Idees per al bànner

Idees per a millorar el fòrum i suggeriments. Feu aquí les proves de funcionament que vulgueu.
Ideas para mejorar el foro y sugerencias. Haced aquí las pruebas de funcionamiento que queráis.
Altaria_Trianilla
N7
N7
Entrades: 454
Ubicació: Sabadell ( Barcelona )
Contacta:

Re: Primer baner de 2011: quin tema?

Entrada Autor: Altaria_Trianilla » Dilluns 17/01/2011 17:10

Perfecte!


Imatge

Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Dilluns 17/01/2011 19:05

Gràcies! :D
El d'abans era una 'cutre-prova'. ;)



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Divendres 01/04/2011 12:47

Si les notícies sobre la mort del vigilant jurat a l'estació de Castelldefels es anéssin confirmant, penso que aquest home mereixeria un homenatge en forma de canvi temporal del banner del fòrum.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 01/04/2011 12:56

Fran-Ikarus ha escrit:Si les notícies sobre la mort del vigilant jurat a l'estació de Castelldefels es anéssin confirmant, penso que aquest home mereixeria un homenatge en forma de canvi temporal del banner del fòrum.
És una bona idea, ara, caldria decidir si posar nom o no, alguna foto, o com fer-ho.



Avatar de l’usuari
Dr. T
N6
N6
Entrades: 207
Ubicació: Entre les Guilleries i el Ter
Contacta:

Entrada Autor: Dr. T » Divendres 01/04/2011 13:16

Jo hi posaria una franja tota negra amb un "PROU" ben gran i a sota, en diverses línies:
- actes vandàlics
- incivisme
- violència



Ferry1ac1
N8
N8
Entrades: 926
Ubicació: Barcelona-Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Ferry1ac1 » Divendres 01/04/2011 14:28

Dr. T ha escrit:Jo hi posaria una franja tota negra amb un "PROU" ben gran i a sota, en diverses línies:
- actes vandàlics
- incivisme
- violència
Perfecte!



Avatar de l’usuari
Dr. T
N6
N6
Entrades: 207
Ubicació: Entre les Guilleries i el Ter
Contacta:

Entrada Autor: Dr. T » Divendres 01/04/2011 14:31

Ferry1ac1 ha escrit:
Dr. T ha escrit:Jo hi posaria una franja tota negra amb un "PROU" ben gran i a sota, en diverses línies:
- actes vandàlics
- incivisme
- violència
Perfecte!
I si hi cap... "Tots som Rafael" (o Rafa, si li deien així...)



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 10/10/2011 23:17

Ja tenim nou baner, dissenyat de nou per en canalcole, inspirat en el moment tant lamentable que estem vivint de vandalisme i agressivitat als transports.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dilluns 10/10/2011 23:21

El títol del fil ha sigut adaptat perquè serveixi de recollida general d'idees sobre nous bànners, ja que convé canviar-los de tant en tant per mostrar que al Fòrum no ens quedem parats amb les idees.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 07/01/2012 11:27

Avui hem tornat a tenir baner no-festiu, ja han acabat els Nadals, què hi farem! :'(

Com que avui comencen les rebaixes, i als transports, com tots sabeu, no n'hi han precisament, us prova un baner reivindicatiu en contra de la salvatge pujada de preus?



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dilluns 09/01/2012 9:30

metring ha escrit:ja han acabat els Nadals
Tots? Mai més no tornarà a ser Nadal? Es la millor notícia que he llegit en anys...


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2373
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dissabte 17/03/2012 21:21

I si per Sant Jordi o Setmana Santa en feu un d'especial? Tipus Viquipèdia o tipus Google, no sé si m'enteneu...


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
raulitinbcn
N8
N8
Entrades: 1172
Facebook: raul.lopezalvarez.37
Ubicació: Barcelina

Entrada Autor: raulitinbcn » Diumenge 23/12/2012 10:06

Adolescent barceloní ha escrit:I si per Sant Jordi o Setmana Santa en feu un d'especial? Tipus Viquipèdia o tipus Google, no sé si m'enteneu...
Avui he vist que heu posat un de Bones Festes, per part meva és molt Bonic ;) :D


Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -

Ferry1ac1
N8
N8
Entrades: 926
Ubicació: Barcelona-Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Ferry1ac1 » Dimarts 25/12/2012 1:38

raulitinbcn ha escrit: Avui he vist que heu posat un de Bones Festes, per part meva és molt Bonic ;) :D
Tot un detall, però si disposeu d'alguna foto d'algun tren d'hivern o alguna via nevada m'agradaria encara més!

Bones festes a tothom!



Avatar de l’usuari
raulitinbcn
N8
N8
Entrades: 1172
Facebook: raul.lopezalvarez.37
Ubicació: Barcelina

Entrada Autor: raulitinbcn » Dilluns 07/01/2013 15:35

STOP Imprudències, les temeritats costen car. Bon lema i sobretot la foto, es la R2 Sud per Segur de Calafell o per allà, no?


Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -

Ferry1ac1
N8
N8
Entrades: 926
Ubicació: Barcelona-Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Ferry1ac1 » Dilluns 07/01/2013 17:43

Les imprudències són tot un problema, però crec que encara ho és més el reforç del paper del transport públic.

Proposo fer un banner on es vegi un tren de rodalies en una estació amb molta gent o un bus descarregant molt de passatge i posar un lema com el que fan servir els ferroviaris: per un transport públic social o alguna cosa similar.



Avatar de l’usuari
raulitinbcn
N8
N8
Entrades: 1172
Facebook: raul.lopezalvarez.37
Ubicació: Barcelina

Entrada Autor: raulitinbcn » Dijous 10/01/2013 21:06

Aixó de que al nadal poseu Bànners diferents, està molt bé. Jo em vaig registrar fa un 11 mesos, i ens bànners nou que he vist, els he vist en 1 mes, el de nadal, el de STOP ATROPELLAMENTS i aquest, el dels 150 anys de ... Us faig una pregunta, podrieu fer més bànners? I si voleu els faig jo, eee :) I també una cosa, al wiki, podrieu fer una pàgina amb el recull de tots els bànners que em tingut, com els ''doodles'' de Google.


Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 10/01/2013 22:38

raulitinbcn ha escrit:Aixó de que al nadal poseu Bànners diferents, està molt bé. Jo em vaig registrar fa un 11 mesos, i ens bànners nou que he vist, els he vist en 1 mes, el de nadal, el de STOP ATROPELLAMENTS i aquest, el dels 150 anys de ... Us faig una pregunta, podrieu fer més bànners? I si voleu els faig jo, eee :) I també una cosa, al wiki, podrieu fer una pàgina amb el recull de tots els bànners que em tingut, com els ''doodles'' de Google.
Anirem fent, ara que tinc una mica més de temps :D

Ara, si hi han idees i en voleu fer, igual fem concurs i tot!

Bona idea la de la Wiki!



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 11/01/2013 11:21

Ja teniu pàgina a la Wiki sobre baners! http://transport.cat/wiki/index.php/Logos_del_FTC



Ferry1ac1
N8
N8
Entrades: 926
Ubicació: Barcelona-Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Ferry1ac1 » Divendres 11/01/2013 11:57

El del soterrament del tren de Sarrià no l'havia vist! Molt bo.



Respon

Torna a “Suggeriments i proves / Sugerencias y pruebas”