Regional Exprés servits amb unitats 447 de RdC

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
yak-112
N5
N5
Entrades: 83
Ubicació: Castellar del Vallès, Barcelona

Re: Serveis Regionals a la linia R11 ( Sants - Portbou )

Entrada Autor: yak-112 » Dissabte 27/08/2011 11:35

elnenabril ha escrit:
victorcasta ha escrit:Per què no espereu a la setmana que ve, quan s'acabi el tall de L'Hospitalet, i comproveu si els regionals a Cerbère encara es fan amb 447 o no?
Xafardejant per l'escletxa de la porta del conductor, en sembla que les 447 aprofitant la gran revisió les estan modificant perquè puguin arribar fins els 140km/h quant abans el conta Kms estava a 120Km/h.
El velocímetre de les 447 sempre ha arribat a 140km/h, però el màxim per prefixar sempre ha sigut 120km/h.



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Diumenge 28/08/2011 13:26

Sembla que han tornat les 470 a l'R11.



darkethernal92
N2
N2
Entrades: 14

Entrada Autor: darkethernal92 » Dilluns 29/08/2011 11:32

:plas Que be, a veure si fan be les coses d'una vegada i el material del parc de Rodalies, per a Rodalies i el del parc de Regionals, per a Regionals.

podries dir tots els detalls posibles. ¿ De la resta de linies regionals tot esta correcte ? vull dir, si a la R12 ja fan el trajecte sencer les 470, o encara hi ha

les 447 fns a Calaf i es fa transbordament, o simplement fins a lleida van amb 447 i si de la R13 a la R16, hi ha algun servei encara amb 447, com algun

Catalunya Express, que he vist en doble 447 cap a Tortosa i aquestes coses.

El divendres a la tarda, tinc pensat baixar a St Andreu Comtal, a veure com esta el panorama.



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dimarts 30/08/2011 9:01

A l'R12 també han tornat les 470 a fer els serveis regionals.



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dijous 01/09/2011 1:16

Els 449 tornen a fer els regionals pelats: aquesta tarda el regional 15839 (Sants 17.16-Cervera de la Marenda) amb un 449 en simple.



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Divendres 02/09/2011 19:34

Doncs sembla ser qué les 447 no han acabat de marxar de l'R11:

Missatge de Rodalia.info:
Aaaargh! Tornant a Granollers amb una 447, acabarem amb el cul ben pla, quin horroooor! #regnord via @jordi_sanchez
Possiblement sigui l'últim regional a Portbou el que s'hagi fet amb doble de 447.I per cert,avui és Divendres,el priemr desprès del tall pel calaix de Sants,amb quines unitats s'ha fet el Catalunya Express a Tortosa que surt de Sants a les 15.03?Amb 447 com abans del tall?(i tarificat amb tarifa express) :emprenyat



Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Dissabte 03/09/2011 18:09

Mako448 ha escrit:I per cert,avui és Divendres,el priemr desprès del tall pel calaix de Sants,amb quines unitats s'ha fet el Catalunya Express a Tortosa que surt de Sants a les 15.03?Amb 447 com abans del tall?(i tarificat amb tarifa express) :emprenyat
El què puc assegurar-te és què, dijous, tant l'anada com la tornada, es va realitzar amb doble de 447's.
Aquest servei sempre va amb doble 448 però, a vegades, s'escapen coses com aquesta... ;)



Avatar de l’usuari
viscaelcat
N6
N6
Entrades: 258
Ubicació: Mataró

Entrada Autor: viscaelcat » Dilluns 12/09/2011 21:13

Hi ha dues 447, o sigui, en doble, donant servei a la línia de Girona i Portbou. M'imagino que deuen fer serveis regionals. No m'he fixat amb els números de sèrie. Tinc una foto feta a correcuita.



Avatar de l’usuari
D4V1D.83FY
N4
N4
Entrades: 50
Contacta:

Entrada Autor: D4V1D.83FY » Dimarts 13/09/2011 16:46

Ultimament tornen a pujar 470s i MDs cap a Portbou...



darkethernal92
N2
N2
Entrades: 14

Entrada Autor: darkethernal92 » Dimarts 13/09/2011 22:12

Fa cosa de dues setmanes, vaig anar a pasar el dia a Girona i vaig pujar i baixar, amb regionals servits per 470, concretament el regional de les 12h 34 min cap a

Cerbere i el de les 17h 34 min cap a Barcelona-Sants. Era un dissabte d'agost, despres de que s'acabes el tall de sants. Tambe vaig veure als tallers de SAC, una 449

grafitejada y al tornar cap a Sants, vaig veure l'Alaris a Valencia de les 19h 30 min y el Regional Express a Vinaros y crec, que no hem deixo cap circulacio.

M'agradaria saber, perque entre Barcelona-Sants y Granollers Centre y Granollers-Centre y Barcelona-Sants, almenys als serveis regionals de la R11, es circula a

tan poca velocitat, quan vaig tornar de Girona, vam anar a bon ritme fins arribar a Granollers-Centre, des d'alla fins a Barcelona-Sants, vam anar molt a poc a

poc, semblava que anesim a parar a alguna estacio improvisada, tot i que vam estar parats a Les Franqueses, una bona estona sense cap motiu.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 14/09/2011 0:04

darkethernal92 ha escrit:M'agradaria saber, perque entre Barcelona-Sants y Granollers Centre y Granollers-Centre y Barcelona-Sants, almenys als serveis regionals de la R11, es circula a tan poca velocitat, quan vaig tornar de Girona, vam anar a bon ritme fins arribar a Granollers-Centre, des d'alla fins a Barcelona-Sants, vam anar molt a poc a poc, semblava que anesim a parar a alguna estacio improvisada, tot i que vam estar parats a Les Franqueses, una bona estona sense cap motiu.
Perquè els serveis de rodalia fan de tap.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
D4V1D.83FY
N4
N4
Entrades: 50
Contacta:

Entrada Autor: D4V1D.83FY » Dimecres 21/09/2011 20:07

Hola, ultimament com a regional estan pujant moltes 470, tot hi que hi ha vegades que pujen 449 simple o 447. suposo que aixo es deu a rotacio de material, ja que problablement hagin enviat 470s cap a altres llocs. I de 440R's en queden gaires? aquestes si que fa mes que no les veig pujar...

Aixo que dieu de que els rodalies fan de tap a mi tambe m'ha passat, i tambe he vist algun cop un regional amb retard que perjudicaba la puntualitat d'un MD

Suposo que a la llarga seran 447 les habituals, pero espero que sigui quan tinguin uns seients mes comodes i apropiats pel temps de viatje. Tot hi que son de 120, molts cops arriben amb mes puntualitat que una 440R, suposo que per la acceleracio que tenen.



BCN2008
N8
N8
Entrades: 738

Entrada Autor: BCN2008 » Dilluns 10/10/2011 23:34

Avistada diumenge a la tarda a Montmeló una 447 en doble baixant cap a Barcelona. Desconec si realment eren un Regional però té tota la pinta que sí. Feia dies que no en veia fent aquests serveis.



darkethernal92
N2
N2
Entrades: 14

Entrada Autor: darkethernal92 » Dissabte 15/10/2011 11:05

Bon dia,

Ahir divendres, vaig pasar el dia entre L'Escala y L'Estartit y part del trajecte va ser amb la R11 , comentare una mica, com va anar el dia ferroviariament parlant.

Vam agafar el tren a Sant Andreu Comtal, a les 7h 15 min ya hi erem, per agafar el regional a Cerbere que hi pasava a les 7h 30 min, la megafonia de Sant Andreu

Comtal no funcionava y el regional de les 7h 15 min a Cerbere, va ser servit amb una 447 en doble, tant a la anada fins a Flaça, com a la tornada desde Sant Jordi

Desvalls fins a Sant Andreu Comtal, dins de la 447 tant a la anada com a la tornada, no anava ni la megafonia del tren ni els panels, els quals nomes mostraven

l'hora i la temperatura. ¿ algu sap quins criteris hi ha, per decidir si els regionals circulen amb 447 o 470 ? . Pel que fa a altres trens, creuaments amb rodalies i

MD i a la tornada, vam veure a Sant Jordi Desvalls, el talgo cap a montpellier a tota velocitat i mes avall, dos trens de mercaderies. Aixo es tot.



yak-112
N5
N5
Entrades: 83
Ubicació: Castellar del Vallès, Barcelona

Entrada Autor: yak-112 » Dissabte 15/10/2011 11:16

El criteri per assignar un material a un servei, és el material disponible.



PoLeTe124
N7
N7
Entrades: 458
Facebook: pol.bielsa
Ubicació: Sant Andreu de la Barca (El Palau)
Contacta:

Entrada Autor: PoLeTe124 » Dissabte 15/10/2011 13:31

darkethernal92 ha escrit:Bon dia,

Ahir divendres, vaig pasar el dia entre L'Escala y L'Estartit y part del trajecte va ser amb la R11 , comentare una mica, com va anar el dia ferroviariament parlant.

Vam agafar el tren a Sant Andreu Comtal, a les 7h 15 min ya hi erem, per agafar el regional a Cerbere que hi pasava a les 7h 30 min, la megafonia de Sant Andreu

Comtal no funcionava y el regional de les 7h 15 min a Cerbere, va ser servit amb una 447 en doble, tant a la anada fins a Flaça, com a la tornada desde Sant Jordi

Desvalls fins a Sant Andreu Comtal, dins de la 447 tant a la anada com a la tornada, no anava ni la megafonia del tren ni els panels, els quals nomes mostraven

l'hora i la temperatura. ¿ algu sap quins criteris hi ha, per decidir si els regionals circulen amb 447 o 470 ? . Pel que fa a altres trens, creuaments amb rodalies i

MD i a la tornada, vam veure a Sant Jordi Desvalls, el talgo cap a montpellier a tota velocitat i mes avall, dos trens de mercaderies. Aixo es tot.
Doncs si ens toca 447 doble per pujar a Cervera, ho tenim difícil :) Quin mal d'esquena...!



elnenabril
N3
N3
Entrades: 36

Entrada Autor: elnenabril » Dissabte 15/10/2011 19:47

PoLeTe124 ha escrit:
darkethernal92 ha escrit:Bon dia,

Ahir divendres, vaig pasar el dia entre L'Escala y L'Estartit y part del trajecte va ser amb la R11 , comentare una mica, com va anar el dia ferroviariament parlant.

Vam agafar el tren a Sant Andreu Comtal, a les 7h 15 min ya hi erem, per agafar el regional a Cerbere que hi pasava a les 7h 30 min, la megafonia de Sant Andreu

Comtal no funcionava y el regional de les 7h 15 min a Cerbere, va ser servit amb una 447 en doble, tant a la anada fins a Flaça, com a la tornada desde Sant Jordi

Desvalls fins a Sant Andreu Comtal, dins de la 447 tant a la anada com a la tornada, no anava ni la megafonia del tren ni els panels, els quals nomes mostraven

l'hora i la temperatura. ¿ algu sap quins criteris hi ha, per decidir si els regionals circulen amb 447 o 470 ? . Pel que fa a altres trens, creuaments amb rodalies i

MD i a la tornada, vam veure a Sant Jordi Desvalls, el talgo cap a montpellier a tota velocitat i mes avall, dos trens de mercaderies. Aixo es tot.
Doncs si ens toca 447 doble per pujar a Cervera, ho tenim difícil :) Quin mal d'esquena...!

La megafonia de la serie 447 no estàn preparades per anunciar les Parades dels Serveis Regionals, que jó sàpiga, només els que arriben fins a la Tour de Querol.



yak-112
N5
N5
Entrades: 83
Ubicació: Castellar del Vallès, Barcelona

Entrada Autor: yak-112 » Dissabte 15/10/2011 20:54

elnenabril ha escrit:
PoLeTe124 ha escrit:
darkethernal92 ha escrit:Bon dia,

Ahir divendres, vaig pasar el dia entre L'Escala y L'Estartit y part del trajecte va ser amb la R11 , comentare una mica, com va anar el dia ferroviariament parlant.

Vam agafar el tren a Sant Andreu Comtal, a les 7h 15 min ya hi erem, per agafar el regional a Cerbere que hi pasava a les 7h 30 min, la megafonia de Sant Andreu

Comtal no funcionava y el regional de les 7h 15 min a Cerbere, va ser servit amb una 447 en doble, tant a la anada fins a Flaça, com a la tornada desde Sant Jordi

Desvalls fins a Sant Andreu Comtal, dins de la 447 tant a la anada com a la tornada, no anava ni la megafonia del tren ni els panels, els quals nomes mostraven

l'hora i la temperatura. ¿ algu sap quins criteris hi ha, per decidir si els regionals circulen amb 447 o 470 ? . Pel que fa a altres trens, creuaments amb rodalies i

MD i a la tornada, vam veure a Sant Jordi Desvalls, el talgo cap a montpellier a tota velocitat i mes avall, dos trens de mercaderies. Aixo es tot.
Doncs si ens toca 447 doble per pujar a Cervera, ho tenim difícil :) Quin mal d'esquena...!

La megafonia de la serie 447 no estàn preparades per anunciar les Parades dels Serveis Regionals, que jó sàpiga, només els que arriben fins a la Tour de Querol.
I regionals a Reus, Lleida P. (al menys via Manresa) i Tortosa... o al menys tenen els teleindicadors.



Avatar de l’usuari
albert28
N9
N9
Entrades: 2158

Entrada Autor: albert28 » Dissabte 15/10/2011 21:39

El de les 447 són totes. Fins i tot, quan arriben a les estacions de BCN trens com els que van a Port Aventura té que ser el maquinista qui diu la destinació del tren. Van sense destinació a l'exterior del tren com al interior.



Altaria_Trianilla
N7
N7
Entrades: 454
Ubicació: Sabadell ( Barcelona )
Contacta:

Entrada Autor: Altaria_Trianilla » Dissabte 15/10/2011 21:50

albert28 ha escrit:El de les 447 són totes. Fins i tot, quan arriben a les estacions de BCN trens com els que van a Port Aventura té que ser el maquinista qui diu la destinació del tren. Van sense destinació a l'exterior del tren com al interior.
Els codis els tenen ficats, una altre cosa és que el maquinista els programi o no.


Imatge

Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”