Font Ripollet
Font Ripollet
Hoy he podido en los teleindicadores de los buses de Font han cambiado las numeraciones de las lĂneas V20 y V20 ExprĂ©s de la siguiente manera:
-La anterior V20 es ahora la 620, poniendo en los teleindicadores 620 DIRECCIO RIPOLLET o 620 DIRECCIO BARCELONA
-La anterior V20 Exprés es ahora la 622, poniendo en los teleindicadores 622 AUTOPISTA RIPOLLET o 622 AUTOPISTA BARCELONA
-La anterior V20 es ahora la 620, poniendo en los teleindicadores 620 DIRECCIO RIPOLLET o 620 DIRECCIO BARCELONA
-La anterior V20 Exprés es ahora la 622, poniendo en los teleindicadores 622 AUTOPISTA RIPOLLET o 622 AUTOPISTA BARCELONA
trainman l’ha editat per darrera vegada el dia: 30 des. 2020, 22:06, en total s’ha editat 3 vegades.
- Guigui
- Administrador
- Entrades: 23886
- Membre des de: 26 feb. 2006, 18:02
- UbicaciĂł: Penitents L3 (Barcelona)
Les urbanes sĂłn tan bus com les interurbanes. Ho trobo un criteri molt artificial i que no diu res, per exemple, a gent que, venint d'un altre municipi amb una altra lĂnia, n'hagi d'agafar una urbana. Per tant, aquestes tambĂ© haurien de sotmetre's a una nomenclatura unificada.buertu ha escrit:Jo crec que això ho haurien de fer a totes les linies (amb excepciĂł potser de les urbanes) i substituir totes les L, B i A per numeros, formant una numeraciĂł Ăşnica amb 3 xifres.
a: PreposiciĂł que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educaciĂł no hi ha democrĂ cia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educaciĂł no hi ha democrĂ cia.
No crec que s'hagin de unificar les urbanes. NingĂş confon l'1 de Sabadell amb l'1 de Terrassa o amb l'1 de MatarĂł o amb l'1 de l'Hospitalet (Barcelona no tĂ© lĂnia 1!Guigui ha escrit:Les urbanes sĂłn tan bus com les interurbanes. Ho trobo un criteri molt artificial i que no diu res, per exemple, a gent que, venint d'un altre municipi amb una altra lĂnia, n'hagi d'agafar una urbana. Per tant, aquestes tambĂ© haurien de sotmetre's a una nomenclatura unificada.buertu ha escrit:Jo crec que això ho haurien de fer a totes les linies (amb excepciĂł potser de les urbanes) i substituir totes les L, B i A per numeros, formant una numeraciĂł Ăşnica amb 3 xifres.
Trobo absurd unificar les lĂnies urbanes, doncs precisament per ser urbanes no cal tenir en compte les lĂnies urbanes d'altres municipis.
- Guigui
- Administrador
- Entrades: 23886
- Membre des de: 26 feb. 2006, 18:02
- UbicaciĂł: Penitents L3 (Barcelona)
No parlo tant d'unificar-ne la numeraciĂł, de manera que sigui correlativa, sinĂł de simplificar-la i deixar-se de tanta sopa de lletres. En aquest sentit, mĂ©s val una nomenclatura amb un o dos dĂgits en lloc dels tres que duria la resta de lĂnies.UT596001 ha escrit:No crec que s'hagin de unificar les urbanes. NingĂş confon l'1 de Sabadell amb l'1 de Terrassa o amb l'1 de MatarĂł o amb l'1 de l'Hospitalet (Barcelona no tĂ© lĂnia 1!).
Trobo absurd unificar les lĂnies urbanes, doncs precisament per ser urbanes no cal tenir en compte les lĂnies urbanes d'altres municipis.
a: PreposiciĂł que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educaciĂł no hi ha democrĂ cia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educaciĂł no hi ha democrĂ cia.
En aquest cas estic totalment d'acord. Jo mateix canviaria l'urbĂ de Castellar aixĂ:Guigui ha escrit:No parlo tant d'unificar-ne la numeraciĂł, de manera que sigui correlativa, sinĂł de simplificar-la i deixar-se de tanta sopa de lletres. En aquest sentit, mĂ©s val una nomenclatura amb un o dos dĂgits en lloc dels tres que duria la resta de lĂnies.UT596001 ha escrit:No crec que s'hagin de unificar les urbanes. NingĂş confon l'1 de Sabadell amb l'1 de Terrassa o amb l'1 de MatarĂł o amb l'1 de l'Hospitalet (Barcelona no tĂ© lĂnia 1!).
Trobo absurd unificar les lĂnies urbanes, doncs precisament per ser urbanes no cal tenir en compte les lĂnies urbanes d'altres municipis.
-LĂnia C4->LĂnia 4
-LĂnia C6->LĂnia 6
Deixant la 1, 2, 3, 5 per a futures lĂnies.
- Ecomobisostrans
- N10

- Entrades: 3736
- Membre des de: 11 maig 2005, 09:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- UbicaciĂł: Barcelona
- Contacta:
Estic d'acord en que les urbanes no tenen per que modificar les numeracions, excepte a la zona 1, o altres aglomeracions urbanes, ja que no te cap sentit la diferenciacio per municipis si aquests estan totalment enganxats. Què separa Barcelona d'Hospitalet, o Badalona de Santa Coloma? Es pura separaciĂł polĂtica, per que fĂsica no existeix, per tant la zona 1* ha d'actuar com un sol municipi.
*Tenint en compte que la zona 1 tambe pot ser modificada, tal com s'ha dit en altres fils.
*Tenint en compte que la zona 1 tambe pot ser modificada, tal com s'ha dit en altres fils.
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difĂşndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
Re:
Con un poco de retraso, te respondo:alexbn ha escrit: Âżse sabe si las demás lĂneas de Font usan sus indicativos ATM o sĂłlo son el 620 y el 622?
Las otras lĂneas usan la nomenclatura integrada, hoy he visto el Badalona-UAB de Font llevando en el frontal orgulloso su nĂşmero de lĂnea 690.
Curiosamente, esta lĂnea no aparece en el listado de la ATM con la propuesta de numeraciĂłn Ăşnica...
Autobusos de Font mantenen el servei després arribada carbur
Els autobusos de Font mantenen el servei després de l'arribada de carburant
L'empresa Autobusos Font no ha hagut d'aturar el servei degut a la vaga de transportistes. Segons fonts de l'empresa, ahir a la tarda els va arribar el subministrament de gasoil que els va permetre continuar amb normalitat el servei. L'empresa havia advertit que si en breu no els arribava el camiĂł cisterna, haurien d'interrompre el servei.
Una de les lĂnies que podia estar afectada era la 648, que circula per Montcada, Ripollet, Cerdanyola, UAB i Bellaterra i tĂ© parada als Quatre Cantons, Carretera de Blasco Ibáñez i Serragalliners al seu pas per la ciutat. La N62, serveu nocturn que fa la ruta de Barcelona, Ripollet, Cerdanyola (Les Fontetes), UAB, Bellaterra i Sant Cugat, tambĂ© podia haver interromput el servei per manca de gasoil. Les altres dues lĂnies afectades serien la 620 i la 622, que van de Ripollet a Barcelona.
http://www.cerdanyola.info/noticies/noticia14329.html
Y la noticia que apareciĂł el dĂa anterior:
Els serveis d’autobús de l'empresa Font podrien quedar interromputs demà per la vaga de transport
Les lĂnies d’autobĂşs 648 i N62 amb parada a Cerdanyola podrien quedar suspeses a partir de demĂ per la manca de combustible. L’empresa Autocars Font ha anunciat l’aturada imminent del servei si no els arriba el subministrament de gasoil.
L'autobĂşs de la lĂnia Montcada-Ripollet-Cerdanyola, a la plaça del Pi de Bellaterra
Foto: CedidaLa vaga de transport de mercaderies iniciada ara fa tres dies se segueix cobrant vĂctimes. Les lĂnies d’autobĂşs 620, 622, 648 i N62 podrien quedar interrompudes si l’empresa Autocars Font no rep el subministrament de combustible. Sònia Lorca, directora de projectes de Font, assenyala que “nomĂ©s disposem de gasoil per avui. Estem a l’espera de que els camions amb el combustible puguin circular escortats pels Mossos d’Esquadra”.
Una de les lĂnies afectades Ă©s la 648, que circula per Montcada, Ripollet, Cerdanyola, UAB i Bellaterra i tĂ© parada als Quatre Cantons, Carretera de Blasco Ibáñez i Serragalliners al seu pas per la ciutat. La N62, serveu nocturn que fa la ruta de Barcelona, Ripollet, Cerdanyola (Les Fontetes), UAB, Bellaterra i Sant Cugat, tambĂ© quedaria interrompuda per manca de gasoil. Les altres dues lĂnies afectades serien la 620 i la 622, que van de Ripollet a Barcelona.
Des de l’Empresa Autocars Font, Sònia Lorca, explica que “estem seguint els esdeveniments de la vaga de transport, però sembla que tot continua igual”.
http://www.cerdanyola.info/noticies/noticia14327.html
L'empresa Autobusos Font no ha hagut d'aturar el servei degut a la vaga de transportistes. Segons fonts de l'empresa, ahir a la tarda els va arribar el subministrament de gasoil que els va permetre continuar amb normalitat el servei. L'empresa havia advertit que si en breu no els arribava el camiĂł cisterna, haurien d'interrompre el servei.
Una de les lĂnies que podia estar afectada era la 648, que circula per Montcada, Ripollet, Cerdanyola, UAB i Bellaterra i tĂ© parada als Quatre Cantons, Carretera de Blasco Ibáñez i Serragalliners al seu pas per la ciutat. La N62, serveu nocturn que fa la ruta de Barcelona, Ripollet, Cerdanyola (Les Fontetes), UAB, Bellaterra i Sant Cugat, tambĂ© podia haver interromput el servei per manca de gasoil. Les altres dues lĂnies afectades serien la 620 i la 622, que van de Ripollet a Barcelona.
http://www.cerdanyola.info/noticies/noticia14329.html
Y la noticia que apareciĂł el dĂa anterior:
Els serveis d’autobús de l'empresa Font podrien quedar interromputs demà per la vaga de transport
Les lĂnies d’autobĂşs 648 i N62 amb parada a Cerdanyola podrien quedar suspeses a partir de demĂ per la manca de combustible. L’empresa Autocars Font ha anunciat l’aturada imminent del servei si no els arriba el subministrament de gasoil.
L'autobĂşs de la lĂnia Montcada-Ripollet-Cerdanyola, a la plaça del Pi de Bellaterra
Foto: CedidaLa vaga de transport de mercaderies iniciada ara fa tres dies se segueix cobrant vĂctimes. Les lĂnies d’autobĂşs 620, 622, 648 i N62 podrien quedar interrompudes si l’empresa Autocars Font no rep el subministrament de combustible. Sònia Lorca, directora de projectes de Font, assenyala que “nomĂ©s disposem de gasoil per avui. Estem a l’espera de que els camions amb el combustible puguin circular escortats pels Mossos d’Esquadra”.
Una de les lĂnies afectades Ă©s la 648, que circula per Montcada, Ripollet, Cerdanyola, UAB i Bellaterra i tĂ© parada als Quatre Cantons, Carretera de Blasco Ibáñez i Serragalliners al seu pas per la ciutat. La N62, serveu nocturn que fa la ruta de Barcelona, Ripollet, Cerdanyola (Les Fontetes), UAB, Bellaterra i Sant Cugat, tambĂ© quedaria interrompuda per manca de gasoil. Les altres dues lĂnies afectades serien la 620 i la 622, que van de Ripollet a Barcelona.
Des de l’Empresa Autocars Font, Sònia Lorca, explica que “estem seguint els esdeveniments de la vaga de transport, però sembla que tot continua igual”.
http://www.cerdanyola.info/noticies/noticia14327.html
-
palamalaguti
- N2

- Entrades: 12
- Membre des de: 19 març 2008, 09:43
Re: Autobusos de Font mantenen el servei després arribada carbur
La gente de Font, no habla en ningún momento de dejar de hacer los colegios, fábricas (Nissan) y demás servicios discrecionales que realizan.
Esos vehĂculos no funcionan con gas-oil.
Esos vehĂculos no funcionan con gas-oil.
botones
Novedades Font (Ripollet)
Actualitat / NotĂcies
Una lĂnia d'autobĂşs connectarĂ el centre de Montcada i Reixac amb Ripollet cada hora
13/04/2010
El recorregut acabarĂ a la plaça LluĂs Companys
A partir del proper dilluns 26 d'abril Montcada i Reixac disposarĂ d'una nova millora al servei de transport pĂşblic. Es tracta de la lĂnia d'autobusos 685, que uneix Montcada i Reixac amb el barri de Can Tiana de Ripollet. Fins ara aquesta lĂnia, antiga V11, nomĂ©s connectava amb el barri montcadenc de La Rasa amb una freqüència de pas de tan sols 3 cops al dia. Amb aquesta millora l'autobĂşs passarĂ un total de 16 vegades en cada sentit durant tota la jornada i arribarĂ al centre de Montcada i Reixac.
La presidenta de l'Àrea Interna, M. Carmen Porro ha afirmat que "en els darrers mesos hem fet una aposta clara per millorar la xarxa de transport públic de Montcada i Reixac, reforçant de manera molt important el servei d'autobusos".
Aquesta lĂnia serĂ explotada per l'empresa Font i estarĂ inclosa del sistema tarifari integrat. L'autobĂşs donarĂ servei de dilluns a divendres, des de les 6.30h fins a les 21.39h, i tindrĂ una freqüència de pas d'un cop cada hora. A Montcada i Reixac les parades estaran ubicades a les marquesines i pals del passeig Sant Jordi, a la rambla de PaĂŻsos Catalans, al nĂşmero 71 i sota l'autopista C33, a l'avinguda de la Ribera amb carrer Major i amb el carrer Rocamora i a la plaça LluĂs Companys. La lĂnia 685 farĂ un total de 8,8 quilòmetres de recorregut.
La regidora M. Carmen Porro ha comentat que "a partir d'ara els montcadencs i montcadenques tindran un nou servei de transport que millorarĂ la connexiĂł amb Ripollet, molt precĂ ria fins ara". La lĂnia 685 s'afegeix a les lĂnies de Font i Sarbus 648, que uneix Montcada i Reixac amb Bellaterra, passant per Ripollet, Cerdanyola i la Universitat Autònoma de Barcelona, i a la 620 de Font (antiga V20), que connecta Barcelona i Ripollet per la zona de Terra Nostra.
Aquesta nova lĂnia ve a complementar la resta de lĂnies de transport ja existents de Transports Metropolitans de Barcelona, com el 96 (Sagrera-Mas Rampinyo) i 155 (tot el municipi) Âż recentment ampliades-, i les lĂnies 62 (Pl. Catalunya-Can CuiĂ s), 76 (Vall d'HebrĂłn-Can CuiĂ s), 102 (Barcelona-Cementiri Collserola), 103 (Cementiri Collserola-Can CuiĂ s) i 104 (Collserola-Fabra i Puig); les lĂnies de Tusgsal: B12 (Montcada i Reixac-Can Ruti), B18 (Montcada i Reixac-Santa Coloma de Gramenet) i la N3 (nocturn Barcelona-Montcada i Reixac); les lĂnies de Sarbus: A3 (Barcelona-Montcada i Reixac-Cerdanyola), A4 (Barcelona-Montcada-Cerdanyola-Sant Cugat-RubĂ-Terrassa); i les diferents lĂnies de la companyia SagalĂ©s, que passant per Montcada i Reixac, van des de Barcelona fins a destinacions com: Caldes de Montbui, La Roca del Vallès, Granollers, Mollet del Vallès, Parets, Lliçà d'Avall, Riells, Sentmenant, la N71, que va a Granollers en horari nocturn.
http://www.montcada.org/montcadaPortal/ ... anguage=ca
Una lĂnia d'autobĂşs connectarĂ el centre de Montcada i Reixac amb Ripollet cada hora
13/04/2010
El recorregut acabarĂ a la plaça LluĂs Companys
A partir del proper dilluns 26 d'abril Montcada i Reixac disposarĂ d'una nova millora al servei de transport pĂşblic. Es tracta de la lĂnia d'autobusos 685, que uneix Montcada i Reixac amb el barri de Can Tiana de Ripollet. Fins ara aquesta lĂnia, antiga V11, nomĂ©s connectava amb el barri montcadenc de La Rasa amb una freqüència de pas de tan sols 3 cops al dia. Amb aquesta millora l'autobĂşs passarĂ un total de 16 vegades en cada sentit durant tota la jornada i arribarĂ al centre de Montcada i Reixac.
La presidenta de l'Àrea Interna, M. Carmen Porro ha afirmat que "en els darrers mesos hem fet una aposta clara per millorar la xarxa de transport públic de Montcada i Reixac, reforçant de manera molt important el servei d'autobusos".
Aquesta lĂnia serĂ explotada per l'empresa Font i estarĂ inclosa del sistema tarifari integrat. L'autobĂşs donarĂ servei de dilluns a divendres, des de les 6.30h fins a les 21.39h, i tindrĂ una freqüència de pas d'un cop cada hora. A Montcada i Reixac les parades estaran ubicades a les marquesines i pals del passeig Sant Jordi, a la rambla de PaĂŻsos Catalans, al nĂşmero 71 i sota l'autopista C33, a l'avinguda de la Ribera amb carrer Major i amb el carrer Rocamora i a la plaça LluĂs Companys. La lĂnia 685 farĂ un total de 8,8 quilòmetres de recorregut.
La regidora M. Carmen Porro ha comentat que "a partir d'ara els montcadencs i montcadenques tindran un nou servei de transport que millorarĂ la connexiĂł amb Ripollet, molt precĂ ria fins ara". La lĂnia 685 s'afegeix a les lĂnies de Font i Sarbus 648, que uneix Montcada i Reixac amb Bellaterra, passant per Ripollet, Cerdanyola i la Universitat Autònoma de Barcelona, i a la 620 de Font (antiga V20), que connecta Barcelona i Ripollet per la zona de Terra Nostra.
Aquesta nova lĂnia ve a complementar la resta de lĂnies de transport ja existents de Transports Metropolitans de Barcelona, com el 96 (Sagrera-Mas Rampinyo) i 155 (tot el municipi) Âż recentment ampliades-, i les lĂnies 62 (Pl. Catalunya-Can CuiĂ s), 76 (Vall d'HebrĂłn-Can CuiĂ s), 102 (Barcelona-Cementiri Collserola), 103 (Cementiri Collserola-Can CuiĂ s) i 104 (Collserola-Fabra i Puig); les lĂnies de Tusgsal: B12 (Montcada i Reixac-Can Ruti), B18 (Montcada i Reixac-Santa Coloma de Gramenet) i la N3 (nocturn Barcelona-Montcada i Reixac); les lĂnies de Sarbus: A3 (Barcelona-Montcada i Reixac-Cerdanyola), A4 (Barcelona-Montcada-Cerdanyola-Sant Cugat-RubĂ-Terrassa); i les diferents lĂnies de la companyia SagalĂ©s, que passant per Montcada i Reixac, van des de Barcelona fins a destinacions com: Caldes de Montbui, La Roca del Vallès, Granollers, Mollet del Vallès, Parets, Lliçà d'Avall, Riells, Sentmenant, la N71, que va a Granollers en horari nocturn.
http://www.montcada.org/montcadaPortal/ ... anguage=ca
Re: Novedades Font (Ripollet)
Un nou servei de bus connecta Barcelona amb els polĂgons industrials de Montcada i Reixac, Ripollet i BarberĂ del Vallès
El Departament de PolĂtica Territorial i Obres PĂşbliques ha posat en marxa avui un nou servei de bus que enllaçarĂ Barcelona amb diversos polĂgons industrials de Montcada i Reixac, Ripollet i BarberĂ del Vallès. L’actuaciĂł pretĂ©n facilitar l’accessibilitat en transport pĂşblic a aquestes zones, que concentren un elevat volum de treballadors, sense necessitat de transbordaments. AixĂ, s’oferiran 3 expedicions d’anada i 3 de tornada, en coordinaciĂł amb els horaris laborals, entre Barcelona, Montcada i Reixac, Ripollet i BarberĂ del Vallès.
El DPTOP posa en marxa avui, 15 de novembre, un nou servei d’autobĂşs que enllaçarĂ Barcelona amb diferents polĂgons industrials de Montcada i Reixac, Ripollet i BarberĂ del Vallès, sense necessitat de transbordaments, amb altres modes de transport. Es tracta dels polĂgons de la Ferreria, la Granja, MolĂ d’en Bisbe, Can Tapioles, Foinvasa, Cadesbank, Can Masachs, Pinetons, Can Salvatella i Santiga-Provasa, que ara disposaran d’aquest nou servei.
L’objectiu és facilitar l’accés en transport públic des de Barcelona fins a les à rees que concentren un volum més elevat de desplaçaments per motius laborals, en coordinació amb els horaris d’entrada i sortida a la feina.
Aquest nou servei respon a les directrius del Pla de transports de viatgers de Catalunya 2008-2012 aprovat pel Govern amb l’objectiu de reforçar les comunicacions d’arreu del territori, especialment pel que fa a llocs de concentraciĂł d’activitats laborals com sĂłn els polĂgons industrials.
6 expedicions diĂ ries
La nova lĂnia oferirĂ 6 expedicions diĂ ries, de dilluns a divendres feiners, 3 d’anada i 3 de tornada. Des de Barcelona, les sortides tindran lloc a les 5.15, 13.15 i 21.15 hores, i des de BarberĂ del Vallès, a les 6.15, 14.15 i 22.15 hores. El servei, que tindrĂ una durada de prop de 30 minuts sense transbordament, comunicarĂ l’estaciĂł d’autobusos de Fabra i Puig, situada a Barcelona, amb BarberĂ del Vallès, passant pels municipis de Montcada i Reixac, i Ripollet. El nou servei serĂ gestionat per l’empresa Autocars R. Font, SAU.
Les noves expedicions se sumaran a l’oferta de serveis d’autobĂşs existent entre Barcelona i Ripollet, que inclou la lĂnia 620, amb sortides cada 30 minuts entre les 4.45 i les 21.45 hores, i la lĂnia 622 amb sortides cada 20 minuts aproximadament, entre les 6.00 i les 21.00 hores, ambdues amb sortida des de Fabra i Puig.
http://blocs.gencat.cat/blocs/AppPHP/pt ... el-valles/
El Departament de PolĂtica Territorial i Obres PĂşbliques ha posat en marxa avui un nou servei de bus que enllaçarĂ Barcelona amb diversos polĂgons industrials de Montcada i Reixac, Ripollet i BarberĂ del Vallès. L’actuaciĂł pretĂ©n facilitar l’accessibilitat en transport pĂşblic a aquestes zones, que concentren un elevat volum de treballadors, sense necessitat de transbordaments. AixĂ, s’oferiran 3 expedicions d’anada i 3 de tornada, en coordinaciĂł amb els horaris laborals, entre Barcelona, Montcada i Reixac, Ripollet i BarberĂ del Vallès.
El DPTOP posa en marxa avui, 15 de novembre, un nou servei d’autobĂşs que enllaçarĂ Barcelona amb diferents polĂgons industrials de Montcada i Reixac, Ripollet i BarberĂ del Vallès, sense necessitat de transbordaments, amb altres modes de transport. Es tracta dels polĂgons de la Ferreria, la Granja, MolĂ d’en Bisbe, Can Tapioles, Foinvasa, Cadesbank, Can Masachs, Pinetons, Can Salvatella i Santiga-Provasa, que ara disposaran d’aquest nou servei.
L’objectiu és facilitar l’accés en transport públic des de Barcelona fins a les à rees que concentren un volum més elevat de desplaçaments per motius laborals, en coordinació amb els horaris d’entrada i sortida a la feina.
Aquest nou servei respon a les directrius del Pla de transports de viatgers de Catalunya 2008-2012 aprovat pel Govern amb l’objectiu de reforçar les comunicacions d’arreu del territori, especialment pel que fa a llocs de concentraciĂł d’activitats laborals com sĂłn els polĂgons industrials.
6 expedicions diĂ ries
La nova lĂnia oferirĂ 6 expedicions diĂ ries, de dilluns a divendres feiners, 3 d’anada i 3 de tornada. Des de Barcelona, les sortides tindran lloc a les 5.15, 13.15 i 21.15 hores, i des de BarberĂ del Vallès, a les 6.15, 14.15 i 22.15 hores. El servei, que tindrĂ una durada de prop de 30 minuts sense transbordament, comunicarĂ l’estaciĂł d’autobusos de Fabra i Puig, situada a Barcelona, amb BarberĂ del Vallès, passant pels municipis de Montcada i Reixac, i Ripollet. El nou servei serĂ gestionat per l’empresa Autocars R. Font, SAU.
Les noves expedicions se sumaran a l’oferta de serveis d’autobĂşs existent entre Barcelona i Ripollet, que inclou la lĂnia 620, amb sortides cada 30 minuts entre les 4.45 i les 21.45 hores, i la lĂnia 622 amb sortides cada 20 minuts aproximadament, entre les 6.00 i les 21.00 hores, ambdues amb sortida des de Fabra i Puig.
http://blocs.gencat.cat/blocs/AppPHP/pt ... el-valles/
Re: Novedades Font (Ripollet)
SegĂşn he visto esta mañana en el 36 de Font, la lĂnea 622 (Ripollet-Metro Sagrera por Autopìsta) pasa a circular cada 15 minutos de 14 a 21 horas hasta el 30 de julio.
- ABB_Traccion
- N7

- Entrades: 322
- Membre des de: 07 gen. 2007, 02:49
¿Qué está pasando en Font?
Hola!
Llevo unos dĂas viendo como el servicio de la UAB está decayendo cada vez más, hace unos dĂas la L3 que está servida por una Mercedes Unvi ex-TMB, una autĂ©ntica cacerola rodante, está fallando más que una escopeta de feria, averĂas y tirones, a la orden del dĂa. El lunes pasado se quedĂł tirada en una de las cabeceras y un mecánico toqueteando el motor, hoy, más de lo mismo, con la conductora desesperada y sin saber quĂ© hacer.
Ayer, el autobĂşs 84, un MAN NL202F ex-TMB de la serie 8000 que servĂa la L1 por la tarde habĂa, probablemente, roto el turbo dada la gran humareda azul que emitĂa ya fuera estando completamente parado o el humo gris al acelerar, estuvo toda la tarde asĂ... no sĂ© si ya lo habrán arreglado. ÂżQue no ven, por otra parte, que ese autobĂşs se puede incendiar en cualquier momento y liar una buena?
Sin hablar de los Scania ex-Autobuses de Alcalá que no hay uno que se salve... están tan trillados que fallan las puertas como escopetas de feria, entra agua cuando llueve o en la parte trasera se cuela lĂquido (a saber quĂ© es) de color naranja o verde... todo esto sin mencionar el 85, un Scania que desde que empezĂł el curso tiene algĂşn tipo de fuga de aire que cuando va en marcha todo el rato va haciendo un molesto pffff-pffffffff que no se han dignado ni a arreglar.
¿Tan mal está la empresa, para tener los autobuses as�
Llevo unos dĂas viendo como el servicio de la UAB está decayendo cada vez más, hace unos dĂas la L3 que está servida por una Mercedes Unvi ex-TMB, una autĂ©ntica cacerola rodante, está fallando más que una escopeta de feria, averĂas y tirones, a la orden del dĂa. El lunes pasado se quedĂł tirada en una de las cabeceras y un mecánico toqueteando el motor, hoy, más de lo mismo, con la conductora desesperada y sin saber quĂ© hacer.
Ayer, el autobĂşs 84, un MAN NL202F ex-TMB de la serie 8000 que servĂa la L1 por la tarde habĂa, probablemente, roto el turbo dada la gran humareda azul que emitĂa ya fuera estando completamente parado o el humo gris al acelerar, estuvo toda la tarde asĂ... no sĂ© si ya lo habrán arreglado. ÂżQue no ven, por otra parte, que ese autobĂşs se puede incendiar en cualquier momento y liar una buena?
Sin hablar de los Scania ex-Autobuses de Alcalá que no hay uno que se salve... están tan trillados que fallan las puertas como escopetas de feria, entra agua cuando llueve o en la parte trasera se cuela lĂquido (a saber quĂ© es) de color naranja o verde... todo esto sin mencionar el 85, un Scania que desde que empezĂł el curso tiene algĂşn tipo de fuga de aire que cuando va en marcha todo el rato va haciendo un molesto pffff-pffffffff que no se han dignado ni a arreglar.
¿Tan mal está la empresa, para tener los autobuses as�
Re: Novedades Font (Ripollet)
Ayer entrĂł en servicio en la lĂnea 685 Can Tiana-Montcada el nuevo Mercedes 516 CDI Indcar Cytios de Font. Lleva colores Font-TPC y su matrĂcula es 2396 HFL.
Re: Autocars R.Font (Ripollet)
Ya está en servicio la Ăşltima novedad de Font. Se trata un Mercedes OC500LE1830 Castrosua Magnus E con matrĂcula 8984 HGH que lleva colores Font-TPC y que está numerado como 99.


