les 10:30, quan surt a les 15:30 més o menys.

A veure si un dia el puc caçar a Mollet.



Cervià
N2
N2
Entrades: 12
Ubicació: Cervià de Ter - Girona

Entrada Autor: Cervià » Diumenge 13/02/2011 22:56

Algú sap que se n'ha fet de l'ECR de les taronges? Va deixar de passar (per Girona) més o menys pel maig-juny de 2010 i al menys, jo, no l'he tornat a veure.


Miquel Bodro

josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dilluns 14/02/2011 10:20

El poc que sé és que és un tràfic ara mateix desaparegut i que no se sap gran cosa més de la seva hipotètica reactivació.
Cervià ha escrit:Algú sap que se n'ha fet de l'ECR de les taronges? Va deixar de passar (per Girona) més o menys pel maig-juny de 2010 i al menys, jo, no l'he tornat a veure.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Avatar de l’usuari
Dr. T
N6
N6
Entrades: 207
Ubicació: Entre les Guilleries i el Ter
Contacta:

Entrada Autor: Dr. T » Dijous 24/02/2011 11:49

Pregunta hiper-mega-ultra-directa:

Quins dies i hores puc caçar un BarceLyon Express a Girona? En concret m'agradaria caçar-lo en el punt on la LAV empalma amb la via convencional (amb tercer rail). Divendres passat, a les 4 i poc de la tarda, vaig sentir (que no veure) un soroll pneumàtic en aquella zona, i vaig pensar que era el canvi d'agulla. Vaig esperar una bona estona (fins gairebé les 5) i res... (de fet, en una hora només vaig veure passar una 449 direcció Barcelona, una 470 direcció Figueres i un mercaderies també en direcció Figueres, però per la via convencional...).



josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dijous 24/02/2011 16:02

Aquest tren surt a les 15:48 de Morrot els dimarts dimecres, dijous i dissabte uns dies a Lió uns dies a Milà, ocasionalment està circulant altres dies per un transport cap a Alemanya.

Aquest tren torna de matinada

Els horaris dels trens de mercaderies són però força irregulars comparats amb els de viatgers, aquest tren ha sortit alguns dies força avançat i d'altres dies ha sortit tard, i altres s'ha suprimit.

Els dies en què circula extraordinàriament sol haver-hi una circulació de les locomotores aïllades normament l'endemà pel matí de tornada o en l'horari habitual d'anada.
Dr. T ha escrit:Pregunta hiper-mega-ultra-directa:

Quins dies i hores puc caçar un BarceLyon Express a Girona? En concret m'agradaria caçar-lo en el punt on la LAV empalma amb la via convencional (amb tercer rail). Divendres passat, a les 4 i poc de la tarda, vaig sentir (que no veure) un soroll pneumàtic en aquella zona, i vaig pensar que era el canvi d'agulla. Vaig esperar una bona estona (fins gairebé les 5) i res... (de fet, en una hora només vaig veure passar una 449 direcció Barcelona, una 470 direcció Figueres i un mercaderies també en direcció Figueres, però per la via convencional...).


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Avatar de l’usuari
Dr. T
N6
N6
Entrades: 207
Ubicació: Entre les Guilleries i el Ter
Contacta:

Entrada Autor: Dr. T » Dijous 24/02/2011 18:30

Gràcies per la informació, Josep. Saps quan pot trigar a arribar a Girona, si surt més o menys puntual de Morrot? A veure si el puc pescar un dissabte (la resta de dies a aquelles hores sóc a la feina).

Buscant informació sobre el Barcelyon, he vist que triga 13 hores... Com és això? Fa parades a algun lloc i s'hi està una bona estona? Ei.. ho pregunto des del total desconeixement del "mundillo" de les mercaderies sobre rails....



Avatar de l’usuari
viscaelcat
N6
N6
Entrades: 258
Ubicació: Mataró

Entrada Autor: viscaelcat » Divendres 25/02/2011 17:23

Jo el voldria caçar a Girona també.
Per cert, tinc apuntats alguns horaris dels mercants que he vist per la finestra de casa meva. Si els publico, són capaços de detenir-me i acusar-me de terrorrisme no??



josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Divendres 25/02/2011 22:41

No crec que hi hagi massa problema per això, sobre el mercaderies d'ample UIC pot passar per Girona cap a les 17:30 més o menys.
viscaelcat ha escrit:Jo el voldria caçar a Girona també.
Per cert, tinc apuntats alguns horaris dels mercants que he vist per la finestra de casa meva. Si els publico, són capaços de detenir-me i acusar-me de terrorrisme no??


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Respon

Torna a “Ferrocarril a Catalunya / Ferrocarril en Cataluña”