Músics als trens i metro.

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Avatar de l’usuari
ABB_Traccion
N7
N7
Entrades: 322

Re: Músics als trens i metro.

Entrada Autor: ABB_Traccion » Dimecres 03/11/2010 22:05

Mako448 ha escrit:Tres músicos atípicos actuan en los trenes de Rodalies

http://www.elperiodico.com/es/noticias/ ... 7317.shtml
Trobo que si un vol música que s'agafi el MP3, el mòbil o el walk-man i uns cascos i que escolti el que vulgui... no sóc partidari de tocar dins del tren ni al Metro... per això està el Palau de la Música o qualsevol altre auditori... sense entrar en que si son músics profesionals, ocasionals o simplement "els hi ve en gana".



Avatar de l’usuari
genissimon
N10
N10
Entrades: 3142
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » Dijous 04/11/2010 14:13

:yotb

També estic en contra de la "música ambiental". Moltes vegades assoleix la categoria de contaminació acústica. I no només a dins els trens.

Salut !!
ABB_Traccion ha escrit:Trobo que si un vol música que s'agafi el MP3, el mòbil o el walk-man i uns cascos i que escolti el que vulgui... no sóc partidari de tocar dins del tren ni al Metro... per això està el Palau de la Música o qualsevol altre auditori... sense entrar en que si son músics profesionals, ocasionals o simplement "els hi ve en gana".


Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.

evody
N6
N6
Entrades: 184

Entrada Autor: evody » Dijous 04/11/2010 15:53

El otro dia desde Sagrera a Badal, que se dice pronto nos amenizo a todos un machupichu (o un inca no se) con unas flautas magicas y el amplificador a todo volumen, tocando el condor pasa a ritmo de bachata .

Os juro que la musica la tenia tan alta que me pitaron los oidos despues, y ni los anuncios de proxima estacion se escuchaban, y si no me levante y le dije algo era por ir justo de tiempo al trabajo, pues seguro que las tendriamos y alguien me saldria con el royo de que si racista o vete a saber

Este otro no tocaba la flauta pero tenia tela:

El mismo dia en el viaje inverso se aparecio un rumano en con el tipico royo de SIÑOR SIÑORA POR FAVOR, solo que ademas se tiraba al suelo boca a abajo llorando y suplicando unos eurillos :martell1



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dilluns 08/11/2010 21:25

El que he hagut de suportar avui passa de taca d'oli. A Glòries puja un home amb una certa edat, amb un amplificador a tot drap i cantant un d'aquells dubtosos hits d'estiu fins a Urquinaona. Feia mal a les orelles de tant soroll, i això que no el tenia al costat. Doncs bé, encara he vist com tres persones al vagó li han donat calers. O sords, o masoquistes...


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Nozomi
N8
N8
Entrades: 687

Entrada Autor: Nozomi » Dimarts 09/11/2010 9:59

Los Siñoraaaaaa Siñoreeeeeeeeeeeeees, pido de familiaaaaaaaaaaaaa, taaaaa la familiaaaaaaaaaaaa, ya son un clásico en la línea del Vallès. No sé si habrá falta de vigilancia porque en las relativas horas punta que cojo el tren (especialmente de subida al mediodía), no veo a ningún vigilante que los acompañe amablemente fuera del tren y de la estación.



Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Diumenge 13/03/2011 20:45

Guigui ha escrit:Se'l veu més esporàdicament. Però és cert que darrerament no fa gaire acte de presència. De fet, després d'una bona temporada sense veure'l i pensant-me que li havia passat alguna cosa, fa alguns mesos vaig tornar-lo a veure, però d'aleshores ençà ja no.

També l'he vist actuant a Penitents, andana sentit Trinitat Nova. I la cerimònia d'arribada també és tot un xou. Es treu l'americana, la penja darrere el retrovisor estàtic de l'andana, i es posa a actuar.
Ja ha tornat!!!!!
Avistat aquest individu DImecres tarda al lloc habitual de Passeig de Gràcia. Eren prop les 17h. :emprenyat

Feia més d'un any que no el veia.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dilluns 14/03/2011 11:46

Hi ha algun lloc on surti la "programació" dels espais musicals del Metro?

No ho pregunto de broma. Ahir, a les 18:30, sortida de Passeig de Gràcia L2 per la sortida nord, i hi havia dos músics i una cantant que em van agradar força. Però anava amb tanta pressa que ni em vaig poder aturar, em vaig acontentar amb escoltar-los mentre pujava al carrer per les escales mecàniques... :plas


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 12/04/2011 16:33

Aquest migdia, al passadís de connexió L1-L3 de Catalunya, m'he trobat amb una nova categoria de músic al metro: el músic predicador. Guitarra en mà, anava cantant cançons típiques de les esglésies evangèliques: "Jesús vino a la tierra... a traernos la paz..."

Deu quedar clar on aniria a parar la xavalla que col·lectava.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
gralla
N5
N5
Entrades: 84
Ubicació: Sant Boi de Llobregat FGC L8-SB1,2,3-L61-L75-L77-L79

Entrada Autor: gralla » Dimarts 12/04/2011 17:44

M'ha alegrat de saber que el tenor de la línia III torna a cantar.

He parlat amb ell vàries vegades i és un avi la mar de catxondo.La seva dèria era cantar i no ho ha pogut fer mai.

No ha demanat mai cap euro perquè ho fa per gust.I canta a Passeig de Gràcia per l'acústica.

Espero que ho pugui fer molts anys.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 26/05/2011 23:43

Darrerament em trobo als passadissos de connexió de Catalunya i Passeig de Gràcia un trompetista negre que toca de manera molt estrident (cosa gens estranya, entre l'instrument i l'acústica) i que fa que ell mateix fins i tot dugui cascs protectors. D'una banda, és hora que TMB posi d'una vegada un límit acústic mesurable; de l'altra, m'ha estranyat veure la xavalla que tenia a la caixa, com si la gent el recompensés per deixar-se eixordar de mala manera.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Khirareg
N4
N4
Entrades: 48
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Khirareg » Dijous 26/05/2011 23:57

L'altre dia tornant amb els FGC del valles va entrar un acordionista amb un amplificador on posava bases.... Deu meu quin suplici.
Entenc que hi ha gent que no te altra forma de guanyar-se la vida pero esque quasi cada dia en trobo algun quan torno cap a casa, i sempre són les mateixos toquen el mateix... I igual de malament! Jo només les hi dono si realment m'ha agradat i això pasa comptades vegades, la resta dels dies és una molestia per als passatgers.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 27/05/2011 0:04

Aquests no es guanyen la vida sinó que lliuren la recaptació del dia a l'"organització". O sigui que ja sabeu a qui doneu "caritativament" els vostres diners, lliures d'impostos.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
genissimon
N10
N10
Entrades: 3142
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » Divendres 27/05/2011 9:24

Al meu humil entendre, tant els músics dins els combois (que s'haurien d'eradicar) com la "música ambiental" que, moltes vegades, vomita la megafonia dins dels trens, s'hauria de considerar contaminació acústica. Preferiria que la megafonia només emetés missatges de servei (propera estació, incidències... ... ...)

Els dels passadissos del metro (o estacions) no molesten tant perquè moltes vegades estan en un lloc de pas del qual te'n pots allunyar i evitar el "soroll". Però això no passa dins dels trens (metro, FGC, rodalies operat per renfe, regionals, ... ... ...)

Salut !!


Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.

Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimecres 12/10/2011 10:20

Ahir tarda a les 19:25h , vaig veure al cantant d'Opera a Penitents, al cantó Trinitat de l'andana de Trinitat ( :x ), però no cantava, duia l'americana posada, i estava menjant, al seu costat hi havien diverses bosses, i també força menjar fora.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 14/12/2011 15:02

Avui, en un tren de l'L3, he assistit a una programació temàtica. Ara, no per això deixava de ser patètica i un insult a l'oïda musical. D'una banda, el text, no pas precisament susceptible de rebre el Nobel: "Feliz Navidad" i "We wish you a merry Christmas" com a xurros; de l'altra, una música amb tota la pinta d'improvisada, però "a lo cutre": ni harmonia, ni acords, senzillament estirar i arronsar l'acordió i remenar una mica les tecles.

Sort que només ho he hagut d'aguantar una estació. Ara, la quantitat de beneits que hi amollen els quartos és alarmant.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
593Dromedario
N6
N6
Entrades: 225
Ubicació: BCN Sant Andreu

Entrada Autor: 593Dromedario » Dimecres 14/12/2011 18:21

Guigui ha escrit:Avui, en un tren de l'L3, he assistit a una programació temàtica. Ara, no per això deixava de ser patètica i un insult a l'oïda musical. D'una banda, el text, no pas precisament susceptible de rebre el Nobel: "Feliz Navidad" i "We wish you a merry Christmas" com a xurros; de l'altra, una música amb tota la pinta d'improvisada, però "a lo cutre": ni harmonia, ni acords, senzillament estirar i arronsar l'acordió i remenar una mica les tecles.

Sort que només ho he hagut d'aguantar una estació. Ara, la quantitat de beneits que hi amollen els quartos és alarmant.
El de l'acordió (no sé si era el mateix) el vaig "soportar" aquest dilluns a la L5, primer un tema no nadalenc i després Jingle Bells (sense cantar). I encara em va agradar i tot, sobretot si el comparem amb els "Siñor, siñora..." i els "Dos mecheros por un euro" que cada dia inunden la línia en hora vall: si la recorro a les 12 o la 1, al tram de Sants a Sagrera sempre en trobo 1, 2 o alguns cops 3. Per cert, la setmana passada algú va augmentar la oferta a "3 metxeros/euro".

En canvi, avui, a la L3 el tren no tenia engegat el ventilador/compressor/A-C/lo-que-sigui (era un 3000R) i, tret d'algun xiuxiueig, era curiós el cotxe ben ple i amb un silenci sepulcral. Fins i tot el volum de la megafonia era baix. Tant de bo fos així més sovint, no? Doncs tranquils, que en baixar del metro vaig haver de deixar el somni perquè, abans de poder sortir de l'estació, ja estava sentint la música d'autobombo de la programació o els festivals de TMB.

Pidolaires, missatges (de no fumar, d'autobombo, dels carteristes, de no baixar a la via, dels ascensors), ventiladors dels 5000... No podríem tenir un metro una mica menys sorollós?



Avatar de l’usuari
Rodalies1i3
N3
N3
Entrades: 24
Ubicació: Parets del Vallés (R3)
Contacta:

Entrada Autor: Rodalies1i3 » Dimecres 14/12/2011 23:31

Hi ha un gitano que va amb un carret de la compra i a dins hi porta un altaveu i el microfon per cantar! Aquest si us el trobeu per el matí us despertarà de cop :)



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 14/12/2011 23:37

Aquests són els més pesats, i desgraciadament, no n'hi ha pocs.

Si TMB no vol perdre "quota de mercat" (sí, sembla que només entenen llenguatge d'ESADE)*, ja s'haurien de posar-hi per a fer fora tota aquesta gent que "no aporta valor afegit" (ídem).

* Potser és la manera que algú de dalt ho entengui, ja que no semblen conèixer massa el terreny de primera mà.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dijous 15/12/2011 9:10

593Dromedario ha escrit:Pidolaires, missatges (de no fumar, d'autobombo, dels carteristes, de no baixar a la via, dels ascensors), ventiladors dels 5000... No podríem tenir un metro una mica menys sorollós?
A mi em fot histèric el missatge aquell que prohibeix baixar a les andanes. La "zona de vies" són les andanes, ja que més avall només hi ha "la via", ni zona ni òsties!

Pel que fa als terroristes musicals, per sort la disposició contínua de les noves unitats i de les velles reformades et permeten allunyar-te quan puja un incívic d'aquests al teu cotxe.


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 15/12/2011 9:30

Sobre la mania de bombardejar la gent amb incontinència verbal, hi ha aquest fil obert.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”