Prova per a frikis metreros

Documents, fotografies, museus i tot allò relacionat amb la història dels transports.
Documentos, fotografías, museos y todo aquello relacionado con la historia de los transportes.
Respon
evody
N6
N6
Entrades: 184

Re: Prova per a frikis metreros

Entrada Autor: evody » Divendres 08/10/2010 23:56

Juer !!! tava feta caldo !!! Llavors mai va entra en funcionament ? Una mica de historia please ! :hola



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 09/10/2010 0:09

evody ha escrit:Juer !!! tava feta caldo !!! Llavors mai va entra en funcionament ? Una mica de historia please ! :hola
Home, tant, tant feta caldo...Faltaven unes rajoles, però segurament ja devien pensar en retirar-la, perquè sinó...



Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Dissabte 09/10/2010 1:31

metring ha escrit:
evody ha escrit:Juer !!! tava feta caldo !!! Llavors mai va entra en funcionament ? Una mica de historia please ! :hola
Home, tant, tant feta caldo...Faltaven unes rajoles, però segurament ja devien pensar en retirar-la, perquè sinó...
Perdoneu però m´ he perdut. De que estem parlant?



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 09/10/2010 10:42

Ell parlava de l'accés clausurat de Sagrada Família, de que estava una mica degradat.



Avatar de l’usuari
Mortadel·lo
N9
N9
Entrades: 1381

Entrada Autor: Mortadel·lo » Divendres 17/12/2010 21:23

http://www.goear.com/listen/7a98d79/---

dues preguntes, d'una se la resposta...i de l'altra no me'n recordo :x

1) quina sèrie de tren és això?
2) i on està enregistrat? :martell1


ES PELIGROSO ASOMARSE

Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Divendres 17/12/2010 21:55

Mortadel·lo ha escrit:http://www.goear.com/listen/7a98d79/---

dues preguntes, d'una se la resposta...i de l'altra no me'n recordo :x

1) quina sèrie de tren és això?
2) i on està enregistrat? :martell1
Un enregistrament de 1000 o 1100 :o :o :'( :'( :'(
Quant els trobo a faltar :'(

No escolto megafonia, podria ser un 1100, i pel que sembla, es un traçat amb varies corbes, jo apostaria que és entre Verdaguer i Maragall.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
Alemany
N7
N7
Entrades: 431
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Alemany » Divendres 17/12/2010 23:04

De Ciutadella a Jaume I.


Què és alló??

Avatar de l’usuari
xan
N3
N3
Entrades: 32

Entrada Autor: xan » Divendres 17/12/2010 23:38

Jo vot per el trajecte de Urquinaona a Barceloneta. Per què? Segons he escoltat la sortida, m'ha semblat que era un 1000/1100, i he recordat un vídeo a youtube i crec que és el mateix so, o gairebé. Ho sento! Però no sóc tan pro com per reconèixer el trajecte només pel so! :oops:

Font:

Per cert, Ja que estem, aquest és un vídeo molt curiós, ja que es veuen de reüll tant Correus com "Banc-Beates-ComHoVulguemAnomenar" encara que probablement no us estic ensenyant res que no hagueu vist abans...

Salutacions!
La Xan :D


I'll be straight with you on the train
They'll never believe it now, we're on our way

Avatar de l’usuari
Lluita1714
N9
N9
Entrades: 1964
Ubicació: Aigüestoses

Entrada Autor: Lluita1714 » Divendres 17/12/2010 23:50

Veient aquest video, he recordat el veritable encant del metro Barceloní. Al febrer, vaig ser-hi a parís i vaig veure els seus sorollosos metros amb rodes de cotxe, i vaig pensar que tenien un encant que aquí no hi ha. No recordava el soroll dels 1100, o dels 1000... allò era un metro de debò. Després es queixen que no és solvent... si en comptes de comprar tants trens nous, els cuidessin...


"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.

Avatar de l’usuari
xan
N3
N3
Entrades: 32

Entrada Autor: xan » Divendres 17/12/2010 23:57

Lluita1714 ha escrit:Veient aquest video, he recordat el veritable encant del metro Barceloní. Al febrer, vaig ser-hi a parís i vaig veure els seus sorollosos metros amb rodes de cotxe, i vaig pensar que tenien un encant que aquí no hi ha. No recordava el soroll dels 1100, o dels 1000... allò era un metro de debò. Després es queixen que no és solvent... si en comptes de comprar tants trens nous, els cuidessin...
Tens tota la raó!!


I'll be straight with you on the train
They'll never believe it now, we're on our way

Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Dissabte 18/12/2010 6:48

la meva aposta és:
- tren de la sèrie 1100.
- el segon intertrajecte ( la segona vegada que inicia la marxa) es un recorregut en baixada, ja que el tren accelera poc a l'inici i després frena durant una gran estona, per la qual cosa que es una baixada. La baixada de Joanic, o Verdaguer, potser?



Avatar de l’usuari
Mortadel·lo
N9
N9
Entrades: 1381

Entrada Autor: Mortadel·lo » Diumenge 19/12/2010 13:48

la primera pregunta l'heu encertada tots, és un 1100, la segona....juraria que era verdaguer-girona-passeig de gràcia però igual podria ser algun altre trajecte, no ho tinc molt clar

tinc més grabacions sorpresa, la setmana que ve seguim :D


ES PELIGROSO ASOMARSE

Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
Entrades: 1618
Ubicació: Sant Feliu

Entrada Autor: Javi M » Diumenge 19/12/2010 14:44

A l'última estació se sentia força més rebombori que a l'altre, per tant em sembla bastant més probable que es tracti de Passeig de Gràcia en comptes de Ciutadella - Vila Olímpica o Verdaguer.



Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Dimecres 29/12/2010 9:58

a veure els que tenen bona memòria, si us en recordeu d'aquest personatge que es trobava/troba a una estació de Metro.



Imatge



Avatar de l’usuari
metro3001
N5
N5
Entrades: 130

Entrada Autor: metro3001 » Dimecres 27/04/2011 0:26

Bona nit a tots:
Encara que no sigui el post addient em presentaré de manera "reduïda":
Em dic Jordi i soc del Vendrell. També soc "metrero" empedernit.
En respecte a la grabació del Mortadel-lo, jo m´inclino més pel tram de Joanic- AlfonsX- Guinardó, Ja que al minut oo:58 deixa de traccionar i s´inscriu en una corba. En l´altre part de trajecte, crec que s´ajusta bastant al trajecte Alfons X- Guinardó, ja que el atp sembla que no el deixi passar de 45 i despres s´inscriu en una corba com a la entrada de Guinardó.
Bé, aquest es el meu parer.
Salutacions a tothom.
Jordi



Avatar de l’usuari
faristol
N8
N8
Entrades: 769
Ubicació: Barcelona-Barri La Salut (Gràcia) i Masquefa.

Entrada Autor: faristol » Dimecres 27/04/2011 8:23

Hola Jordi, benvingut, aqui hi som uns quants boixos per aquests temes "metreros" i molts mes!!!

Sobre aquest mitic fil del FTC i amb la "practica" i quasi segura "abducio" del foraire que'l va iniciar (1) i amb la manca de la primera foto i alguna mes el fil queda com una mica de "sinsentido" i costa agafar el sentit del mateix, potser es podria "refusionar" amb dos tambe de mitics: el de la "prova facil de nivell" i el de la "prova alta de nivell" i si hi ha algun element gràfic que amb el temps s'ha esborrat intentar tornar a pujar-lo.

(1) Evidentement ho dic en conya, fa molt que no escriu i el fet que deixes caducar el domini registrat per ell mateix,Barnametro.org no fa bona espina, esperem que estigui be, de fet si es va a l'antiga pagina Barnametro.org, surten uns calederis xinesos o japonesos!!!



Albertes
N3
N3
Entrades: 21

Entrada Autor: Albertes » Dissabte 30/04/2011 0:51

Quin gust tornar a escoltar aquest so tant característic que ja s'ha perdut...



Avatar de l’usuari
sigfrid440s
N6
N6
Entrades: 292
Facebook: ssygger
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: sigfrid440s » Dissabte 07/05/2011 1:42

Es un 1100, s'escolta el fre neumatic (buidament de cilindres) , so que el diferencia d'un 1000.

Es el tram Joanic-Alfons X-Guinardó. De Joanic a Alfons-X el tren puja sota l'avinguda Pi Margall, per tant, ha de traccionar fins arribar a la corba dreta d'entrada a Alfons X. Surt d'Alfons-X al tram que ve abans de la baixada sota ronda Guinardó. S'escolta el soroll de la corba cap a l'esquerra i en baixada d'entrada a Guinardo-Hosp de Sant Pau.

L'unic que comfon es l'avis de tancamente de portes, que sembla d'un 1000 (l'interval era bastant mes rapid que a un 1100).



Avatar de l’usuari
Mortadel·lo
N9
N9
Entrades: 1381

Entrada Autor: Mortadel·lo » Dimarts 31/05/2011 13:15

sigfrid440s ha escrit:Es un 1100, s'escolta el fre neumatic (buidament de cilindres) , so que el diferencia d'un 1000.

Es el tram Joanic-Alfons X-Guinardó. De Joanic a Alfons-X el tren puja sota l'avinguda Pi Margall, per tant, ha de traccionar fins arribar a la corba dreta d'entrada a Alfons X. Surt d'Alfons-X al tram que ve abans de la baixada sota ronda Guinardó. S'escolta el soroll de la corba cap a l'esquerra i en baixada d'entrada a Guinardo-Hosp de Sant Pau.

L'unic que comfon es l'avis de tancamente de portes, que sembla d'un 1000 (l'interval era bastant mes rapid que a un 1100).
coooorrecte :D


ES PELIGROSO ASOMARSE

Avatar de l’usuari
Serralson 10300
N3
N3
Entrades: 33
Ubicació: Carmel L5

Entrada Autor: Serralson 10300 » Diumenge 14/08/2011 2:49

Serie600 ha escrit:Hola:

"Dissortadament", creem -algunes persones, no tothom- certs vincles "afectius" amb determinats objectes que ens envolten durant la vida. Des d'una cartera (billeter, em refereixo) fins a un aparell electronic, com pot esser un telefon mobil, per exemple.

Inconscientment li donem una "vida" i uns "sentiments" que realment no existeixen. Aquell objecte no te res "dintre" mes enlla del que nosaltres mateixos li poguem o volguem donar.

En aquest cas, projectem els nostres sentiments de tristor per uns cotxes (trens) que han format part de la nostra vida i la nostra rutina. Alguns hem "crescut" dintre d'ells. Hem anat a escola, la nostra primera sortida, etc. I volguem o no, aquestos sentiments surten en aquestos moments.

Posiblement els objectes si que tenen una "anima" i en el cas d'aquest 1000, despres de correr tant pel subsol, se li ha "empeltat" alguna cosa dels seus usuaris. Una mena "d'energia" (ves a saber) al seu interior que fa que ara presenti aquest aspecte de tristor. Que realment la seva estructura esta "notant" que desapareixera (si ja no ho ha fet ja en aquest moment) i per aixo dona aquesta sensacio.

Aquesta "energia" o "vibracions" que se li han "trasmes" durant anys dels seus usuaris, s'ha "impregnat" a les seves parets i estructura i d'alguna manera s'ha convertit en un ens "viu" que es dona conta del seu final.

Nois, no em foteu cas. No estic escrivint ara pas amb el cap. Ho faig amb el cor i intento no "desfer-me".

Ja se que es totalment ximple tenir "sentiments" cap un objecte inamimat, una maquina, etc. Pero coi!, es que es molt dificil no tenir-ne en aquestos moments cap aquestos trens que han donat (i podrien continuar) tan bon servei i que han estat l'identitat d'una epoca al Metro de Barcelona.

Sal.lutacions:

Serie600
:'( :plas :plas :plas :plas :plas

M'has emocionat....I que consti que ho dic seriosament. Ja que coincideixo del tot amb el que has exposat....


"Hay dos cosas infinitas: el Universo y la estupidez humana. Y del Universo no estoy seguro."Albert Einstein

Respon

Torna a “Història del transport / Historia del transporte”