Lavabos a Renfe, metro i FGC

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.

Farieu servir uns lavabos als transports com els de la notícia de EP?

Si, per 50 cèntims, recuperables, i tant! A tota Europa n'hi han
16
67%
Si, tot i que no em sembla bé que siguin privats i de pagament
6
25%
No ho sé
0
No hi ha cap vot
No, que els posin les empreses de transport!
1
4%
Altres
1
4%
 
Vots totals: 24
Avatar de l’usuari
abegot
N8
N8
Entrades: 739
Ubicació: Bcn - Dereta Eixample (08009)

Entrada Autor: abegot » Divendres 03/03/2006 11:21

Serie600 ha escrit:Hola:

Home Ferrovi, aixo de curt..... ves que vols que et digui. No se com seran de llargs els trajectes de vosaltres, pero a mi el mes curt no em baixa de 20 minuts.

Anava a dir una bajanada..... possar personal als lavabos. Ves, se m'ha anat el pessol. Ho sento. Seria contrari a la filosofia TMB.

Al metro de Paris he pixat. Hi han i estan "assistits" presencialment. Em sembla recordar pagar 50 centims, passar un torniquet i...... quin plaer! (es que cuan apreta la bufeta! :) )

Sal.lutacions:

Serie600
A Pl.Catalunya, hi ha WC per el personal, però si ten una URGÈNCIA, pots demanar-ho i mentres obren i t¡acompanyen ja ho has fet a les calçes, ...... :) 8) :D :'(


El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)

Avatar de l’usuari
Serie600
N7
N7
Entrades: 525

Entrada Autor: Serie600 » Divendres 03/03/2006 22:55

Hola:

Sera cuestio de sortir amb les feines fetes de casa cuan agafem el metro xD .

Paciencia.

Sal.lutacions:

Serie600



Avatar de l’usuari
abegot
N8
N8
Entrades: 739
Ubicació: Bcn - Dereta Eixample (08009)

Entrada Autor: abegot » Dissabte 04/03/2006 1:20

Serie600 ha escrit:Hola:

Sera cuestio de sortir amb les feines fetes de casa cuan agafem el metro xD .

Paciencia.

Sal.lutacions:

Serie600
I seguint el fil, a totes (i quan dic totes, dic TOTES), les estacions de metro hi han migitòries, i molt nets, mes nets que a casa teva. Aixó sí, tens de tindre el teu "carné" per una urgència i si éts dona, .... millor.


El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)

Avatar de l’usuari
He2/2
N4
N4
Entrades: 63
Ubicació: Viladecavalls (Vallès Occidental)
Contacta:

Entrada Autor: He2/2 » Dilluns 06/03/2006 0:25

Suposo que al considerar que el metro és per a fer trajectes curts, no calen serveis.

De totes maneres, totes les estacions de metro tenen serveis, per a ús dels empleats del metro i dels comerços que hi hagi dins del recinte, però no per al públic.



Ferrovi
N8
N8
Entrades: 867

Entrada Autor: Ferrovi » Dilluns 06/03/2006 0:33

Parlant de serveis, no us heu pensat mai que... al metro fan Dunkin Donuts en Universitat, Catalunya, Palau Reial... jo vull reivindicar un bar a cada andana per distreurem mentre espero el metro, i si arriba, m'emporto el got de plastic xD i quan arribo a la meva destinació, vull un lavabo per deixar el que he consumit (fer les necesitats), aixo, seria un metro com deu mana.



Avatar de l’usuari
Serie600
N7
N7
Entrades: 525

Entrada Autor: Serie600 » Dilluns 06/03/2006 18:10

Hola:

Ferrovi..... un bar a cada andana..... got de plastic..... urinaris publics.... Ferrovi.... torna..... Ferrovi, Ferrovi...... Ferrooooviiiiiii!!!!!! xD

Sal.lutacions:

Serie600



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dilluns 06/03/2006 19:23

Serie600 ha escrit:Hola:

Sera cuestio de sortir amb les feines fetes de casa cuan agafem el metro xD .

Paciencia.
Això em recorda una dita que em van ensenyar a l'institut i mai se m'esborrarà: S'ha de sortir de casa pixat i cagat Hi ha variacions d'aquesta frase amb altres verbs, de la 1a conjugació, i que es poden fer també al lavabo...



Avatar de l’usuari
Serie600
N7
N7
Entrades: 525

Entrada Autor: Serie600 » Dimecres 08/03/2006 0:11

Hola:

Aixo m'ho deien a la "mili" cuan anavem de maniobres.... :) :) :)

Sal.lutacions:

Serie600



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Diumenge 15/06/2008 22:43

Refloto aquest fil, perquè avui hem estat a l'estació de Sarrià, i hem vist que al baixar l'accés de Pau Alcover, hi ha un lavabo molt ben equipat, amb botons que indiquen si està ocupat o no, i el millor, que cada cop que algú el fa servir, al sortir automàticament es desinfecta, mostrant una llum vermella a l'exterior, tipus com a l'hotel Formule 1, molt bona idea! :ok



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 15/06/2008 23:32

metring ha escrit:Refloto aquest fil, perquè avui hem estat a l'estació de Sarrià, i hem vist que al baixar l'accés de Pau Alcover, hi ha un lavabo molt ben equipat, amb botons que indiquen si està ocupat o no, i el millor, que cada cop que algú el fa servir, al sortir automàticament es desinfecta, mostrant una llum vermella a l'exterior, tipus com a l'hotel Formule 1, molt bona idea! :ok
El dia que n'instal·lin un a Liceu, degudament equipat, mantingut i net, començaré a creure que l'espècie humana encara té salvació.

:?


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Diumenge 15/06/2008 23:58

A Sant Cugat de FGC ja fa temps que hi ha un lavabo automàtic d'aquests.



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dilluns 16/06/2008 18:36

És un plaer fer ús de l'unica caseta original de lavabos que queda original a la línia del Vallès dels FGC. Les Planes. Llastimosament, és d'ús intern, però el dia de la topada va obrir-se al públic.

També és ben curiosa l'estructura per accedir als lavabos de Baixador de Vallvidrera.

Sento fàstic pels automàtics, per molt francesos que siguin, no puc amb ells.

Però per lavabos em quedo amb els del cremallera de Núria, on gairebé sempre pot entrar-se en condicions i sortir-ne millor.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
Estrella_de_Galicia
N6
N6
Entrades: 288
Ubicació: /dev/null
Contacta:

Entrada Autor: Estrella_de_Galicia » Dilluns 16/06/2008 19:05

Per cert, no us imagineu no només dl metro sino, imaginat que sortiu desde terrassa o sabadell, agafeu una 112 (no té WC) arribeu a Catalunya o Diagonal, torneu a agafar el metro y també sense WC, a mi l'unica solució mes o menys viable seria entre el camvi de modalitat de transport (quant es deixa FGC y s'agafa metro) sortir a algún bar i poder pixar... pero sino... llavors el recorregut pot ser una mica de més d'una hora desde l'estació d'origen..

Per cert el WC de FGC Terrassa-Rambla no sempre estan oberts...que ja m'he trobat alguna vegada...

i ja que estem: :tazaWC llocs on he pixat:

Ribes de Fresser*
Terrassa-Rambla (FGC)
Vigo
Altafulla-Tamarit*
Barcelona-Sants
Girona

*Millor no dir on he pixat..


Saludos

Pedro Aguilar

Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dilluns 16/06/2008 20:22

Amb una hora et pots aguantar perfectament les dues nescessitats fisiològiques bàsicques.

Salut,



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dimarts 17/06/2008 8:35

Jordilar ha escrit:Amb una hora et pots aguantar perfectament les dues nescessitats fisiològiques bàsicques.

Salut,
La majoria de gent ho pot fer, però sempre hi haurà un col·lectiu de gent gran o gent amb problemàtiques específiques pels quals 1 hora sigui un temps excessiu. Si més no, jo crec que hi hauria d'haver lavabos a les principals estacions, del tipus automàtic, controlat, de pagament o com sigui, però que hi hagi la oferta.



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dimarts 17/06/2008 9:33

En el cas de Pl Catalunya de FGC hi ha lavabos i a la majoria d'estacions de RENFE n'hi ha, sobretot aquelles que ténen gestió integral o un bar en el Edifici de Vitajers, tot i que a les estacions de Barcelona no recordo haber vist lababo a Sant Andreu Arenal i Arc de Triomf.

Salutacions



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 17/06/2008 14:36

A Arenal si que n'hi han, al vestíbul.



Avatar de l’usuari
Alex_C4
N6
N6
Entrades: 317
Ubicació: Sant Sadurní d'Anoia
Contacta:

Entrada Autor: Alex_C4 » Dimecres 18/06/2008 7:49

Jordilar ha escrit:Amb una hora et pots aguantar perfectament les dues nescessitats fisiològiques bàsicques.

Salut,
home, v_V' a mi una em va entrar un "retorquijon" de Sagrera a Cornellà centre que uf... Jajajaja



Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3941
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dimecres 18/06/2008 22:03

Jordilar ha escrit:En el cas de Pl Catalunya de FGC hi ha lavabos i a la majoria d'estacions de RENFE n'hi ha, sobretot aquelles que ténen gestió integral o un bar en el Edifici de Vitajers, tot i que a les estacions de Barcelona no recordo haber vist lababo a Sant Andreu Arenal i Arc de Triomf.

Salutacions
Jo també puc confirmar que n'hi han al haver-los fet servir.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

esthermaba
N1
N1
Entrades: 1

Entrada Autor: esthermaba » Dissabte 01/11/2008 20:19

Hola, he estat mirant tots aquests post, i no em queda mes remei que portavos a una pagina web on veureu que demanen lñavabos a Metro, FFGG i parades de bus, son un colectiu de malalts, aqui heu parlat tota l'estona de fer aigues menors, pero...quan el que et venen ganes de fer es lo altre, escolteu el video on explican que es la malaltia i les seves necesitatas, ah! son al Parlament de Catalunya.
Despres de veure'l us adonareu que fan falta els lavabos, i em podeu dir perque a les obres del Clot, linea vermella, no s'en posen? Podrien aprofitar...
visiteu http://www.aacicat.org



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”