Redistribució de sèries a TMB

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Respon
pau5321
N7
N7
Entrades: 448
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Reordenació de sèries a TMB

Entrada Autor: pau5321 » Dissabte 09/04/2011 3:38

El 8200 del 11, pot ser el 8219? En teoria és l'unic que queda al Triangle.[/quote]
No tinc ni idea, sols et puc dir que ara per ara, la línia 11 és multicultural, té tantes sèries diferents, que ja no sé si són habituals o canvis.

I avui he vist un 8200 fent servei a la línia 73, això de retirar les 8200, és cert??? les veig cada dia per tot arreu[/quote]

Això diuen, que quant s'inauguri la serie 1200, aniran fora els 82xx i 83xx restants, a més amb l'arribada dels articulats, també aniran fora els 37xx (la primera part) i els 38xx els que queden. També un conductor de Horta va dir que als 29xx els donarien de baixa que per això van tan malament.[/quote]
otto28 ha escrit: Hola:

No creo que se carguen los 82XX de Horta, o cuanto menos los últimos. Si os fijáis, son coches que exteriormente están bien (muuuuucho mejor que los priimeros 26XX). La sensación que da es que los 83XX se los quitarán de en medio, y atención a los primeros 65XX.
Y si es verdad que se quitan los 29XX (se supone que los 10 primeros)tiene miga el asunto. ¿por qué van tan mal???

Saludos
Los 65xx ya estan empezando a darse de baja, el miercoles pasado me lo comentó un conductor del triangle que había el 6501 y alguno más aparcado en la campa.Y lo de los 290x, dicen muchos conductores que van mal pero no sé que debe ser (frenos, motor...) los vehiculos que tambien estan envejeciendo mal son los 79xx, el 7903 lleva toda la semana con un fallo en el engranaje, que hace que vayas en el bus con la sensación de que tienes un helicóptero encima (para alguien que lo coje 4 paradas no pasa nada, pero el conductor que pasa 7 horas imaginaos, aunque dice el conductor que EL BUS NO LLEGA A CUMPLIR LAS 7 HORAS, peta antes, al final sale un aviso que falla el engranaje y se lo tiene que llevar la grua.

Y sí, tienes razón, los 82xx están mucho mejor que otros buses en la chapa, y en el motor, casi todos estan muy bien, por eso me extrañó cuando me dijeron que les quedaba poco. Si cojes el 8242, a pesar de que tiene un sonido como si llevase caja de cambios voith (no sé si es que la lleva o lo parece -recordemos que la serie 82 es ZF-) el bus va perfectamente, tiene unos buenos frenos y no da problemas, muchos conductores que lo han llevado dicen que es una maravilla ese bus


http://propostesdemobilitat.wordpress.com
Una página con propuestas de autobuses y metro


http://tutorialesparavagos.wordpress.com
Si no sabéis hacer algo en el PC, aquí hay solución para todo.

otto28
N2
N2
Entrades: 11

Entrada Autor: otto28 » Dissabte 09/04/2011 8:48

pau5321 ha escrit:El 8200 del 11, pot ser el 8219? En teoria és l'unic que queda al Triangle.
No tinc ni idea, sols et puc dir que ara per ara, la línia 11 és multicultural, té tantes sèries diferents, que ja no sé si són habituals o canvis.

I avui he vist un 8200 fent servei a la línia 73, això de retirar les 8200, és cert??? les veig cada dia per tot arreu[/quote]

Això diuen, que quant s'inauguri la serie 1200, aniran fora els 82xx i 83xx restants, a més amb l'arribada dels articulats, també aniran fora els 37xx (la primera part) i els 38xx els que queden. També un conductor de Horta va dir que als 29xx els donarien de baixa que per això van tan malament.[/quote]
otto28 ha escrit: Hola:

No creo que se carguen los 82XX de Horta, o cuanto menos los últimos. Si os fijáis, son coches que exteriormente están bien (muuuuucho mejor que los priimeros 26XX). La sensación que da es que los 83XX se los quitarán de en medio, y atención a los primeros 65XX.
Y si es verdad que se quitan los 29XX (se supone que los 10 primeros)tiene miga el asunto. ¿por qué van tan mal???

Saludos
Los 65xx ya estan empezando a darse de baja, el miercoles pasado me lo comentó un conductor del triangle que había el 6501 y alguno más aparcado en la campa.Y lo de los 290x, dicen muchos conductores que van mal pero no sé que debe ser (frenos, motor...) los vehiculos que tambien estan envejeciendo mal son los 79xx, el 7903 lleva toda la semana con un fallo en el engranaje, que hace que vayas en el bus con la sensación de que tienes un helicóptero encima (para alguien que lo coje 4 paradas no pasa nada, pero el conductor que pasa 7 horas imaginaos, aunque dice el conductor que EL BUS NO LLEGA A CUMPLIR LAS 7 HORAS, peta antes, al final sale un aviso que falla el engranaje y se lo tiene que llevar la grua.

Y sí, tienes razón, los 82xx están mucho mejor que otros buses en la chapa, y en el motor, casi todos estan muy bien, por eso me extrañó cuando me dijeron que les quedaba poco. Si cojes el 8242, a pesar de que tiene un sonido como si llevase caja de cambios voith (no sé si es que la lleva o lo parece -recordemos que la serie 82 es ZF-) el bus va perfectamente, tiene unos buenos frenos y no da problemas, muchos conductores que lo han llevado dicen que es una maravilla ese bus[/quote]


Hola:


Lo de los 65XX ponlo en cuarentena. No hay ni uno de baja; el 6501 sigue circulando estoicamente en la 40. No creo que sean coches para zumbarlos ya, pero...
Y repito, mucho peor es el estado de los 26XX.

Saludos



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 13/04/2011 18:06

Acabo de tornar a casa amb el 92, en un 78xx.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
m.h.t.
N9
N9
Entrades: 2209
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: m.h.t. » Dijous 14/04/2011 21:39

Avistaments extranys d'avui a TMB:

8334 a la 44. :o Feia molts mesos que això no es veia. Abans a aquesta línia tot eren 83XX.
82XX a la 92. :? Pocs cops ho he vist.
otto28 ha escrit:Y si es verdad que se quitan los 29XX (se supone que los 10 primeros)tiene miga el asunto. ¿por qué van tan mal???
Hace un año recuerdo que me subí en un 290X en la 44. El motor sonaba a cascajo a más no poder. :riure Una pasajera le dijo que ese no era su bus habitual, y le preguntó qué pasaba con el escándalo del motor, que parecía que se iba a desmontar. Según el conductor, el bus estaba de substitución, y dijo literalmente que para las líneas del Besòs (35, 42, 44) ponen "lo peorcito que hay por cocheras" . Comentó que esos modelos (29XX) iban fatal de motor.

De esto hace un año, y ese bus aún sigue corriendo. No me extraña que los quieran retirar. :(


Salvem l'Estació de França!

Miquel
Administrador
Entrades: 4421
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dijous 14/04/2011 23:07

m.h.t. ha escrit:Avistaments extranys d'avui a TMB:

8334 a la 44. :o Feia molts mesos que això no es veia. Abans a aquesta línia tot eren 83XX.
82XX a la 92. :? Pocs cops ho he vist.
otto28 ha escrit:Y si es verdad que se quitan los 29XX (se supone que los 10 primeros)tiene miga el asunto. ¿por qué van tan mal???
Hace un año recuerdo que me subí en un 290X en la 44. El motor sonaba a cascajo a más no poder. :riure Una pasajera le dijo que ese no era su bus habitual, y le preguntó qué pasaba con el escándalo del motor, que parecía que se iba a desmontar. Según el conductor, el bus estaba de substitución, y dijo literalmente que para las líneas del Besòs (35, 42, 44) ponen "lo peorcito que hay por cocheras" . Comentó que esos modelos (29XX) iban fatal de motor.

De esto hace un año, y ese bus aún sigue corriendo. No me extraña que los quieran retirar. :(
No comparteixo gaire aquestes opinions, els 29XX han estat a la línia 19 durant uns anys, i quasi mai he notat rés d'extrany, d'igual manera amb els 25XX anys enrere de l'arribada dels 29XX a la L19.
Suposo que tot això apareix quan manca el manteniment, no pot ser que uns autobusos amb uns anyets estiguin fets caldo i es miri de canviar, més amb els temps que estem, no podem demanar busos nous cada x mesos com si fossin joguines.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
sag470
N9
N9
Entrades: 1897

Entrada Autor: sag470 » Dijous 14/04/2011 23:45

m.h.t. ha escrit:Avistaments extranys d'avui a TMB:

8334 a la 44. :o Feia molts mesos que això no es veia. Abans a aquesta línia tot eren 83XX.
82XX a la 92. :? Pocs cops ho he vist.

Hace un año recuerdo que me subí en un 290X en la 44. El motor sonaba a cascajo a más no poder. :riure Una pasajera le dijo que ese no era su bus habitual, y le preguntó qué pasaba con el escándalo del motor, que parecía que se iba a desmontar. Según el conductor, el bus estaba de substitución, y dijo literalmente que para las líneas del Besòs (35, 42, 44) ponen "lo peorcito que hay por cocheras" . Comentó que esos modelos (29XX) iban fatal de motor.

De esto hace un año, y ese bus aún sigue corriendo. No me extraña que los quieran retirar. :(
Se referirá a los 28's, puesto que los 29's no han estado en Triangle. Los 29's estan bastante mejor que los 28's.



Avatar de l’usuari
m.h.t.
N9
N9
Entrades: 2209
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: m.h.t. » Divendres 15/04/2011 22:26

sag470 ha escrit:Se referirá a los 28's, puesto que los 29's no han estado en Triangle. Los 29's estan bastante mejor que los 28's.
Sí, he patinado. :oops: He confundido los 28XX con los 29XX.
Miquel ha escrit:No comparteixo gaire aquestes opinions, els 29XX han estat a la línia 19 durant uns anys, i quasi mai he notat rés d'extrany, d'igual manera amb els 25XX anys enrere de l'arribada dels 29XX a la L19.
Disculpa Miquel, em referia als 28XX, error meu. Com exteriorment són idèntics, a vegades els confonc. :martell1

Jo tampoc he notat res greu als 29XX, hi he pujat diversos cops a la 92 i van molt bé. :? Però t'asseguro que dels 28XX no et puc dir el mateix, lamentablement. Aquí es demostra que el manteniment a Triangle no és el mateix que a Horta. :|
Miquel ha escrit:Suposo que tot això apareix quan manca el manteniment, no pot ser que uns autobusos amb uns anyets estiguin fets caldo i es miri de canviar, més amb els temps que estem, no podem demanar busos nous cada x mesos com si fossin joguines.
Completament d'acord. La norma dels 10 anys màxim que està imposant l'EMT per renovar els busos em sembla un malbaratament. Un bus ben cuidat pot durar dècades (i s'ha demostrat durant molts anys) i ara, en temps de crisi, també volem tenir la flota més moderna d'Europa de busos, en comptes de la més gran i millor cuidada. :nono


Salvem l'Estació de França!

pau5321
N7
N7
Entrades: 448
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: pau5321 » Dissabte 16/04/2011 0:29

m.h.t. ha escrit:
sag470 ha escrit:Se referirá a los 28's, puesto que los 29's no han estado en Triangle. Los 29's estan bastante mejor que los 28's.
Sí, he patinado. :oops: He confundido los 28XX con los 29XX.
Miquel ha escrit:No comparteixo gaire aquestes opinions, els 29XX han estat a la línia 19 durant uns anys, i quasi mai he notat rés d'extrany, d'igual manera amb els 25XX anys enrere de l'arribada dels 29XX a la L19.
Disculpa Miquel, em referia als 28XX, error meu. Com exteriorment són idèntics, a vegades els confonc. :martell1

Jo tampoc he notat res greu als 29XX, hi he pujat diversos cops a la 92 i van molt bé. :? Però t'asseguro que dels 28XX no et puc dir el mateix, lamentablement. Aquí es demostra que el manteniment a Triangle no és el mateix que a Horta. :|
Miquel ha escrit:Suposo que tot això apareix quan manca el manteniment, no pot ser que uns autobusos amb uns anyets estiguin fets caldo i es miri de canviar, més amb els temps que estem, no podem demanar busos nous cada x mesos com si fossin joguines.
Completament d'acord. La norma dels 10 anys màxim que està imposant l'EMT per renovar els busos em sembla un malbaratament. Un bus ben cuidat pot durar dècades (i s'ha demostrat durant molts anys) i ara, en temps de crisi, també volem tenir la flota més moderna d'Europa de busos, en comptes de la més gran i millor cuidada. :nono
El que he marcat en negreta és el que penso jo també, sempre que proposo alguna cosa a l'empresa contesten "degut a la situació econòmica actual, no sortiria a compte la línia" pero en canvi es posen a desperdiciar cotxes... si hi hagués un bon manteniment podrien seguir en perfecte estat els desapareguts 85xx-86xx-87xx i 88xx, a més dels 82xx i 83xx que tenim circulant que ara mateix van cascats sobretot els de Triangle degut al mal manteniment. Les línies que ha anat refusant TMB les estic publicant en el blog que tinc a la signatura (pel que tingui curiositat de com eren pot fer una ullada)

Salut!!


http://propostesdemobilitat.wordpress.com
Una página con propuestas de autobuses y metro


http://tutorialesparavagos.wordpress.com
Si no sabéis hacer algo en el PC, aquí hay solución para todo.

Avatar de l’usuari
m.h.t.
N9
N9
Entrades: 2209
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: m.h.t. » Divendres 06/05/2011 23:58

Ho comento aquí també perquè implicarà moviments de flota en els propers dies:

Els nous Irisbus Tata-Hispano Habit GNC (sèrie 1200) ja s'han estrenat. :plas Va ser ahir dijous a la 16, línia que se'ls ha assignat (al menys, per ara). La 16 esdevé, llavors, la línia amb la flota més jove de TMB (plena de 12XX i 14XX).


Salvem l'Estació de França!

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dissabte 14/05/2011 19:45

No sé si es tracta d'una reordenació esporàdica o sistemàtica, però el cas és que ahir vaig veure un articulat 34xx fent el 22.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 03/06/2011 10:55

Avui he vist, per primer cop en anys, un 23xx fent un 27.

Al marge del ball d'assignacions, dues curiositats: a diferència d'altres sèries, més noves, posen correctament "Roquetes" quan va a la línia superior del BKB; i l'autobús em semblava molt més cuidat que la majoria de 22xx i 29xx, tot i tenir una matrícula més antiga (B-xxxx-Tx) vs. (B-xxxx-Ux).


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dissabte 04/06/2011 2:32

Aquesta tarda he vist un altre 23xx al 27, diferent del matí. La cosa apunta a una reassignació de sèries en tota regla.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

pau5321
N7
N7
Entrades: 448
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: pau5321 » Diumenge 05/06/2011 3:28

Guigui ha escrit:Aquesta tarda he vist un altre 23xx al 27, diferent del matí. La cosa apunta a una reassignació de sèries en tota regla.
Em sembla que han canviat aquests 23xx que eren de la 54 a la 27, així que lo més segur és que la 54 ara porti els 24xx de la 27


http://propostesdemobilitat.wordpress.com
Una página con propuestas de autobuses y metro


http://tutorialesparavagos.wordpress.com
Si no sabéis hacer algo en el PC, aquí hay solución para todo.

Miquel
Administrador
Entrades: 4421
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Diumenge 05/06/2011 10:03

pau5321 ha escrit:
Guigui ha escrit:Aquesta tarda he vist un altre 23xx al 27, diferent del matí. La cosa apunta a una reassignació de sèries en tota regla.
Em sembla que han canviat aquests 23xx que eren de la 54 a la 27, així que lo més segur és que la 54 ara porti els 24xx de la 27
No, la L27 te molts autobusos al servei, i de tant en tant surten autobusos de la reserva que no són de la sèrie que habitualment porten, jo per la 27 he vist 8800, 2500, 2900, 8200, etc
(els 8800 els vaig veure l'any passat, i els 2500, el mes passat, els altres són encara més esporàdics), però en cap cas substitueixen els "titulars".

A tot això, pel 73, es deixen veure més 8200 ultimament :D


El metro de Barcelona amb motoristes!

otto28
N2
N2
Entrades: 11

Entrada Autor: otto28 » Dimarts 07/06/2011 7:44

Miquel ha escrit:
pau5321 ha escrit:
Guigui ha escrit:Aquesta tarda he vist un altre 23xx al 27, diferent del matí. La cosa apunta a una reassignació de sèries en tota regla.
Em sembla que han canviat aquests 23xx que eren de la 54 a la 27, així que lo més segur és que la 54 ara porti els 24xx de la 27
No, la L27 te molts autobusos al servei, i de tant en tant surten autobusos de la reserva que no són de la sèrie que habitualment porten, jo per la 27 he vist 8800, 2500, 2900, 8200, etc
(els 8800 els vaig veure l'any passat, i els 2500, el mes passat, els altres són encara més esporàdics), però en cap cas substitueixen els "titulars".

A tot això, pel 73, es deixen veure més 8200 ultimament :D

Hola:


Principalment, el canvi crec que ha estat entre la 54 y la 78. Una part dels 23XXque hi havia a la 54 estan ara a la 78. Igualment, els 25XX que restaven a la 54 estan repartits per vàries línies. Entenc que el canvi més evident és que a la 54 han volgut posar 27XX.

Pel que es refereix a la 27, habitualment porta els 24XX que van venir de Triangle i Horta. Una altra cosa és que hi hagi torns de reforç o substitucions que faci que surtin els 23XX, inclús 25XX.

Salutacions



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dilluns 27/06/2011 20:41

m.h.t. ha escrit:Els nous Irisbus Tata-Hispano Habit GNC (sèrie 1200) ja s'han estrenat. :plas Va ser ahir dijous a la 16, línia que se'ls ha assignat (al menys, per ara). La 16 esdevé, llavors, la línia amb la flota més jove de TMB (plena de 12XX i 14XX).
Avui n'he vist un (el 1202)... a la 56! :o

No sé quants anys feia que no veia un estàndar (no articulat) a la 56, però no creieu que exageraria massa si digués que des de l'època dels Pegaso 6038 que circulaven en festiu substituint els habituals 6035A.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

pau5321
N7
N7
Entrades: 448
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: pau5321 » Dimarts 28/06/2011 23:26

Fran-Ikarus ha escrit:
m.h.t. ha escrit:Els nous Irisbus Tata-Hispano Habit GNC (sèrie 1200) ja s'han estrenat. :plas Va ser ahir dijous a la 16, línia que se'ls ha assignat (al menys, per ara). La 16 esdevé, llavors, la línia amb la flota més jove de TMB (plena de 12XX i 14XX).
Avui n'he vist un (el 1202)... a la 56! :o

No sé quants anys feia que no veia un estàndar (no articulat) a la 56, però no creieu que exageraria massa si digués que des de l'època dels Pegaso 6038 que circulaven en festiu substituint els habituals 6035A.
Ultimament és la moda, jo fa uns messos vaig veure un 880x (la temporada que els van passar d'horta a zona i després van ser retirats), i ahir mateix vaig veure un 12xx que podria ser aquest. Des del maig passat aproximadament anaven colant un 13xx entre els articulats alguna vegada, però ara es passen.


http://propostesdemobilitat.wordpress.com
Una página con propuestas de autobuses y metro


http://tutorialesparavagos.wordpress.com
Si no sabéis hacer algo en el PC, aquí hay solución para todo.

Ismael_BCN
N5
N5
Entrades: 95
Ubicació: Menendez Pelayo (Madrid)

Entrada Autor: Ismael_BCN » Divendres 19/08/2011 0:51

La empresa esta justus de articulats i aixó que hi ha 270 a la flota



Avatar de l’usuari
m.h.t.
N9
N9
Entrades: 2209
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: m.h.t. » Dilluns 03/10/2011 21:09

Avui s'han dut a terme els últims canvis de cotxeres del pla de reestructuració de sèries. Les línies 41 i 51 han passat de Triangle a Zona Franca (ja ho van fer la 50 i la 55 fa pocs mesos), la 71 ha passat d'Horta a Triangle, i les línies 13, 107 i 125 de Zona Franca a Ponent. ;)

Això respón al pla de TMB per especialitzar Zona Franca en Gas Natural. Des d'avui, aquesta cotxera ja no alberga cap bus de gasoil.


Salvem l'Estació de França!

pau5321
N7
N7
Entrades: 448
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: pau5321 » Dilluns 03/10/2011 21:52

m.h.t. ha escrit:Avui s'han dut a terme els últims canvis de cotxeres del pla de reestructuració de sèries. Les línies 41 i 51 han passat de Triangle a Zona Franca (ja ho van fer la 50 i la 55 fa pocs mesos), la 71 ha passat d'Horta a Triangle, i les línies 13, 107 i 125 de Zona Franca a Ponent. ;)

Això respón al pla de TMB per especialitzar Zona Franca en Gas Natural. Des d'avui, aquesta cotxera ja no alberga cap bus de gasoil.
Sabeu si hi ha hagut material que s'ha mogut? Ho dic perquè llavors Horta s'ha quedat amb menys serveis, i Triangle també, Zona en tindrà ara més amb standard, pero que ho deuen cobrir totes les noves sèries que han arribat.
I suposo que els cotxes de la serie 4400 que hi havia a Zona han anat a ponent, no?

Jo he pogut agafar avui a les 20:00 el cotxe 6770 a la línia 71, primer quan venia de lluny pensava que era un 78xx dels versus, però desprès al veure el cotxe que era m'he imaginat que debia ser el canvi de línia que s'esperava.


http://propostesdemobilitat.wordpress.com
Una página con propuestas de autobuses y metro


http://tutorialesparavagos.wordpress.com
Si no sabéis hacer algo en el PC, aquí hay solución para todo.

Respon

Torna a “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”