Avant Barcelona-Lleida

RENFE regionals i línies FGC de fora de l'àrea de Barcelona.
RENFE regionales y líneas FGC de fuera del área de Barcelona.
Respon
437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Re: Avant Barcelona-Lleida

Entrada Autor: 437.001 » Divendres 02/12/2011 19:46

D´acord, ara ja sé on els envien, els 104... :D



Avatar de l’usuari
Sky
N9
N9
Entrades: 1915
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: Sky » Divendres 02/12/2011 20:02

Renfe augmenta a partir de l'11 de desembre en un 18,6% l'oferta d'Avant Lleida-Camp de Tarragona-Barcelona

• La companyia justifica la reducció del servei entre Nadal i Reis a una davallada d'usuaris que es registra històricament aquells dies

Renfe augmentarà a partir de l'11 de desembre en un 18,6% l'oferta de places de trens Avant que enllacen Lleida-Camp de Tarragona-Barcelona amb l'entrada en servei del nou model S121, que substituirà l'S104 que actualment ofereix el servei. També es reduirà el temps del trajecte entre 2 i 4 minuts, per la implantació del nivell 2 del ERTMS a la línia.

Renfe ha presentat avui a l'estació Lleida-Pirineus els nous trens S121 que a partir de l'11 de desembre prestaran el servei Avant que enllaça Lleida amb Camp de Tarragona i Barcelona. Els nous trens, que substitueixen els S104, disposaran de més places ja que es passa de les 236 a les 280 del nou model d'Avant, amb els quals la companyia oferirà 3.360 places en un dia laborable, el que representa un increment d'un 18,6% respecte l'oferta actual.

A més, els nous trens S121 incorporen endolls en tots els seients a banda de seients i lavabos reservats per a persones amb mobilitat reduïda, mentre la resta de prestacions són similars als actuals combois, segons ha explicat el Cap comercial de l'àrea de Viatgers Urbans i Interurbans de Renfe, Javier García Marco. En total hi haurà cinc combois que seran els que oferiran tots els serveis Lleida-Camp de Tarragona-Barcelona.

Reducció del viatge entre 2 i 4 minuts entre Barcelona i Lleida

A la vegada, a partir del dia 11 es temps del trajecte entre Lleida i Barcelona es reduirà entre 2 i 4 minuts, fet que permetrà enllaçar les dues ciutats amb Avant en 1 hora i 8 minuts. Tot i que els combois mantindran la mateixa velocitat que fins ara de 250 km/h, la implantació del nivell 2 del sistema ERTMS a la línia d'alta velocitat Madrid-Barcelona serà la que permetrà la reducció del temps de viatge. Així, Renfe aplicarà una modificació puntual dels horaris dels trens a partir d'aquella data per adaptar-los al temps que durarà el trajecte.

El Cap de serveis Avant Barcelona-Lleida, Tomás Esteban, ha explicat que la mitjana d'ocupació dels Avant que fan el trajecte Lleida-Camp de Tarragona-Barcelona i a la inversa, és d'un 51% tot i que hi ha serveis com ara els de les 7 i les 8 del matí dels dies laborables o els de diumenge al vespre i a la nit, en què la demanda augmenta, segons Marco. Així, amb els nous trens es podrà cobrir una major demanda dels dies en què aquesta creix.

Reducció dels serveis Avant entre Nadal i Reis

La presentació dels nous trens coincideix amb la protesta que aquesta tarda tenen previst portar a terme a l'estació Lleida-Pirineus usuaris de l'Avant davant la reducció dels serveis que aplicarà la companyia durant les festes de Nadal i que també s'aplicarà durant la Setmana Santa. En aquest sentit, Esteban ha explicat que la decisió respon a un ajustament de l'oferta que fa la companyia pública per adaptar-se a la demanda existent.

El Cap de serveis Avant Barcelona-Lleida ha assegurat que des de l'entrada en servei Avant entre Lleida-Camp de Tarragona-Barcelona l'abril del 2008, les dades històriques de què disposa Renfe indiquen que durant les festes nadalenques es redueix la demanda, fet que encara es nota més els dies festius. Esteban ha assegurat que la companyia ha respost les queixes que ha rebut d'usuaris per la reducció dels serveis durant aquestes dates, ja sigui per telèfon, correu electrònic o personalment.

Per la seva banda, García Marco ha remarcat que aquest no es tracta d'una servei turístic ja que la majoria dels sues usuaris l'agafen per anar a treballar o a estudiar. ‘De dilluns a divendres el 47% dels usuaris l'agafen per anar a treballar i durant aquells dies l'activitat econòmica es redueix’.

La reducció dels serveis serà d'un 33% entre els dies 27 i 31 i del 2 al 5 de gener del 2012. En concret, Renfe suprimirà els dies laborables -del 27 al 31 de desembre i del 2 al 5 de gener- de dos trens d'anada i dos més de tornada, el de les sis del matí que surt de Lleida i el de les sis del matí que surt de Barcelona i els que surten a les quatre de la tarda de Lleida i Barcelona. A banda, els dia 24 es redueixen els serveis com en un cap de setmana, reducció que encara és més gran els dies 25, 26 i 31 per la baixa demanda d'aquells dies, segons han apuntat des de la companyia.

Altrament, Tomás Esteban ha assegurat que Renfe no es planteja, de moment, un servei d'Avant entre la capital del Segrià i Saragossa, una reivindicació reclamada des les comarques de Lleida.

http://www.araponent.cat/noticia/32145/ ... aPonent%29



Avatar de l’usuari
Sky
N9
N9
Entrades: 1915
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: Sky » Dijous 05/01/2012 14:38

L'Avant Lleida-Barcelona té gairebé el triple d'usuaris que el tren regional

Entre una hora i mitja i dos hores d’estalvi de temps de trajecte i 12 euros més de cost per viatge. Els lleidatans prefereixen, sense cap mena de dubte, els trens ràpids que circulen per la línia de l’AVE que els Regionals de la línia de Manresa o de Barcelona per la costa per viatjar entre les dos capitals. Ho corroboren les dades de Renfe del 2010 (últim exercici disponible): els trens Avant van registrar un total de 346.873 passatgers entre Lleida i Barcelona i les dos línies de Regionals no van superar els 130.000 de forma conjunta en el recorregut complet entre les dos ciutats.

Aquestes xifres impliquen que cada dia utilitzen els Avant per anar de Lleida a Barcelona (o en sentit invers) uns 950 viatgers de mitjana, mentre que aquest mateix trajecte el fan per les línies tradicionals només 356 passatgers. No obstant, aquestes dades no signifiquen que els trens regionals no siguin usats per més lleidatans, usuaris dels trajectes intermedis que uneixen la capital del Segrià amb les del Pla d'Urgell, l'Urgell o la Segarra (a la línia de Manresa) o bé amb les Garrigues. De tota manera, l'ús de la línia de Manresa es veu depreciat pel precari estat de les vies entre Lleida i Manresa i per les poques freqüències, malgrat la millora en els últims anys (el 17 de desembre, per exemple, un despreniment de roques a Calaf va tallar la línia i els viatgers de dos combois van haver de fer transbord en bus).

La diferència del volum d'usuaris dels Avant o els Regionals entre Lleida i Tarragona és molt inferior: el 2010, els trens ràpids van tindre 34.645 viatgers entre les dos ciutats (dades de l'abril del 2010 a l'abril del 2011) i el tren regional, un total de 30.000.

En canvi, els AVE tenen gairebé la meitat d'usuaris que els Regionals i cinc vegades menys que els Avant. Segons Renfe, el 2010 hi va haver, entre Lleida i Barcelona, o en sentit contrari, 70.000 viatgers de l'AVE. El preu és, amb tota probabilitat, la causa principal d'aquesta diferència. Amb dades de dimarts, i a l'espera que el Govern actualitzi els preus de l'alta velocitat, els Avant de Lleida a Barcelona costen 24 euros i els AVE, 47 euros, i la diferència del temps de trajecte són 5 minuts.

En qualsevol cas, les línies convencionals segueixen en l'oblit (amb la qual cosa l'accessibilitat de poblacions intermèdies es veu minvada) i es potencien trajectes entre grans ciutats.

http://cat.lleida.com/actualitat/notici ... 204#activa



Avatar de l’usuari
Sky
N9
N9
Entrades: 1915
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: Sky » Dimecres 21/03/2012 8:41

Usuaris de l'Avant fan front comú contra l'excés de soroll i vibracions

Uns 300 viatgers s'uneixen i envien la queixa a Renfe
La companyia diu que ho estudia i que es faran proves

Més de 300 usuaris habituals dels trens Avant d'alta velocitat, els que fan el trajecte Lleida-Camp de Tarragona-Barcelona, han subscrit una queixa per denunciar l'empitjorament de la comoditat i el servei des que, a principi de desembre, van entrar en funcionament els nous combois S121. Els viatgers es queixen d'un excés de vibracions, que els molesta per treballar, llegir, usar els ordinadors o, fins i tot, dormir, així com d'excés de soroll. Alguns passatgers també s'han queixat de marejos. Unes molèsties que no percebien amb l'anterior tren S104.

Per demostrar aquest canvi, els usuaris s'han unit en una plataforma i han utilitzat un programa informàtic, que imita un sismògraf, per comprovar les vibracions. El resultat és que els sotracs són de mitjana un 30% superiors a la gravetat i, en alguns trams, s'arriba al 90%. La comparativa amb trens TAV, tot i que en trams diferents, conclou que la vibració no supera el 15%, segons aquests usuaris.

Renfe ja ha rebut la reclamació i s'ha compromès “a fer les proves necessàries i el manteniment dels combois per comprovar-ho”; a més, va afegir que s'atenen totes les queixes, segons portaveus de la companyia. Tot i això, les mateixes fonts van assegurar que no tenien reclamacions de cap altra línia.

Els usuaris també són crítics amb la supressió de serveis en períodes festius, com ara per Setmana Santa, en què s'elimina el de primera hora en tots dos sentits.

http://www.elpuntavui.cat/noticia/artic ... mnu_id=705



Avatar de l’usuari
Sky
N9
N9
Entrades: 1915
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: Sky » Dimarts 17/04/2012 10:12

Los usuarios de tren en Lleida piden más frecuencias hacia Zaragoza y Barcelona

Se trata de una reivindicación histórica que también demandan las administraciones territoriales a la compañía RENFE

Más de 300 pasajeros habituales de los trenes AVANT que unen Lleida, el Camp de Tarragona y Barcelona en poco más de una hora, se constituyeron a finales del pasado año en plataforma no tan sólo para pedir mejoras en el servicio, como una ampliación de las frecuencias actuales, sino también para evitar su degradación. De momento se han marcado tres prioridades, que no se recorte el número de trayectos durante puentes y semanas festivas, que se solucionen los problemas de ruidos y vibraciones de los nuevos convoyes y, finalmente, que se aplique un descuento mientras se subsanan los desajustes que se han producido en los últimos cuatro meses.

“Nos interesaría que se aumentaran las frecuencias para poder tener más posibilidades ya que a las ocho de la tarde se acaba el servicio”, explica el portavoz de la plataforma, Ramon Boixadera. De hecho, la última conexión ferroviaria entre Barcelona y Lleida es la de un Trenhotel -más caro que el AVANT- a las 21.10 horas. En estos momentos son seis los trayectos diarios por sentido de los trenes lanzadera que unen las dos ciudades catalanas. Mientras, el servicio entre Madrid y Ciudad Real -con una distancia similar en kilómetros de vía y una población menor a la de Lleida- es de casi el doble, 11 AVANT al día por cada sentido.

Las instituciones y administraciones públicas leridanas siempre han defendido el aumento de la oferta, además de la implantación del servicio hacia Zaragoza. La última petición en ese sentido tuvo lugar hace pocos días, en una reunión entre el alcalde de Lleida, Àngel Ros, con el presidente de RENFE, Julio Gómez-Pomar. Del encuentro salió la propuesta de estudiar y tener en cuenta las demandas e incluso el edil leridano manifestó que el nuevo máximo representante de la compañía “había estado receptivo”. De momento la operadora del servicio ha confirmado que no se llevaran a cabo cambios en el servicio pese a tener buena disposición para atender las demandas del territorio.

Preocupados por los recortes

Pese al deseo histórico de la ampliación de frecuencias, la plataforma de usuarios habituales del AVANT en Catalunya, prioriza en este momento el mantenimiento del servicio actual, ya que, desde las pasadas vacaciones navideñas, la compañía lo reduce a la mitad en ciertos períodos como los puentes festivos -el próximo será el del 1 de mayo-. “Conseguimos que RENFE reconsiderara su eliminación por Semana Santa y durante esos días, el tren que menos ocupación tuvo iba con 65 personas a bordo”, afirma Boixadera, que reconoce que hay épocas en que la incidencia de esta reducción puede ser menor.

Los usuarios también consideran una “degradación del servicio”, el cambio de modelo de trenes AVANT que la compañía puso en funcionamiento en la línea a partir del pasado mes de diciembre. El motivo son las vibraciones y ruidos que provocan los nuevos convoyes, hasta tres veces superiores a los que produce el AVE. La compañía les ha informado que están llevando a cabo las comprobaciones pertinentes para buscar una solución al problema pero, mientras llega, los usuarios piden que, mientras persiste la situación, se les aplique un descuento en la tarifa teniendo en cuenta la pérdida de calidad que vienen sufriendo en los últimos meses. La respuesta oficial a sus peticiones tendría que producirse, como máximo, el próximo 13 de mayo.

Lanzaderas hacia Aragón

Luís Pasamón se desplaza diariamente y por motivos de trabajo desde Zaragoza hasta Lleida y, por precio, lo hace mayoritariamente en autobús. Según el, como mínimo le acompañan de forma fija unas 25 personas más. En su día formó parte de la plataforma Bonos AVE, para intentar la implantación del servicio de trenes lanzadera en este trayecto de alta velocidad. “Sólo hace falta alargar el mismo AVANT hasta Zaragoza e incluso Calatayud, no son necesarios más trenes” afirma. Este usuario potencial añade que “siempre nos han dado largas, diciendo que lo estudiarían mientras que hay mucha gente que no puede permitirse pagar el billete del AVE”.

Según datos facilitados por RENFE, durante el 2011, 400.000 personas se desplazaron entre Lleida y Barcelona y viceversa en los trenes AVANT. 100.000 más lo hicieron en otros servicios de Media Distancia y AVE. En el caso de Zaragoza, el conjunto de viajeros fue de 60.000, computando conjuntamente todas las conexiones existentes hacia la capital aragonesa.

http://www.lavanguardia.com/vida/201204 ... elona.html



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 17/04/2012 10:41

“Sólo hace falta alargar el mismo AVANT hasta Zaragoza e incluso Calatayud, no son necesarios más trenes” afirma.
Sí que caldrien més trens, ja que els que tindrien ocupats anant cap a Aragó en lloc de tornar a Barcelona, bé que han de ser reemplaçats. I un altre tema és si realment hi hauria prou demanda d'Avant a Saragossa (i ja ni diguem Calataiud).


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimarts 17/04/2012 12:03

El que cal fer no és posar més Avant, que la majoria de gent no pot pagar, sinó posar més regionals per via convencional amb condicions.
Actualment, la majoria de regionals triguen més de 3 hores, i alguns diran que si la via no dóna per més i tal. Però resulta que n'hi ha un que, curiosament, "només" triga 2:24, tot i haver de fer 13 parades. Però només n'hi ha un al dia!!!
No cal ser gaire intel·ligent per veure que amb petites millores al traçat i deixant el trajecte amb 4 o 5 parades, podríem fer trens regionals "convencionals" que unissin Lleida i Barcelona en menys de dues hores, i a preus normals, no d'AVE o Avant.



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dissabte 19/05/2012 23:36

El passat 1 de maig, coincidint amb el canvi de tarifes als serveis Avant, al ser competència del Ministerio de Fomento, hi hagueren canvis tarifaris:

-La tarjeta plus continua existint, però passa a tenir un mínim de 30 viatges. Les condicions d'utilitació no canvien
-Es crea, en canvi, un abonament de 10 viatges amb un funcionament un xic rocambolesc, marca de la casa: des de la seva compra té una validesa de dos mesos, però un cop es formalitza el primer viatge cal gastar-lo en 35 dies. Per aquest abonament és acomulable el descompte de família nombrosa (recordar que, al ser competència del Ministerio, el descompte de família monoparental no és vàlid).



Avatar de l’usuari
Sky
N9
N9
Entrades: 1915
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: Sky » Dimarts 29/05/2012 12:20

Els usuaris dels trens Avant reclamen combois més segurs i mantenir les freqüències de pas actuals

L'alcalde de Lleida es compromet a traslladar les demandes dels viatgers a Renfe, en la pròxima reunió amb els responsables de la companyia

L'alcalde de Lleida, Àngel Ros, s'ha compromès aquest dilluns a traslladar les peticions dels usuaris dels Avant Lleida-Camp de Tarragona-Barcelona en la propera reunió amb els responsables de Renfe encara per concretar. Ros, acompanyat de la primera tinent d'alcalde i regidora d'Urbanisme, Mobilitat, Via Pública, Concessions i Oficina d'Atenció al Ciutadà, Marta Camps i del regidor de Turisme, Fèlix Larrosa, ha rebut dos representats de la Plataforma d'Usuaris de l'Avant Lleida-Barcelona, que li han exposat que les principals reivindicacions del col·lectiu són recuperar la comoditat i la seguretat perduda des que van canviar els combois i mantenir les freqüències.

El paer en cap ha explicat que l'Ajuntament de Lleida posarà sobre la taula les reclamacions dels usuaris de l'Avant en la pròxima reunió que se celebri amb Renfe. Ros ha recordat que ja es va reunir amb els responsables de la companyia ferroviària el passat mes d'abril per reclamar ampliar el nombre d'Avants en horari nocturn i la implementació d'Avants Lleida-Saragossa, unes demandes que no s'han aconseguit, de moment.



Un dels membres de la Plataforma d'Usuaris de l'Avant Lleida-Barcelona, Gerard Chalons, ha explicat que els viatges entre Lleida i Barcelona han empitjorat tant pel que fa a la confortabilitat com a la sensació de seguretat, des que el passat mes de desembre es canviessin els combois d'aquesta línia i augmentessin el preu. Chalons ha exposat també que des del col·lectiu es tem una disminució de freqüències en l'horari d'estiu.



Tot i que encara no s'ha fet públic oficialment, segons el web de Renfe, a partir del 18 de juny han desaparegut diàriament els tres Avant de Barcelona a Lleida al matí (06.10, 09.10 i 14.10) i els quatre Avant de Lleida a Barcelona de les 12.00, les 16.00, les 18.00 i les 21.05. En total, desapareixen més del doble de les freqüències actuals ja que només es conserven a partir del 18 de juny els Avant de les 16.05, 18.05 i 20.10 per anar de Barcelona a Lleida i els de les 07.05 i 08.00 de Lleida a Barcelona. Els usuaris, la majoria dels quals utilitzen el servei per anar a treballar i tornar a casa consideraren insuficients aquestes freqüències.

http://www.araponent.cat/noticia/36958/ ... ies-de-pas



Avatar de l’usuari
genissimon
N10
N10
Entrades: 3142
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » Dimecres 30/05/2012 9:13

araponent.cat ha escrit:[...]En total, desapareixen més del doble de les freqüències actuals[...]
No cal dir res més... :martell2 «juntaletras»...

Salut !!


Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.

Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
Entrades: 1618
Ubicació: Sant Feliu

Entrada Autor: Javi M » Dimecres 30/05/2012 14:49

genissimon ha escrit:
araponent.cat ha escrit:[...]En total, desapareixen més del doble de les freqüències actuals[...]
No cal dir res més... :martell2 «juntaletras»...

Salut !!
O sigui, que ens quedem amb freqüències sota zero!



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 30/05/2012 15:34

Els usuaris dels trens Avant reclamen combois més segurs i mantenir les freqüències de pas actuals
Més segurs? Per què? Potser van amb les portes obertes? O els cotxes es desenganxen? O el tren fa voltes de tirabuixó?


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

albe6
N8
N8
Entrades: 1035
Ubicació: Almacelles (Lleida)

Entrada Autor: albe6 » Dimecres 30/05/2012 16:22

Anem per passos:

- Tot ve del canvi dels trens antics (S-104) pels nous (S-121). No he pujat en cap d'ells, però les meves fonts fidedignes m'asseguren que en els nous hi ha més sotracs (són CAFeteres...) i són més incòmodes.

- I per altra banda, al Segre d'avui s'indica que el tema de la venda bloquejada per a certs horaris és degut a que properament s'anunciaran nous horaris i se'n rependrà la venda.

- Si hi sumem que el bitllet costa lo seu i el canvi que hi ha hagut en el sistema d'abonaments, és normal aquesta mica de "run-run"



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 30/05/2012 16:30

albe6 ha escrit:- Tot ve del canvi dels trens antics (S-104) pels nous (S-121). No he pujat en cap d'ells, però les meves fonts fidedignes m'asseguren que en els nous hi ha més sotracs (són CAFeteres...) i són més incòmodes.
Sobre això ja havia llegit alguna cosa. Però d'aquí a invocar la "seguretat", hi ha un bon tros.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

albe6
N8
N8
Entrades: 1035
Ubicació: Almacelles (Lleida)

Entrada Autor: albe6 » Dimecres 30/05/2012 16:40

En això si que potser n'han fet un gra massa; ja que fins i tot s'ha constituït una plataforma d'"usuaris indignats"
I són tan simples que es redueixen a la següent fórmula:

Bitllet més car + Sotregades de propina (sense becaina) = Desastre Universal

Jo sóc dels que penso que si aquests trens han passat tot el procés d'habilitació i proves serà per alguna cosa, no? Però en aquest món hi queda un reducte de gent que ho vol tot de primera i baratet. Qui vulgui menys sotraquets, que agafi l'AVE...
Però també penso que la línia "de tota la vida" necessita millores. No pot ser que hi hagi 2 trens per Valls (2h 30 min llargs) 2 per Reus (3h llargues) i 3 per Manresa (3h 30 min llargs)

Que quedi clar també que crec que aquestos usuaris indignats de l'Avant en fan un gra massa



Avatar de l’usuari
Sagrerenc
N9
N9
Entrades: 1479
Ubicació: T2 / RER C / Métro ligne 12

Entrada Autor: Sagrerenc » Dimecres 30/05/2012 18:14

albe6 ha escrit:- Tot ve del canvi dels trens antics (S-104) pels nous (S-121). No he pujat en cap d'ells, però les meves fonts fidedignes m'asseguren que en els nous hi ha més sotracs (són CAFeteres...) i són més incòmodes.
Com és possible que hi hagi sotracs en uns trens de 3 anys en una via que no té més de 6 anys?



Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimecres 30/05/2012 20:12

Sagrerenc ha escrit:
albe6 ha escrit:- Tot ve del canvi dels trens antics (S-104) pels nous (S-121). No he pujat en cap d'ells, però les meves fonts fidedignes m'asseguren que en els nous hi ha més sotracs (són CAFeteres...) i són més incòmodes.
Com és possible que hi hagi sotracs en uns trens de 3 anys en una via que no té més de 6 anys?
No serà que te més vibracions i no sotracs?
albe6 ha escrit:En això si que potser n'han fet un gra massa; ja que fins i tot s'ha constituït una plataforma d'"usuaris indignats"
I són tan simples que es redueixen a la següent fórmula:

Bitllet més car + Sotregades de propina (sense becaina) = Desastre Universal

Jo sóc dels que penso que si aquests trens han passat tot el procés d'habilitació i proves serà per alguna cosa, no? Però en aquest món hi queda un reducte de gent que ho vol tot de primera i baratet. Qui vulgui menys sotraquets, que agafi l'AVE...
Però també penso que la línia "de tota la vida" necessita millores. No pot ser que hi hagi 2 trens per Valls (2h 30 min llargs) 2 per Reus (3h llargues) i 3 per Manresa (3h 30 min llargs)

Que quedi clar també que crec que aquestos usuaris indignats de l'Avant en fan un gra massa
+1000000

Rai que van amb l'Avant, be podrien fer-se tota la R12 amb una 447, aviam on s'hi va més còmode.


El metro de Barcelona amb motoristes!

albe6
N8
N8
Entrades: 1035
Ubicació: Almacelles (Lleida)

Entrada Autor: albe6 » Dimecres 30/05/2012 20:18

Ai la R12... 3h30 en 470 encara rai però en 447 és un suplici !
No hi podrien enviar 448?
I ja no dic que els via Valls siguin MD en 449, que això aniria bé i sembla que els 449 encara només van a la línia de Girona

I disculpeu l'errada expressiva, em volia referir a les vibracions de les noves CAFeteres.



Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Dijous 31/05/2012 22:53

http://ave-renfe.edreams.es/ave-lleida/ ... al-precio/

Renfe sustituye un Avant por nuevas plazas en AVE a igual precio


Con la intención de racionalizar gastos en algunas líneas, Renfe está realizando ajustes en su programación. En el caso de los viajeros que viajen usualmente de Barcelona a Lleida, se beneficiarán de una de las adaptaciones, pues la eliminación de un tren Avant supondrá su sustitución por plazas en AVE al mismo precio.
Se trata del trayecto con salida desde Barcelona-Sants a las 6:10 de la mañana. Los pasajeros que tuvieran que desplazarse en dicho tren podrán optar por utilizar el AVE que parte a las 6:05 horas de la capital catalana, sin variaciones en la tarifa con respecto al Avant.
Desde Renfe afirman que se irán produciendo más cambios en los próximos meses, especialmente el próximo agosto. Así, se suprimirán los trenes Lleida-Barcelona de las 12 horas (que circula de lunes a sábados) y serán sustituidos por vagones extra, esta vez no en trenes AVE sino Alvia. Los horarios de salida desde la Ciudad Condal en los convoys con refuerzos serán las 10:05 horas los sábados, mientras que jueves, viernes y domingos será a las 18:40.
En sentido inverso, habrá trenes con vagones extra los martes, miércoles y viernes a las 9:00 y los domingos a las 19:13 horas



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 01/06/2012 0:53

És patètic que un web de viatges s'expressi tan malament d'allò que tracta. Senyors, que els "Kurswagen" (cotxes que enganxaven i desenganxaven d'altres trens per a cobrir relacions amb menys demanda, però amb demanda, al capdavall) desgraciadament fa temps que es van acabar!


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Respon

Torna a “Ferrocarril a Catalunya / Ferrocarril en Cataluña”