Futur servei linia Puigcerdà

RENFE regionals i línies FGC de fora de l'àrea de Barcelona.
RENFE regionales y líneas FGC de fuera del área de Barcelona.
Respon
suiza1957
N4
N4
Entrades: 69

Re: Futur servei linia Puigcerdà

Entrada Autor: suiza1957 » Dimarts 30/11/2010 21:27

A awe. Encare que sigui amb retar, te dire que es molt comodo de temps i es una bona idea.El tren acostuma a nar ple fins a Vic, despres baixa mes gent a Ripoll, i acostuma arrivar bastant gent a Puigcerda.
El public es molt distint, dels que fan paradas a totes les estaçions.
Aixo si es trva a faltar seients mes comodos.



Avatar de l’usuari
awe
N7
N7
Entrades: 500
Ubicació: Tossa de Mar / Móra la Nova

Entrada Autor: awe » Dimecres 01/12/2010 0:19

Mercès per la resposta. M'alegro que la gent respongui positivament a les millores.



Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Diumenge 09/01/2011 21:11

Segons m'han comentat avui maquinistes de la línia, el proper dia 11 de gener desapareix la limitació a 40 km/h existent al túnel de Toses que està causant tants retards als trens, i passarà a ser de 80 km/h.



PoLeTe124
N7
N7
Entrades: 458
Facebook: pol.bielsa
Ubicació: Sant Andreu de la Barca (El Palau)
Contacta:

Entrada Autor: PoLeTe124 » Diumenge 09/01/2011 22:01

Pere ha escrit:Segons m'han comentat avui maquinistes de la línia, el proper dia 11 de gener desapareix la limitació a 40 km/h existent al túnel de Toses que està causant tants retards als trens, i passarà a ser de 80 km/h.
Ja era hora! Adéu retards a l'R3! :plas :plas :plas :plas :plas



Avatar de l’usuari
ABB_Traccion
N7
N7
Entrades: 322

Entrada Autor: ABB_Traccion » Diumenge 09/01/2011 22:13

Pere ha escrit:Segons m'han comentat avui maquinistes de la línia, el proper dia 11 de gener desapareix la limitació a 40 km/h existent al túnel de Toses que està causant tants retards als trens, i passarà a ser de 80 km/h.
Esperem que ho hagin arreglat bé el tema de la lona de la paret del túnel... i que el primer tren no se la torni a emportar posada... xDDD



xevi
N7
N7
Entrades: 603

Entrada Autor: xevi » Dimecres 19/01/2011 15:34

La Conselleria de Territori i Sostenibilitat ha decidit que al llarg de 2011 es remodeli l’interiorisme de les UT 447 adscrites als serveis Vic-Puigcerdà, la qual cosa significarà la substitució dels seients existents en aquests trens per altres de més tous i ergonòmics així com la incorporació de punts d’ancoratge per al transport d’esquís i bicicletes.
Sembla que les UT 477 són més fiables i més joves que les UT 448.



PoLeTe124
N7
N7
Entrades: 458
Facebook: pol.bielsa
Ubicació: Sant Andreu de la Barca (El Palau)
Contacta:

Entrada Autor: PoLeTe124 » Dimecres 19/01/2011 18:05

xevi ha escrit:La Conselleria de Territori i Sostenibilitat ha decidit que al llarg de 2011 es remodeli l’interiorisme de les UT 447 adscrites als serveis Vic-Puigcerdà, la qual cosa significarà la substitució dels seients existents en aquests trens per altres de més tous i ergonòmics així com la incorporació de punts d’ancoratge per al transport d’esquís i bicicletes.
Sembla que les UT 477 són més fiables i més joves que les UT 448.
A mi 3 maquinistes ja m'ho van dir a principis d'estiu :)



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23218
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 19/01/2011 18:17

PoLeTe124 ha escrit:
xevi ha escrit:La Conselleria de Territori i Sostenibilitat ha decidit que al llarg de 2011 es remodeli l’interiorisme de les UT 447 adscrites als serveis Vic-Puigcerdà, la qual cosa significarà la substitució dels seients existents en aquests trens per altres de més tous i ergonòmics així com la incorporació de punts d’ancoratge per al transport d’esquís i bicicletes.
Sembla que les UT 477 són més fiables i més joves que les UT 448.
A mi 3 maquinistes ja m'ho van dir a principis d'estiu :)
I per què no ho deies aquí abans?



Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3941
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dimecres 19/01/2011 18:27

xevi ha escrit:La Conselleria de Territori i Sostenibilitat ha decidit que al llarg de 2011 es remodeli l’interiorisme de les UT 447 adscrites als serveis Vic-Puigcerdà, la qual cosa significarà la substitució dels seients existents en aquests trens per altres de més tous i ergonòmics així com la incorporació de punts d’ancoratge per al transport d’esquís i bicicletes.
Sembla que les UT 477 són més fiables i més joves que les UT 448.
Les últimes unitats 448 van entrar a circular a l'any 92, mentre que les primeres 447 daten de l'any 1993. D'això ja fa temps que se'n parla, des que es va traspassar la gestió de Rodalies a la Generalitat fa un any.
Jo no faria massa cas dels maquinistes, recordo anys enrere quan els demanaves per les unitats 440 sense reformar, et deien, el dia 31 de desembre deixaran de circular, i coses com aquesta moltes, i el dia 1 de gener les veies circular...
Pel be de les nostres esquenes val més que s'hi posin ja, i no piulin tant.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dimecres 19/01/2011 19:37

Les UT447 són uns trens bons amb un interiorisme molt superable.

Els Civies tenen un interior més interessant, però els maquinistes prefereixen habitualment les 447, per temes de tracció i de frenat.
xevi ha escrit:La Conselleria de Territori i Sostenibilitat ha decidit que al llarg de 2011 es remodeli l’interiorisme de les UT 447 adscrites als serveis Vic-Puigcerdà, la qual cosa significarà la substitució dels seients existents en aquests trens per altres de més tous i ergonòmics així com la incorporació de punts d’ancoratge per al transport d’esquís i bicicletes.
Sembla que les UT 477 són més fiables i més joves que les UT 448.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

alkolo89
N6
N6
Entrades: 164

Entrada Autor: alkolo89 » Dimecres 19/01/2011 22:22

Ja fa un temps que s'havia dit (no recordo on) que hi havien 6 447 a tallers per canviar l'interior.



PoLeTe124
N7
N7
Entrades: 458
Facebook: pol.bielsa
Ubicació: Sant Andreu de la Barca (El Palau)
Contacta:

Entrada Autor: PoLeTe124 » Dimecres 19/01/2011 23:46

metring ha escrit:
PoLeTe124 ha escrit:
xevi ha escrit:La Conselleria de Territori i Sostenibilitat ha decidit que al llarg de 2011 es remodeli l’interiorisme de les UT 447 adscrites als serveis Vic-Puigcerdà, la qual cosa significarà la substitució dels seients existents en aquests trens per altres de més tous i ergonòmics així com la incorporació de punts d’ancoratge per al transport d’esquís i bicicletes.
Sembla que les UT 477 són més fiables i més joves que les UT 448.
A mi 3 maquinistes ja m'ho van dir a principis d'estiu :)
I per què no ho deies aquí abans?
Crec que només ho vaig dir al Ferrocat :| De totes maneres, en un vídeo meu surt com un maqui diu això. Però quan vagin en doble composició, s'hauran de combinar amb les altres 447. Com alguns cops què es feia: 440+440R, doncs el mateix



alkolo89
N6
N6
Entrades: 164

Entrada Autor: alkolo89 » Dijous 20/01/2011 7:59

Quant pujaven les 440, només arribaven a Puigcerdà les de dos cotxes, amb seients de regionals, ja fossin en estat original o reformades. Pel que tinc entès, es reformaran interiorment un mínim de 12 unitats, per cobrir sense problemes la demanada de la línia.



Avatar de l’usuari
Sagrerenc
N9
N9
Entrades: 1479
Ubicació: T2 / RER C / Métro ligne 12

Entrada Autor: Sagrerenc » Dijous 20/01/2011 11:02

alkolo89 ha escrit:Quant pujaven les 440, només arribaven a Puigcerdà les de dos cotxes, amb seients de regionals, ja fossin en estat original o reformades. Pel que tinc entès, es reformaran interiorment un mínim de 12 unitats, per cobrir sense problemes la demanada de la línia.
Cert, recordo haver anat alguna vegada a Planoles o La Molina i que ens fessin canviar de cotxe a Ribes, perquè només pujaven els cotxes del davant.



Avatar de l’usuari
ABB_Traccion
N7
N7
Entrades: 322

Entrada Autor: ABB_Traccion » Dijous 20/01/2011 12:31

alkolo89 ha escrit:Pel que tinc entès, es reformaran interiorment un mínim de 12 unitats, per cobrir sense problemes la demanada de la línia.
Aixi doncs, perfecte, esperem que només estiguin a la R3, com amb les 440.

Una bona noticia, sense dubte, ara esperem que es compleixi :D



PoLeTe124
N7
N7
Entrades: 458
Facebook: pol.bielsa
Ubicació: Sant Andreu de la Barca (El Palau)
Contacta:

Entrada Autor: PoLeTe124 » Dijous 20/01/2011 16:24

ABB_Traccion ha escrit:
alkolo89 ha escrit:Pel que tinc entès, es reformaran interiorment un mínim de 12 unitats, per cobrir sense problemes la demanada de la línia.
Aixi doncs, perfecte, esperem que només estiguin a la R3, com amb les 440.

Una bona noticia, sense dubte, ara esperem que es compleixi :D
Només es reformaran 6 :( Segons tinc entès, adaptades a PMR, amb WC de Civia i seients semblants als de 470 o 448. Segurament també li treuran les asquerosses llums groguenques de les actuals 447 per llums dels Civia. La resta, seguirà igual.



Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3941
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dijous 20/01/2011 16:27

PoLeTe124 ha escrit:
ABB_Traccion ha escrit:
alkolo89 ha escrit:Pel que tinc entès, es reformaran interiorment un mínim de 12 unitats, per cobrir sense problemes la demanada de la línia.
Aixi doncs, perfecte, esperem que només estiguin a la R3, com amb les 440.

Una bona noticia, sense dubte, ara esperem que es compleixi :D
Només es reformaran 6 :( Segons tinc entès, adaptades a PMR, amb WC de Civia i seients semblants als de 470 o 448. Segurament també li treuran les asquerosses llums groguenques de les actuals 447 per llums dels Civia. La resta, seguirà igual.
Segons van dir l'any passat des del DPTOP, es reformarien 12 unitats, 10 per la línia de Puigcerdà, i 2 per la línia L'Hospitalet - Manresa - Lleida. Només van dir d'adaptar-les amb seients de regionals i plataforma per a porta-esquís, motxilles i bici, res de canviar il·luminació interior ni mandangues d'aquestes.. Repeteixo, no s'ha de fer massa cas als maquinistes, ja que ells són els últims a assabentar-se de la situació.
Però de moment no hi ha cap versió oficial. Per aquest motiu jo em mostro escèptic en aquest tema.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

PoLeTe124
N7
N7
Entrades: 458
Facebook: pol.bielsa
Ubicació: Sant Andreu de la Barca (El Palau)
Contacta:

Entrada Autor: PoLeTe124 » Dijous 20/01/2011 17:31

UT440_132M ha escrit: Segons van dir l'any passat des del DPTOP, es reformarien 12 unitats, 10 per la línia de Puigcerdà, i 2 per la línia L'Hospitalet - Manresa - Lleida. Només van dir d'adaptar-les amb seients de regionals i plataforma per a porta-esquís, motxilles i bici, res de canviar il·luminació interior ni mandangues d'aquestes.. Repeteixo, no s'ha de fer massa cas als maquinistes, ja que ells són els últims a assabentar-se de la situació.
Però de moment no hi ha cap versió oficial. Per aquest motiu jo em mostro escèptic en aquest tema.
Pot ser, però també haurien d'adaptar-ho per a PMR, encara què per l'R3 no pugi ningun minusvàlid...
I per l'R12, s'utilitzaran 470, com fan en Lleida-Cervera-Calaf actualment...



oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Dijous 20/01/2011 18:11

PoLeTe124 ha escrit:
UT440_132M ha escrit: Segons van dir l'any passat des del DPTOP, es reformarien 12 unitats, 10 per la línia de Puigcerdà, i 2 per la línia L'Hospitalet - Manresa - Lleida. Només van dir d'adaptar-les amb seients de regionals i plataforma per a porta-esquís, motxilles i bici, res de canviar il·luminació interior ni mandangues d'aquestes.. Repeteixo, no s'ha de fer massa cas als maquinistes, ja que ells són els últims a assabentar-se de la situació.
Però de moment no hi ha cap versió oficial. Per aquest motiu jo em mostro escèptic en aquest tema.
Pot ser, però també haurien d'adaptar-ho per a PMR, encara què per l'R3 no pugi ningun minusvàlid...
I per l'R12, s'utilitzaran 470, com fan en Lleida-Cervera-Calaf actualment...
I qui t'ha dit que no hi hagin paralitics...jo agafo la línia cada día i me n'he trobat el mateix un parell de cops, i, la veritat feina tenien per pujarlo i baixar-lo. D'altra banda, aixo no és com l'oferta i la demanda. No han d'haver-hi paralitics per adaptar els trens a PMR, sinó que els trens ja han d'anar adaptats "per si un cas" :cop


Salutacions,

Oriol

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23218
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 20/01/2011 18:16

Això mateix anava a dir jo. D'on treus que no hi hagin PMR a la R3? Si us plau, una mica de consistència als missatges i no donem dades no comprovables.



Respon

Torna a “Ferrocarril a Catalunya / Ferrocarril en Cataluña”